quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond en vannacht ging het echt uitstekend!
Hopen dat het zo blijft. Ik durf (weer eens) niet zo hard te hopen, omdat toen ik het een paar dagen geleden bijna dacht dat het goed bleef gaan, ze ineens weer raar ging doen.
Maar so far, so good!
Neuh maar meestal verschijnt dat op het moment dat de chauffeur de pakketjes scant op het sorteercentrum en in de bus mikt. Als je aan het einde van de route zit duurt het gerust nog paar uur.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Tussen 08:00 en 20:00 stond in de mail.
Maar goed, vanmorgen stond dat er nog niet bij.
Dat weet ik, ik ken de PTT ondertussen langer als vandaag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar meestal verschijnt dat op het moment dat de chauffeur de pakketjes scant op het sorteercentrum en in de bus mikt. Als je aan het einde van de route zit duurt het gerust nog paar uur.
Dus ik bedoelde meer, ga niet al voor de deur zitten ofzo
Jup, arme beest heeft steeds hongerquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
En hoe gaat het met Tom, Ing?
Mist ie zijn brokjes al?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, arme beest heeft steeds honger![]()
Maar gelukkig knapt ie weer op, al is ie nog niet zo diedelig als dat ie was.
Vanmiddag moeten we naar de DA om hechtingen te verwijderen en dan zal ze hem verder ook nog wel ff onderzoeken.
M'n Tommeltje
Tommiequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanmiddag moeten we naar de DA om hechtingen te verwijderen en dan zal ze hem verder ook nog wel ff onderzoeken.
M'n Tommeltje
Ja hoor, eten gaat prima, maar hij mag alleen steeds kleine porties blikvoer.... en hij heeft liever een grote portiequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het zachte voer gaat er goed in?
Benieuwd of de DA het allemaal goed vindt gaan, hoop het!
Ja maar het is volgens mij een vervolgenting. Dus dan is het misschien handig dat toch ff af te maken ofzo? Ik moet het nog ff goed bekijken iig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, onze katten hebben nog nooit een enting gehad, onze DA vindt dat onzin bij een binnenkat![]()
Nu weer werken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, onze katten hebben nog nooit een enting gehad, onze DA vindt dat onzin bij een binnenkat![]()
Nu weer werken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Van 65 foto's moet ik toch wel een aardige collage kunnen maken, nietwaar?
De muur is hier nog kaal en ik heb altijd vrij fanatiek gefotografeerd met mijn compactje, en toen bedacht ik me dat ik wel eens foto's kon laten afdrukken om hier aan de muur te hangen, soort collage van mijn foto's van de afgelopen drie jaar ongeveer.quote:
Gaaf idee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De muur is hier nog kaal en ik heb altijd vrij fanatiek gefotografeerd met mijn compactje, en toen bedacht ik me dat ik wel eens foto's kon laten afdrukken om hier aan de muur te hangen, soort collage van mijn foto's van de afgelopen drie jaar ongeveer.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De muur is hier nog kaal en ik heb altijd vrij fanatiek gefotografeerd met mijn compactje, en toen bedacht ik me dat ik wel eens foto's kon laten afdrukken om hier aan de muur te hangen, soort collage van mijn foto's van de afgelopen drie jaar ongeveer.
Welke helft?quote:
De helft die jij wil.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke helft?![]()
Ben je al met je nieuwe apparaat aan het spelen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke helft?![]()
Ben je al met je nieuwe apparaat aan het spelen?
quote:
Spannend!quote:Nee, ik zit er op te wachten...
Jij boefje!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n Tommeltje
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Spannend!
Ik zit wat rond te rommelen tot mijn laatste werkdag voorbij is.Vanaaf nog uit eten met de collega's en morgen de hele dag vergaderen. Maar daarna: VAKAAAAAAAANSIE!!!!!
Ligt eraan waar je ze besteld hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze, foto's besteld. Hopelijk kan ik ze deze week nog ophalen. Alleen een beetje jammer dat je daarvoor de afhaalbevestiging moet uitprinten en ik geen printer heb. Dus dat moet ik nog even oplossen. Misschien is de universiteitsbieb wel open.
Misschien, trouwens gek dat iedereen er van uitgaat dat iedereen een printer heeft...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze, foto's besteld. Hopelijk kan ik ze deze week nog ophalen. Alleen een beetje jammer dat je daarvoor de afhaalbevestiging moet uitprinten en ik geen printer heb. Dus dat moet ik nog even oplossen. Misschien is de universiteitsbieb wel open.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze besteld hebtVaak is het nummer opschrijven en meenemen genoeg
Nou in de bestellingbevestigingsmail stond letterlijk dat je de mail moet uitprinten, aangezien het het afhaalbewijs is. Misschien staat we wel een streepjescode in oid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze besteld hebtVaak is het nummer opschrijven en meenemen genoeg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh weer in de file
nu de A16(en de baas zn tijd)
Het zit je wel tegen hè? Terwijl het toch rustige zomerperiode is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh weer in de file
nu de A16(en de baas zn tijd)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou in de bestellingbevestigingsmail stond letterlijk dat je de mail moet uitprinten, aangezien het het afhaalbewijs is. Misschien staat we wel een streepjescode in oid.
Maar goed, kan altijd een copyshop opzoeken denk ik.
Kruidvat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh bij wie heb je ze besteld? Ik schreef altijd gewoon de code over.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zit je wel tegen hè? Terwijl het toch rustige zomerperiode is.
Misschien heb je wel een verborgen talent voor het opzoeken van files.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de bieb is open, dus ik kan altijd printen daar. Kost me wel 5 cent![]()
!
Ik maak wel een rondje door de stad en hou de grond in de gaten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we ff met de pet rond voor je?
Nee joh, opschrijven icm je naam is zatquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou in de bestellingbevestigingsmail stond letterlijk dat je de mail moet uitprinten, aangezien het het afhaalbewijs is. Misschien staat we wel een streepjescode in oid.
Maar goed, kan altijd een copyshop opzoeken denk ik.
Ja, 2cm is natuurlijk makkelijk te verbergenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, opschrijven icm je naam is zat![]()
Bij onze kruidvat moet je ze zelfs zelf uit een la pakken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, 2cm is natuurlijk makkelijk te verbergen
quote:
Of je ziet er één van iemand die je kent, en daar kijk je in en er blijken naaktfoto's in te zitten ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en dan heb je de verkeerde beet, die van familieleden ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Rivium. Hele logische route gedaan. Van R'dam Alexander naar Delft en van Delft naar Rivium (Capelle a/d IJssel, bij de Brienenoord)quote:
* kaart erbij pakt *quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rivium. Hele logische route gedaan. Van R'dam Alexander naar Delft en van Delft naar Rivium (Capelle a/d IJssel, bij de Brienenoord)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rivium. Hele logische route gedaan. Van R'dam Alexander naar Delft en van Delft naar Rivium (Capelle a/d IJssel, bij de Brienenoord)
Nee ik moest in Delft iets ophalen wat ik in Capelle nodig had en niks in Alexander wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat moest door die file?
Of moest je ook echt iets in Delft doen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik moest in Delft iets ophalen wat ik in Capelle nodig had en niks in Alexander was
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kwam deze foto van me tegen. Erg tekenend, zo'n mes door een vrouw.
[ afbeelding ]
Whehehehehe, als het door die file moest dan was het wel een HELE erge filequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat moest door die file?
Of moest je ook echt iets in Delft doen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehe, als het door die file moest dan was het wel een HELE erge file
quote:
Toen zat ie nog in de kast misschien?quote:![]()
Was dit voor een wedstrijd met een thema, of waren het gewoon je diepste zieleroerselen?
quote:
Langzaam maar zeker wordt het raadsel Ll ontcijferdquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het over Ll, niets onlogisch is hem vreemd!
He bahquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ik ruik alleen naar knoflook en alcohol nu
Zie je geen rookpluim?quote:
*zit klaar*quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef JJH het volgende:
M'n camera is er.
Pas maar op voor de photospam.
Heb jij daar nou gewoon een naaktfoto van jezelf gepost?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die derde pagina van dit topic![]()
Zoek eens op ' yvonne fok'
Yvonne die de boel op zit te stoken
Okay het word pas vanaf de reactie van vandaag:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die derde pagina van dit topic![]()
Yvonne die de boel op zit te stoken
Nee, das Lamonquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij daar nou gewoon een naaktfoto van jezelf gepost?
Ik dacht al iets te herkennen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij daar nou gewoon een naaktfoto van jezelf gepost?
Nee ik zie 'm niet, maar je bent spuit 11 want ik wist allang v/d brandquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je geen rookpluim?Vette brand bij Valkenswaard. Al is dat nog een aardig endje bij jou vandaan natuurlijk.
En hoe kom jij aan een naaktfoto van Lamon!quote:
Google, en hij postte ze in die tijd zo'n beetje te pas en onpas overalquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan een naaktfoto van Lamon!
Thema was "spreekwoorden en gezegdesquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een IKEA rat?
[..]
![]()
Was dit voor een wedstrijd met een thema, of waren het gewoon je diepste zieleroerselen?
http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&q=Lamon+FOK&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google, en hij postte ze in die tijd zo'n beetje te pas en onpas overal
oh, ik denk ik heb een nieuwe roddel ontdektquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google, en hij postte ze in die tijd zo'n beetje te pas en onpas overal
* denkt diep na *quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thema was "spreekwoorden en gezegdes"
Wat nu weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik denk ik heb een nieuwe roddel ontdekt
Werkelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet. Wat is daar 'nieuw' en een 'roddel' aan? Er is een tijd geweest die foto's of dat gifje van hem overal opdoken?quote:
Waarom klikte ik én zette ik ook nog eens de safesearch uit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&q=Lamon+FOK&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Eerste hit![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werkelijk?
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dom ben ik
Ik zat te denken aan mes/vrouw etc
nieuwe roddel: Ll die naaktfoto's van Lamon heeft omdat ze een relatie hebben/haddenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is daar 'nieuw' en een 'roddel' aan? Er is een tijd geweest die foto's of dat gifje van hem overal opdoken?
zoiets
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is daar 'nieuw' en een 'roddel' aan? Er is een tijd geweest die foto's of dat gifje van hem overal opdoken?
Jezus, zo kan je overal wel wat van maken jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGHoe dom ben ik
Ik zat te denken aan mes/vrouw etc![]()
[..]
nieuwe roddel: Ll die naaktfoto's van Lamon heeft omdat ze een relatie hebben/hadden
zoiets
Ik kan niet lezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat wist Tombola niet, zegt ze net.
En dus zegt ze 'Oh, ik denk ik heb een nieuwe roddel ontdekt'.
Capice?
(Jij las zeker 'Ik heb denk ik een nieuwe roddel ontdekt'?)
Ja, het spreekwoord "Wie steekt een mes door den vrouwe, wordt gezond een heule ouwe"quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGHoe dom ben ik
Ik zat te denken aan mes/vrouw etc![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thema was "spreekwoorden en gezegdes"
Nou, ik ben dus niet gewend dat er naaktfoto's van mensen rondzwerven op internetquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus, zo kan je overal wel wat van maken ja![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen![]()
![]()
![]()
Ik ga naar huis
Jankzakquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen![]()
![]()
![]()
Ik ga naar huis
Ik hoef nu alleen de Brienenoord over.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer de files te ontlopen deze keer.
Oh myquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef JJH het volgende:
Ik snap het niet geloof ik. Heeft Ll naaktfoto's van Lamon gemaakt?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef JJH het volgende:
In één keer goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoef nu alleen de Brienenoord over.
Ga langs Valkenswaard!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Via Delft?
Of over Utrecht deze keer?
Staat daar file dan?quote:
* ziet voor zich hoe Greys langs de snelweg staat te flashen *quote:
*Gaat de snelweg op.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* ziet voor zich hoe Greys langs de snelweg staat te flashen *
PFFFFFFFFFFFFFTquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* ziet voor zich hoe Greys langs de snelweg staat te flashen *
* fototoestel in tas gooit en in auto stapt *quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* fototoestel in tas gooit en in auto stapt *
1 flurry toch?quote:
quote:
* Ll belt *quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeee.
Ll die van zijn werk om ging rijden via Bleiswijk met een Flurry ja.
Da's heel iets anders
Daarbij heb ik niet gezegd HOE ik de file zou veroorzaken.
Draak!
Jij wel? Met je nieuwe camera?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij nu gaat staan en je ding doet is Tombo noooit op tijd.
Let me be the judge of thatquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel verstandig, d'r is ook niets interessants aan
Ja, daar worden jullie stil van he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan me nog een zeer sappige foto van Greys' voorkant voor de geest halen!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan me nog een zeer sappige foto van Greys' voorkant voor de geest halen!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek het addertje in deze zin, maar ik kan hem niet vinden
Dip als in, something happened en nu voel je je rot? Of vermoeidheid? Of dipsaus?quote:
Die is er niet! Volgens mij had je toen een nieuw Desigualtruitjequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek het addertje in deze zin, maar ik kan hem niet vinden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet wel nog een foto van Greys in een kort semitransparant wit jurkje waar de geile zwarte lingerie onder aanhad en wulps de camera in loerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zó klinkt het wel sekseh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dip als in, something happened en nu voel je je rot? Of vermoeidheid? Of dipsaus?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zó klinkt het wel sekseh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Erik!quote:
Ik zie hun niet, alleen jou.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
Catteke!
Het is allemaal hun *wijst* schuld!
quote:
Ja straks. Ik vind verse spinazie altijd zo lekker. Moet nog even op en neer naar de AH om wat te drinken te kopen en iets om het gas aan te steken. En misschien iets van kruiden voor de smaak.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Erik ik las je goeie moment van de dag, ga je lekker koken?
Ik doe altijd zout, peper, wat knoflook en citroensapquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja straks. Ik vind verse spinazie altijd zo lekker. Moet nog even op en neer naar de AH om wat te drinken te kopen en iets om het gas aan te steken. En misschien iets van kruiden voor de smaak.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja straks. Ik vind verse spinazie altijd zo lekker. Moet nog even op en neer naar de AH om wat te drinken te kopen en iets om het gas aan te steken. En misschien iets van kruiden voor de smaak.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet, nog geen kleintjes gezien in ieder geval.
quote:
Ik kwam die N209 niet over... Vroeg nog wat er was, en toen zeiden ze dat er een lange chick met donker haar bij dat vluchthaventje net na afslag Bleiswijk topless stond te dansen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En, flinke file weer zeker?
Want er stond geen flurry voor mijn voordeur
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwam die N209 niet over... Vroeg nog wat er was, en toen zeiden ze dat er een lange chick met donker haar bij dat vluchthaventje net na afslag Bleiswijk topless stond te dansen...
Wie doet dat nou
Dus toen ben ik maar naar de parkeerplaats van de Buddha Beer gereden en hem daar m'n flurry alleen gegeten![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwam die N209 niet over... Vroeg nog wat er was, en toen zeiden ze dat er een lange chick met donker haar bij dat vluchthaventje net na afslag Bleiswijk topless stond te dansen...
Wie doet dat nou
Dus toen ben ik maar naar de parkeerplaats van de Boedha Beer gereden en heb daar m'n flurry alleen gegeten![]()
Nou er stond om de hoek een of andere scootersjonnie te bekken met z'n mokkel. Verder was het stil. Iedereen stond op die N209. Moet heel wat geweest zijn schijnbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
Was het druk op de parkeerplaats daar Ll?
Had je nog bekijks?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
GREYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
McArmy op net5 nu!
Enters the serie!
Ik vind hem hierin wel sexy ja... Maar ik ken m uit Rome en daar is het een beetje een loserquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhhhh
Ik las het te laat, maar en... en...?
Vonnu um ook sekseh?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem hierin wel sexy ja... Maar ik ken m uit Rome en daar is het een beetje een loser
Kan wel, ik zag m uit een ambulance komen en hij had een [insert medische term] gemaakt met een pen bij een manquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kwam hij ook alweer binnen?
Niet met die ijspegel toch? Of wel?
Tracheo... trachus... trachiets!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan wel, ik zag m uit een ambulance komen en hij had een [insert medische term] gemaakt met een pen bij een man
Tracheotomie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan wel, ik zag m uit een ambulance komen en hij had een [insert medische term] gemaakt met een pen bij een man
En The Vent!!!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee, ik weet het alweer ja
Dat met Cristina en die ijspegel komt nog dan
Ja, volgens mij is ie eerst nog een soort van gastrol, en later pas een vaste (dus als ie zijn rentree maakt met z'n pegel in Christina.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee, ik weet het alweer ja
Dat met Cristina en die ijspegel komt nog dan
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
quote:
Dat is dus in de aflevering hierna?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is ie eerst nog een soort van gastrol, en later pas een vaste (dus als ie zijn rentree maakt met z'n pegel in Christina.
Geen idee, ik ben in de war denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is dus in de aflevering hierna?
Ik eet alquote:
Nee de ijspegel is de eerstequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben in de war denk ik. Ik dacht dat ie voor de aflevering (en) met de ijspegel al eens eerder verschenen was. Maar nu begin ik te twijfelen.
Ja, hij komt met die tracheotomie binnen en dan krijgt Christina dus die ijspegel in dr buikquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij komt met die tracheotomie binnen en dan krijgt Christina dus die ijspegel in dr buik
Volgende aflevering (morgen dus) denk ik?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die heeft hij er nog niet uitgehaald?
Dat komt dan nog ja!
Ja en dan zoent 'ie d'r en over een paar afleveringen kent ie d'r zogenaamd niet meer en blablablabla...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij komt met die tracheotomie binnen en dan krijgt Christina dus die ijspegel in dr buik
Guus op de pc?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
PASSIONELE NACHTEN, IN HET HEETST VAN DE STRIJD. TEDERE MOMENTEN DIE IEDEREEN ONS BENIJDT
WE STAAN HIER VOOR EEN TWEESPRONG. EN WE WETEN NIET WAARHEENquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
PASSIONELE NACHTEN, IN HET HEETST VAN DE STRIJD. TEDERE MOMENTEN DIE IEDEREEN ONS BENIJDT
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en dan zoent 'ie d'r en over een paar afleveringen kent ie d'r zogenaamd niet meer en blablablabla...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgende aflevering (morgen dus) denk ik?
Zit jij bij Ll?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
WE STAAN HIER VOOR EEN TWEESPRONG. EN WE WETEN NIET WAARHEEN
Ik ga wel kijken als het lukt jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Ga je kijken? Anders heb ik wel vast het youtubeje ervan voor je hoor
En dat voor 2 cm...quote:
quote:
Whut? Vervelend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nou idd...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een ietwat overdreven maatregel om het 'allemaal' te verstoppen he?
Daar heb ik nog Lush uit Landal voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een ietwat overdreven maatregel om het 'allemaal' te verstoppen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog Lush uit Landal voor![]()
En Mips gluurt toch niet, vast lesbo
Lekkerquote:
Draakje gluurt wel bij mij, ook lesbo!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog Lush uit Landal voor![]()
En Mips gluurt toch niet, vast lesbo
Nee die heeft een mini-webcam op dr koppiequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Draakje gluurt wel bij mij, ook lesbo!
WHUT!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die heeft een mini-webcam op dr koppieEen keertje topless zonnen zou geen kwaad kunnen dus Tombo, het is nu net alsof je in een donker bos ineens in het groot licht van een auto kijkt
Bij mij word er helemaal niet gegluurd. Ik doe lekker de deur dicht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Draakje gluurt wel bij mij, ook lesbo!
GRMBLquote:
Dat programma heb ik een keer gezien toen ze naar Adje gingen. Hilarischquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Rob Witschge op 4, bij Ik kom bij je eten, die is ook niks veranderd.
Greys wat vind jij van hem?
Ik heb het vorige zomer een paar keer gezien, en nu ben ik er nog steeds niet aan toegekomen, maar ik schakel net in bij Rob & Richard, dus dan blijf ik zeker hangenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat programma heb ik een keer gezien toen ze naar Adje gingen. Hilarisch
Jij bent fan van de Witschge's?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige zomer een paar keer gezien, en nu ben ik er nog steeds niet aan toegekomen, maar ik schakel net in bij Rob & Richard, dus dan blijf ik zeker hangen
Voetballiefhebbertquote:
Hij kon niet echt koken, de aardappels zat geen zout op en er was ook wat met het vlees. En in het eerste deel zijn ze bij 'zijn' theater in Tilburg wezen kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te denken of ik die vorig jaar met Adje gezien heb, even denken hoor
Das een duidelijke herinneringquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij kon niet echt koken, de aardappels zat geen zout op en er was ook wat met het vlees. En in het eerste deel zijn ze bij 'zijn' theater in Tilburg wezen kijken.
Dat is wat ik me er zo van herinner.
Avondquote:
quote:
Ik ben duidelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een duidelijke herinneringDat zout, dat zegt me wel iets
Welke camera heb je gekocht?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 15u ofzo.
En ik ben er blij mee!
Zoveel beter als dat oude dingetje.
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet, nog geen kleintjes gezien in ieder geval.
Bevallen als in, nog geen babies.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Oh die heb ik toen straks anders opgevat
Fijn dat je er bij mee bentZeker met nieuwe kitten een must
Die zonnekap zit er nu niet op hoor!quote:
quote:
Grapjasquote:
Neenee, geen Spiegelreflex. Dan ben je inclusief een lensje enzo het dubbele kwijt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Spiegelreflex.
Kan je er al goed mee omgaan?
Lol, geen spiegelreflex maar wel z'on grote toetert inderdaadquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Neenee, geen Spiegelreflex. Dan ben je inclusief een lensje enzo het dubbele kwijt.
Maar qua functies kan ie minstens net zo veel volgens mij.
En tsja, ik kan foto's maken. Maar die camera ken ik nog niet. Dat duurt nog wel ff
Ik dacht dat "Kleintjes" de naam van de winkel wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke duidelijk.![]()
Sorry, ik ben een beetje melig.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat "Kleintjes" de naam van de winkel was
Lekker scherp vooral. Ik had zo'n compactcameraatje en als je iets in de verte scherp wilde hebben moest je er bij wijze van naar toe lopen. Dat was best wel een miskoop realiseer ik me nu.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lol, geen spiegelreflex maar wel z'on grote toetert inderdaad
Als je er maar mooie foto's mee kan maken
Te lui om te lopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker scherp vooral. Ik had zo'n compactcameraatje en als je iets in de verte scherp wilde hebben moest je er bij wijze van naar toe lopen. Dat was best wel een miskoop realiseer ik me nu.
Met deze hoop ik wel een paar jaar vooruit te kunnen.
Voordeel van een fatsoenlijke lensquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker scherp vooral. Ik had zo'n compactcameraatje en als je iets in de verte scherp wilde hebben moest je er bij wijze van naar toe lopen. Dat was best wel een miskoop realiseer ik me nu.
Met deze hoop ik wel een paar jaar vooruit te kunnen.
Hier schijnt inderdaad nogal een toplens in te zitten.quote:
Leica is primaquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier schijnt inderdaad nogal een toplens in te zitten.
Ik vind het prima, heb er verder geen verstand van.
Nee, pics en zo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie die nieuwe weervrouw al gezien?
Willemijn <3
Doe es showen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie die nieuwe weervrouw al gezien?
Willemijn <3
Dan moet ik nu een tv kopenquote:
Greys heb je Rob Witschge nog gezien op 4 net?quote:
Google op Willemijn NOS of Willemijn Hoebert.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys heb je Rob Witschge nog gezien op 4 net?![]()
Met Addison en Yang!quote:
Ja zo werkt het niet hoor, beetje zelf moeten googlenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Google op Willemijn NOS of Willemijn Hoebert.
Precies.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet hoor, beetje zelf moeten googlen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
Films op Net 5![]()
Net 5 is de favoriete zender van Michael Jackson.
Heeft ze nou een snor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Is het dat? Want dan ben ik niet bijzonder onder de indruk.
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen lelijke plaatjes vinden![]()
Op TV ziet ze er leuker uit
*zapt*quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je deze al eens gezien?
Het kijkt een beetje als hoe een Bouquet boekje leest
En Toscane!
Ik wil ook op een gay tour door Toscane!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |