abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:08:31 #251
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88901185
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee. :)

Waarom zijn bij Ryanair vluchten rij 3 en 4 eigenlijk altijd leeg?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88901195
Kun je ook de volledige geboortenamen van de passagiers opgeven bij het boeken? Ik heb in plaats van de eerste voornaam alle drie de doopnamen uit het paspoort overgenomen :@.
pi_88901651
Sjongejonge het staat er toch gewoon duidelijk

VOORNAAM en ACHTERNAAM zoals in paspoort vermeld! Dus niet Henk invullen als het als Hendricus in het paspoort staat en niet allemaal doopnamen gaan invullen en je voornaam niet :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee. :)

Balans.

Ook achterste rijen zijn regelmatig blocked. Levert altijd weer mooi schouwspel op van mensen die het negeren en er gaan zitten en weer weggestuurd worden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:30:00 #254
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88902110
Jep, dat gebeurt altijd. Dat personeel moet daar toch onderhand ook doodmoe van worden zou je denken. :P
pi_88902383
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Sjongejonge het staat er toch gewoon duidelijk

VOORNAAM en ACHTERNAAM zoals in paspoort vermeld! Dus niet Henk invullen als het als Hendricus in het paspoort staat en niet allemaal doopnamen gaan invullen en je voornaam niet :')
Dat zeg ik ook niet. Maar als je Anne heet, en op je paspoort staat Anne Maria Melissa, mag je alledrie invullen was mijn vraag. Of mag dan alleen Anne?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Trinity- op 19-11-2010 14:44:09 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:44:39 #256
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88902684
Dan mag alle drie.
pi_88902840
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Dan mag alle drie.
Dat dacht ik wel, bedankt. Hier in het topic stond uitdrukkelijk alleen de eerste dus ik twijfelde.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:22:33 #258
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_88913450
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Jabberwocky het volgende:

Dat doet Ryanair officieël voor de loadbalance, dat het vliegtuig voor niet te zwaar is ten opzichte van achteraan het vliegtuig.
Ryanair voert dit echter iets te extreem door en doet het vooral voor tijdswinst, als er niemand heeft gezeten hoef je de rijen ook niet schoon te maken.
De loadbalance is wel belangrijk, zeker in kleine vliegtuigen zoals fokker 50 en zelfs in een 737 van Ryanair, maar dan moet de loadfactor wel lager dan 50% zijn, anders zal door natuurlijke verspreiding echt de loadbalance niet in gevaar komen.
Zeker alleen 2 rijen afblokken voorin en 2 rijen achterin slaat helemaal nergens op, maar goed, in discussie gaan heeft geen zin, ze voeren de loadbalance eenmaal aan en een passagier moet de aanwijzigingen van het cabinepersoneel opvolgen.

Persoonlijk maak ik me er niet druk om, ik vlieg uitsluitend naar Stansted met Ryanair, das een vlucht van 40 minuten, en dan maakt het me niet zoveel uit waar ik zit, hoewel, een raamplaats is altijd prima.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_88913591
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel, bedankt. Hier in het topic stond uitdrukkelijk alleen de eerste dus ik twijfelde.
Nee, zolang de eerste maar klopt. Dan boeit de rest niet.
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:30:00 #260
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88916569
Het maakt mij ook weinig uit, ben tot nu toe ook alleen naar Stansted gevlogen en inderdaad, dat gaat zo snel dat ik alles wel best vind. Maar ik was wel nieuwsgierig, eerder deze week naar Londen wilde een man alleen zijn jas op zo'n stoel leggen tijdens de vlucht en daar deden ze al moeilijk over. Toen begon ik me wel af te vragen wat de functie nu eigenlijk was van die lege rijen. :)

Thanks voor de antwoorden.
pi_88916633
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Het maakt mij ook weinig uit, ben tot nu toe ook alleen naar Stansted gevlogen en inderdaad, dat gaat zo snel dat ik alles wel best vind. Maar ik was wel nieuwsgierig, eerder deze week naar Londen wilde een man alleen zijn jas op zo'n stoel leggen tijdens de vlucht en daar deden ze al moeilijk over. Toen begon ik me wel af te vragen wat de functie nu eigenlijk was van die lege rijen. :)

Thanks voor de antwoorden.
Het mooie is dat zodra de kist van de startbaan af is je meteen daar mag gaan zitten .. _O-
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:13:16 #262
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_88941575
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Het mooie is dat zodra de kist van de startbaan af is je meteen daar mag gaan zitten .. _O-
:) Als het echt om de loadbalance te doen is, is dat nog niet zo raar, op cruisehoogte,(je mag natuurlijk pas wisselen als het stoelriemenvastlichtje uit is), maakt het niet zoveel uit voor de loadbalance waar je zit. Bij de daling moet je dan in principe weer terug naar je oude plek omdat het dan wel weer uit zal kunnen maken.
Op de route naar London Stansted vanaf Eindhoven heb ik niet het idee dat je daar mag zitten, je vliegt ongeveer 5 minuten op cruisehoogte en begint dan al weer aan de daling.

Ach, alles om de kosten laag te houden, en bij echt lage loadfactoren zal het wat uitmaken, om nou elke vlucht te gaan kijken of het wel of niet nodig zal zijn kost ook alleen maar tijd.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_88984186
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef baaart het volgende:
Is het betalen via de Wirecard bij Ryanair nog steeds gratis ? Het is dus een MasterCard-Prepaid ?

Ook vraag ik me af hoelang het duurt wat betreft overmaken vanaf Rabobank Nederland naar Wirecard (Duitsland) en dat de betaling verwerkt is. Heeft iemand hier meer info over ?

Vluchtje boeken naar Venetië tijdens de carnaval :-) !!
Ik kan je Neteller (www.neteller.com) aanraden, kost even wat moeite om hun prepaid mastercard aan te vragen, maar verder is alles gratis (account, plastic kaart, storten, betalen bij winkels, alleen opnemen bij een geldautomaat kost geld geloof ik) en kun je met iDeal geld storten naar de kaart, dat staat er dus binnen 10 minuten op. ideaal.
pi_89101878
Kan iemand mij vertellen wat er met je ticket gebeurd als er gestaakt word op de bestemming? Lees vandaag dat het halve land (Portugal) plat ligt.
pi_89102024
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_89411480
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
pi_89412337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
Zou mooi zijn als het nog voor m'n januari breakaway is, maar zal wel niet :P
pi_89414940
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
Ben paar maanden terug vanuit Charleroi naar Las Palmas gevlogen, heerlijk leeg vliegtuig ;). Kun je tijdens de 4 uur durende vlucht gewoon gaan liggen :D ..
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 10:39:08 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89420642
do 02 dec 2010, 09:52

Prijsoorlog naar de zon

Amsterdam - Ryanair opent een nieuwe prijsoorlog op vluchten naar de zon. De prijsvechter gaat vol het gevecht aan met Transavia, ArkeFly en andere vakantievliegers via een ongekende uitbreiding van het aantal vluchten naar de Canarische Eilanden.

De Ierse prijsvechter mikt op jaarlijks 4,5 miljoen passagiers die voor nog geen vijf tientjes naar de Spaanse eilanden kunnen vliegen. Vorig jaar waren dat er nog slechts 200.000.

Vanaf begin volgend jaar kan vanuit liefst 112 Europese bestemmingen op Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote worden gevlogen. Ook vanaf Eindhoven en Maastricht worden nieuwe spotgoedkope routes geopend.

De forse groei wordt mede mogelijk door stimulerende maatregelen van de Spaanse overheid, die het toerisme en daarmee de lokale economie wil stimuleren. Zo zullen volgend jaar de luchthaventarieven worden verlaagd en kan Ryanair profiteren van een groot lokaal marketingfonds.

De enorme uitbreiding betekent forse concurrentie voor Transavia, dat het gevecht met Ryanair en easyJet al moeilijker aan kan en dit jaar voor het eerst in dertig jaar in de rode cijfers dook. Ook ArkeFly vliegt veel op de Canarische Eilanden, maar richt haar groei - met grotere toestellen - sinds kort vooral op het Caraibisch gebied en andere verre bestemmingen.

Telegraaf
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 december 2010 @ 11:55:26 #271
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_89423099
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
do 02 dec 2010, 09:52

Prijsoorlog naar de zon

Amsterdam - Ryanair opent een nieuwe prijsoorlog op vluchten naar de zon. De prijsvechter gaat vol het gevecht aan met Transavia, ArkeFly en andere vakantievliegers via een ongekende uitbreiding van het aantal vluchten naar de Canarische Eilanden.

De Ierse prijsvechter mikt op jaarlijks 4,5 miljoen passagiers die voor nog geen vijf tientjes naar de Spaanse eilanden kunnen vliegen. Vorig jaar waren dat er nog slechts 200.000.

Vanaf begin volgend jaar kan vanuit liefst 112 Europese bestemmingen op Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote worden gevlogen. Ook vanaf Eindhoven en Maastricht worden nieuwe spotgoedkope routes geopend.

De forse groei wordt mede mogelijk door stimulerende maatregelen van de Spaanse overheid, die het toerisme en daarmee de lokale economie wil stimuleren. Zo zullen volgend jaar de luchthaventarieven worden verlaagd en kan Ryanair profiteren van een groot lokaal marketingfonds.

De enorme uitbreiding betekent forse concurrentie voor Transavia, dat het gevecht met Ryanair en easyJet al moeilijker aan kan en dit jaar voor het eerst in dertig jaar in de rode cijfers dook. Ook ArkeFly vliegt veel op de Canarische Eilanden, maar richt haar groei - met grotere toestellen - sinds kort vooral op het Caraibisch gebied en andere verre bestemmingen.

Telegraaf
Hoe mooi is dat zeg :-). Zullen de prjizen van andere aanbieders ook wel flink gaan dalen.
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 12:20:20 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89424030
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef baaart het volgende:

[..]

Hoe mooi is dat zeg :-). Zullen de prjizen van andere aanbieders ook wel flink gaan dalen.
Hopelijk nog een mooie introductiestunt, dan zit ik in februari lekker met 21 graden op een strand voâh wènag. 8-)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 december 2010 @ 13:56:42 #273
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_89427508
Sevilla in januari voor 18 euro retour klinkt ook best OK...
  donderdag 2 december 2010 @ 14:02:54 #274
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_89427742
Beschikbaar:

Eindhoven - Grand Canaria vanaf 19 februari

Eindhoven - Lanzarote vanaf 8 april

Maastricht - Tenerife vanaf 15 februari
:)

Ik heb nog niks gevonden onder de 75 euro retour trouwens.
(maar dat is al best laag!)
pi_89428164
Woow nice!
pi_89547105
http://www.nu.nl/economie(...)artmaatschappij.html

Sja, ze hebben helemaal gelijk. Maar het is de prijs die het hem doet. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_89548885
Gaat Ryanair ooit nog naar Turkije vliegen? Hun prijzen zijn goed, lijkt mij te gek om met "dump" prijzen naar Turkije te vliegen. Service is tijdens een vlucht van 3 uur iets wat van mij gestolen mag worden.
pi_89549355
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef magnifor het volgende:
Gaat Ryanair ooit nog naar Turkije vliegen? Hun prijzen zijn goed, lijkt mij te gek om met "dump" prijzen naar Turkije te vliegen. Service is tijdens een vlucht van 3 uur iets wat van mij gestolen mag worden.
Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...

Wat een achterlijke actie was dat. Mogen ze flink voor gestraft worden. :r
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_89549436
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...

Zo is het toch niet gegaan? De passagiers waren zo eigenwijs om in het vliegtuig te blijven zitten en eisten dat ze alsnog naar Beauvais zouden gaan?
pi_89550104
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zo is het toch niet gegaan? De passagiers waren zo eigenwijs om in het vliegtuig te blijven zitten en eisten dat ze alsnog naar Beauvais zouden gaan?
Oh is dat zo? Nou gelijk hebben ze. Wat is dat voor een verrotte actie van Ryanair??? Smerige honden zijn het. Tis dat het goedkoop en dus makkelijk is, maar ze zijn niet voor niets verkozen tot slechtste vliegmaatschappij...

pi_89556004

Hoe durven ze Ryanair in zelfde rijtje te zetten als Singapore Airlines :') :')

Ryanair is echt puur een luchtbus, wat kan je nou verwachten voor een retourtje voor een paar tientjes behalve veilig vervoer :')
pi_89556607
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:

Hoe durven ze Ryanair in zelfde rijtje te zetten als Singapore Airlines :') :')

Ryanair is echt puur een luchtbus, wat kan je nou verwachten voor een retourtje voor een paar tientjes behalve veilig vervoer :')
Blijkbaar doen andere prijsvechters het veel beter. Dat zegt wel wat.

pi_89556721
quote:
Op zondag 5 december 2010 17:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blijkbaar doen andere prijsvechters het veel beter. Dat zegt wel wat.
Die zijn dan ook duurder meestal :P Als ze het relatief in zouden vullen met prijs in achterhoofd zou het misschien anders lopen. Je moet alleen met Ryanair vliegen als het significant goedkoper is :Y
pi_89556876
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

Die zijn dan ook duurder meestal :P Als ze het relatief in zouden vullen met prijs in achterhoofd zou het misschien anders lopen. Je moet alleen met Ryanair vliegen als het significant goedkoper is :Y
Ik vind het vliegen met Rynair juist zo lekker omdat je je lekker kan "misdragen" in het vliegtuig. Openlijk flirten met stewardessen, dansen op je iPod, jongleren in het vliegtuig en dat soort ongein die je bij een normale vlucht bij een maatschappij die je niet als vee behandelt niet zou doen. :P

pi_89556916
Ik wil in januari naar Stockholm, alleen het vliegveld waar Ryanair heenvliegt ligt toch 100 km van de stad? Iemand enig idee hoe ik daar het cheapst heen kan?
pi_89557439
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik wil in januari naar Stockholm, alleen het vliegveld waar Ryanair heenvliegt ligt toch 100 km van de stad? Iemand enig idee hoe ik daar het cheapst heen kan?
Wij vliegen daar midden januari naartoe. Op wikitravel vond ik dat een busretourtje naar Stockholm het belachelijk lage bedrag van 27 euro kost! Relaxed dus! Je bent geloof ik zo'n 5 kwartier onderweg. Warm aankleden lijkt me handig. ;)

pi_89557544
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wij vliegen daar midden januari naartoe. Op wikitravel vond ik dat een busretourtje naar Stockholm het belachelijk lage bedrag van 27 euro kost! Relaxed dus! Je bent geloof ik zo'n 5 kwartier onderweg. Warm aankleden lijkt me handig. ;)
oh dat is mooi! Erg goedkoop zeg :) jammer dat niemand een rijbewijs heeft daar :'( niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?
pi_89557690
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

oh dat is mooi! Erg goedkoop zeg :) jammer dat niemand een rijbewijs heeft daar :'( niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?
Ik heb nog niks geboekt, maar ik neem aan dat het supermakkelijk is. Op al die Ryanairvliegvelden hebben ze transport naar de stad waar het vliegveld bij ligt.

Wanneer ga je precies? Zelfde weekend als wij misschien wel. :P

En aan je naam te zien ben je er vaker geweest dan wel Zweeds van oorsprong? ;)

pi_89558470
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 17:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het vliegen met Rynair juist zo lekker omdat je je lekker kan "misdragen" in het vliegtuig. Openlijk flirten met stewardessen, dansen op je iPod, jongleren in het vliegtuig en dat soort ongein die je bij een normale vlucht bij een maatschappij die je niet als vee behandelt niet zou doen. :P
Haha! Laten we maar hopen dat Ryanair onderaan die lijst blijft staan :P Betere service kost meer geld, en daar gaat Ryanair echt niet zelf voor betalen :P

Al zullen de mensen die in Luik gedropt werden daar anders over denken
  Moderator zondag 5 december 2010 @ 19:15:06 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89559461
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.
Het is best een aardig tochtje, door de heuvels en naaldbossen.
pi_89559543
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.
Ah top, goeie tip, dank je! ^O^

pi_89559613
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe vaak komt dat voor? Zelfs bij de grote jongens gaat het soms goed mis. Neemt niet weg dat het een schandalige actie is.
pi_89567843
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb nog niks geboekt, maar ik neem aan dat het supermakkelijk is. Op al die Ryanairvliegvelden hebben ze transport naar de stad waar het vliegveld bij ligt.

Wanneer ga je precies? Zelfde weekend als wij misschien wel. :P

En aan je naam te zien ben je er vaker geweest dan wel Zweeds van oorsprong? ;)
Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, ik moet nog overleggen met de mevrouw die daar over gaat beslissen ;) Kan echter maar 2 dagen vrij krijgen van het werk, dus dat zal wel ergens een weekendje worden.

Ik ben er eerder geweest, maar ben niet Zweeds van oorsprong ;) (het Zweeds kent geen ø ;) )
pi_89567879
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah top, goeie tip, dank je! ^O^
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:42:34 #295
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_89630302
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:

Ik ben er eerder geweest, maar ben niet Zweeds van oorsprong ;) (het Zweeds kent geen ø ;) )
Het Noors wel :P

Over Noorwegen gesproken: sinds wanneer vliegt Ryanair niet meer van Eindhoven naar Oslo (Rygge)?
pi_89722171
Ik heb laatst bij Ryanair 2 retourtjes Eindhoven - Londen geboekt, maar in de laatste fase van de boeking kreeg ik een error, als ik op de site bij boeking beheren kijkt staat er wel dat mijn boeking bevestigd is en ons vluchtnummer etc. Echter heb ik nooit een bevestigingsmail gehad, is dit een probleem? Ik neem aan dat ik gewoon online kan inchecken.

Ook heb ik nog een vraag over de bagage, ik heb geen ruimbagage bijgeboekt, maar mijn vriend wil graag veel kleding inslaan in Londen, is er een optie om nog alleen voor de terugreis 1 koffer bij te boeken? Als ik 'inlog' op de site van Ryanair kan ik kiezen om een tas uitgaand, of binnenkomend toe te voegen. Welke van de 2 moet ik kiezen voor een tas op alleen de terugweg? Ik neem aan binnenkomend, maar dat kun je natuurlijk ook opvatten als binnenkomend in Londen. Iemand die dit weet?
pi_89723648
Als hij online bevestigd staat zou het ook wel moeten lukken om ermee in te checken :) Binnenkomend is de terugvlucht, je zou ook gewoon je vriend alle kleding over elkaar heen aan kunnen laten trekken. Scheelt weer geld!
pi_89725912
Haha dat is ook nog een idee natuurlijk. Bedankt!
pi_89728518
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach, met een creditcard heb je die tickets ook zo gekocht daar...Als RyanAir ineens een vlucht moet cancelen vanwege slecht weer o.i.d. ben je die ¤27,- ook kwijt ;)

En de toch is erg leuk idd. Wij vlogen s'avonds heen (in het donker) en kwamen er op de terugreis (s'ochtends) pas achter dat het eigenlijk best een mooie rit was :P
Koud was het trouwens niet in die bus, de klap komt pas als je uitstapt....
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_89747657
Vandaag net terug vanaf Stansted, bus vanuit London was veel te laat, waarschijnlijk door de rellen, boarding gate zou om 16:35 dichtgaan, was er om 16:50, gate closed stond er. Met in het achterhoofd dat ze vaak toch net iets te laat wegvliegen toch naar de gate (was natuurlijk de gate zo ver mogelijk weg van de bagage check) gerend en net voor 5 uur als laatste naar binnen gegaan. In de zelfde bus zaten nog 2 Nederlanders, had ze in deze situatie beloofd wat tijd te rekken door 'naar mijn paspoort te zoeken' bij de gate, maar heeft helaas niet mogen baten voor ze...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')