die beugels zijn voor de gyn joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joh die beugels die zitten er voor niks, niemand die ze ooit gebruikt
Ow, ow, ik geen eten in de verloskamer, niemand eten in de verloskamerquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die beugels zijn voor de gyn joh!
kan ie zn blikje cola en zn broodje kwijt op de ene en op de andere even steunen en zuchten (schiet toch es op mens ik moet plassen!)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha, ach nou krijgen we toch geen reactie meer!
Huup, zit ik jou 3d echo aan mijn meneer te laten zien, met een foto van Amelie uit het foto topic. Helemaal lyrisch over de gelijkenis. Ziet meneer niks
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mannen![]()
Ik had een mannelijke collega, die zelf een kind heeft, en hij kwam vragen of ik het geslacht al wist. Terwijl zijn vorige vraag was hoever ik was.
Zie, dat vind ik nu niet om te lachenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb een vriend van me zelfs door middel van paint uit moeten leggen waar ie nou naar aan het kijken was. Hij zag het écht niet![]()
nou ben ik ook niet altijd lyrisch over half gesmolten baby's op echo's maar ik vond die ene van mij wel heel duidelijk eigk![]()
Ik heb ergens een foto waarop ze eigenlijk precies hetzelfde gezichtje trekt, zal straks eens kijken, nu even snel baby badderen
dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:35 schreef tessie het volgende:
Volgens mij bevallen de meeste vrouwen op hun rug met opgetrokken benen. Wat maakt het dan nog uit of er steunen bij zijn of niet? Toen ik in het ziekenhuis lag te bevallen, moest ik ook steeds zelf mijn benen vastpakken, maar toen ze gingen knippen voor de vacuumpomp, kwamen toch die steunen tevoorschijn. Vond het alleen maar prettiger en makkelijker, hoefde ik tenminste niet zelf mijn benen meer vast te houden, kon ik mijn energie tenminste helemaal op het persen richten. Ik snap niet wat daar nou ook alweer raar aan zou zijn volgens pessie hoor.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet je kunnen overgeven. Dat is ook niet mijn sterkste punt (controlfreak!).
zo nog een keer danquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha, ach nou krijgen we toch geen reactie meer!
Huup, zit ik jou 3d echo aan mijn meneer te laten zien, met een foto van Amelie uit het foto topic. Helemaal lyrisch over de gelijkenis. Ziet meneer niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Ik weet het niet, ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan, de weeën begonnen en ik ging erin mee. Het was een soort berusting van oh okay, de bevalling is begonnen... en tegelijk liet ik het maar allemaal gaan want ik wist toch niet echt wat ik moest of kon doen. misschien is daar ergens wel een klein voordeel van geen cursus, hoewel ik me ook kan voorstellen dat juist voor mensen die controle willen die handvatten als puftechnieken prettig zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat ik bij de pijnlijke voorweeen wel gemerkt heb is dat je initiële reactie altijd verzet is, kost me soms dan best wel moeite om de omslag te maken naar het overgave gedeelte en doorademen enzo. En dan is dit voorwerk natuurlijk nog niets vergeleken bij het echte werk straks. Ik hoop dat het me dan wel lukt om erin te duiken... Voor de ervaringsdeskundigen; hoe maakten jullie de omslag? (lukte het uberhaubt?)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Amelie
Idd zeg, duidelijke gelijkenis. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken bij Willem en of ik hem herken als hij eruit is...ahw wat een snoetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die gaap
geloof me, zodra hij er is kun je je al niet meer voorstellen dat je ooit niet wist hoe hij eruit zag. Dat gaat zo ongelofelijk snel! En die gelijkenis ga je vanzelf zien na een tijdje, als je beebje wat ontfrommeld is enzo![]()
Ik ben naar aanleiding van jullie opmerkingen eens gaan kijken, maar begreep ik nou goed dat in aflevering 1 het kindje met de darmen eruit ook natuurlijk geboren had kunnen worden als hij het niet moeilijk had gehad in de buik? Dat verbaasde me wel, ik dacht dat dat dan altijd via keizersnede moest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef pessie het volgende:
Nu ik trouwens die afleveringen van 60 baby's per uur heb gezien ben ik heel blij dat ik me (te) goed heb voorbereid. Vooral dat meisje van 20 had volgens mij geen idee waar ze aan begon...
Wat me trouwens ook opvalt, het lijkt net alsof ze bij de eerste wee al naar de kraamkliniek gaan.
Ik gaf antwoord op de vraag van Tessie en eerlijk is eerlijk het is toch enigzins apart om te lezen hoe iemand zo naief in een zwangerschap kan staan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
books, wat jammer nou dat je dit post. Ik dacht hetzelfde, maar dacht; laten we niet weer beginnen over pessie en het ziekenhuis
toevoeging: ik denk namelijk een beetje dat pessie daarom die post plaatste, om toch weern daarop uit te komen. En het is gewoon aan dovemansoren gericht allemaal, dus tja...
Wat voor mij werkte, was om de pijn te zien als noodzakelijk en toe te laten. En ontspannen door mijn ademhaling. En erop vertrouwen dat mijn lijf ervoor gemaakt is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Voor de ervaringsdeskundigen; hoe maakten jullie de omslag? (lukte het uberhaubt?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |