klopt, jou zou ik bijv nooit doen omdat je te min bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff hoor... lees ik nou tussen de verschillende posts door dat Deceit een standaard heeft?
Dat is echt een gigantische verrassing zeg maar...
Of is z'n standaard; het moet een jongetje zijn...
Dan was het weer niet echt heel nieuw...
Ik te min voor jouquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
klopt, jou zou ik bijv nooit doen omdat je te min bent
Oeh! Ik heb het niet snel dat ik iemand echt mooi vind, maar wowquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Best een knappe man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet niet te min, dat heet te dicht bij de waarheid zitten. En dan ga je schoppen... en ach dat is helemaal niet erg hoor. Dat overkomt iedereen die nog volwassen moet worden wel eensquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
lol
geen idee
je lijkt me wel aardig dus sowieso beter dan de meeste mensen hier
wat is er volwassen aan deze post? en die daarvoor? en die daarvoor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat heet niet te min, dat heet te dicht bij de waarheid zitten. En dan ga je schoppen... en ach dat is helemaal niet erg hoor. Dat overkomt iedereen die nog volwassen moet worden wel eens
ik ben ook best wel verbaasdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah, Deceit pesten begint onderhand wel een beetje oud te worden...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
lol
geen idee
je lijkt me wel aardig dus sowieso beter dan de meeste mensen hier
Who's next?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah, Deceit pesten begint onderhand wel een beetje oud te worden...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Me! Me! Pick on me! pick on me!
nettie was een goede opvolger, maar die is foetsie, waar is de stijltangboy gebleven eigenlijk ?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
quote:
Die bijt waarschijnlijk wat heftiger van zich af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waar moeten we het dan over hebben?
daar heb je je antwoord al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
ROEL HEEFT ME VETGEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog gebreid de laatste tijd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waar moeten we het dan over hebben?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
ROEL HEEFT ME VETGEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |