Casey en Morgan zijn een goed teamquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef Zinedinho het volgende:
Was vorige week toevallig aan het zappen en kwam toen net uit bij deze serie. Scheen dus de eerste aflevering te zijn. Die beviel me wel (Vooral door die blonde schone), en gelijk maar het eerste seizoen weten te 'bemachtigen'. Ge-wel-dige serie. Het gaat helemaal nergens over, en dat maakt het juist zo grappig. Vooral die agent casey wat een baas.
![]()
![]()
dat zag er idd heel erg matig uit ja. Ook hoe Chuck aan die rand 'hangt'....quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Orbis het volgende:
Maar als ik toch mag klagen: het green screen is natuurlijk een goedkope optie om toch 'ver weg' te zijn, maar het zit er wel wat cheesy uit. En waar was Ellie met de auto en het 'ding'?
Idd.. Mooie aflevering!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:25 schreef IceBeach het volgende:
Hadden meer mensen bij de laatste aflevering een seizoen 2 gevoel? Vond het echt een erg sterke aflevering.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:25 schreef IceBeach het volgende:
Hadden meer mensen bij de laatste aflevering een seizoen 2 gevoel? Vond het echt een erg sterke aflevering.
Ik vond seizoen 1 echt heel sterk, seizoen 2 ook maar 3 was minder.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
S1 en 3 vond ik beter dan S2
Van welk seizoen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:19 schreef pberends het volgende:
Jippie, OP een beetje vernieuwd.
Vanavond eens de laatste aflevering bekijken.
quote:
die vond ik juist wel geinigquote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef pberends het volgende:
En gelukkig is die irritante CIA-gozerd dood.
Idd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |