En een kitten in huis.quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zou ik al een topic per dag over vol kunnen typen.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Alle domme dingen die die uithaalt. Net pleurde ie van de eettafel af.
Ach, kittens zijn van rubber. Hier krijgen lieve voor-de-voeten-lopertjes met enige regelmaat een doodschop of lazeren ze van de bank af. Ik maak me er niet meer druk om.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, kittens zijn van rubber. Hier krijgen lieve voor-de-voeten-lopertjes met enige regelmaat een doodschop of lazeren ze van de bank af. Ik maak me er niet meer druk om.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:15 schreef Pheno het volgende:
Ik lees nooit terug en ben vrij druk gisteren geweest. En vandaag eigenlijk ook, maar ik heb even een pauze ingelast.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Whoeoeoeoeo snikkels met ogen in een vijver
Het zou in een KLB topic over vijvers niet misstaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zijn toch overduidelijk goudvissen en een waterlelie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou in een KLB topic over vijvers niet misstaan.
Ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, jij ziet er in wat je er in WILT zien.
Van Cat en Tombo kan ik me dat nog voorstellen maar eh... Moet je ons iets vertellen?
Met oogjes in een vijver?quote:
EEY!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, jij ziet er in wat je er in WILT zien.
Van Cat en Tombo kan ik me dat nog voorstellen maar eh... Moet je ons iets vertellen?
quote:
Wist jij dat?quote:
niet? of wel? Ik snap je vraag niet!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwam het voor jou niet als verrassing dan?
Als je piemel er zo uitziet moet je misschien toch even een huisarts raadplegen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Whoeoeoeoeo snikkels met ogen in een vijver
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je piemel er zo uitziet moet je misschien toch even een huisarts raadplegen.
Genitale wratten met zwarte puntjes. Eiiieewwwwquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je piemel er zo uitziet moet je misschien toch even een huisarts raadplegen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genitale wratten met zwarte puntjes. Eiiieewwww
Oeh, hij (zij?) vroeg toen wel of er oranje verf was die onschadelijk was voor katten... Maar misschien wilde hij niet Mips verven maar iets andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef Greys het volgende:
Misschien had hij dat voor het Nederlands elftal zo geregeld?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, hij (zij?) vroeg toen wel of er oranje verf was die onschadelijk was voor katten... Maar misschien wilde hij niet Mips verven maar iets anders
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Kat -> poes -> piemel. Ja, ik zie de logica wel ergens.
Legendary paste niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |