abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:08:31 #251
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88901185
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee. :)

Waarom zijn bij Ryanair vluchten rij 3 en 4 eigenlijk altijd leeg?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88901195
Kun je ook de volledige geboortenamen van de passagiers opgeven bij het boeken? Ik heb in plaats van de eerste voornaam alle drie de doopnamen uit het paspoort overgenomen :@.
pi_88901651
Sjongejonge het staat er toch gewoon duidelijk

VOORNAAM en ACHTERNAAM zoals in paspoort vermeld! Dus niet Henk invullen als het als Hendricus in het paspoort staat en niet allemaal doopnamen gaan invullen en je voornaam niet :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee. :)

Waarom zijn bij Ryanair vluchten rij 3 en 4 eigenlijk altijd leeg?
Balans.

Ook achterste rijen zijn regelmatig blocked. Levert altijd weer mooi schouwspel op van mensen die het negeren en er gaan zitten en weer weggestuurd worden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:30:00 #254
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88902110
Jep, dat gebeurt altijd. Dat personeel moet daar toch onderhand ook doodmoe van worden zou je denken. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88902383
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Sjongejonge het staat er toch gewoon duidelijk

VOORNAAM en ACHTERNAAM zoals in paspoort vermeld! Dus niet Henk invullen als het als Hendricus in het paspoort staat en niet allemaal doopnamen gaan invullen en je voornaam niet :')
Dat zeg ik ook niet. Maar als je Anne heet, en op je paspoort staat Anne Maria Melissa, mag je alledrie invullen was mijn vraag. Of mag dan alleen Anne?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Trinity- op 19-11-2010 14:44:09 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:44:39 #256
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88902684
Dan mag alle drie.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88902840
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Dan mag alle drie.
Dat dacht ik wel, bedankt. Hier in het topic stond uitdrukkelijk alleen de eerste dus ik twijfelde.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:22:33 #258
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_88913450
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Dinsdag lag Eindhoven stil en dat gebeurde op het moment dat ik met Ryanair naar Londen zou vliegen, toen hebben we in afwachting van de mist ook twee uur in het vliegtuig gezeten. Gelukkig wel gewoon open wc's en ze deelden water uit. Terug in de terminal kregen we consumptiebonnen en kon ik gratis omboeken, dus opzich viel de service me nog erg mee. :)

Waarom zijn bij Ryanair vluchten rij 3 en 4 eigenlijk altijd leeg?
Dat doet Ryanair officieël voor de loadbalance, dat het vliegtuig voor niet te zwaar is ten opzichte van achteraan het vliegtuig.
Ryanair voert dit echter iets te extreem door en doet het vooral voor tijdswinst, als er niemand heeft gezeten hoef je de rijen ook niet schoon te maken.
De loadbalance is wel belangrijk, zeker in kleine vliegtuigen zoals fokker 50 en zelfs in een 737 van Ryanair, maar dan moet de loadfactor wel lager dan 50% zijn, anders zal door natuurlijke verspreiding echt de loadbalance niet in gevaar komen.
Zeker alleen 2 rijen afblokken voorin en 2 rijen achterin slaat helemaal nergens op, maar goed, in discussie gaan heeft geen zin, ze voeren de loadbalance eenmaal aan en een passagier moet de aanwijzigingen van het cabinepersoneel opvolgen.

Persoonlijk maak ik me er niet druk om, ik vlieg uitsluitend naar Stansted met Ryanair, das een vlucht van 40 minuten, en dan maakt het me niet zoveel uit waar ik zit, hoewel, een raamplaats is altijd prima.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_88913591
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel, bedankt. Hier in het topic stond uitdrukkelijk alleen de eerste dus ik twijfelde.
Nee, zolang de eerste maar klopt. Dan boeit de rest niet.
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:30:00 #260
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88916569
Het maakt mij ook weinig uit, ben tot nu toe ook alleen naar Stansted gevlogen en inderdaad, dat gaat zo snel dat ik alles wel best vind. Maar ik was wel nieuwsgierig, eerder deze week naar Londen wilde een man alleen zijn jas op zo'n stoel leggen tijdens de vlucht en daar deden ze al moeilijk over. Toen begon ik me wel af te vragen wat de functie nu eigenlijk was van die lege rijen. :)

Thanks voor de antwoorden.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88916633
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Het maakt mij ook weinig uit, ben tot nu toe ook alleen naar Stansted gevlogen en inderdaad, dat gaat zo snel dat ik alles wel best vind. Maar ik was wel nieuwsgierig, eerder deze week naar Londen wilde een man alleen zijn jas op zo'n stoel leggen tijdens de vlucht en daar deden ze al moeilijk over. Toen begon ik me wel af te vragen wat de functie nu eigenlijk was van die lege rijen. :)

Thanks voor de antwoorden.
Het mooie is dat zodra de kist van de startbaan af is je meteen daar mag gaan zitten .. _O-
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:13:16 #262
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_88941575
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef DutchieBre het volgende:

[..]



Het mooie is dat zodra de kist van de startbaan af is je meteen daar mag gaan zitten .. _O-
:) Als het echt om de loadbalance te doen is, is dat nog niet zo raar, op cruisehoogte,(je mag natuurlijk pas wisselen als het stoelriemenvastlichtje uit is), maakt het niet zoveel uit voor de loadbalance waar je zit. Bij de daling moet je dan in principe weer terug naar je oude plek omdat het dan wel weer uit zal kunnen maken.
Op de route naar London Stansted vanaf Eindhoven heb ik niet het idee dat je daar mag zitten, je vliegt ongeveer 5 minuten op cruisehoogte en begint dan al weer aan de daling.

Ach, alles om de kosten laag te houden, en bij echt lage loadfactoren zal het wat uitmaken, om nou elke vlucht te gaan kijken of het wel of niet nodig zal zijn kost ook alleen maar tijd.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_88984186
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef baaart het volgende:
Is het betalen via de Wirecard bij Ryanair nog steeds gratis ? Het is dus een MasterCard-Prepaid ?

Ook vraag ik me af hoelang het duurt wat betreft overmaken vanaf Rabobank Nederland naar Wirecard (Duitsland) en dat de betaling verwerkt is. Heeft iemand hier meer info over ?

Vluchtje boeken naar Venetië tijdens de carnaval :-) !!
Ik kan je Neteller (www.neteller.com) aanraden, kost even wat moeite om hun prepaid mastercard aan te vragen, maar verder is alles gratis (account, plastic kaart, storten, betalen bij winkels, alleen opnemen bij een geldautomaat kost geld geloof ik) en kun je met iDeal geld storten naar de kaart, dat staat er dus binnen 10 minuten op. ideaal.
pi_89101878
Kan iemand mij vertellen wat er met je ticket gebeurd als er gestaakt word op de bestemming? Lees vandaag dat het halve land (Portugal) plat ligt.
pi_89102024
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_89411480
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_89412337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
Zou mooi zijn als het nog voor m'n januari breakaway is, maar zal wel niet :P
pi_89414940
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Las Palmas en - Lanzarote schijnen er ook binnenkort aan te komen, voor de zonliefhebbers..
Ben paar maanden terug vanuit Charleroi naar Las Palmas gevlogen, heerlijk leeg vliegtuig ;). Kun je tijdens de 4 uur durende vlucht gewoon gaan liggen :D ..
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 10:39:08 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89420642
do 02 dec 2010, 09:52

Prijsoorlog naar de zon

Amsterdam - Ryanair opent een nieuwe prijsoorlog op vluchten naar de zon. De prijsvechter gaat vol het gevecht aan met Transavia, ArkeFly en andere vakantievliegers via een ongekende uitbreiding van het aantal vluchten naar de Canarische Eilanden.


De Ierse prijsvechter mikt op jaarlijks 4,5 miljoen passagiers die voor nog geen vijf tientjes naar de Spaanse eilanden kunnen vliegen. Vorig jaar waren dat er nog slechts 200.000.

Vanaf begin volgend jaar kan vanuit liefst 112 Europese bestemmingen op Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote worden gevlogen. Ook vanaf Eindhoven en Maastricht worden nieuwe spotgoedkope routes geopend.

De forse groei wordt mede mogelijk door stimulerende maatregelen van de Spaanse overheid, die het toerisme en daarmee de lokale economie wil stimuleren. Zo zullen volgend jaar de luchthaventarieven worden verlaagd en kan Ryanair profiteren van een groot lokaal marketingfonds.

De enorme uitbreiding betekent forse concurrentie voor Transavia, dat het gevecht met Ryanair en easyJet al moeilijker aan kan en dit jaar voor het eerst in dertig jaar in de rode cijfers dook. Ook ArkeFly vliegt veel op de Canarische Eilanden, maar richt haar groei - met grotere toestellen - sinds kort vooral op het Caraibisch gebied en andere verre bestemmingen.

Telegraaf
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 december 2010 @ 11:55:26 #271
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_89423099
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
do 02 dec 2010, 09:52

Prijsoorlog naar de zon

Amsterdam - Ryanair opent een nieuwe prijsoorlog op vluchten naar de zon. De prijsvechter gaat vol het gevecht aan met Transavia, ArkeFly en andere vakantievliegers via een ongekende uitbreiding van het aantal vluchten naar de Canarische Eilanden.


De Ierse prijsvechter mikt op jaarlijks 4,5 miljoen passagiers die voor nog geen vijf tientjes naar de Spaanse eilanden kunnen vliegen. Vorig jaar waren dat er nog slechts 200.000.

Vanaf begin volgend jaar kan vanuit liefst 112 Europese bestemmingen op Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote worden gevlogen. Ook vanaf Eindhoven en Maastricht worden nieuwe spotgoedkope routes geopend.

De forse groei wordt mede mogelijk door stimulerende maatregelen van de Spaanse overheid, die het toerisme en daarmee de lokale economie wil stimuleren. Zo zullen volgend jaar de luchthaventarieven worden verlaagd en kan Ryanair profiteren van een groot lokaal marketingfonds.

De enorme uitbreiding betekent forse concurrentie voor Transavia, dat het gevecht met Ryanair en easyJet al moeilijker aan kan en dit jaar voor het eerst in dertig jaar in de rode cijfers dook. Ook ArkeFly vliegt veel op de Canarische Eilanden, maar richt haar groei - met grotere toestellen - sinds kort vooral op het Caraibisch gebied en andere verre bestemmingen.

Telegraaf
Hoe mooi is dat zeg :-). Zullen de prjizen van andere aanbieders ook wel flink gaan dalen.
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 12:20:20 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89424030
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef baaart het volgende:

[..]

Hoe mooi is dat zeg :-). Zullen de prjizen van andere aanbieders ook wel flink gaan dalen.
Hopelijk nog een mooie introductiestunt, dan zit ik in februari lekker met 21 graden op een strand voâh wènag. 8-)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 december 2010 @ 13:56:42 #273
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_89427508
Sevilla in januari voor 18 euro retour klinkt ook best OK...
  donderdag 2 december 2010 @ 14:02:54 #274
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_89427742
Beschikbaar:

Eindhoven - Grand Canaria vanaf 19 februari

Eindhoven - Lanzarote vanaf 8 april

Maastricht - Tenerife vanaf 15 februari
:)

Ik heb nog niks gevonden onder de 75 euro retour trouwens.
(maar dat is al best laag!)
pi_89428164
Woow nice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')