Balans.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee.
Waarom zijn bij Ryanair vluchten rij 3 en 4 eigenlijk altijd leeg?
Dat zeg ik ook niet. Maar als je Anne heet, en op je paspoort staat Anne Maria Melissa, mag je alledrie invullen was mijn vraag. Of mag dan alleen Anne?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Sjongejonge het staat er toch gewoon duidelijk
VOORNAAM en ACHTERNAAM zoals in paspoort vermeld! Dus niet Henk invullen als het als Hendricus in het paspoort staat en niet allemaal doopnamen gaan invullen en je voornaam niet
Dat dacht ik wel, bedankt. Hier in het topic stond uitdrukkelijk alleen de eerste dus ik twijfelde.quote:
Dat doet Ryanair officieël voor de loadbalance, dat het vliegtuig voor niet te zwaar is ten opzichte van achteraan het vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee.
Waarom zijn bij Ryanair vluchten rij 3 en 4 eigenlijk altijd leeg?
Nee, zolang de eerste maar klopt. Dan boeit de rest niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, bedankt. Hier in het topic stond uitdrukkelijk alleen de eerste dus ik twijfelde.
Het mooie is dat zodra de kist van de startbaan af is je meteen daar mag gaan zitten ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Het maakt mij ook weinig uit, ben tot nu toe ook alleen naar Stansted gevlogen en inderdaad, dat gaat zo snel dat ik alles wel best vind. Maar ik was wel nieuwsgierig, eerder deze week naar Londen wilde een man alleen zijn jas op zo'n stoel leggen tijdens de vlucht en daar deden ze al moeilijk over. Toen begon ik me wel af te vragen wat de functie nu eigenlijk was van die lege rijen.![]()
Thanks voor de antwoorden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Het mooie is dat zodra de kist van de startbaan af is je meteen daar mag gaan zitten ..
Ik kan je Neteller (www.neteller.com) aanraden, kost even wat moeite om hun prepaid mastercard aan te vragen, maar verder is alles gratis (account, plastic kaart, storten, betalen bij winkels, alleen opnemen bij een geldautomaat kost geld geloof ik) en kun je met iDeal geld storten naar de kaart, dat staat er dus binnen 10 minuten op. ideaal.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef baaart het volgende:
Is het betalen via de Wirecard bij Ryanair nog steeds gratis ? Het is dus een MasterCard-Prepaid ?
Ook vraag ik me af hoelang het duurt wat betreft overmaken vanaf Rabobank Nederland naar Wirecard (Duitsland) en dat de betaling verwerkt is. Heeft iemand hier meer info over ?
Vluchtje boeken naar Venetië tijdens de carnaval :-) !!
Dank u!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:33 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.ryanair.com/nl(...)TUGA_ATC_24NOV-NL-GB
Zou mooi zijn als het nog voor m'n januari breakaway is, maar zal wel nietquote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
Ben paar maanden terug vanuit Charleroi naar Las Palmas gevlogen, heerlijk leeg vliegtuigquote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
Hoe mooi is dat zeg :-). Zullen de prjizen van andere aanbieders ook wel flink gaan dalen.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
do 02 dec 2010, 09:52
Prijsoorlog naar de zon
Amsterdam - Ryanair opent een nieuwe prijsoorlog op vluchten naar de zon. De prijsvechter gaat vol het gevecht aan met Transavia, ArkeFly en andere vakantievliegers via een ongekende uitbreiding van het aantal vluchten naar de Canarische Eilanden.
De Ierse prijsvechter mikt op jaarlijks 4,5 miljoen passagiers die voor nog geen vijf tientjes naar de Spaanse eilanden kunnen vliegen. Vorig jaar waren dat er nog slechts 200.000.
Vanaf begin volgend jaar kan vanuit liefst 112 Europese bestemmingen op Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote worden gevlogen. Ook vanaf Eindhoven en Maastricht worden nieuwe spotgoedkope routes geopend.
De forse groei wordt mede mogelijk door stimulerende maatregelen van de Spaanse overheid, die het toerisme en daarmee de lokale economie wil stimuleren. Zo zullen volgend jaar de luchthaventarieven worden verlaagd en kan Ryanair profiteren van een groot lokaal marketingfonds.
De enorme uitbreiding betekent forse concurrentie voor Transavia, dat het gevecht met Ryanair en easyJet al moeilijker aan kan en dit jaar voor het eerst in dertig jaar in de rode cijfers dook. Ook ArkeFly vliegt veel op de Canarische Eilanden, maar richt haar groei - met grotere toestellen - sinds kort vooral op het Caraibisch gebied en andere verre bestemmingen.
Telegraaf
Hopelijk nog een mooie introductiestunt, dan zit ik in februari lekker met 21 graden op een strand voâh wènag.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef baaart het volgende:
[..]
Hoe mooi is dat zeg :-). Zullen de prjizen van andere aanbieders ook wel flink gaan dalen.
Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef magnifor het volgende:
Gaat Ryanair ooit nog naar Turkije vliegen? Hun prijzen zijn goed, lijkt mij te gek om met "dump" prijzen naar Turkije te vliegen. Service is tijdens een vlucht van 3 uur iets wat van mij gestolen mag worden.
Zo is het toch niet gegaan? De passagiers waren zo eigenwijs om in het vliegtuig te blijven zitten en eisten dat ze alsnog naar Beauvais zouden gaan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...
Wat een achterlijke actie was dat. Mogen ze flink voor gestraft worden.
Oh is dat zo? Nou gelijk hebben ze. Wat is dat voor een verrotte actie van Ryanair??? Smerige honden zijn het. Tis dat het goedkoop en dus makkelijk is, maar ze zijn niet voor niets verkozen tot slechtste vliegmaatschappij...quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo is het toch niet gegaan? De passagiers waren zo eigenwijs om in het vliegtuig te blijven zitten en eisten dat ze alsnog naar Beauvais zouden gaan?
Blijkbaar doen andere prijsvechters het veel beter. Dat zegt wel wat.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)artmaatschappij.html
Hoe durven ze Ryanair in zelfde rijtje te zetten als Singapore Airlines![]()
Ryanair is echt puur een luchtbus, wat kan je nou verwachten voor een retourtje voor een paar tientjes behalve veilig vervoer
Die zijn dan ook duurder meestalquote:Op zondag 5 december 2010 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar doen andere prijsvechters het veel beter. Dat zegt wel wat.
Ik vind het vliegen met Rynair juist zo lekker omdat je je lekker kan "misdragen" in het vliegtuig. Openlijk flirten met stewardessen, dansen op je iPod, jongleren in het vliegtuig en dat soort ongein die je bij een normale vlucht bij een maatschappij die je niet als vee behandelt niet zou doen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die zijn dan ook duurder meestalAls ze het relatief in zouden vullen met prijs in achterhoofd zou het misschien anders lopen. Je moet alleen met Ryanair vliegen als het significant goedkoper is
Wij vliegen daar midden januari naartoe. Op wikitravel vond ik dat een busretourtje naar Stockholm het belachelijk lage bedrag van 27 euro kost! Relaxed dus! Je bent geloof ik zo'n 5 kwartier onderweg. Warm aankleden lijkt me handig.quote:Op zondag 5 december 2010 18:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik wil in januari naar Stockholm, alleen het vliegveld waar Ryanair heenvliegt ligt toch 100 km van de stad? Iemand enig idee hoe ik daar het cheapst heen kan?
oh dat is mooi! Erg goedkoop zegquote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij vliegen daar midden januari naartoe. Op wikitravel vond ik dat een busretourtje naar Stockholm het belachelijk lage bedrag van 27 euro kost! Relaxed dus! Je bent geloof ik zo'n 5 kwartier onderweg. Warm aankleden lijkt me handig.
Ik heb nog niks geboekt, maar ik neem aan dat het supermakkelijk is. Op al die Ryanairvliegvelden hebben ze transport naar de stad waar het vliegveld bij ligt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
oh dat is mooi! Erg goedkoop zegjammer dat niemand een rijbewijs heeft daar
niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?
Haha! Laten we maar hopen dat Ryanair onderaan die lijst blijft staanquote:Op zondag 5 december 2010 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het vliegen met Rynair juist zo lekker omdat je je lekker kan "misdragen" in het vliegtuig. Openlijk flirten met stewardessen, dansen op je iPod, jongleren in het vliegtuig en dat soort ongein die je bij een normale vlucht bij een maatschappij die je niet als vee behandelt niet zou doen.
Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
oh dat is mooi! Erg goedkoop zegjammer dat niemand een rijbewijs heeft daar
niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?
Ah top, goeie tip, dank je!quote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.
Het is best een aardig tochtje, door de heuvels en naaldbossen.
Hoe vaak komt dat voor? Zelfs bij de grote jongens gaat het soms goed mis. Neemt niet weg dat het een schandalige actie is.quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...
Wat een achterlijke actie was dat. Mogen ze flink voor gestraft worden.
Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, ik moet nog overleggen met de mevrouw die daar over gaat beslissenquote:Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog niks geboekt, maar ik neem aan dat het supermakkelijk is. Op al die Ryanairvliegvelden hebben ze transport naar de stad waar het vliegveld bij ligt.
Wanneer ga je precies? Zelfde weekend als wij misschien wel.
En aan je naam te zien ben je er vaker geweest dan wel Zweeds van oorsprong?
Het Noors welquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ben er eerder geweest, maar ben niet Zweeds van oorsprong(het Zweeds kent geen ø
)
Ach, met een creditcard heb je die tickets ook zo gekocht daar...Als RyanAir ineens een vlucht moet cancelen vanwege slecht weer o.i.d. ben je die ¤27,- ook kwijtquote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.
Het is best een aardig tochtje, door de heuvels en naaldbossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |