abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84351173
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Eens met dat
Ja je gaat er maar ff vanuit dat een man toch wel erg veel van zn vrouw houdt enzo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:31:32 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84351309
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was ff bezig met iets anders... Het is echt niet in me opgekomen om M. volledig af te branden... Alsof het voor hem zo leuk is om zn vrouw zoveel pijn te zien hebben.
Nee, maar destijds was mijn vader er de hele tijd bij aanwezig, en toen haalde ik het nog niet eens in mijn hoofd om mijn vader van repliek te dienen, laat staan afblaffen....

Tegen N. daarentegen zeg ik gewoon wat ik van dingen vind, ook als die mening hem niet zal bevallen

Dus niet dat ik er op zit te wachten dat het zal gebeuren, meer dat ik mezelf afvraag of ik meer te bitchen heb als er iemand bij is tegen wie ik gevoelsmatig wel "mag" bitchen, of beter gezegd; tegen wie ik me niet hoef in te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84351356
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar destijds was mijn vader er de hele tijd bij aanwezig, en toen haalde ik het nog niet eens in mijn hoofd om mijn vader van repliek te dienen, laat staan afblaffen....

Tegen N. daarentegen zeg ik gewoon wat ik van dingen vind, ook als die mening hem niet zal bevallen

Dus niet dat ik er op zit te wachten dat het zal gebeuren, meer dat ik mezelf afvraag of ik meer te bitchen heb als er iemand bij is tegen wie ik gevoelsmatig wel "mag" bitchen, of beter gezegd; tegen wie ik me niet hoef in te houden.
Nou tijdens mijn bevalling probeerde M. ook wat te helpen met masseren.. En dan ga ik er ook geen doekjes om winden als het niet prettig is.. Maar je man als oud vuil behandelen, verrot schelden enz.. Sory dat gaat mij echt te ver.
pi_84351572
Mijn man vond het vreselijk om me te zien afzien. En vooral de onmacht want hij kon wel proberen om het minder pijnlijk te maken, echt veel helpen deed het niet

Maar ik zei anderzijds wel onmiddellijk na de bevalling dat ik dit echt nog een keer wou doen op die manier. Ik denk dat mijn man toen iets had van: damn... nu al?
Maar again: mijn epidurale gekregen rond 10u, om 12.54u was ik bevallen na een kwartiertje persen en in tussentijd had ik nog wat liggen soezen. Zoals mijn gynaecologe het achteraf beschreef: een heel "fijne" bevalling voor een eerste keer.

Mijn gynaecologe had me trouwens aangeraden om niets te verwachten van de bevalling, dan kan het ook niet tegenvallen. Ik heb dat advies vrij letterlijk genomen en heb dan maar 1 iets gelezen over een bevalling, namelijk één van de bevallingsverhalen hier en ik had er direct genoeg van
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:41:28 #230
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84351673
Weet je Leandra, eigenlijk vind ik het best wel heel bijzonder dat je vader erbij was bij je eerste kind. Wat vond hij er zelf van? Heeft hij zelf echt gezien hoe zn kleinzoon geboren werd? Vaak hoor je wel dat iemand haar moeder erbij heeft, maar jij bent de eerste van wie ik hoor dat je vader erbij was.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:58:15 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84352280
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou tijdens mijn bevalling probeerde M. ook wat te helpen met masseren.. En dan ga ik er ook geen doekjes om winden als het niet prettig is.. Maar je man als oud vuil behandelen, verrot schelden enz.. Sory dat gaat mij echt te ver.
Nee okay, als oud vuil behandelen is wat anders, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ik dan niet heel diplomatiek "Lieverd, het is niet fijn als je dat blijft doen" ga zeggen op zo'n moment
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:03:37 #232
259886 pessie
pi_84352516
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee okay, als oud vuil behandelen is wat anders, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ik dan niet heel diplomatiek "Lieverd, het is niet fijn als je dat blijft doen" ga zeggen op zo'n moment
Op dat moment STOP! en tussen 2 weeën even zeggen dat het echt niet fijn is kan toch ook?
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:06:55 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84352702
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:41 schreef pessie het volgende:
Weet je Leandra, eigenlijk vind ik het best wel heel bijzonder dat je vader erbij was bij je eerste kind. Wat vond hij er zelf van? Heeft hij zelf echt gezien hoe zn kleinzoon geboren werd? Vaak hoor je wel dat iemand haar moeder erbij heeft, maar jij bent de eerste van wie ik hoor dat je vader erbij was.
Yep, het was ook nog een keer zijn eerste kleinkind, ondertussen was hij zijn papieren voor de volgende dag aan het doornemen, een speech aan het voorbereiden en alle andere dingen die hij anders op dat moment thuis zou hebben gedaan, tot het echte werk begon.
Maar dat mijn vader erbij zou blijven was eigenlijk ook zonder daar ooit iets over te hebben afgesproken vrij logisch; ik ben als klein kind vaak geopereerd, en mijn vader was dan altijd in de OK aanwezig tot ik "weg" was, en in de uitslaapkamer als ik bijkwam.

Daarbij kan ik vrij weinig met mijn moeder, het is een best mens, maar als het de buurvrouw was dan ging ik er niet op de koffie. Zij heeft in het ziekenhuis nog wat geprobeerd te slapen, en is wel in de verloskamer aanwezig geweest tijdens de geboorte, maar meer dan aan de overkant van het bed (OMG.... vol uitzicht ) op een stoel zitten heeft ze niet gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84352881
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik met doekjes..

Maar ik kon er redelijk uitkrijgen "Doe maar ff niet"...
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:12:45 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84352962
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik met doekjes..

Maar ik kon er redelijk uitkrijgen "Doe maar ff niet"...
Ja okay, dat verwacht ik van mezelf ook wel eigenlijk, ik zie mezelf hem ook niet vervloeken om wat hij me "aangedaan" heeft ofzo, maar ook een "Doe maar ff niet" kan er op een stuk of wat verschillende tonen uitkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84353096
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja okay, dat verwacht ik van mezelf ook wel eigenlijk, ik zie mezelf hem ook niet vervloeken om wat hij me "aangedaan" heeft ofzo, maar ook een "Doe maar ff niet" kan er op een stuk of wat verschillende tonen uitkomen.
Elke manier is vriendelijker dan roepen dat het een afgrijzelijke hondelul is dat ie op moet rotten en dat ie het voortaan lekker met de hond kan doen..
pi_84353138

Hier was het meer
'neeneenee!'
'Moet ik stoppen?'
nee
'moet het anders?'
JAAA!

dat soort gesprekken
pi_84353178
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef freecell het volgende:

Hier was het meer
'neeneenee!'
'Moet ik stoppen?'
nee
'moet het anders?'
JAAA!

dat soort gesprekken
Ja, maar dat is toch niet vreemd?
pi_84353286
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Elke manier is vriendelijker dan roepen dat het een afgrijzelijke hondelul is dat ie op moet rotten en dat ie het voortaan lekker met de hond kan doen..

en hier was t met masseren, nee, stop, stop stop oid
pi_84353319
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch niet vreemd?
nope
Het meest vreemde was denk ik:
*fluitfluitfluit*
hij: was dat nou de taptoe?
Ik: ja, nou en, houd je mond
Met als resultaat dat zowel de vlos als TARA heel hard moesten lachen
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:22:46 #241
259886 pessie
pi_84353332
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zou zeggen tegen mn man (hij heeft trouwens geen hond, dus wordt lastig).
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:23:40 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84353372
quote:
[..]
Ja okay, het de man verwijten dat hij een klootzak is want als hij geen klootzak was dan had zij nu geen pijn geleden is dus echt alleen maar van de film (en de SBS6 serie ).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84353386
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:22 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zou zeggen tegen mn man (hij heeft trouwens geen hond, dus wordt lastig).
Geloof me, er zijn vrouwen die menen dat het erbij hoort...
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:26:48 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84353503
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn vrouwen die menen dat het erbij hoort...
En ik maar denken dat ik zo beschaafd was

Overigens, ik kan vloeken als een bootwerker, en ik had begrepen dat zelfs zeer Gereformeerde dames wel eens vloeken tijdens de bevalling, maar tijdens de bevalling van Jr. is er dan weer geen onvertogen woord over m'n lippen gekomen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84353656
Het is al half 2 Op patatdag gaat alles een stuk sneller
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:33:23 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84353753
Oh shit...... en de A12 is een drama van Utrecht naar Den Haag, dus ik ben er vandoor, anders ben ik vanavond om 19.00 nog niet thuis
Maar dat komt vooral omdat ik even een pitstop maak mijn m'n ouders en de Prenatal in Utrecht

Anyway, tot laters en geniet van je patatdag Tico
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84353775
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Het is al half 2 Op patatdag gaat alles een stuk sneller

ik heb geen woord gezegd tijdens de bevalling. Ik had wel wat anders aan mn hoofd.
en mn schoonmoeder die na de bevalling vroeg of ik B. nog had geslagen en gebeten. Kom op hey doe even gewoon B. had met liefde al mijn pijn weg willen nemen, wat schiet ik ermee op om hem te slaan/bijten. Reageer je op een kussen af ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:34:41 #248
259886 pessie
pi_84353811
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb geen woord gezegd tijdens de bevalling. Ik had wel wat anders aan mn hoofd.
en mn schoonmoeder die na de bevalling vroeg of ik B. nog had geslagen en gebeten. Kom op hey doe even gewoon B. had met liefde al mijn pijn weg willen nemen, wat schiet ik ermee op om hem te slaan/bijten. Reageer je op een kussen af ofzo.
Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen in washandjes bijten en knijpen.
pi_84353821
Whaha, ik zie het gewoon voor me... M. met een blauw oog... Wat is er gebeurt? Oh niets, mijn vrouw is gister bevallen.
pi_84354106
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen in washandjes bijten en knijpen.
vast wel, kan het me voorstellen hoor, zeker als je het hoogtepunt van een wee hebt. Zoals gezegd, ik zat onder de douche in een stoel en op het hoogtepunt zette ik mn voet tegen het douchewandje, dan kon ik een soort tegendruk geven ofzo, dat was prettig. Ik kan me dus voorstellen dat als je op bed moet blijven liggen (of wilt blijven liggen!) dat je in een kussen/washandje knijpt of bijt, of dat je de hand van je man knijpt ofzo.

Maar echt slaan, schoppen, bijten en uitschelden. Mja ik weet het niet, laat ik het zo zeggen, ik vind het niet nodig. En ik was dan wel bezig met bevallen maar ik was me heus nog steeds wel bewust van wat ik deed en van wat ik wel en niet kon maken.
(ik hoor mezelf nog zeggen "schatje mag ik *pufpuf* een slokje appelsap alsjeblieft?* )
maar goed, dat is dus de andere kant, vrouwen die een slagveld van hun bevalling hebben gemaakt (zonder daar een oordeel over te hebben verder hoor!) die lijken ook te denken dat iedereen dat doet en dat het normaal is enzo. T is een raar iets, bevallen. Mensen zeggen wel eens dat iemands ware pure ik dan naar voren komt wie weet, zit misschien wat in.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')