quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Hier dan de linq: http://forum.fok.nl/topic/1498109/7/50
[HOMO] 2835 - Ja nou ik denk en denk maar kan niks bedenken.
Daar kwamen we dus vandaan.
De H:
H
Als je een nieuw topic opent, kun je [hier] de H halen ofzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:34 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat jouw soort mensen op internet kunnen komen, en hebben leren typen, ik dacht dat ze jullie alleen leerden hoe je het zwembad schoon moet maken of hoe je sinasappels moet plukken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die kunnen ze krijgen, maar om over heen te fappen is net alsof ik helemaal geen standards heb
Och verrekquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij's eigenlijk helemaal niet zo enorm sexy, maar op bewegend beeld (Taking Woodstock, Glee) vind ik 'm enorm knap.
Andersoooohoooom!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Deceit heeft een hekel aan je TheVulture... ik zou dat echt niet pikken hoor.
I'll livequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Deceit heeft een hekel aan je TheVulture... ik zou dat echt niet pikken hoor.
een hekel is een groot woord... ik heb gewoon niks met je... da's een nuanceverschilquote:
Van wie?quote:
Het zijn meer Dosadi en Deceit... ik werd er ineens met mijn haren bijgesleept alsof ik iets met Deceit zou hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kinderen slaat in dit geval op jullie
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hekel is een groot woord... ik heb gewoon niks met je... da's een nuanceverschil
jij had popcorn voor je catfight, dus die kreeg je..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn meer Dosadi en Deceit... ik werd er ineens met mijn haren bijgesleept alsof ik iets met Deceit zou hebben
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
jij had popcorn voor je catfight, dus die kreeg je..
Wij hebben ook niet gezoendquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat SAJ. Omdat we nog steeds niet gezoend hebben. En ik heb nog wel krullen. Belachelijk!
Da's toch al lang weer over man! MisterO heeft een nieuwe!quote:
Jij bent ook bezetquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet gezoend
Ik heb uberhaupt nog geen [HOMO] gezoend
Oh jaquote:
2 stuksquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet gezoend
Ik heb uberhaupt nog geen [HOMO] gezoend
ja omdat iedereen als een soort van Sherlock aan uit uitpluizen is wie de andere naam van die 2 personen kan zijnquote:
Ik gok erop dat jij het antwoord wel weetquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja omdat iedereen als een soort van Sherlock aan uit uitpluizen is wie de andere naam van die 2 personen kan zijn
nope ik heb SAJ nog nooit in het wild gezien in tegenstelling tot u die ik wel live heb kunnen aanschouwenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok erop dat jij het antwoord wel weet
kijk dat zelf dus ook voor mijn tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die ander naam was 7 jaar geleden of zo.
Ik ga gelijk even bellenquote:
Maar wel fijn toch dat we weten hoeveel blaren Mike heeft?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
vanochtend ging dit topic als een speer en nu zo traag als een baksteen
Dat heb ik dan goed geplandquote:
Ik wilde net zeggen, godverdomme Stroek, bedankt man! Wow....quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn toch dat we weten hoeveel blaren Mike heeft?
als je andere vragen hebt wil ik hem die morgenvroeg best even stellenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn toch dat we weten hoeveel blaren Mike heeft?
Zweet hij ook en wat is deze week zijn voedingspatroon?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je andere vragen hebt wil ik hem die morgenvroeg best even stellen
Of ie al gestruikeld is en face down ass up in het riet is beland.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je andere vragen hebt wil ik hem die morgenvroeg best even stellen
Ik denk dat ik het weet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die ander naam was 7 jaar geleden of zo.
Ik speel ook muziekjes op de mobiel af. Werkt prima door!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Onerhoudsmedewerkers die al bellend rondlopen en muziekjes via hun mobieltje afspelen, helpen ook niet echt voor een vruchtbare voortzetting van het proces waar ik middenin zit.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel ook muziekjes op de mobiel af. Werkt prima door!
Ja, eerst stond de cd van Amelie op, en nu dezequote:
Is wel even andere koekquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, eerst stond de cd van Amelie op, en nu deze
Ik krijg daar altijd kippenvel vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Het snelle harde stuk in the road to awe komt e rnu aan!
Ik stop ff met werken
Met wie lig jij te krikken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n middag vrijen ook wel.
/slechte woordgrap.
Je geeft waarschijnlijk gewoon toestemming voor gebruik van de foto'squote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, moet ik een portretrecht overeenkomst gaan tekenen voor die shoot van vorige weekDaar snap ik toch heeul nie veul van!
Ja er was idd weinig moeilijks aan toen ik hem eenmaal opende.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je geeft waarschijnlijk gewoon toestemming voor gebruik van de foto's
Hoe heetquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..] Mooier dan degene die heet uiteindelijk is geworden
Wel even opletten of je de foto's zélf wel mag gebruiken, of alleen na toestemming van de fotograaf..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je geeft waarschijnlijk gewoon toestemming voor gebruik van de foto's
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er was idd weinig moeilijks aan toen ik hem eenmaal opende.
Stond alleen niets in over de andere foto's die gemaakt zijn door hem, alleen over de ene die gekozen is, dat ik die op canvas van 90x160 krijg.
Hij had er wel iets over gezegd dat ie ze digitaal mee kon geven op lagere resolutie maar dat moest ie ff aan de trudo vragen, dus dat heb ik ff in de reply gezegd, gevraagd of dat nog kon.
Ik hoop 't wel, want daar zaten (vond ik) hele mooie tussen. Mooier dan degene die heet uiteindelijk is geworden
Daar staat dus niks over in omdat er alleen maar over die canvas print gesproken wordt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel even opletten of je de foto's zélf wel mag gebruiken, of alleen na toestemming van de fotograaf..
Mwa. matigquote:
Je bent een tokkie/kamper.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond weer naar de kermis in Tilburg
Ja ik ga een tattoo laten zetten omdat we een jaar bij elkaar zijnquote:
Je brengt'm toch maar eerlijk terug, uiteindelijk..?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond weer naar de kermis in Tilburg
Keltische lettersquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je brengt'm toch maar eerlijk terug, uiteindelijk..?
Ha Tha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag G_E! Straalt jouw innerlijke zonnetje ook zo fel?
Dat is als het je oren uit komt.quote:
Want er gáát me wat om in dat bolletje!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Precies, daarom stel ik jullie niet te veel bloot aan mijn innerlijke zonnekracht.
Het klinkt zo wel heel liefquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Want er gáát me wat om in dat bolletje!![]()
Als je innerlijke waxine lichtje een burn-out heeft, dan komt de earwax uit je oren?quote:
Nou.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Want er gáát me wat om in dat bolletje!![]()
Misschien eeen Waxxer?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je innerlijke waxine lichtje een burn-out heeft, dan komt de earwax uit je oren?
Met z'n vieren in de keuken? Als hij maar geen ruzie krijgt met zichzelf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Cairon-Dosadi-Phalanx-KugariKen gaat vanavond voor ons koken
Net als bij ons?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij gaat het zo dadelijk heel hard regenen, aan de rare wind te zien.
Ik heb bloemkool op... maar dit ziet er ook lekker uitquote:
En aardappels en een bieflapjequote:
Het ruikt naar rook buiten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij gaat het zo dadelijk heel hard regenen, aan de rare wind te zien.
Dat zo maar eens kunnen ja... dat is me nogal een fikquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ruikt naar rook buiten.
Zou dat van Valkenswaard zijn?
Wat... nederlandsquote:
De laatste keer dat ik keek stond er Nederlands bij mijn nationailteit...quote:
Ja, weet ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek stond er Nederlands bij mijn nationailteit...
Ach, plaag die jongen toch niet zo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff hoor... lees ik nou tussen de verschillende posts door dat Deceit een standaard heeft?
Dat is echt een gigantische verrassing zeg maar...
Of is z'n standaard; het moet een jongetje zijn...
Dan was het weer niet echt heel nieuw...
Plagen? Ik ben gewoon helemaal flabbergasted...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, plaag die jongen toch niet zo.
Maar wat deed je nou precies verkeerd dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik aan het hardlopen, zie ik onderweg een hardloopclubje staan, dat luistert naar instructies van de trainer. Ben ik bijna bij dat clubje, 15x2=30 ogen kijken mij aan, die trainer legt iets uit en zegt "Nou, wat je ook bij veel hardlopers ziet is dat...", en ik hoor daten ik floepte er wat mompelend uit "en ik geef dus níet het goede voorbeeld..." en toen moesten ze allemaal lachen.
Dat was een erg stomme situatie.
Maar dat het nou zó grappig was....
Dankzij mij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef Dragonwizard het volgende:
Iedereen is tegenwoordig aan het hardlopen..
klopt, jou zou ik bijv nooit doen omdat je te min bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff hoor... lees ik nou tussen de verschillende posts door dat Deceit een standaard heeft?
Dat is echt een gigantische verrassing zeg maar...
Of is z'n standaard; het moet een jongetje zijn...
Dan was het weer niet echt heel nieuw...
Ik te min voor jouquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
klopt, jou zou ik bijv nooit doen omdat je te min bent
Oeh! Ik heb het niet snel dat ik iemand echt mooi vind, maar wowquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Best een knappe man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet niet te min, dat heet te dicht bij de waarheid zitten. En dan ga je schoppen... en ach dat is helemaal niet erg hoor. Dat overkomt iedereen die nog volwassen moet worden wel eensquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
lol
geen idee
je lijkt me wel aardig dus sowieso beter dan de meeste mensen hier
wat is er volwassen aan deze post? en die daarvoor? en die daarvoor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat heet niet te min, dat heet te dicht bij de waarheid zitten. En dan ga je schoppen... en ach dat is helemaal niet erg hoor. Dat overkomt iedereen die nog volwassen moet worden wel eens
ik ben ook best wel verbaasdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah, Deceit pesten begint onderhand wel een beetje oud te worden...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
lol
geen idee
je lijkt me wel aardig dus sowieso beter dan de meeste mensen hier
Who's next?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah, Deceit pesten begint onderhand wel een beetje oud te worden...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Me! Me! Pick on me! pick on me!
nettie was een goede opvolger, maar die is foetsie, waar is de stijltangboy gebleven eigenlijk ?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
quote:
Die bijt waarschijnlijk wat heftiger van zich af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waar moeten we het dan over hebben?
daar heb je je antwoord al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
ROEL HEEFT ME VETGEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog gebreid de laatste tijd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waar moeten we het dan over hebben?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben uitgebreid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je nog gebreid de laatste tijd?
en de eerste beelden staan nu al hierquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
![]()
U riep? Ik een easy target? Naja, niet zo'n quick-moving target in ieder geval.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou dat overigens nooit doen hoor, iemand wegpestenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
U riep? Ik een easy target? Naja, niet zo'n quick-moving target in ieder geval.
Een target kan iedereen zijn. Of je raakt valt nog maar te bezien
Oh. My. God.quote:
Dan moet je van goede huize komen. Ik ben meer van het type 'zak maar lekker in de stront,,, ik reageer toch niet'. In het ergste geval stomp ik je gewoon in je kloten. Daar heb ik dan weer wel de juiste positie voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat overigens nooit doen hoor, iemand wegpesten.
Ow...quote:
Extra geheugen en opslag?quote:
Zoiets bestaat ook gewoon echtquote:
Ik wou nog zeggen "en wie betaalt de ziektekosten" maar dat is hier wel goed geregeld, wat dat betreftquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan moet je van goede huize komen. Ik ben meer van het type 'zak maar lekker in de stront,,, ik reageer toch niet'. In het ergste geval stomp ik je gewoon in je kloten. Daar heb ik dan weer wel de juiste positie voor.
Overigens lijk jij mij ook niet zo'n type. Eerder een tikje onschuldig.
Dat is zo ongelofelijk ziek...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen "en wie betaalt de ziektekosten" maar dat is hier wel goed geregeld, wat dat betreft
Wat valt je tegen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
Erik kan best vals zijn. En Bartje ook. Valt me een beetje tegen, eigenlijk
Vraag me af hoe dat restaurant het overleeft dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is zo ongelofelijk ziek...
Je wordt er ook gewoon beloond omdat je dik bent
Dat jullie best vals en gemeen kunnen zijn.quote:
Van de "normale" mensen die er komen eten...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat restaurant het overleeft dan.
Ik heb zo mijn buienquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
Erik kan best vals zijn. En Bartje ook. Valt me een beetje tegen, eigenlijk
Maar waarom valt je dat tegen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat jullie best vals en gemeen kunnen zijn.
Omdat ik dacht dat jij keilief wasquote:
Dat ben ik ook!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
Keilieve jongens zijn niet vals. Ook niet als ze buien hebben.
Pas maar op, straks gaat Stelios Haji-Ioannou er met je idee vandoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
* WheeleE noteert. Puntje voor Tha_Erik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn buien. Een beetje vals is ook geen punt, maar iemand wegpesten of constant blijven hameren (vooral als ze al gezegd hebben het niet tof te vinden) is niet zo waar ik naar streef.
Lovebites. Doen kittens ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
Keilieve jongens zijn niet vals. Ook niet als ze buien hebben.
Ach, gewoon een beetje plagen moet kunnen lijkt mij. Zoals met de bril van Deceit, dan kan ik het niet laten, zeker als ik in een beetje een valse bui heb. Maar het moet wel klaar zijn, op een gegeven moment.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn buien. Een beetje vals is ook geen punt, maar iemand wegpesten of constant blijven hameren (vooral als ze al gezegd hebben het niet tof te vinden) is niet zo waar ik naar streef.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.vimeo.com/13457383
Wauw.
Wat een tetterend foute foto's.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef creno het volgende:
TMM gespot: http://www.bekingforaday.nl/gallery/uploads/1.html
Hij showt in ieder geval wel de rosé ! De rest doet dit niet.
Tof wel jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.vimeo.com/13457383
Wauw.
Kees snapt niet helemaal dat je zittend ook mager vetrolletjes hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een tetterend foute foto's.
dacht ik dus ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef creno het volgende:
Die foto van Ad, ik dacht dus dat Ad degene was met die sjerp om en dat ie de foto bewerkt had ofzo, maar hij blijkt onder het schilderij te liggen
is trouwens wel wat voor mikequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef creno het volgende:
TMM gespot: http://www.bekingforaday.nl/gallery/uploads/1.html
Hij showt in ieder geval wel de rosé ! De rest doet dit niet.
Ik hoop dat te mooi materiaal om niet te gebruiken bedoeld. Niet dat je die muurschildering echt mooi vindt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef wonderer het volgende:
Die muurschildering laat ik trouwens een keer opdraven in een verhaal, te mooi gewoon.
Ja, nee, wheheh. Uberlelijk. Maar het gegeven is te mooi om niet te gebruiken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hoop dat te mooi materiaal om niet te gebruiken bedoeld. Niet dat je die muurschildering echt mooi vindt.
Ja, want dan heb ik kennelijk een compleet verkeerd beeld in mijn hoofd van wat Wonderer wel of niet mooi vindt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het je uitmaken als wonderer de muurschildering wel mooi zou vinden?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Het zou hetzelfde zijn als opeens blijkt dat Waxxer een enorme SM fetisj heeft. Op zich maakt dat niets uit, vrijheid blijheid, alleen ik ben dan vooral teleurgesteld in mijn eigen mensenkennis.
Ik las eerst "Zou je het uitmaken"quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het je uitmaken als wonderer de muurschildering wel mooi zou vinden?
Dat zou een onverwachte plottwist zijn, een stomende relatie tussen wonderer en G_Equote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou een onverwachte plottwist zijn, een stomende relatie tussen wonderer en G_E.
Ew. Da's echt misselijkmakend!quote:
quote:
Ik heb eigenlijk wel zin in een hamburger nuquote:
Maar zelfs die broodjes glimmen van 't vet. Ik zou echt over m'n nek gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een hamburger nu(een echte, niet van de Mac of zo).
Ja, ik wil ook niet DIE hamburgersquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zelfs die broodjes glimmen van 't vet. Ik zou echt over m'n nek gaan
Enjoy the fatness my dear, it's going to be on you for a long long time.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Cairon-Dosadi-Phalanx-KugariKen gaat vanavond voor ons koken
Zeg! je ruimt het toch wel zelf op he!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De fok campagne was op SYTYCD!
Oh en ik zie jou daar al rondlopen en jezelf belangrijk vinden en jezelf te goed voelen om met mensen te praten behalve de rest van de organiezasie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Whoohooo! Kreeg vandaag mijn eerste spontane "de deadline is wel vanmiddag" schrijfopdracht voor 't Frisofeest binnen en heb net de draft opgestuurd naar de organisatie. Maar uh... die draft is meteen in 1x ook de definitieve versie geworden want ze vionden 'm super. Hup, door naar de Effenaar en op de site dus straks
Wel allemaal komen he, 24 Sept
Dan drink ik wel gewoon bier hequote:
count me inquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Whoohooo! Kreeg vandaag mijn eerste spontane "de deadline is wel vanmiddag" schrijfopdracht voor 't Frisofeest binnen en heb net de draft opgestuurd naar de organisatie. Maar uh... die draft is meteen in 1x ook de definitieve versie geworden want ze vionden 'm super. Hup, door naar de Effenaar en op de site dus straks
Inge weer helemaal blijquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Want zo ben ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en ik zie jou daar al rondlopen en jezelf belangrijk vinden en jezelf te goed voelen om met mensen te praten behalve de rest van de organiezasie.
We willen nu we allemaal op de guestlist, dat snap je natuurlijk wel.quote:
Ang3l wordt de nieuwe doorbitch ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We willen nu we allemaal op de guestlist, dat snap je natuurlijk wel.
Suck my motherfu... nee wachtquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We willen nu we allemaal op de guestlist, dat snap je natuurlijk wel.
Die maakt best leuke liedjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Deze meneer komt trouwens optreden op 't feestje
"Reikt Red Bull en spaanse peper aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef creno het volgende:
pfff, ik voel me/ben zo sloom als een slak.
leuk stukjequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeej, het stuk(je) staat al op de Effenaar site
Hou je deze dan wel binnen en niet op het balkon zoals ooit met de tuinkabouterquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ohh! Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.80m hoog!
Uit 1880!
Richtprijs 1.500,- EUR
Wat lief dat jullie me deze gaan geven voor mijn verjaardag
Oh.. is het al uitgelekt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ohh! Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.80m hoog!
Uit 1880!
Richtprijs 1.500,- EUR
Wat lief dat jullie me deze gaan geven voor mijn verjaardag
GIMME!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. is het al uitgelekt.
Nah, dan verzin ik wel een ander cadeautje. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
is een groene tuinkabouter niet een leuk idee ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. is het al uitgelekt.
Nah, dan verzin ik wel een ander cadeautje. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
met de bus naar oss, en dan met de trein terug naar Den Bosch ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Waarom rijdt er iemand tegen een viaduct aan tussen Best en Beukenlaan... ik kan niet naar huis met de trein
Eh nee... dan wacht ik wel gewoon even... dat kost me ruim een uur extraquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met de bus naar oss, en dan met de trein terug naar Den Bosch ?
Doe es een linkje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeej, het stuk(je) staat al op de Effenaar site
Goed zoquote:
Leuk stukjequote:
Ja, beetje te kort voor mijn smaak, ik ga er niet heenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, beetje te kort voor mijn smaak, ik ga er niet heen.
Zat ik op frisofeest.nl te zoekenquote:
Heb je het ondertussen gevonden?quote:
Mits het de beschrijving van het XL feest was, ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ang3l.. Volgensmij heb je nu echt iets uit te leggen!
Oh ja, en tis uit.![]()
Het mocht niet langer, kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, beetje te kort voor mijn smaak, ik ga er niet heen.
Jah, dat dus. Kwam friso vandaag mee aan, en moest ook meteen vanmiddag af zijn en op de site komen. Was de vuurdoopquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mits het de beschrijving van het XL feest was, ja.
Je houdt er gewoon 3 anderen op naquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben vandaag gewoon 3 x op een rij gedumpt!
Adams Apples heb ik, de rest nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, ik heb dit gekocht:
[ afbeelding ]
Met:
Election Night (1998 )
Flickering Lights (2000)
The Green Butchers (2003)
Adam's Apples (2005)
Het waren die drie films (en Election night, maar dat is maar een 10-minutenfilm) voor 15,- Vond ik wel een goede dealquote:
En als de boterham nou zelf het likken doet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je houdt er gewoon 3 anderen op na
Ik wil geen afgelikte boterhamdus bij deze is het uit Ang3l
Dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als de boterham nou zelf het likken doet?
Kan Ang3l dat dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als de boterham nou zelf het likken doet?
Hij is danser, toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kan Ang3l dat dan?Wat lenig!
Ik heb zo mijn bronnen...quote:En hoe weet jij dat dan eigenlijk?
Ik riep altijd "Hou op, ik pies in m'n broek!" maar dit kan blijkbaar ook werken!quote:
Won geeft meerdere malen bij me gelogeerd hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kan Ang3l dat dan?Wat lenig!
En hoe weet jij dat dan eigenlijk?
Ik zou doorgaan als iemand roept, ik krijg een stijve.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik riep altijd "Hou op, ik pies in m'n broek!" maar dit kan blijkbaar ook werken!
En wonderer zegt dan, goh, Ang3l, voor mijn boek wil ik weten hoe het is als iemand zichzelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Won geeft meerdere malen bij me gelogeerd hoor
Doe!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moet ik ook maar een boek schrijven.
G_E... Ik krijg een stijvequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou doorgaan als iemand roept, ik krijg een stijve.![]()
Ik ben niet lenigquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wonderer zegt dan, goh, Ang3l, voor mijn boek wil ik weten hoe het is als iemand zichzelf, en dan zeg jij, geen probleem Won, I'll show you!
![]()
Wat interessant. Ik ben daar toevallig een boek over aan het schrijven, en ben bezig met m'n research. Ik kom zo wel even langs voor een diepte-interview.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |