Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef magnifor het volgende:
Gaat Ryanair ooit nog naar Turkije vliegen? Hun prijzen zijn goed, lijkt mij te gek om met "dump" prijzen naar Turkije te vliegen. Service is tijdens een vlucht van 3 uur iets wat van mij gestolen mag worden.

Zo is het toch niet gegaan? De passagiers waren zo eigenwijs om in het vliegtuig te blijven zitten en eisten dat ze alsnog naar Beauvais zouden gaan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...
Wat een achterlijke actie was dat. Mogen ze flink voor gestraft worden.

Oh is dat zo? Nou gelijk hebben ze. Wat is dat voor een verrotte actie van Ryanair??? Smerige honden zijn het. Tis dat het goedkoop en dus makkelijk is, maar ze zijn niet voor niets verkozen tot slechtste vliegmaatschappij...quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo is het toch niet gegaan? De passagiers waren zo eigenwijs om in het vliegtuig te blijven zitten en eisten dat ze alsnog naar Beauvais zouden gaan?

Blijkbaar doen andere prijsvechters het veel beter. Dat zegt wel wat.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)artmaatschappij.html
Hoe durven ze Ryanair in zelfde rijtje te zetten als Singapore Airlines
Ryanair is echt puur een luchtbus, wat kan je nou verwachten voor een retourtje voor een paar tientjes behalve veilig vervoer

Die zijn dan ook duurder meestalquote:Op zondag 5 december 2010 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar doen andere prijsvechters het veel beter. Dat zegt wel wat.
 Als ze het relatief in zouden vullen met prijs in achterhoofd zou het misschien anders lopen. Je moet alleen met Ryanair vliegen als het significant goedkoper is
 Als ze het relatief in zouden vullen met prijs in achterhoofd zou het misschien anders lopen. Je moet alleen met Ryanair vliegen als het significant goedkoper is  

Ik vind het vliegen met Rynair juist zo lekker omdat je je lekker kan "misdragen" in het vliegtuig. Openlijk flirten met stewardessen, dansen op je iPod, jongleren in het vliegtuig en dat soort ongein die je bij een normale vlucht bij een maatschappij die je niet als vee behandelt niet zou doen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die zijn dan ook duurder meestalAls ze het relatief in zouden vullen met prijs in achterhoofd zou het misschien anders lopen. Je moet alleen met Ryanair vliegen als het significant goedkoper is

Wij vliegen daar midden januari naartoe. Op wikitravel vond ik dat een busretourtje naar Stockholm het belachelijk lage bedrag van 27 euro kost! Relaxed dus! Je bent geloof ik zo'n 5 kwartier onderweg. Warm aankleden lijkt me handig.quote:Op zondag 5 december 2010 18:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik wil in januari naar Stockholm, alleen het vliegveld waar Ryanair heenvliegt ligt toch 100 km van de stad? Iemand enig idee hoe ik daar het cheapst heen kan?

oh dat is mooi! Erg goedkoop zegquote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij vliegen daar midden januari naartoe. Op wikitravel vond ik dat een busretourtje naar Stockholm het belachelijk lage bedrag van 27 euro kost! Relaxed dus! Je bent geloof ik zo'n 5 kwartier onderweg. Warm aankleden lijkt me handig.
 jammer dat niemand een rijbewijs heeft daar
 jammer dat niemand een rijbewijs heeft daar  niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?
 niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?

Ik heb nog niks geboekt, maar ik neem aan dat het supermakkelijk is. Op al die Ryanairvliegvelden hebben ze transport naar de stad waar het vliegveld bij ligt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
oh dat is mooi! Erg goedkoop zegjammer dat niemand een rijbewijs heeft daar
niemand kan mij ophalen. Heb je die bustrip ook al geboekt of is er een vaste rate?

Haha! Laten we maar hopen dat Ryanair onderaan die lijst blijft staanquote:Op zondag 5 december 2010 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het vliegen met Rynair juist zo lekker omdat je je lekker kan "misdragen" in het vliegtuig. Openlijk flirten met stewardessen, dansen op je iPod, jongleren in het vliegtuig en dat soort ongein die je bij een normale vlucht bij een maatschappij die je niet als vee behandelt niet zou doen.
 Betere service kost meer geld, en daar gaat Ryanair echt niet zelf voor betalen
 Betere service kost meer geld, en daar gaat Ryanair echt niet zelf voor betalen 

Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
oh dat is mooi! Erg goedkoop zegjammer dat niemand een rijbewijs heeft daar

Ah top, goeie tip, dank je!quote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.
Het is best een aardig tochtje, door de heuvels en naaldbossen.

Hoe vaak komt dat voor? Zelfs bij de grote jongens gaat het soms goed mis. Neemt niet weg dat het een schandalige actie is.quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Service houdt ook in dat je niet op het vliegveld van Luik gedropt wordt als je naar Beauvais vliegt, maar daar het vliegveld al dicht is, en je zonder eten of drinken in het ijskoude vliegtuig moet blijven met de WC-deuren op slot, terwijl het Ryanair-personeel de benen neemt...
Wat een achterlijke actie was dat. Mogen ze flink voor gestraft worden.

Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, ik moet nog overleggen met de mevrouw die daar over gaat beslissenquote:Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog niks geboekt, maar ik neem aan dat het supermakkelijk is. Op al die Ryanairvliegvelden hebben ze transport naar de stad waar het vliegveld bij ligt.
Wanneer ga je precies? Zelfde weekend als wij misschien wel.
En aan je naam te zien ben je er vaker geweest dan wel Zweeds van oorsprong?
 Kan echter maar 2 dagen vrij krijgen van het werk, dus dat zal wel ergens een weekendje worden.
 Kan echter maar 2 dagen vrij krijgen van het werk, dus dat zal wel ergens een weekendje worden. (het Zweeds kent geen ø
 (het Zweeds kent geen ø  )
 )

Het Noors welquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ben er eerder geweest, maar ben niet Zweeds van oorsprong(het Zweeds kent geen ø
)

Binnenkomend is de terugvlucht, je zou ook gewoon je vriend alle kleding over elkaar heen aan kunnen laten trekken. Scheelt weer geld!
 Binnenkomend is de terugvlucht, je zou ook gewoon je vriend alle kleding over elkaar heen aan kunnen laten trekken. Scheelt weer geld!

Ach, met een creditcard heb je die tickets ook zo gekocht daar...Als RyanAir ineens een vlucht moet cancelen vanwege slecht weer o.i.d. ben je die ¤27,- ook kwijtquote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt kaartjes online kopen, link via de website van het vliegveld. Pdfje printen en klaar. Zou ik doen, dan hoef je er daar ter plekke niet meer achteraan.
Het is best een aardig tochtje, door de heuvels en naaldbossen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |