moet je ook niet als een maffe idioot het open veld inrennenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mooi.... ik werd gek van search and destroy...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
moet je ook niet als een maffe idioot het open veld inrennen![]()
*timmeh*
5 uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren Hard line pro en Steday Aim pro gehaald. De XP's en rewards vliegen me om de oren.
Dan te denken dat ik met met CoD4 giga problemen had om mee te komen met de rest.....
Zit nu na zo'n 5 uurtjes op level 18.
las ik daar nou serieus...... 5 uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren Hard line pro en Steday Aim pro gehaald. De XP's en rewards vliegen me om de oren.
Dan te denken dat ik met met CoD4 giga problemen had om mee te komen met de rest.....
ja hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
las ik daar nou serieus...... 5 uur
god moet jou wel haten
K/D ratio?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
Gewoon lekker voor jezelf spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]maar opzich maakt kd niet echt uit. ik ben best goed vind ik zelf
maar ik haal niet zo heel vaak hele goede scores omdat ik filmpjes voor mijn montage nodig heb
Dat uiteraardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Gewoon lekker voor jezelf spelen.
Dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat uiteraard![]()
even terzijde: wat komen die hackers mij de neus uit zeg , echt verschrikkelijk
je hebt geen cd nodig voor wat dan ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:13 schreef Frankii het volgende:
Kheb al twee discs letterlijk kapot gespeeld. Twee keer een klein scheurtje tegen het midden van de disc. Ik zit me af te vragen of ik de game nog een derde keer ga kopenRare is wel dat dit de enige game is die ik kapot heb gespeeld, letterlijk dus
als in getal naast de balkjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:50 schreef Deetch het volgende:
ping als in getal of balkjes? ping balkjes kon je och altijd al zien?
Niet goed. Ben ook meer bezig geweest met maps verkennen e.d.quote:
Ik heb gisteren nog in FFA een select groepje boosters het leven zuur gemaakt. Leuk man, al die ingame chat berichten die dan voorbij vliegen.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat uiteraard![]()
even terzijde: wat komen die hackers mij de neus uit zeg , echt verschrikkelijk
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb echt al een paar dagen geen CoD meer gespeeld.Ik speel runescape.
!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |