Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef epicbeardman het volgende:
Idd hele goede seizoens opening, een van de betere afleveringen zelfs die ze hebben gehad denk ik!
Moest er inderdaad ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Johnny Blaze het volgende:
Iemand de Seinfeld reference opgevallen? 'Vandelay Industries'
Viel me ook al op..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi om te zien dat ze ook de nieuwste iphones hebben.
Dat is natuurlijk het raadsel van het seizoen. Wie is die moeder echt? Is ze goed? Is ze (stiekem) slecht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi om te zien dat ze ook de nieuwste iphones hebben. Leuke opener, blij te zien dat ze toch als team gaan werken. Ik snap mama alleen niet zo, als ontsnappen zo simpel is heeft ze dus niet de hele tijd vastgezeten bij volkroff? Is ze nou gevangene of niet?
Maar wel met hoesjequote:
"But I really like dumplings", prachtig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk begin weer van deze heerlijke serie. Geniale cameo van Harry Dean Stanton als repo man ook.![]()
![]()
Ik ook niet. Wel geniaal met Morgan in de slaapkamerquote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef Professional het volgende:
Leuke 1ste aflevering weer, en ik had ook nog nooit van sexting gehoord
En hopelijk worden Jeff & Lester ook weer aangenomen. Ze zaten wel nog in de intro geloof ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Serie lijkt een beetje een nieuwe stijl te krijgen en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. De buy-more als CIA center... ik heb toch liever big-mike daar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |