abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:59:09 #1
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84306678
De 2de rustdag in de Tour de France is altijd een mooi moment waarin nieuwe contracten met renners geregeld worden en transfers geregeld.
Vandaag kwam de Telegraaf met het nieuws dat Breschel en LL Sanchez waarschijnlijk voor Rabo gaan tekenen (de echet liefhebbers kenden deze geruchten al een tijdje).

Vacansoleil zou Stijn Devolder gaan contracteren en zou intresse hebben in Cunego (die ook door Garmin en Sky gewild is)

Verdere geruchten:
Andy & Frank Schleck naar Auchan (nieuwe ploeg)
Gerdemann naar Auchan
O'grady naar Auchan
Contador naar Sungard-(waarschijnlijk) Specialized (voorheen Saxo)
Mentchov naar Astana
Greipel naar Omega Lotto
Ricco naar Astana
Uran naar Sky

Post hier verdere geruchten
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_84306848
Martijn Keizer naar Vacansoleil.
pi_84306883
Rabo laat menchov nooit gaan!
pi_84306961
Ik maak hier even het centrale topic van.

Graag voortaan wel even een bron vermelden bij de geruchten, if possible.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:08:03 #5
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_84306985
Hahaha dat er nog ploegen zin hebben om Cunego te willen Die kan er toch niks meer van...
Trotse Belg.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:10:47 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_84307086
Michael Rasmussen naar Astana.
Lieuwe Westra naar Rabo

Al denk ik dat Vino, Chicken en Ricco in een team nooit goed kan gaan.
pi_84307191
Ricco en Menchov naar Astana. Dan heb je toch een bazenploeg met Vino erbij.
pi_84307229
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef Momo... het volgende:
Michael Rasmussen naar Astana.
Lieuwe Westra naar Rabo

Al denk ik dat Vino, Chicken en Ricco in een team nooit goed kan gaan.
Rasmussen zal niet naar Astana gaan. Ricco is wel een vriend van Vino geworden. Dat zag je tijdens de Giro del Trentino wel. Allebei vervloekt, pur sang aanvallers, schijt aan de rest van het peloton.
pi_84307263
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:08 schreef Sasman het volgende:
Hahaha dat er nog ploegen zin hebben om Cunego te willen Die kan er toch niks meer van...
Het is echt heel treurig hoe Cunego presteert.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:17:57 #10
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84307371
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Rabo laat menchov nooit gaan!
Hij is contract vrij en heeft een zwaar eisen pakket neergelegt. Metchov rijdt voor dat riante salaris 3 weken in Frankrijk en is niet zo'n publiciteits kanon..... Even optellen
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:20:10 #11
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_84307441
Ik hoop eerlijk gezegd dat Menchov naar Katusha gaat, niet naar Astana... anders krijg je weer zo'n oppermachtig blok straks.
pi_84308008
- De overgang van Devolder naar Vacansoleil is nog steeds niet definitief. Ze zeggen bovendien bezig te zijn met een man die top 5 kan rijden in de grote rondes. De gebroeders Feillu aan de andere kant, willen graag vertrekken.
- Le Mevel van FDJ naar Garmin
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:40:09 #13
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84308213
Van Wielerflits:

Benatti wordt de nieuwe sprinter van de nieuwe Schleck-ploeg
Scarponi naar Lampre
Montfort kan naar Omega
Albasini kan naar BMC
Grabsch blijft bij HTC-Columbia
Pineau en Chainel naar FdJ
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:46:05 #14
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84308455
Ciolek moet Greipel bij HTC gaan vervangen maar kan ook naar Katusha
Broers Feillu willen weg bij Vacansoleil en staan in de intresse van de nieuwe Luxemburg-ploeg (Auchan waarschijnlijk)
Saestre staat in de belangstelling van Footon Servetto
pi_84308705
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Chielus het volgende:
Pineau en Chainel naar FdJ
Deze is inmiddels alweer achterhaald. Quick Step betaalt beter.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_84310029
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef Kingstown het volgende:
Martijn Keizer naar Vacansoleil.
Dit is officieel, dus geen gerucht meer.

Volgens de Telegraaf is Rabobank nu bijna rond met LL Sanchez en helemaal rond met Breschel. Het lijkt mij dat ze nu Menchov niet meer kunnen houden, gezien zijn eisen en deze aankopen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84310311
LL Sanchez is een zeer leuke renner , hopelijk blijft ie dat ook bij rabo
Neil LOVES Carrots!
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:34:06 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84310316
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Chielus het volgende:
Benatti wordt de nieuwe sprinter van de nieuwe Schleck-ploeg
Benieuwd of ze daar veel mee opschieten, die heeft ook maar 2 zwakke jaren achter de rug.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84311984
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Rasmussen zal niet naar Astana gaan. Ricco is wel een vriend van Vino geworden. Dat zag je tijdens de Giro del Trentino wel. Allebei vervloekt, pur sang aanvallers, schijt aan de rest van het peloton.
Ik denk niet dat een ploeg met Ricco, Vino en Rasmussen een uitnodiging krijgt voor de Tour
Get it and Bet it
  FOK!fotograaf woensdag 21 juli 2010 @ 13:22:33 #20
73911 ultra_ivo
pi_84312119
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:33 schreef Gitank2 het volgende:
LL Sanchez is een zeer leuke renner , hopelijk blijft ie dat ook bij rabo
LL Sanchez is niet alleen een aardige ronderenner (niveau Mollema zou ik zeggen) maar kan in de klassiekers ook heel goed uit de voeten. Een renner die past bij Rabo.
pi_84312500
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

LL Sanchez is niet alleen een aardige ronderenner (niveau Mollema zou ik zeggen) maar kan in de klassiekers ook heel goed uit de voeten. Een renner die past bij Rabo.
Inderdaad , wat ie al bewees met ritzeges en eindklassement van Parijs - Nice.
In de heuvelklassiekers kan ie waarschijnlijk ook voor winst strijden.
Neil LOVES Carrots!
pi_84316961
LLSG heeft zover ik me kan herinneren nog nooit iets gepresteerd in wat voor een klassieker dan ook.
Al zou hij het met zijn kwaliteiten best moeten kunnen.

Hij heeft ooit zelfs leuk over de kasseien gereden in de Driedaagse van de Panne volgens mij.
  FOK!fotograaf woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:35 #23
73911 ultra_ivo
pi_84320809
Tijd voor hem om wat meer aan klassiekers te doen dan. Hij heeft toch zowat zijn hele carriere bij ploegen gereden waar klassiekers onbelangrijk waren?
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:41:51 #24
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84322035
pi_84322065
quote:
Niet heel slim van Boom, om dit via de pers te doen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84322180
Waarom maak je zo'n opmerking? Stel je voor dat ie komt, dan heb je meteen mot. Bovendien kan Lars best een renner naast hem gebruiken die het ook af kan maken - zie de QuickStep tactieken.
pi_84322384
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:42 schreef Felagund het volgende:

[..]

Niet heel slim van Boom, om dit via de pers te doen.
niet slim , maar wel de waarheid.
Rabo moet niet zoveel buitenlanders aantrekken.
5 a 6 renners in de gehele ploeg moet genoeg zijn.
en lars is goed genoeg voor de klassiekers
pi_84323463
Tom Boonen gaat naar Radioshack komend jaar
Armstrong zou ook in onderhandeling zijn met een grote klassementsrenner, mogelijkerwijs zou Basso volgend jaar de nieuwe kopman van the Shack worden en hij zou Kreuziger mogen meenemen!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84324339
Thomas Dekker mag volgend jaar ook weer rijden, is daar nog iets over bekend? (hij zou terugkomen in de wielersport toch?)
pi_84328260
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Deze is inmiddels alweer achterhaald. Quick Step betaalt beter.
De Pineau zou overigens Cedric Pineau zijn van Roubaix, die overigens dit jaar eveneens erg goed rijdt net als zijn naamgenoot. En Cedric heeft al een overeenkomst met FdJ volgens mij.
pi_84328582
Boom
Die jongen heeft helemaal niets gepresteerd in de klassiekers dit jaar.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_84330872
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:45 schreef Moonlighter het volgende:
Boom
Die jongen heeft helemaal niets gepresteerd in de klassiekers dit jaar.

Hoeft ook nog niet. Dit was een leerjaar voor hem betreffende het klassiekerwerk. Vast staat dat Boom klasse heeft en dat soort koersen in de toekomst zeker goed aan moet kunnen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84331405
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hoeft ook nog niet. Dit was een leerjaar voor hem betreffende het klassiekerwerk. Vast staat dat Boom klasse heeft en dat soort koersen in de toekomst zeker goed aan moet kunnen.
Klopt, Boom komt er wel. Maar ik vind het absoluut niet slim om zo'n uitspraak te doen over Breschel, die toch zeker wel een stapje hoger staat in de voorjaarsklassiekers.
pi_84332844
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef thettes het volgende:
Thomas Dekker mag volgend jaar ook weer rijden, is daar nog iets over bekend? (hij zou terugkomen in de wielersport toch?)
kan ook wel naar astana
pi_84341702
Breschel geeft in de Deense media aan slechts in gesprek te zijn met Rabobank en ook nog steeds met Riis.
pi_84414718
Trofimov naar Katusha.
pi_84420867
Ricco heeft z'n contract bij Flaminia laten ontbinden en hoopt op een start in de Vuelta.
pi_84423500
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:50 schreef Marcoss het volgende:
Ricco heeft z'n contract bij Flaminia laten ontbinden en hoopt op een start in de Vuelta.

Wie zal de gok willen wagen? Hij is wel weer heel goed, dus een klein Spaans ploegje zal hem misschien wel willen contracteren.
Album top 100 2024
pi_84424551
Ricco doet het inderdaad wel weer verdacht goed :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 03:58:10 #40
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84427300
Zoveel kleine spaanse ploegen zijn er niet. Alleen Footon, daar is hij ontslagen dus lijkt me sterk dat hij daar terecht komt. Xacebeo, die hebben met Mosquiro een renner voor het hooggebergte en Andalucia Cajasur waar alleen maar Spanjaarden rijden.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:19:02 #41
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_84427947
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:33 schreef du_ke het volgende:
Ricco doet het inderdaad wel weer verdacht goed :')

Niet verdachter dan Contador of Andy Schleck of Menchov. Of om het even welke renner die erg goed rijdt.

Sowieso is de concurrentie in de meeste wedstrijden die hij dit jaar rijdt niet moordend, natuurlijk.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:27:28 #42
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84428465
Ik snap niet dat Boom loopt te zeuren. Tis toch allang bewezen in dat soort koersen dat je ze tactisch ook kan winnen. Een extra man naast je in de finale zou Boom moeten toejuichen. Valt me een beetje tegen van hem

En LL Sanchez is inderdaad een prima aankoop. Heeft bewezen dat hij kan winnen en Rabo kan wel wat afmakers gebruiken. Kan zowel in het voorjaar samen met Gesink uit de voeten en lijkt me een zeer nuttige superknecht/aanvaller in de Tour/Vuelta

En een tijdrijder is altijd welkom voor als er weer een ploegetijdrit is
I hate it here
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:28:42 #43
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84428475
edit voor dubbel
I hate it here
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:38:05 #44
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_84428544
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:56 schreef Felagund het volgende:

[..]

Wie zal de gok willen wagen? Hij is wel weer heel goed, dus een klein Spaans ploegje zal hem misschien wel willen contracteren.

Quickstep zou hem willen hebben
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_84469711
Roche zou een aanbieding van Sky hebben afgewezen en bij AG2R blijven.

Sebastian Chavanel zou naar Quickstep gaan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_84474453
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:48 schreef Steven184 het volgende:
Roche zou een aanbieding van Sky hebben afgewezen en bij AG2R blijven.

Benieuwd of Gadret dan ook blijft. :P

Kaschechkin mss. naar Lampre en zou dan de Vuelta kunnen gaan rijden.
pi_84474568
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:27 schreef Lann555 het volgende:
Ik snap niet dat Boom loopt te zeuren. Tis toch allang bewezen in dat soort koersen dat je ze tactisch ook kan winnen. Een extra man naast je in de finale zou Boom moeten toejuichen. Valt me een beetje tegen van hem

En LL Sanchez is inderdaad een prima aankoop. Heeft bewezen dat hij kan winnen en Rabo kan wel wat afmakers gebruiken. Kan zowel in het voorjaar samen met Gesink uit de voeten en lijkt me een zeer nuttige superknecht/aanvaller in de Tour/Vuelta

En een tijdrijder is altijd welkom voor als er weer een ploegetijdrit is
Dan moet Boom uberhaupt eerst eens in de positie komen om een finale te rijden.
pi_84474706
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Benieuwd of Gadret dan ook blijft. :P

Kaschechkin mss. naar Lampre en zou dan de Vuelta kunnen gaan rijden.
Gadret heeft ook nog contract voor volgend seizoen. Zou hij een optie hebben bedongen niet maar met gadret te hoeven rijden ;)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_84544418
http://www.wielerflits.nl(...)an-een-miljoen-.html

Astana zou niet bang hoeven te zijn Alberto Contador te verliezen, mits ze voldoen aan zijn gewenste salarisverhoging van één miljoen. Broer en manager Fran Contador vertelde tijdens de Tour aan Dario Vasco dat de details bijna rond zijn. Hij verdient nu vier miljoen per jaar...

Welke klassementsrenner gaat er dan naar de ploeg van Riis?
pi_84545178
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:41 schreef Webu het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)an-een-miljoen-.html

Astana zou niet bang hoeven te zijn Alberto Contador te verliezen, mits ze voldoen aan zijn gewenste salarisverhoging van één miljoen. Broer en manager Fran Contador vertelde tijdens de Tour aan Dario Vasco dat de details bijna rond zijn. Hij verdient nu vier miljoen per jaar...

Welke klassementsrenner gaat er dan naar de ploeg van Riis?
Gesink :Y
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:10:53 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84551340
Ik denk dat er sowieso weinig ploegen 5 miljoen kunnen en willen betalen voor één renner behalve Astana. Misschien Katusha, maar dan zal het ook wel gedaan zijn.

Ik zou dat geld daar trouwens niet voor over hebben. Voor dat geld kun je 3 of 4 heel erg degelijke renners kopen die over een heel jaar een veel mooiere erelijst kunnen voorleggen dat wat Contador presteert. Toegegeven, winst in de commercieel interessantste wedstrijd zal daar dan niet tussen zitten, maar gezien de prestaties van Contador toch steeds minder overtuigend worden, is het maar de vraag of hij het daar wel kan blijven waarmaken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 16:03:26 #52
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_84553902
5 Miljoen is bij veel protour ploegen meer dan de helft van het totale budget. Dus heel veel opties zijn er dan idd niet.
Daarbij komt dat Contador afgezien van Spanje niet echt een hele populaire renner is. Iets wat bij sommige sponsers nog wel eens van invloed kan zijn.
pi_84560334
Ik zou hem eruit schoppen en dan maar zien waar hij voor 4 miljoen per jaar aan de bak komt.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_84588499
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport

CONTADOR WEG BIJ ASTANA door Raymond Kerckhoffs
AMSTERDAM - Alberto Contador stapt op bij de Astana-formatie. De Kazachse ploeg stelde een ultimatum waarbij de drievoudig Tourwinnaar voor afgelopen zondag een nieuw contract moest tekenen. De Spanjaard vroeg om meer tijd, maar kreeg die ruimte niet.

Schleck moet toezien hoe de hoofdprijs naar Contador gaat. Foto: REUTERS Volgens de zaakwaarnemer van Contador is dat te betreuren omdat beide partijen niet ver van een oplossing zaten. Telesport meldde echter al in de laatste week van de Tour de France dat Contador in vergaande onderhandeling met de nieuwe ploeg van Bjarne Riis, waar Specialized hoofdsponsor wordt.

Contador kwam drie jaar voor Astana uit en won in die periode tweemaal de Tour, de Giro en de Vuelta. Denis Menchov, die afgelopen Tour de France derde werd in de kleuren van Rabobank, is al sinds mei in onderhandeling met Astana. Het lijkt dat de Rus de nieuwe kopman van de formatie van Alexandre Vinokourov wordt.
pi_84589478
Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Contador met Riis, Menchov bij Astana met Vino, Schleck met een eigen ploeg, en Gesink bij Rabo.
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:03:01 #56
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_84590303
Tja, en toch denk ik dat Gesink nog best een sterke man naast zich had kunnen gebruiken. Al is het alleen maar voor de zenuwen...
pi_84590556
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef Grobbel het volgende:
Tja, en toch denk ik dat Gesink nog best een sterke man naast zich had kunnen gebruiken. Al is het alleen maar voor de zenuwen...
Ten Dam is toch wel goed, volgend jaar misschien Mollema erbij. Dan heb je een best sterk team. Daarnaast denk ik dat je qua mentale hulp wat meer aan een Nederlandse ploegmaat hebt dan aan Menchov.
Album top 100 2024
pi_84591447
Rasmussen kan ook terug naar Rabo toch?! :P
pi_84591556
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen kan ook terug naar Rabo toch?! :P
Ik denk niet dat hij dat snel gaat doen. :P
Volgens mij is hij nog steeds boos op de Rabobankploeg.
Album top 100 2024
pi_84591857
Rasmussen misschien met Menchov en Vino bij Astana? _O- Dat lijkt me leuk. Misschien Landis er nog bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')