abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:35:56 #1
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84310389

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:37:12 #2
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84310429
Vandaag voor de verandering vroeg klaar met werken
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:39:13 #3
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84310495
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Geen enkele werkgever zoekt schoolverlaters Wil niet zeggen dat ze je niet zouden aannamen. Werkervaring is gewoon een pre, maar echt geen showstopper hoor als je dat nog niet hebt.

Gewoon solliciteren op alles waar ze een aantal jaar werkervaring vragen, je kunt het altijd proberen. Voor mijn eerste baan zochten ze eigenlijk iemand met minimaal 5 jaar werkervaring
Daar heb je gelijk in alleen zijn er ook veel met ervaring opzoek naar die banen.

Maargoed ik ben nu al wel breder aan het zoeken en heb nog een aantal dingen lopen dus even afwachten
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84310564
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hoop het vandaag ook

Ik ging voor applicatiebeheer solliciteren, wat het niet is geworden. 3 dagen later vroegen ze of ik toch nog terug kwam, nu werk ik er al 2 jaar
Wel andere functie
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:43:15 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84310626
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik hoop het vandaag ook

Ik ging voor applicatiebeheer solliciteren, wat het niet is geworden. 3 dagen later vroegen ze of ik toch nog terug kwam, nu werk ik er al 2 jaar
Wel andere functie
Hendig
pi_84310629
zomg, nachtlancering SCII en als je er vroeg bij bent krijg je stickers
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:43:53 #7
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84310650
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Morthill het volgende:
zomg, nachtlancering SCII en als je er vroeg bij bent krijg je stickers
Bij de PU zaten ook van die SC 2 stickers
pi_84310684
TEUN heb je weer internet ofzo?

Kom anders BC2 doen
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:46:14 #9
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84310729
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:

Kom anders BC2 doen
Ik zou wel willen, maar me internet is zo kk traag dat me xbox als protest een rooie ring zal geven denk ik

Edit: deze was nog voor edwin
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:46:41 #10
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84310743
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:

Kom anders BC2 doen
Bad Company 2: LAG Edition met Teun
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:47:35 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84310776
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:46 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Bad Company 2: LAG Edition met Teun
pi_84310813
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in alleen zijn er ook veel met ervaring opzoek naar die banen.

Maargoed ik ben nu al wel breder aan het zoeken en heb nog een aantal dingen lopen dus even afwachten

Goed nadenken wat jou onderscheid van andere mensen en dat opschrijven/vertellen.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:50:22 #13
187674 Sigmund666
pi_84310882
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik moet straks beginnen met dat warme snikkelweer. (voordeel is wel dat het over een puur goed hard gaat regenen en het vanaf morgen flink gaat afkoelen )
pi_84311004
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Goed nadenken wat jou onderscheid van andere mensen en dat opschrijven/vertellen.
Vooral presenteren!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:55:42 #15
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84311064
LOL
Ik wist dat de wifi op macbookpro niet heel erg goed was maar dit:

Dat andere was op een iMAC die met een kabel op de webz zit.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:55:54 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84311073
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar vaak hoef je dan al niet te komen. Maar heb nu ook via een aantal werving en selectie bureau's dus daar zal wel wat uitkomen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:59:16 #17
187674 Sigmund666
pi_84311197
Net door de politie berispt omdat ik een autoruit had ingegooid.
(en nee, niet omdat ik me in de kunst van het vandalisme verdiep) maar omdat er 2 honden bijna dood lagen te gaan van de hitte. Komt die eigenaar kwaad naar buiten, helemaal flippen dat de ruit van zijn Audi A2 nu kapot was, mij uitschelden en komen met het verweer dat ie even naar binnen was om iets te pakken. Nou, niet dus. Meneer had gewoon een parkeerkaartje in de wagen gelegd en gedacht: "Het is wel goed zo."

Die man krijgt zijn autoruitje wel terug, die dieren interesseerde de man niks. Ik krijg een uitbrander van de politie. Kutwouten.
pi_84311302
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Sigmund666 het volgende:
(en nee, niet omdat ik me in de kunst van het vandalisme verdiep) maar omdat er 2 honden bijna dood lagen te gaan van de hitte. Komt die eigenaar kwaad naar buiten, helemaal flippen dat de ruit van zijn Audi A2 nu kapot was, mij uitschelden en komen met het verweer dat ie even naar binnen was om iets te pakken. Nou, niet dus. Meneer had gewoon een parkeerkaartje in de wagen gelegd en gedacht: "Het is wel goed zo."

Die man krijgt zijn autoruitje wel terug, die dieren interesseerde de man niks. Ik krijg een uitbrander van de politie. Kutwouten.
Pics
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:03:34 #19
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84311383
quote:

Held! ik zou hem volgen en op de volgende plek nog even met je sleutel over verschillende delen gaan
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:04:12 #20
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84311407
WOEI!

Kheb me macbook nu aan de kabel!

Begint erop te lijken!
pi_84311428
quote:

Geloof dat je op dat soort momenten de dierenambulance/politie moet bellen. Er zijn nu eenmaal regels in NL en of je moreel gelijk hebt is dan altijd een beetje minder belangrijk.

Vergerlijk het met dit. Je ziet iemand die in elkaar geslagen wordt. Jij besluit de aanvaller van achter stevig neer te meppen, bij schade ben jij dan nog steeds strafbaar. Ondanks dat moreel je natuurlijk volledig gelijk had.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:05:57 #22
187674 Sigmund666
pi_84311467
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Pics
Ik ga daar ook echt met een fototoestel staan om zijn kapotte autoruit te fotograferen
Was een vrij agressieve gozer enzo.
(en ik zou Moskowicz op mijn dak krijgen, en me alle schade laten betalen, bla bla bla )
pi_84311526
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:07:59 #24
187674 Sigmund666
pi_84311531
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Geloof dat je op dat soort momenten de dierenambulance/politie moet bellen. Er zijn nu eenmaal regels in NL en of je moreel gelijk hebt is dan altijd een beetje minder belangrijk.

Vergerlijk het met dit. Je ziet iemand die in elkaar geslagen wordt. Jij besluit de aanvaller van achter stevig neer te meppen, bij schade ben jij dan nog steeds strafbaar. Ondanks dat moreel je natuurlijk volledig gelijk had.
Maar de dierenambulance verdomt het hier vaak om te komen. Ik kan moeilijk gaan wachten tot de dierenambulance na de lunchpauze, 20 minuten later aankomt en de dieren dan al zijn omgekomen van de dorst en uitdroging. Ik kreeg verder ook geen gemekker hoor
pi_84311578
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik ga daar ook echt met een fototoestel staan om zijn kapotte autoruit te fotograferen
Was een vrij agressieve gozer enzo.
(en ik zou Moskowicz op mijn dak krijgen, en me alle schade laten betalen, bla bla bla )
ging er meer om, dat ik het een sterk verhaal vond
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:13:38 #26
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84311758
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ging er meer om, dat ik het een sterk verhaal vond
Ik ook

Je hebt toch wel iets van een bewijsje ofzo? Een boete ofiets
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:14:34 #27
187674 Sigmund666
pi_84311798
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ook

Je hebt toch wel iets van een bewijsje ofzo? Een boete ofiets
Boete voor? Het ingooien van een ruit en het redden van een paar dieren?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:15:28 #28
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84311829
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Boete voor? Het ingooien van een ruit en het redden van een paar dieren?
Ik las het helemaal verkeerd
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:16:49 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84311884
Ik dacht dat die auto gewoon voor een huis stond maar nu had je wel gelijk opzich.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:19:50 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84312019
Ik geloof er geen fuck van
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:21:37 #31
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84312088
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Het is een raar verhaal maar volgens zou hij het wel kunnen doen

Wat zeiden die 2 hondjes er van Sigmund??
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:22:24 #32
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84312113
quote:
ik ook niet

Het is nergens zo makkelijk te liegen als op internet
pi_84312221
quote:
is die ff genaaid
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84312284
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is een raar verhaal maar volgens zou hij het wel kunnen doen

Wat zeiden die 2 hondjes er van Sigmund??

Ik hoorde dat die zeiden "Oh Sigmund, hartelijk bedankt dat je ons bevrijd hebt! We waren al bang nooit meer aan een kont van een andere hond te kunnen ruiken"
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:27:18 #35
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84312341
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef koei het volgende:

[..]

Ik hoorde dat die zeiden "Oh Sigmund, hartelijk bedankt dat je ons bevrijd hebt! We waren al bang nooit meer aan een kont van een andere hond te kunnen ruiken"
Oke perfect dan heeft sig het goed gedaan

woensdag 21 juli 2010 @ 13:37:56 #36
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84312841
quote:
Ross: niet dat ik je wil hacken, maar is je WW en Naam voor televisie hetzelfde als alle andere op tele2?
Was me WW en Naam alweer kwijt
pi_84312973
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ross: niet dat ik je wil hacken, maar is je WW en Naam voor televisie hetzelfde als alle andere op tele2?
Alle Tele2-gegevens zijn hetzelfde toch?
pi_84312985
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:41:48 #39
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84313033
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Alle Tele2-gegevens zijn hetzelfde toch?
OK thnx, dan zal me tv wel later pas werken....
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:42:29 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84313073
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Erm ja dat is allemaal hetzelfde dacht ik
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:43:42 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84313145
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

OK thnx, dan zal me tv wel later pas werken....
Mijn decoder bleef eerst constant hangen op "Loading..." Daarna liet ik hem per ongeluk uit mijn poten flikkeren en daarna deed hij het wel
pi_84313201
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mijn decoder bleef eerst constant hangen op "Loading..." Daarna liet ik hem per ongeluk uit mijn poten flikkeren en daarna deed hij het wel
kwaliteitje
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:45:36 #43
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84313233
Zeker in het Oostblok gemaakt
pi_84313244
quote:
Erg grappig, totdat je het zelf overkomt. Ik heb namelijk ook zoiets gehad met een belangrijk rapport, een paar jaar terug.
Stond er ergens een alinea met extreem grove racistische teksten (iets met douchen in negerbloed tegen aids ofzo). Gelukkig was de professor een lul en heeft hij de tekst nooit helemaal doorgelezen.

Volgens mij ook de enige keer dat ik zo boos op iemand was dat ik hem een mep gaf, dus het was iig goed voor m'n streetcred. (nouja, het was meer een soort wijvenmep, ik was niet zo fysiek ingesteld )
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:49:08 #45
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84313383
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mijne blleef ook op loading staan, maar restart en reset deden de truck, ik had alleen een 160GB versie verwacht
Anders is het toch niet interactieve televisie?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:53:12 #46
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84313559
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Erg grappig, totdat je het zelf overkomt. Ik heb namelijk ook zoiets gehad met een belangrijk rapport, een paar jaar terug.
Stond er ergens een alinea met extreem grove racistische teksten (iets met douchen in negerbloed tegen aids ofzo). Gelukkig was de professor een lul en heeft hij de tekst nooit helemaal doorgelezen.

Volgens mij ook de enige keer dat ik zo boos op iemand was dat ik hem een mep gaf, dus het was iig goed voor m'n streetcred. (nouja, het was meer een soort wijvenmep, ik was niet zo fysiek ingesteld )
Ik vind dat ook geen grapje meer
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:54:30 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84313622
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Mijne blleef ook op loading staan, maar restart en reset deden de truck, ik had alleen een 160GB versie verwacht
Anders is het toch niet interactieve televisie?
Ik heb geen interactieve TV, dat uitzendinggemist, programma's op pauze zetten etc heb ik toch niet nodig. Heb gewoon basic digitale tv binnen het pakket en dus ook die basic decoder
pi_84314005
goed, ik ga naar de bloedbank
pi_84314015
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef Morthill het volgende:
goed, ik ga naar de bloedbank

Succes, mijn respect heb je...
pi_84314037
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb geen interactieve TV, dat uitzendinggemist, programma's op pauze zetten etc heb ik toch niet nodig. Heb gewoon basic digitale tv binnen het pakket en dus ook die basic decoder

Als je het eenmaal hebt is het zo relaxt! Ik keek geen live TV meer toen ik het had, enkel vanaf de hdd. Na een uur de film pas instappen en dan nog op het zelfde moment klaar zijn met kijken omdat je de reclame door kunt skippen!

Alleen zo jammer dat mn hdd recorder niet werkt icm digitenne en ik voorlopig het geld niet over heb voor interactieve tv. Mn hdd recorder staat al twee jaar niks te doen...
pi_84314159
Ik heb ook geen interactieve TV, mijn ouders wel. Ik geloof niet dat ik er veel aan mis. Films kijk ik wekelijks in de bios, series via het internet. Ik kijk eigenlijk alleen TV rond etenstijd en dan zap ik van sitcom naar sitcom, daar mis je niets aan als je wat minuten mist
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:13:38 #52
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84314441
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb ook geen interactieve TV, mijn ouders wel. Ik geloof niet dat ik er veel aan mis. Films kijk ik wekelijks in de bios, series via het internet. Ik kijk eigenlijk alleen TV rond etenstijd en dan zap ik van sitcom naar sitcom, daar mis je niets aan als je wat minuten mist
Nee maar bijvoorbeeld series op je HD opslaan is wel chill. zoals two and a half men gewoon standaard opnemen.
Is wel handig.
pi_84314541
quote:
Niet de enige dus
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ik ook niet

Het is nergens zo makkelijk te liegen als op internet
en dat in 9 min
pi_84314586
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nee maar bijvoorbeeld series op je HD opslaan is wel chill. zoals two and a half men gewoon standaard opnemen.
Is wel handig.
Ik ben verwend met het internets. Als ik serie wil kijken is het misschien tien minuten wachten. En dan heb je gelijk keuze uit bijna elke serie die ooit op TV is geweest.
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:21:06 #55
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84314736
Hallo daar
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:54:37 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84315921
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik ben verwend met het internets. Als ik serie wil kijken is het misschien tien minuten wachten. En dan heb je gelijk keuze uit bijna elke serie die ooit op TV is geweest.
Dat dus, ik download alle series die ik kijk en die stream ik dan direct via mijn Xdoos
pi_84316136
Zo dit somt mijn dag wel een beetje op vandaag.
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:06:23 #58
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84316386
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat dus, ik download alle series die ik kijk en die stream ik dan direct via mijn Xdoos
Eigenlijk doe ik hetzelfde
Maar ik verkies wel de PS3 boven de Xbox om te streamen vanaf een PC omdat de xbox meer moeite heeft.....
En de xbox wil wel is zeiken over formats en PS3 heb ik nog nooit een file gehad waar ie niks mee kon.
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:16:48 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84316794
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eigenlijk doe ik hetzelfde
Maar ik verkies wel de PS3 boven de Xbox om te streamen vanaf een PC omdat de xbox meer moeite heeft.....
En de xbox wil wel is zeiken over formats en PS3 heb ik nog nooit een file gehad waar ie niks mee kon.
Ik heb geen PS3 dus ik hoef die keuze niet te maken
pi_84316807
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Heb jij zo'n grote source dan? Tv torrents.Org?
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:18:20 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84316854
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

http://eztv.it/showlist/
pi_84317188
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

tvtorrents.com

Ik ben nog steeds erg blij met de invite die ik daarvoor heb gekregen! Echt fijn om zelfs oude seizoenen van niet zulke bekende series gewoon zo binnen te kunnen trekken!
pi_84317293
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef koei het volgende:

[..]

tvtorrents.com

Ik ben nog steeds erg blij met de invite die ik daarvoor heb gekregen! Echt fijn om zelfs oude seizoenen van niet zulke bekende series gewoon zo binnen te kunnen trekken!
Ik ben ook nog steeds heeeel blij met de invite die ik van jou heb gekregen
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:34:00 #64
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84317426
Waarom trek je niet alles van torrentz.com?
Is free, wat is er special aan tvtorrents?
pi_84317507
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Alle TVseries die ik me kan bedenken, oud of nieuw, in SD en HD, op de max snelheid van m'n verbinding
pi_84317705
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef koei het volgende:

[..]

tvtorrents.com

Haha, ja ik had toen nog helemaal problemen omdat ik bijna al m'n credits had opgemaakt aan je startbedrag Leuk dat je er nog steeds plezier van hebt.
pi_84317740
quote:
Heel snel en alles op hoogste kwaliteit en helemaal mooi uitgeplozen voor je.
Ze hebben ook een RSS feed en kalender zodat je je favoriete series heel makkelijk kan volgen. Ik krijg elke dag automatisch mijn series op mn NAS binnen.
pi_84317747
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Haha, ja ik had toen nog helemaal problemen omdat ik bijna al m'n credits had opgemaakt aan je startbedrag Leuk dat je er nog steeds plezier van hebt.
Ik heb nog 900Gcreds over
pi_84317802
Ik ben trouwens sinds een weekje lid van what.cd ook een bazensite zeg! Gaat alleen wel pittig worden om aan creds te komen, zal wel ff wat exotische cd's uploaden in flac ofzo, zal vast wel helpen
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:44:11 #70
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84317810
Het gaat weer door

TECHWOOD IF 22883

En dit filmpje met steeds nieuwe teksten blijft leuk he

Dimitri krijgt goed nieuws

[ Bericht 32% gewijzigd door AQuila360 op 21-07-2010 15:52:40 ]
pi_84318534
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:42 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb nog 900Gcreds over
Ik ga richting de 2TCreds.
\nerdpwnage
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:04:31 #72
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_84318600
heeft Iemand een uitnodiging voor tv-torrents?
Do androids dream of electric sheep?
pi_84318691
PM maar een email, ik heb er nog drie over, en blijkbaar 2.2 TC al.
pi_84318741
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
Het gaat weer door

TECHWOOD IF 22883

En dit filmpje met steeds nieuwe teksten blijft leuk he

Dimitri krijgt goed nieuws

altijd leuk
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:10:54 #75
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84318839
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
PM maar een email, ik heb er nog drie over, en blijkbaar 2.2 TC al.
Heb je ook ff een pm gedaan if you don't mind.
pi_84318907
http://www.heroofsparta.com/

Het aftellen is begonnen Bomzaldroppenton
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:19:33 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84319169
Staat er serieus meer op dan bij eztv? Nouja vooral oude series zeker zoals X files of Twin peaks
pi_84319515
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik ga richting de 2TCreds.
\nerdpwnage
pwnd

Wel irritant dat je max 20GB mag geven per uitnodiging
pi_84319591
Tijd om de nieuwe Fantasy Factory te kijken
pi_84319645
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef Rossdale het volgende:
Staat er serieus meer op dan bij eztv? Nouja vooral oude series zeker zoals X files of Twin peaks
EZTV is volgens mij wel groter, maar ik kom eigenlijk nooit een serie tegen die ze niet hebben bij TVT. Enige nadeel is relatief veel downtime.
Ik heb EZTV ooit geprobeerd maar ik weet niet meer waarom toen niet ben overgestapt.
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:34:54 #81
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84319714
Ok thanks, geen reden voor mij om over te stappen dus
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:35:32 #82
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84319735
Ik denk ik download entourage op tvtorrents, maar hij start niet eens
pi_84319799
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef KneusTeun het volgende:
Heb ik echt nog nooit gehad
pi_84319805
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef KneusTeun het volgende:
Kijk of je een error krijgt
Neem de nieuwste Client
Stel je poorten goed in

als het dan nog niet lukt heb je denk ik gewoon pech
Ik haal altijd wel 2.0+ MB/sec op alle torrents behalve de hele obscure.
pi_84320516
Utorrent heeft een tijdje de fout gehad dat hij nieuwe downloads niet automatisch begon. Het programma uit zetten en opnieuw opstarten zorgde ervoor dat het wel weer werkte. Dat probleem is overigens al wel een paar maanden geleden verholpen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:58:10 #86
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84320607
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:55 schreef koei het volgende:
Utorrent heeft een tijdje de fout gehad dat hij nieuwe downloads niet automatisch begon. Het programma uit zetten en opnieuw opstarten zorgde ervoor dat het wel weer werkte. Dat probleem is overigens al wel een paar maanden geleden verholpen.
Ik gebruik transmission, en alles staat goed want andere torrent van andere site ging gewoon met 900kb/s
pi_84320621
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik gebruik transmission, en alles staat goed want andere torrent van andere site ging gewoon met 900kb/s
Transmission heb ik ook, op m'n telefoon
pi_84320663
hoppa eindelijk een htpc (handig zo een oude barebone die nu eindelijk ergens voor gebruikt gaat worden) hier draaien, nu nog enkel de losse software installeren.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:19 #89
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84320805
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Transmission heb ik ook, op m'n telefoon
Goede no nonsense prog
pi_84320829
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nouja, dan ligt het gewoon aan je nick denk ik...
pi_84320840
TVTorrents werkt niet goed met alle clients, maar daar zou je een error over moeten krijgen van de tracker. UTorrent en Azureus...Azeurus...Azewhatever werken sowieso.
pi_84320848
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:04 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Goede no nonsense prog
Yeah, al is 't best zwaar op m'n telefoon als ie hard bezig is

Thuis gebruik ik gewoon Vuze
pi_84320865
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
TVTorrents werkt niet goed met alle clients, maar daar zou je een error over moeten krijgen van de tracker. UTorrent en Azureus...Azeurus...Azewhatever werken sowieso.
Azureus ja, maar dat heet nu Vuze
pi_84320873
quote:

De kans is groter dat je gay porn download. Je moet er van houden . Vooral bij torrentz.com. of er staat dvd rip terwijl het cam is
pi_84320952
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef koei het volgende:

[..]

Nouja, dan ligt het gewoon aan je nick denk ik...
Sommige dingen veranderen ook nooit. Koei is daar één van.
pi_84320971
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:55 schreef koei het volgende:
Utorrent is voornamelijk handig, dat het niet veel verbruikt
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:16:35 #97
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84321207
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

De kans is groter dat je gay porn download. Je moet er van houden . Vooral bij torrentz.com. of er staat dvd rip terwijl het cam is
true, maar ik check altijd gewoon ff de comments. en als het gay porn is ga ik natuurlijk meteen downe
pi_84321638
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

true, maar ik check altijd gewoon ff de comments. en als het gay porn is ga ik natuurlijk meteen downe
Dan zit je bij torrentz goed voor je hobby
pi_84322911
Die webshop van MediaMarkt is best prima Volgens Tweakers was de Asus UL80Vt het goedkoopst bij Redcoon (¤809), maar MM vraagt online maar ¤749 excl 4,50 verzendkosten
pi_84323513
Mijn buren zijn al een maand bezig met verbouwen, krijg ik vandaag een brief van de woningbouw in de bus dat mijn huis op de lijst staat om gesloopt te gaan worden. Wanneer is nog niet bekend, maar het wordt ten sterkste aangeraden om geen grote uitgaven voor je woning meer te doen. En dat nu de buren net gloednieuw (duur) behang erop hebben zitten en de rollen vloerbedekking al klaar staan Ik ben wel benieuwd of er binnenkort nog nieuwe mensen komen voor de woning onder me, die staat sinds kort ook leeg.
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:31:13 #101
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84323587
Net vet item gekeken van de Gamekings dat ze naar True Hosting gaan

pi_84323761
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
Net vet item gekeken van de Gamekings dat ze naar True Hosting gaan

Gamekings

Serieus, IRL zijn het prima gasten hoor (Jan daargelaten, arrogant mannetje ), maar dat programma
pi_84323872
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Gamekings

Serieus, IRL zijn het prima gasten hoor (Jan daargelaten, arrogant mannetje ), maar dat programma
Ik gebruik nog steeds Dennis' xbox360 pen Heeft een vriend van me gejat voor me
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:41:46 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84323883
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

pi_84323939
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

pi_84323971
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Triest ++
pi_84324064
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Triest ++
'Gejat' alsin laten liggen en al wegzijn
pi_84324085
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:47 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

'Gejat' alsin laten liggen en al wegzijn
Dat je de pen gebruikt omdat hij van een "journalist" is blijft triest
pi_84324129
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat je de pen gebruikt omdat hij van een "journalist" is blijft triest
Ik gebruik hem omdat het een chille pen is en er xbox360 op staat Niet omdat ie van die gast is, ik moest net op gamekings.tv opzoeken hoe die gast heette dus zoveel waarde hecht ik daar niet aan

Al vind ik gamekings best een leuk programma om te kijken maar ik zet m'n wekker er niet voor.
pi_84324833
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:49 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik gebruik hem omdat het een chille pen is en er xbox360 op staat Niet omdat ie van die gast is, ik moest net op gamekings.tv opzoeken hoe die gast heette dus zoveel waarde hecht ik daar niet aan

Al vind ik gamekings best een leuk programma om te kijken maar ik zet m'n wekker er niet voor.
Pennen gebruiken omdat het logo van een spelcomputer erop staat
pi_84324903
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Waarom niet?
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:27:11 #112
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_84325381
quote:

[..]

Jezus Morthill, kan het nog zuurder?
Do androids dream of electric sheep?
pi_84325544
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:27 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jezus Morthill, kan het nog zuurder?
Precies dat dacht ik ook al
pi_84325831
quote:

[..]

Aldus de enige persoon die ik met een Halo jas of trui aan over straat heb zien lopen

Wat maakt het uit, het zou pas stom zijn als je een pen niet gebruikt omdat het logo van een spelcomputer erop staat Ik gebruik thuis vrijwel alleen maar reclame pennen. Ik durf zelfs een Albert Heijn winkelwagenmuntje te gebruiken bij de Jumbo!1!!
pi_84325971

Super vette shit !!!
pi_84326025
Dat is nog niets, ik ben in bezit van de geweldige DVD "jumpen doe je zo". Dat is pas dansen
Samen met een paar vrienden gekeken, we kunnen nu allemal jumpen als de beste.

pi_84326922
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef koei het volgende:

[..]

Aldus de enige persoon die ik met een Halo jas of trui aan over straat heb zien lopen

Wat maakt het uit, het zou pas stom zijn als je een pen niet gebruikt omdat het logo van een spelcomputer erop staat Ik gebruik thuis vrijwel alleen maar reclame pennen. Ik durf zelfs een Albert Heijn winkelwagenmuntje te gebruiken bij de Jumbo!1!!
het doorzeveren over onzin maakte blijkbaar niet duidelijk dat zeker die laatste opmerking echt gewoon flauw was bedoeld?

Ik heb overigens nooit een Halo-trui gehad
pi_84327127
Ik heb op het moment trouwens een RockBand shirt aan, die is gewoon mooi
pi_84327224
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:12 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb op het moment trouwens een RockBand shirt aan, die is gewoon mooi
De Resistance 2-shirts die we een paar jaar terug weg mochten geven waren ook gruwelijk gaaf. Ik draag eigenlijk nooit gameshirts omdat ze spuuglelijk zijn (Burger Shot-shirt uitgezonderd), maar die krengen zou ik zelfs nog geld voor hebben betaald.

Meeste gameshirts zijn saai. Wit/zwart shirt met een logo
pi_84327314
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

De Resistance 2-shirts die we een paar jaar terug weg mochten geven waren ook gruwelijk gaaf. Ik draag eigenlijk nooit gameshirts omdat ze spuuglelijk zijn (Burger Shot-shirt uitgezonderd), maar die krengen zou ik zelfs nog geld voor hebben betaald.

Inderdaad, ik heb ook een keer een Section 8 ( ) shirt gewonnen, maar dat was gewoon een saai slecht logo op een shirt (kreeg het spel er ook bij, maar daar werd ik niet veel blijer van )
En een keer een C&C3 shirt, dat was net zo'n druk wolvenshirt maar dan met C&C dingen
pi_84327516
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

het doorzeveren over onzin maakte blijkbaar niet duidelijk dat zeker die laatste opmerking echt gewoon flauw was bedoeld?

Ik heb overigens nooit een Halo-trui gehad

een Halo-jas dan? Of een andere gamejas/trui. Ik weet dat we ons er op een meet over verbaasd hebben dat dat soort dingen ook daadwerkelijk gedragen werden, daarom is het blijven hangen.

Gameshirts zijn meestal matig idd. 2K had vorig jaar wel een aardige van mafia en Brink had ook wel een prima shirt, maar dat zijn uitzonderingen. De meeste shirts worden niet voor niets weggegeven bij de kpv natuurlijk
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:24:25 #122
270524 Flodder450
pi_84327685
het miezert hier een beetje

ik wil plensbuien :/
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:51:01 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84328843
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef koei het volgende:

[..]

Ik durf zelfs een Albert Heijn winkelwagenmuntje te gebruiken bij de Jumbo!1!!
Wat ben je toch ook hardcore Koei
pi_84329396
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:20 schreef koei het volgende:

[..]

een Halo-jas dan? Of een andere gamejas/trui. Ik weet dat we ons er op een meet over verbaasd hebben dat dat soort dingen ook daadwerkelijk gedragen werden, daarom is het blijven hangen.
Halo-jas check. Al heb ik die al jaren niet meer

Heb verder nog een SBK-08 trui die ik nog wel eens draag. Maar dat ding is zo gruwelijk zacht
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:40:21 #125
187674 Sigmund666
pi_84331013
Ik heb verpakte Far Cry 2 en Resistance: Fuel of bla shirts liggen in de maat Large. Waarom doen ze er NOOIT Xtra Large bij?
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:40:49 #126
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84331036
Koei heeft toen die Halo Wars muts zomaar vergeven aan iemand
pi_84331045
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb verpakte Far Cry 2 en Resistance: Fuel of bla shirts liggen in de maat Large. Waarom doen ze er NOOIT Xtra Large bij?
Ik heb altijd medium nodig, same problem
pi_84332517
Ik ben uit bijna al m'n kleren gegroeid, dus ik heb helemaal geen shirts meer van m'n FOK!periode, behalve een Fallout 3 t-shirt die te groot was, en nu past

Het is vervelend dat bijna alle Large shirts uit Amerika zijn gemaakt voor dikke mensen, ik moet kiezen tussen strakke shirts of van die shirts die als een kleed om me heen hangen.
pi_84333950
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben uit bijna al m'n kleren gegroeid, dus ik heb helemaal geen shirts meer van m'n FOK!periode, behalve een Fallout 3 t-shirt die te groot was, en nu past

Het is vervelend dat bijna alle Large shirts uit Amerika zijn gemaakt voor dikke mensen, ik moet kiezen tussen strakke shirts of van die shirts die als een kleed burka om me heen hangen.
fix.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:44:18 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84334446
Ik heb alleen mijn Mafia 2 shirt wel eens aan, al is dat meer alleen maar omdat het absoluut niet duidelijk is dat het een gamesshirt is
pi_84334540
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_84334579
Ik heb wel eens een Overlord shirt aan, met daarom de tekst "GO TO HELL", doet het altijd goed in de sportschool
pi_84334637
Ow als we het over shirts hebben; ik heb er één van de laatste Ratchet & Clank, ook best een mooie
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:04:03 #134
187674 Sigmund666
pi_84335554

De mooiste plaat die ooit is gemaakt
pi_84335987
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik wil ook een burger shot shirtje
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:12:20 #137
187674 Sigmund666
pi_84336023
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tsss

V-rock!

It's time for the music-mega-marathon!
Vice City was niet alleen de tofste GTA game, ze hadden ook de dikste rocksoundtrack

pi_84338720
zie dat er een nieuwe seizoen NCIS komt
pi_84338806
Yo yo welke boy hier is nog eens stefan?
pi_84339584
Wie heeft er een goede tip voor me om van 400 adressen snel de bijbehorende GPS locatie te krijgen?
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:09:51 #141
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84340485
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:37 schreef koei het volgende:
Wie heeft er een goede tip voor me om van 400 adressen snel de bijbehorende GPS locatie te krijgen?
Kinderen...
Heb je ze niet zelf kun je ze zo van straat plukken.
pi_84343998
Morninggggggg
pi_84344071
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:37 schreef koei het volgende:
Google Maps heeft allemaal webtooltjes voor dat soort dingen, er is vast wel ergens iemand die een website heeft gemaakt hiervoor.
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:13:04 #144
258885 Solique
I Kill You !
pi_84344334
Goedemorgen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_84344464
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:13 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
QFT
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:40:05 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84344656
Het wordt een mooie dag vandaag en morgen!
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:46:13 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84344748
Het gaat toch regenen? Of niet?
pi_84344873
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:46 schreef Rossdale het volgende:
zou goed kunnen als ik zo naar buiten kijk
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84345022
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:46 schreef Rossdale het volgende:

Goedemorgen!

Ik hoop het niet, ben niet gekleed op regen
pi_84345028
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Goedemorgen!

Ik hoop het niet, ben niet gekleed op regen
wat maakt het uit, je zit toch binnen ?
pi_84345074
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wat maakt het uit, je zit toch binnen ?

In de trein ja, dus moet ook nog op kantoor komen enzo
pi_84345160
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

In de trein ja, dus moet ook nog op kantoor komen enzo
ohh blijft nog wel even droog, speciaal voor jou
pi_84345271
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ohh blijft nog wel even droog, speciaal voor jou

Het is meer de terugweg waar ik me druk om maak... maar kan altijd nog met de bus
pi_84345319
Goedemorgen
pi_84345799

Nu nog ergens deel 1 scoren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:42:53 #156
270524 Flodder450
pi_84345828
goedemorgen

ik had vannacht een hele vage droom

ik zat bij de golf van mexico als een of andere wetenschapper die Obama probeerde uit te leggen dat er een gigantische scheur in de bodem zit waar al die olie uitstroomd

begint hij te krijsen en te doen als een kind van 4 wat zn zin niet krijgt

"But Mr Obama, look there's no way around this there is a huge mile-long crack in the seabed,releasing all the oil!"

"You,are a filthy liar and you know it!,if you release this information to the general public,my presidency is OVER!"

pi_84345984
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

Nu nog ergens deel 1 scoren
Resistance 1 was echt een heel slechte game
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:53:29 #158
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84346105
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

is deel 2 net zo slecht of beter. 1 was inderdaad slecht, ik heb hem nog uit gespeeld. Dat kon ik nog net opbrengen.
pi_84346121
Wat een grondige kutdag
Werd al met een rothumeur wakker, vergeet ik een kaartje te lopen voor de train, en uiteraard gecontroleerd.

Zo'n olijke lul die fluitend de bon invult...KILLLLLL
pi_84346125
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

is deel 2 net zo slecht of beter. 1 was inderdaad slecht, ik heb hem nog uit gespeeld. Dat kon ik nog net opbrengen.
in co-op lukte het uitspelen ja, maar daarna volledig klaar met die game. Deel 2 is wat beter maar echt geen topgame.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:02:05 #161
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84346346
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

in co-op lukte het uitspelen ja, maar daarna volledig klaar met die game. Deel 2 is wat beter maar echt geen topgame.
Ik laat deel 2 sowieso nog wel even liggen, genoeg te doen. Misschien dat ik hem haal als er heel lang niks bijzonders op de markt komt.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:04:44 #162
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84346427
Au mn hoofd... Gisteren feestje waar veel vodka was, maar ook kindercola!
pi_84346464
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat een grondige kutdag
Werd al met een rothumeur wakker, vergeet ik een kaartje te lopen voor de train, en uiteraard gecontroleerd.

Zo'n olijke lul die fluitend de bon invult...KILLLLLL

Zo'n dag had ik gister...gelukkig gaan ze voorbij. Succes!
pi_84346533
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
kindercola
pi_84346576
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Metacritic heeft een 8.6 gemiddeld Maar dus toch een generieke shooter?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84346579
Voor iedereen die Steam heeft: http://store.steampowered.com/app/630/
Probeer het uit, echt een hele toffe gratis game
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:15:23 #167
258885 Solique
I Kill You !
pi_84346734
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Tain het volgende:
Al getest, zeker voor een gratis game heel tof. Hoop dat ze het net zoals andere Valve games blijven updaten en uitbreiden.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:19:27 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84346856
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoofdpijn van de kindercola
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:21:09 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84346918
Vanaaf laatste keer naar zomerfeesten
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:21:54 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84346940
quote:
Ziet er wel tof uit ja maar ik heb geen steam.
pi_84346960
quote:

[..]

Metacritic heeft een 8.6 gemiddeld Maar dus toch een generieke shooter?
dat is omdat het een launchgame was en al die domme reviewers veel te geil waren op het concept PS3, BluRay en graphics. De game is saai, eentonig, met een slecht verhaal, lelijke sfeerloze omgevigen en in elk opzich niet innovatief.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:23:20 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84346980
Weet iemand zo of je stufi zelf moet stopzetten of krijgen ze een bericht van school dat je klaar bent?
pi_84347009
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand zo of je stufi zelf moet stopzetten of krijgen ze een bericht van school dat je klaar bent?
Zelf stopzetten is altijd verstandig
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:24:34 #174
187674 Sigmund666
pi_84347015
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
Dat tweede. Ze schrijven je gewoon uit, sturen het bewijs naar de IB Groep DUO en dat is het.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:32:26 #175
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84347222
Bedankt voor jullie antwoord!
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:39:21 #176
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84347384
Goedemorgen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:40:19 #177
187674 Sigmund666
pi_84347405
Maar idd zelf even checken of dat ook zo is, is wel het handigst zoals Morthill al zei. Bij mijn laatste opleiding sloop ik door de administratie heen en kreeg ik nog 3 maanden stufi, terwijl ik al uitgeschreven had moeten zijn
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:49:09 #178
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84347651
Heb het ook maar vast zelf stopgezet dan loopt het in elk geval niet door!
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:49:46 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84347673
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen
Goeiemorgen deze goede morgen Morph.
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:24:17 #180
187674 Sigmund666
pi_84348831
Zo. Ik trek mijn balletjespolo maar weer eens aan en ga lekker winkelen

donderdag 22 juli 2010 @ 11:29:55 #181
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84349022
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik trek mijn balletjespolo maar weer eens aan en ga lekker winkelen

[ afbeelding ]
WTF
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:32:18 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84349123
Want to play Resident Evil 5 LARP?

All you need is a bucket o' chicken
pi_84349184
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Want to play Resident Evil 5 LARP?

All you need is a bucket o' chicken
and a plane ticket to Ethiopia
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:37:33 #184
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84349301
Ik kijk net op de FOK!gamescrew hyves waar een groepsfoto van de toenmalige crew staat tijdens het Guitar Hero 5 evenement in Utrecht van nog geen jaar geleden. We staan er met 8 man op en helemaal niemand meer van die groep is nu nog gamescrew
pi_84349390
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik kijk net op de FOK!gamescrew hyves waar een groepsfoto van de toenmalige crew staat tijdens het Guitar Hero 5 evenement in Utrecht van nog geen jaar geleden. We staan er met 8 man op en helemaal niemand meer van die groep is nu nog gamescrew
failtown
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:46:38 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84349644
De bazen crew is er helaas niet meer
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:47:41 #187
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_84349684
En waarom is er nog geen DeathSpank topic? Nou, nou, hè?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:51:04 #188
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84349813
quote:

Zijn ze allemaal solidair aan jou geweest?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:52:53 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84349872
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:47 schreef DustPuppy het volgende:
En waarom is er nog geen DeathSpank topic? Nou, nou, hè?
Omdat wij al een eigen spank hebben die nog tofferder is!
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:53:30 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84349891
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zijn ze allemaal solidair aan jou geweest?
Trendsetter
pi_84349957
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Trendsetter
ik probeerde al op te stappen voor jij het ook maar overwoog. Ik was alleen wat traag
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:00:13 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84350135
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik probeerde al op te stappen voor jij het ook maar overwoog. Ik was alleen wat traag
Wat was het? Een half jaar langer aanblijven ofzo? En dat noem jij WAT traag?
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:03:27 #193
111656 Poit
12-08-12
pi_84350269
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik hoop dat je met de bus wat sneller bent
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:05:20 #194
270524 Flodder450
pi_84350331
net terug van de beugelboer
pi_84350629
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84350722
quote:
En daar kan ik zeker niet in? En dan bedoel ik niet de crew?
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:17:25 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84350781
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En daar kan ik zeker niet in? En dan bedoel ik niet de crew?
Voor de fokcrew moet je gewoon solliciteren

En nee die foto's kun je lekker niet zien Waarom zou je trouwens 8 gamenerds willen bekijken? Stiekeme fetish?
pi_84351139
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat was het? Een half jaar langer aanblijven ofzo? En dat noem jij WAT traag?
Pff, Koei is nog veel erger, die hangt nu nog steeds rond en die zou drie jaar terug al weg zijn
pi_84351557
Doet ze ook nog steeds dingen, of geilt ze gewoon op het tagje
pi_84351563
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Doet ze ook nog steeds dingen, of geilt ze gewoon op het tagje
Keulen en ik zie haar sowieso nieuws posten
pi_84351615
Ze is wel even weggeweest toch?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84351665
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef Tain het volgende:
Ze is wel even weggeweest toch?
Telt niet
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:42:56 #203
187674 Sigmund666
pi_84351724
pi_84352009

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:56:07 #205
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84352195
Damn, net dacht een fietser even snel voor mijn auto langs te kunnen, ik ging nog vol op de rem, maar hij belandde alsnog op mijn motorkap :S Hij heeft zijn excuses aangeboden en is daarna met moeite weggefiets.

En dat ook nog eens naast mijn werk, collega's snel te plekke. Gasten van het terras kwamen snel kijken. Gelukkig kon hij zonder ook maar een schrammetje of fietsschade doorfietsen
pi_84352265
Een paar weken terug (toen het weer net lekker warm begon te worden) overal van die half blinde zondagsfietsers. In twee weken tijd drie keer tegen onoplettende fietsers aangeknald. (ikzelf ook op de fiets).
Uiteindelijk kapotte versnellingen en een kapot stuur aan overgehouden.
pi_84352333
Wordt tijd voor een fietsrijbewijs...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:02:48 #208
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84352488
Hoevaak ik wel niet net kon uitwijken omdat je als echte vent in het donker niet met licht op je fiets rijdt.

Of hele stukken achter fietsers rijden omdat het veel gezelliger is om met zijn vieren naast elkaar te fietsen.

Laatst had ik trouwens bijna een motorrijder op mijn motorkap :S hij moest zo nodig mijn gedeelte van de weghelft pakken om zo de bocht af te snijden (hij kwam mij tegemoet). Hij had niet eens zicht over wat er aan de andere kant van de bocht gebeurde. Ik vol in de rem, zodat hij er nog net voorlangs kon. Ging dat rotjochie mij nog arrogant aankijken ook :S
pi_84352551
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Voor de fokcrew moet je gewoon solliciteren

En nee die foto's kun je lekker niet zien Waarom zou je trouwens 8 gamenerds willen bekijken? Stiekeme fetish?
Ik wil niet eens sollicteren , en nee geen fetish, maar was wel benieuwd
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:04:54 #210
187674 Sigmund666
pi_84352601
Vooral wielrenners zijn razend ergerlijk.
Van die aso's die denken dat ze de koning van de weg zijn en dus met 8 tot 10 man over de hele weg heen rijden.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:09:13 #211
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84352803
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Van die aso's die denken dat ze de koning van de weg zijn en dus met 8 tot 10 man over de hele weg heen rijden.
Ik fiets zelf ook op een racefiets (fixed) en kan je wel vertellen dat het gewoon kut is als je belt en mensen zo tergend langzaam aan de kant gaan dat je alsnog snoeihard moet remmen.

Of mensen die überhaupt niet aan de kant gaan. (opa's en oma's)

Aangezien je met 45km/h aankomt op iemand die 15km/h gaat moet je soms echt hard in de ankers en soms lukt dat niet en vlieg je er over de berm ofzo maar langs.
pi_84352909
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Yup, elkaar uit de wind hè. Net als de grote jongens, waar ze allemaal shirts, broeken en fiestenvan hebben
pi_84352935
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik fiets zelf ook op een racefiets (fixed) en kan je wel vertellen dat het gewoon kut is als je belt en mensen zo tergend langzaam aan de kant gaan dat je alsnog snoeihard moet remmen.

Aangezien je met 45km/h aankomt op iemand die 15km/h gaat moet je soms echt hard in de ankers en soms lukt dat niet en vlieg je er over de berm ofzo maar langs.
Als je met 45 km/h over een fietspad gaat fietsen moet je dat maar voor lief nemen, sterker nog, je gaat maar lekker 30 rijden en mijn leven niet in gevaar brengen met die ondingen.
pi_84352986
quote:

[..]

Dus omdat iemand hard rijd moet iemand anders ook maar hard gaan rijden of aan de kant vliegen? Beetje krom, dan moet ik misschien ook maar eens mensen gaan oplichten net zoals edje
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:13:26 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84352988
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef Morthill het volgende:

[..]

Keulen en ik zie haar sowieso nieuws posten
Voor de accreditatie he
pi_84352990
quote:

[..]
Whehe, dat zijn dezelfde die op de snelweg met 90km/h plotseling invoegen
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:17:08 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84353121
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik wil niet eens sollicteren , en nee geen fetish, maar was wel benieuwd
Denk niet dat anderen het apprecieren als ik een foto met hun hoofd hier openlijk neerzet Dus sorry
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:18:47 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84353174
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dus omdat iemand hard rijd moet iemand anders ook maar hard gaan rijden of aan de kant vliegen? Beetje krom, dan moet ik misschien ook maar eens mensen gaan oplichten net zoals edje
Ze hoeven van mij niet hard te rijden en ook niet aan de kant te vliegen, maar ik bel altijd ruim op tijd al en dan gaan ze nog een dikke minuut erover doen om achter elkaar te fietsen.

en aangezien ik 20km naar me werk fiets ga ik niet ook 15km/h fietsen.
En het is buiten de bebouwde kom dus ook scooters etc rijden daar 45....
pi_84353586
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ze hoeven van mij niet hard te rijden en ook niet aan de kant te vliegen, maar ik bel altijd ruim op tijd al en dan gaan ze nog een dikke minuut erover doen om achter elkaar te fietsen.

en aangezien ik 20km naar me werk fiets ga ik niet ook 15km/h fietsen.
En het is buiten de bebouwde kom dus ook scooters etc rijden daar 45....
Dikke minuut zelfs, dan hebben ze je gewoon niet gehoord
Ik fiets ook elke dag 20 km naar/van werk, maar bij mij zijn de paden niet zo heel druk.
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:09:50 #220
187674 Sigmund666
pi_84355209
Verradelijk klereweer hier. Het is zo koud dat je een trui aantrekt, maar toch ook zo warm dat je in een shirt rond moet lopen
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:09:52 #221
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84355210
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:14:45 #222
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84355398
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
PLOP!
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:14:59 #223
187674 Sigmund666
pi_84355409
quote:
[ afbeelding ]
Und.....?
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:24:09 #224
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84355796
quote:
[ afbeelding ]
Eindelijk ontmaagd door een meisje?
pi_84356479
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dikke minuut zelfs, dan hebben ze je gewoon niet gehoord
Ik fiets ook elke dag 20 km naar/van werk, maar bij mij zijn de paden niet zo heel druk.
Ik zou met de auto gaan
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:00:44 #226
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84357214
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik zou met de auto gaan
Ik ben sneller met de fiets dan met de auto (beetje binnendoor etc. met de auto duurt het op een goede dag net zo lang als de fiets.

En de fiets is gezond en chill.
pi_84357267
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben sneller met de fiets dan met de auto (beetje binnendoor etc. met de auto duurt het op een goede dag net zo lang als de fiets.

En de fiets is gezond en chill.
Hebben jullie daar geen vluchtstroken
pi_84357331
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik zou met de auto gaan
Soms ben ik lui en ga ik met de trein, ik heb er dan eigenlijk altijd spijt van achteraf. Dus nee, de fiets is echt geweldig, vooral na een dag lang achter een bureautje zitten even een uurtje fietsen
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:12:51 #229
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84357711
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Soms ben ik lui en ga ik met de trein, ik heb er dan eigenlijk altijd spijt van achteraf. Dus nee, de fiets is echt geweldig, vooral na een dag lang achter een bureautje zitten even een uurtje fietsen
TRUE THAT!
Af en toe ga ik met de auto, maar ff lekker stukje fietsen blijft chill!
ipodje en af en toe ff een pauze aan een vijver in een bos naar de karpers kijken onder het genot van een sigaret of pijp.
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:15:33 #230
258885 Solique
I Kill You !
pi_84357816
Moet 60km naar werk met de auto, dus de fiets is niet echt een optie zou je nog wegen moeten ontwijken ook nog. Voor alle andere zaken pak ik meestal wel gewoon de fiets.
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:41:13 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84358782
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eindelijk ontmaagd door een meisje?
Nee een mooie winst vandaag

Vanavond verbrassen
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:56:28 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84359407
Rutte heeft opnieuw voorkeur voor rechts

Rutte gaat van links naar rechts
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:59:49 #233
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:02:15 #234
238141 SevD
Boventitel
pi_84359615
Vanaf nu hier ook maar een beetje meelullen
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:03:04 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84359651
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:02 schreef SevD het volgende:
Vanaf nu hier ook maar een beetje meelullen
Oke goed!

Check ff die Ferrari dan
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:06:18 #236
238141 SevD
Boventitel
pi_84359779
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke goed!

Check ff die Ferrari dan
Hehe, waarom zou je in godsnaam zoiets kopen
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:07:27 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84359831
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef SevD het volgende:

[..]

Ik weet niet maar het is wel tof gedaan
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:07:41 #238
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84359850
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef SevD het volgende:

[..]

Omdat je pauper bent?
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:08:47 #240
238141 SevD
Boventitel
pi_84359899
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Omdat je pauper bent?
Wss van die patsertjes idd
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:10:22 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84359963
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Onding
http://www.google.com/images?q=testarossa 86
Het gaat er om dat die nep is he

Ik weet niet hoe vluchtig je gekeken hebt.
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:14:09 #242
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84360126
Bluh 8Mbit blijkt het max haalbare van mijn internetlijn te zijn Kunnen ze geen wijkcentrale bouwen die dichter dan 3km uit de buurt zit?
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:15:22 #243
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84360185
pi_84360206
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Bluh 8Mbit blijkt het max haalbare van mijn internetlijn te zijn Kunnen ze geen wijkcentrale bouwen die dichter dan 3km uit de buurt zit?
Zit je daar serieus mee?
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:17:48 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84360293
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Zit je daar serieus mee?
Nouja ik had niet de ilusie dat ik ooit de 20 Mbit zou halen maar ongeveer een derde (gemiddeld zit ik rond de 7) is toch wel karig in vergelijking...
pi_84360609
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Het is voor mij 17 min met de trein en lopen, met de fiets 30 min. Al twijfel ik er wel aan om een keer met de fiets te gaan
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:32:17 #247
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84360908
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nouja ik had niet de ilusie dat ik ooit de 20 Mbit zou halen maar ongeveer een derde (gemiddeld zit ik rond de 7) is toch wel karig in vergelijking...
Gisteravond met de iMAC zat ik aan 17! nu weer terug gezakt op wifi macbook naar 11
Geen idee hoe ver ik van de centrale zit.

Schijnt dat als je 7 haalt je wel met tele2 kan bellen en dat ze kijken of alles goed staat in de wijkcentrale. Heb ik bij online gehad en ging van 5 naar 10!
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:33:12 #248
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84360949
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Het is voor mij 17 min met de trein en lopen, met de fiets 30 min. Al twijfel ik er wel aan om een keer met de fiets te gaan
Koop een leuke tweedehandse racefiets en je bent er zo!
pi_84362617
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

ADSL?
pi_84362684
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Koop een leuke tweedehandse racefiets en je bent er zo!
MTB heb ik al staan, maar noem het lui zijn
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:13:01 #251
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84362794
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

MTB heb ik al staan, maar noem het lui zijn
MTB is wel een stuk zwaarder fietsen! dikkere banden etc.
pi_84363508
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

MTB is wel een stuk zwaarder fietsen! dikkere banden etc.
Wielrenner is niks voor mij , liever een stuk door de bossen
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:49:59 #253
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84364456
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wielrenner is niks voor mij , liever een stuk door de bossen
Wielrennen is ook niks voor mij
Daarom ben ik zoiets aan het bouwen :

Smallere bandjes en geen vering scheelt weer in weerstand.
pi_84364963
Ik heb niets met racefietsen, ik vind een oude fiets wel een goeie workout. Ik fiets die 20 km op een oude stadsfiets (wel met versnellingen, maar die zitten vastgeroest ). Op rechte stukken fiets ik 30-35, vind ik snel zat.
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:19:58 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84365535
Ik heb ook nog een stalen opoe fiets uit 1939!!! haha ding is gebruikt bij de mobilisatie van het leger
pi_84366202
Ik gebruik een peugeot als ik ga fietsen! Oud dingetje en een beetje klein, maar hij rijdt prima!
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:45:03 #257
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84366344
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:41 schreef koei het volgende:
Ik gebruik een peugeot als ik ga fietsen! Oud dingetje en een beetje klein, maar hij rijdt prima!
NICE ik heb ook een peugeot!

Oude foto:
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:03:01 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84366950
pi_84367421
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
?
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:27:51 #260
270524 Flodder450
pi_84367680
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef AQuila360 het volgende:

aandelen weer de lucht ingeschoten?
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:58:36 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84368761
(denk hier een vuurpijl bij)

Als een vuurpijl

[ Bericht 32% gewijzigd door AQuila360 op 22-07-2010 20:11:38 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:58:56 #262
187674 Sigmund666
pi_84368772
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:00:37 #263
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84368845
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is die halve gek zo popi
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:03:23 #264
187674 Sigmund666
pi_84368958
Omdat het een tieneridool is?
(Zoals Take That, East 17 en de Backstreet Boys dat ooit waren?)
pi_84368969
Kut plaatje van AQ laat me Desire bijna crashen
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:04:23 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84369007
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut plaatje van AQ laat me Desire bijna crashen
Van die Vuurpiel ?
pi_84369136
AQ gooi dat grote kutding eens onder een link. Je zit met 9 MP te leuren, koekwous.
pi_84369271
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
AQ gooi dat grote kutding eens onder een link. Je zit met 9 MP te leuren, koekwous.
Dat dus AQ
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:12:11 #269
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84369354
Al gedaan

Sorry Nick en Elroy voor het ongemak!
pi_84369425
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
Al gedaan

Merci, gelukkig zat ik op WiFi . Sigmund op rtl 4 gaat nu over goed restaurant, al kan ik ff niet op de naam komen
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:15:40 #271
187674 Sigmund666
pi_84369500
Librije in Zwolle?
pi_84369548
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Librije in Zwolle?
Dat was hem . Dat hotel van hun is wel tof
pi_84369559
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
Al gedaan

Dankje, Qieltje.
pi_84369716
Damn wat een dag. that what does not kill you makes you stronger is vast het motto...
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:23:18 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84369853
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:20 schreef GameBabe het volgende:
Damn wat een dag. that what does not kill you makes you stronger is vast het motto...
Ben jij zo een Super Sayian
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:25:14 #276
187674 Sigmund666
pi_84369962
And she is over 9000!!!
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:28:30 #277
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84370104
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:25 schreef Sigmund666 het volgende:
And she is over 9000!!!
pi_84370240
Wtf, als ik inside xbox moet geloven komen er nog DLC packs voor RDR, waarvan de laatste zombie DLC word.

Dat zombie verhaal kan gewoon niet waar zijn
pi_84370279
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:20 schreef GameBabe het volgende:
Zo erg ?
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:32:39 #280
187674 Sigmund666
pi_84370311
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, als ik inside xbox moet geloven komen er nog DLC packs voor RDR, waarvan de laatste zombie DLC word.

Dat zombie verhaal kan gewoon niet waar zijn
Waarom niet?
COD 5 had ook zombies, dacht je dat er in WO II zombiesoldaten waren dan?
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:34:11 #281
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84370382
Zombie's op paarden is wel NEXT LEVEL sigmund

Of misschien zelfs wel zombie's op zombie paarden !!!!!!
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:38:35 #282
187674 Sigmund666
pi_84370598
Ik moet zelfs nog aan RDR beginnen
pi_84370660
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waarom niet?
COD 5 had ook zombies, dacht je dat er in WO II zombiesoldaten waren dan?
Omdat het troep is . Ben nu voor het eerst Leverage aant kijken en ik denk dat ik maar eens een seizoen ga downen
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:55:12 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84371326
Doe maar eens NIcK
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:37:35 #285
270524 Flodder450
pi_84373446
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]

die is wel grappig
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:42:36 #286
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84373691
This is FLODDER !
pi_84374803
Zo de andere xbox staat op de slaapkamer (alleen nog een wifi ding goedkoop op de kop tikken), nu afwachten wat het vrouw mens er van gaat vinden
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:13:35 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84375252
Als ze het nix vind ga je petsen zeker
pi_84375503
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Als ze het nix vind ga je petsen zeker
Ik zat meer te denken om haar te batsen met mijn ritme stick .
pi_84375541
goedenavond, trage werkdag gehad vandaag. Hopelijk morgen wat drukker.
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:20:59 #291
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84375599
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Morthill het volgende:
goedenavond, trage werkdag gehad vandaag. Hopelijk morgen wat drukker.
Oke mooi ik had een goeie werkdag morgen hopelijk hele dag slapen en prototype spelen
pi_84376133
een traditie in ere gehouden aardbeien op Wimbledon
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:34:01 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84376171
Wie is die guy?
pi_84376226
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Wie is die guy?
Ik geloof dat het de neef is van de zus van mijn vader
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:35:56 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84376256
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik geloof dat het de neef is van de zus van mijn vader
Oke cool
pi_84377252
Cool, looking good Morthill Nu heb ik ook trek
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:05:41 #297
187674 Sigmund666
pi_84377636
NFS: Most Wanted is best tof, alleen zo enorm neuk dat je per blacklist member van die Challenges moet doen.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:17:46 #298
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84378328
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Morthill het volgende:
een traditie in ere gehouden aardbeien op Wimbledon
Hmmmmmm aardbeien
pi_84379706
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hmmmmmm aardbeien
met room (roomijs mag ook natuurlijk)
pi_84380324
Aardbeien

Ik moet mn tas nog pakken, alle andere troep voor de komende week verzamelen, mn katten vertroetelen, wachten totdat mn was droog is, mn was opruimen, nog een keer mn katten vertroetelen, de weg voor morgen uitzoeken, de weg voor volgende week uitzoeken, mn oud papier opruimen, stofzuigen, plantjes water geven, een verjaardagscadeau voor mn schoonzusje verzinnen, brokjes naar de katten gooien, mn GPS volgooien, batterijen opladen, een cd voor morgen in de auto branden (mn nichtje van 9 rijdt met me mee, dus ik kan weer een mooie kinderen voor kinderen compilatie maken voor morgen in de auto ) en slapen.

Ik heb zo'n hekel aan de dag voor ik op vakantie ga.... En ik heb dit jaar gewoon drie huizen die ik netjes achter moet laten Huis 1 kom ik zojuist vandaan, huis 2 ben ik nu en moet het meest aan gebeuren, en huis 3 moet morgen nog, en ik moet om 12 uur klaar zijn om mn nichtje op te vangen... *zucht
pi_84380371
WTF ga je allemaal uitvreten, Koei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')