Ja dit soort reacties bedoel ik, kwam in dat topic vol van dit soort reactiesquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Door de TECHWOOD IF 22883 ben ik van mijn spataderen af
Koop er nog 1 voor op je slaapkamer dan ben je waarschijnlijk genezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had eerst aids en toen had ik de techwood gekocht en nu heb ik alleen een soa
Dat is juist de vraag! want er kwamen van die reacties langs van:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef koei het volgende:
Dat je dit uberhaupt nog moet vragen... Het lijkt me toch voor zich spreken dat als er een heel topic vol met lovende woorden over de TECHWOOD IF 22883 staat, dat dit niet zomaar verzonnen is. Waarom zou iemand verzinnen dat het een geweldige TV is, terwijl het ook daadwerkelijk een geweldige TV is?
Het is wachten op de 1e Techwood fanclubquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:51 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat is juist de vraag! want er kwamen van die reacties langs van:
Ik had geen zin meer in het leven en wou zelfmoord plegen, maar toen ik de TECHWOOD IF 22883 kocht, kreeg ik weer hoop in het leven en had er weer zin in!
enz.
Dit topic ja Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
is dit een goed tv voor me ps3 TECHWOOD IF 22883 LCD-televis
Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
Hier nog meer goede recensies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~~~ PLAYSTATION 2 GAMES SELLER ~~~~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |