Dat inderdaad, als je je er niet goed bij voelt, zal je er waarschijnlijk naderhand ook niet goed bij voelen. Accepteer wie je bent, get over die onmogelijke verliefdheid, en ga op zoek naar het meisje van je dromenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:34 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben bang dat er hele kwetsende reacties gaan komen, maar ik zou zeggen, probeer niks tegen je zin in, jou dag komt nog wel.
Zo gek is het trouwens niet... je bent er nog niet klaar voor gok ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?![]()
- Nero
Kijk dat is nou het hele punt, dat doe ik dus niet en daarom val ik dus ook buiten de mand =Pquote:
op zijn 21equote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zo gek is het trouwens niet... je bent er nog niet klaar voor gok ik.
Nee, dat zou hij nooit doen. Daarom zou ik het ook nooit doen maar dat maakt de situatie wel kutquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef DoctorB het volgende:
Je moet je afvragen hoe erg je die "goede vriend" wil houden. En zou hij ook van jouw scharrel afblijven als ie de kans kreeg?
Go for it.
laatbloeier?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
op zijn 21e. Dan heb je minimaal al 10 jaar lopen fappen!! En er dan nog niet klaar voor zijn
Verlegen?quote:
Maar je wil het stiekem wel... Omdat anderen dat ook doen... Wees dan ook gewoon een vent en houd de eer aan jezelf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Kijk dat is nou het hele punt, dat doe ik dus niet en daarom val ik dus ook buiten de mand =P
Homo ben ik niet, ik voel me totaal niet aangetrokken tot mannen.
Waarom ik het een probleem vind? Ik weet het eerlijk gezegd niet, misschien omdat ik het gevoel heb af te wijken van anderen. ( nogmaals ik ben geen homo nog bicurious ofzo)
En ja, ik ben inderdaad zo'n type die vind dat vrouwen geen wegwerp items zijn en nog meer van dat klassieke gedoe. =P
en pas als je "de vrouw" van haar voetstuk mept, dan zul je je maagdelijkheid verliezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
En ja, ik ben inderdaad zo'n type die vind dat vrouwen geen wegwerp items zijn en nog meer van dat klassieke gedoe. =P
Zou kunnen, maar ik twijfel daar aan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef itay het volgende:
Je bent gewoon bang voor de eerste keer, en gebruikt dat hele morele praatje van je als excuus om je angst niet aan te hoeven gaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Kijk dat is nou het hele punt, dat doe ik dus niet en daarom val ik dus ook buiten de mand =P
Waarom ik het een probleem vind? Ik weet het eerlijk gezegd niet, misschien omdat ik het gevoel heb af te wijken van anderen. ( nogmaals ik ben geen homo nog bicurious ofzo)
Dat is wel normaal, zeker als het je eerste keer is. In de geschiedenis bezien is seks hebben zonder verliefde gevoelens zelfs compleet abnormaal. En anders beschouwd is seks hebben met een meisje die je oppikt in een kroeg zonder dat je er gevoelens bij hebt niet veel anders dan een meisje oppikken achter het raam (alleen kun je er na afloop over opscheppen). En daar zitten ook niet veel mensen op te wachten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?![]()
Ach inderdaad. Ik zal d'r inderdaad eens goed over nadenken nogmaals =Pquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Re het volgende:
dus van maagd in een keer naar geweldige seks
tsja, dan zul je toch ergens moeten beginnen
Nee hoor, ik was 17.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
elke fokker is toch ontmaagd op zijn 13e!
Als je het mij vraagt vind ik dat normaler dan een persoon die met jan en alleman het bed in duikt.quote:Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Detective_collective het volgende:
TS, wat ben ik blij dat je mijn wereldbeeld ietsje positiever maakt! Er zijn dus toch nog mensen die nadenken! Ik ben echt niet van mening dat je jaren moet wachten voor je het met iemand doet, maar je moet er wel gevoelens voor hebben! Klasse TS, ik ben het roerend met je eens! Klasse!!
Je vrienden zijn vast geen maagd meer en hebben ook relaties gehad toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld.....is hersteldquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef Morphs het volgende:
Net als de TS heb ik mijn grote bedenkingen of ik ooit een one night stand zou hebben.. als ervaring lijkt het me wel interessant maar volgens mij zou er helemaal niks van terechtkomen ..
Een vriend van me zal ook nooit sex hebben zonder gevoelens en ik ken wel meer mannen die dat ook vinden... dus niks aan de hand TS. Ga gewoon bij stappen plezier maken en je ding doen.. je vrienden mogen zich natuurlijk proberen te bewijzen met one night stands maar uiteindelijk weet jij nu ook dat dat voor jou bereikbaar is, als je dat zou willen.
Haha heerlijk he... En dat in een dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld.....is hersteld
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef lurf_doctor het volgende:
Je bent niet zo'n rondneukende sloerende kerel als je vrienden. Lijkt me geen probleem. Sterker nog, ik heb dat zelf ook.
Tja, jouw mening. Ik heb er een ander gevoel bij ;-)quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Joe-Momma het volgende:
Je moet ook met je pik denken en niet met je hoofd. Dumbo!!
Echt kansloos trouwens ligt er een chick gewillig in je bed ga je liggen knuffelen. Dat doe je meestal na de sex gab!!!
Haar snoerhard nemen? Top, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Als je problemen hebt met de liefde bedrijven moet je misschien eens beginnen met keihard neuken.
Dan kan je vanaf daar langzaam opwerken naar 'de liefde bedrijven'.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Tja, jouw mening. Ik heb er een ander gevoel bij ;-)
Maar bedankt voor je geweldige imput =P
Weet je, ik was precies zo....quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Omdat ik er achter gekomen ben dat ik niet met iemand kan neuken waar ik geen gevoelens voor heb...
- Nero
Én ik ben het eens met de mensen die zeggen dat het echt niet erg is als je alleen seks wilt hebben met vrouwen waar je echt van houdt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Re het volgende:
dus van maagd in een keer naar geweldige seks
tsja, dan zul je toch ergens moeten beginnen
Voor een beetje kerel maakt dat geen fuck uit, maar als je voorkeur uitgaat naar iets anders dan is dat ook prima toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Is het plots erg als je na het uitgaan geen dronken sloerie kunt nemen? Bovendien lijkt me ontmaagd worden door een scharrel ook niet super.
Dan ben je de goeie vreemde nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef fathank het volgende:
Ach, zo geweldig is dronken seks met een vreemde niet. Je mist er niet veel aan.
Waarom. Dat boek bestaat echt.quote:
Bijkomend voordeel: De meeste vrouwen zijn na consumptie van bovenstaand veranderd in de vrouw van je dromen. Tijd om te batsen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Maanvis het volgende:
Dus eigenlijk wil je advies over hoe jezelf te veranderen in iemand die je niet bent?
Dan is er maar 1 advies voor jou.
[ afbeelding ]
Drink ze allemaal maar op kerel!
Moet hij eerst een vriendinnetje zoeken daarvoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat je meer een probleem hebt met een relatie krijgen... Niks mis met ontmaagd willen worden binnen een relatie.
Ja dat is dus wat ik zeg, dat dat volgens mij het probleem is, het zoeken van een vriendin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Amnistia het volgende:
Moet hij eerst een vriendinnetje zoeken daarvoor
www.lexa.nlquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat is dus wat ik zeg, dat dat volgens mij het probleem is, het zoeken van een vriendin.
Idd.. als je niet kan neuken als je geen gevoelens voor diegene heb is juist een erg goede eigenschap, vind ik dan! Dat heb ik overigens ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:36 schreef MarkyB het volgende:
Waarom zie je het als probleem trouwens?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is wel normaal, zeker als het je eerste keer is. In de geschiedenis bezien is seks hebben zonder verliefde gevoelens zelfs compleet abnormaal. En anders beschouwd is seks hebben met een meisje die je oppikt in een kroeg zonder dat je er gevoelens bij hebt niet veel anders dan een meisje oppikken achter het raam (alleen kun je er na afloop over opscheppen). En daar zitten ook niet veel mensen op te wachten.
Ik bedoel natuurlijk haha vieze kankerflikker, je bent gewoon bang dat ze je uitlacht om je micropenis hahaha
Dat vind ik dus eigenlijk best erg. Eindelijk een jongen die niet alleen seks heeft zonder gevoelens, en dan wordt er meteen gedacht dat hij homo is.quote:
Nogal suggestief.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben je niet gewoon homo?
Alsof er iets mis is met homo's of homo zijn . Strawberryquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk best erg. Eindelijk een jongen die niet alleen seks heeft zonder gevoelens, en dan wordt er meteen gedacht dat hij homo is.Al denk ik wel dat wanneer je maagd bent je hormonaal gezien behoorlijk op knappen staat op zo'n moment. Normaal gesproken.
Als ie 21 komt het niet meer vanzelf. Dan moet je alle strohalmen grijpen!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:31 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Edit: hij is 21, komt vanzelf wel..
quote:
Inderdaad, vaak te - en dat brengt me vaker in kut situaties dan dat het iets goed doet.quote:
Je moet neit zeuren, accepteer het en get over it, want je legt zo alleen maar meer druk op jezelf en dat werkt averechtsquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:04 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak te - en dat brengt me vaker in kut situaties dan dat het iets goed doet.
Niet echt verstandig he.. hij neemt zijn vriendin mee waar jij helemaal gek van bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:00 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar zoals ik al eerder in het topic zei; ik ben niet bang om 'het' te doen.
Het is lastig uit te leggen aan mensen die het niet snappen maar het is alsof mijn hersens al mijn geilheid ontnemen op dat moment, en ik ben zo'n mafkees die zich dan achteraf schuldig zou gaan voelen
Maar alsnog weer bedankt voor de reacties, en met mijn vriend heb ik tevens gister ook een afspraak gemaakt om te gaan stappen, hij brengt zijn vriendin ook mee dus ik ga i.i.g. niets drinken
Ik heb het geprobeerd die kant op te sturen zo van "Zou wel tof zijn als we samen even wat gaan drinken" etc. maar hij wilde perse zijn vriendin meenemen. Ik kan moeilijk zeggen; ik kom niet als zij ook komtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:34 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Niet echt verstandig he.. hij neemt zijn vriendin mee waar jij helemaal gek van bent.
Beter spreek je gewoon af ZONDER dat ze erbij is, anders kom je daar nooit overheen.
Geloof mij, het enige wat jij achteraf voelt is WTF. Was that it? Hossel gewoon die chick.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:00 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
en ik ben zo'n mafkees die zich dan achteraf schuldig zou gaan voelen :'
ja want dat is allemaal vergelijkbaar met de keuze of je wel aan one night stands doen of nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
TS is m.i. geen meeloper die zijn kop kaal scheert omdat zijn vrienden dat doen/of willen dat hij dat ook doet, niet 3 stomme sterren op zijn kuit laat tatoëren omdat zij dat pushen en zich niet in een coma zuipt en 1 of andere bimbo bezwangert die vervolgens te zien is op SBS in het programma "tienermoeders"
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Maar je wilt het wel... meelopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Hoe kom ik hier overheen? Ik wil ook na het uitgaan geweldige seks kunnen hebben met iemand die ik niet ken, maar mijn hersens houden me tegen.![]()
Het is een urge, een apart gevoel dat je door hebt anders te reageren dan anderen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Maar je wilt het wel... meelopen
Gaat die oneliner nou in ieder topic voorkomen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Fes1-2 het volgende:
Nou. Seks stelt dus niks voor, waar de fuck wacht je op? Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt!
Zijn er meer mensen die dat zeggen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gaat die oneliner nou in ieder topic voorkomen?
Pardon?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Deetch het volgende:
Een meisje is niet zomaar een object om je l*l in te steken.
Dat legt de maatschappij (en dus andere mensen) je anders behoorlijk hard op. Dat het zogenaamd 'gezond' is om eerst de markt te verkennen alvorens je een keuze maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Vandaag... het volgende:
Man stel je niet aan! Hoe kom je er bij dat rondneuken de norm is?
true, en ook weer niet truequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat legt de maatschappij (en dus andere mensen) je anders behoorlijk hard op. Dat het zogenaamd 'gezond' is om eerst de markt te verkennen alvorens je een keuze maakt.
Ik ben het er niet bepaald mee eens dat het de norm moet zijn, maar realistisch gezien verwacht men het wel van je.
Is toch niks vreemds aan? Ik denk er het zelfde over.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Goedemorgen Fok!,
Van het één kwam het ander en die avond belandde we thuis bij mij in bed, overigens ben ik ook nog maagd dus ik was al fucking zenuwachtig en nogal aangeschoten.
Verder dan zoenen / strelen etc is het niet gekomen omdat ik het afgekapt heb (), waarom?
Omdat ik er achter gekomen ben dat ik niet met iemand kan neuken waar ik geen gevoelens voor heb...
- Nero
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
goh, meneertje internetmacho komt ook weer eens langsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
AL DIE PUSSY'S IN DIT TOPIC![]()
![]()
[..]! Je hebt het nog niet eens geprobeerd, man.
En wat is je probleem?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Goedemorgen Fok!,
Ja ik ben een net nieuw geregistreerde user maar ik bezoek Fok! dagelijks ;-)
Dus mijn probleem is vrij simpel, maar ik zal het toch een beetje uitleggen.
Ik ben 21, ga graag uit, ben vaak charmant en leuk om mee te praten. Ik moet wel wat afvallen... maar daar ben ik mee bezig =P![]()
Nu heb ik aardig wat vrienden wiens doel het is na het uitgaan geweldige seks te hebben met iemand die ze niet kennen, ik heb hier dus een probleem mee.
Een week geleden waren 'the boys' en ik heerlijk uit in Utrecht waar een vriend mij probeerde te koppelen aan één van zijn scharrels; ik ben een enorme sukkel in de liefde en weet sowieso niet hoe ik met vrouwen om moet gaan.![]()
Van het één kwam het ander en die avond belandde we thuis bij mij in bed, overigens ben ik ook nog maagd dus ik was al fucking zenuwachtig en nogal aangeschoten.
Verder dan zoenen / strelen etc is het niet gekomen omdat ik het afgekapt heb (), waarom?
Hoe kom ik hier overheen? Ik wil ook na het uitgaan geweldige seks kunnen hebben met iemand die ik niet ken, maar mijn hersens houden me tegen.![]()
Om het nog erger te maken ben ik momenteel verliefd op iemand die al een relatie heeft met één van mijn beste vrienden. ( "hands off situation" ) en ook dat zit me dwars.
- Nero
Omdat hij het dus niet kan? Waarom iets met tegenzin proberen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
AL DIE PUSSY'S IN DIT TOPIC![]()
![]()
[..]! Je hebt het nog niet eens geprobeerd, man.
Was daar zelf ook wel een beetje van onder de indruk jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef speknek het volgende:
Zozo, een uurtje nadat je zegt dat je verliefd op elkaar bent al van bil.
Hartstikke mooi Nero!
Volgens mij valt het alleen maar te prijzen dat je niet zo'n meeloper bent, alleen zie je dat zelf niet zo, omdat het merendeel van je vriendenkring dat wél doet, dus dan zou er haast wel wat mis moeten zijn met jou. Of, dat denk jij dan. Daarbij lijkt het me ook helemaal niet zo leuk om je maagdelijkheid te verliezen aan een one-night stand, ik denk dat de ervaring veel leuker is met iemand die je wat beter kent. Kortom: sta achter je gevoel/beslissing en bezwijk niet onder de peer-pressure.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Ha, dit had ik nog niet gelezen bij m'n vorige post, dus tsja, goed gedaan enzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef NeroClaudius het volgende:
Kutkick!
Ik wou toch even een update plaatsen voor de geïnteresseerden![]()
Heb via een club meeting een meisje ontmoet, het klikte direct en we zijn al een paar keer iets leuks wezen doen. ( lekker naar Zandvoort etc, dagje Dolfinarium want ze is gek op zee dieren =P )
Een week geleden had ze mij uitgenodigd om bij haar thuis te komen - en dat is wat lastiger als het lijkt; zij Amsterdam ik in Utrecht. Maar afstand is zoiets triviaals...
Na een hele leuke zaterdag avond waarbij we naar de bioscoop gegaan zijn, uit eten en een mooie wandeling door het park vertelde zij me dus dat ze verliefd op mij was, en vroeg hoe ik daar over dacht.
Ik ben zelf echt helemaal gek op haar dus ik geloofde bijna mijn oren niet - daarna is ook inderdaad een uur niet veel meer gepraat =P
Eenmaal weer terug bij haar thuis merkten we dat we alleen waren, en hebben we het onszelf wat makkelijker gemaakt =P
En toen is het er inderdaad van gekomen dus ja ... Nice![]()
Maar moraal: Ik ben blij dat ik deze ervaring gedeeld heb met iemand op wie ik verliefd was en zij op mij.
En ja, het was heerlijk =P
- Nero
ben je gek houwe zo man! Sex zonder gevoelens is niksquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Goedemorgen Fok!,
Ja ik ben een net nieuw geregistreerde user maar ik bezoek Fok! dagelijks ;-)
Dus mijn probleem is vrij simpel, maar ik zal het toch een beetje uitleggen.
Ik ben 21, ga graag uit, ben vaak charmant en leuk om mee te praten. Ik moet wel wat afvallen... maar daar ben ik mee bezig =P![]()
Nu heb ik aardig wat vrienden wiens doel het is na het uitgaan geweldige seks te hebben met iemand die ze niet kennen, ik heb hier dus een probleem mee.
Een week geleden waren 'the boys' en ik heerlijk uit in Utrecht waar een vriend mij probeerde te koppelen aan één van zijn scharrels; ik ben een enorme sukkel in de liefde en weet sowieso niet hoe ik met vrouwen om moet gaan.![]()
Om het nog erger te maken ben ik momenteel verliefd op iemand die al een relatie heeft met één van mijn beste vrienden. ( "hands off situation" ) en ook dat zit me dwars.
- Nero
Ach de eerste keer wordt wel vaker overgeromantiseerd. Voor de meeste mensen is de eerste keer een teleurstelling. Geeft helemaal niets, tijdens een relatie doet de gemiddelde Nederlander 120 keer per jaar aan sex, dus genoeg mogelijkheden om te verbeterenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef SecretHeart het volgende:
Misschien ben ik wel een hopeloze romanticus ... maar het is toch juist mooi om de eerste keer met iemand te beleven waar je verliefd op bent dan een one night stand. Die eerste keer kun je nooit meer over doen he kerel ... one night stand daarintegen voor eeuwig ...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef itay het volgende:
zou me niks verbazen als TS er nu wel op los neukt aangezien hij zich over de angst heen heeft gezet, en nu pas weet wat hij al de hele tijd mist door zn emotionele struggle omtrent het bedrijven van de liefde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |