HD is een must bij Chuck. Ziet er een stuk scherper dan dan de HD-versies van Burn Notice.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:28 schreef Houniet het volgende:
Straks E03 kijken. Ik wacht op de 720's elke keer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Die run inn tussen Keibler en SCSAtakes me back man!!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
Aaahhh ja die 'Spiderman Kiss'!
Maargoed, vind die Sarah niet zo lekker.
Ja, hoe komt het eigenlijk dat de HD-versie van Burn Notice zo beroerd oogt in vergelijking met bijvoorbeeld Chuck? En House of The Office zien er nog weer een tandje beter uit. Aan de zender zal het toch niet liggen, want Royal Pains en White Collar worden net als Burn Notice op USA uitgezonden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
HD is een must bij Chuck. Ziet er een stuk scherper dan dan de HD-versies van Burn Notice.
BN is wel HD, maar op één of andere manier extreem korreligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, hoe komt het eigenlijk dat de HD-versie van Burn Notice zo beroerd oogt in vergelijking met bijvoorbeeld Chuck? En House of The Office zien er nog weer een tandje beter uit. Aan de zender zal het toch niet liggen, want Royal Pains en White Collar worden net als Burn Notice op USA uitgezonden.
Die filter werkt dan niet al te bestquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:45 schreef Johnny Blaze het volgende:
Kan ook zijn dat er een soort van film grain filter bij Burn Notice gebruikt wordt.
En dat was mijn punt dan ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Die filter werkt dan niet al te best.
mee eens, maar dat vind ik eigenlijk al 2 seizoenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef Son-Goku het volgende:
Wat mij betreft mogen ze de chuck en sarah relatie geneuzel wel een tandje minder toen. Het hoeft niet perse ELKE week erover te gaan
Eenschquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
Rachel Bilson moet gewoon terugkomen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
Kristin Kreuk moet gewoon terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |