Dat inderdaad, als je je er niet goed bij voelt, zal je er waarschijnlijk naderhand ook niet goed bij voelen. Accepteer wie je bent, get over die onmogelijke verliefdheid, en ga op zoek naar het meisje van je dromenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:34 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben bang dat er hele kwetsende reacties gaan komen, maar ik zou zeggen, probeer niks tegen je zin in, jou dag komt nog wel.
Zo gek is het trouwens niet... je bent er nog niet klaar voor gok ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?![]()
- Nero
Kijk dat is nou het hele punt, dat doe ik dus niet en daarom val ik dus ook buiten de mand =Pquote:
op zijn 21equote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zo gek is het trouwens niet... je bent er nog niet klaar voor gok ik.
Nee, dat zou hij nooit doen. Daarom zou ik het ook nooit doen maar dat maakt de situatie wel kutquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef DoctorB het volgende:
Je moet je afvragen hoe erg je die "goede vriend" wil houden. En zou hij ook van jouw scharrel afblijven als ie de kans kreeg?
Go for it.
laatbloeier?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
op zijn 21e. Dan heb je minimaal al 10 jaar lopen fappen!! En er dan nog niet klaar voor zijn
Verlegen?quote:
Maar je wil het stiekem wel... Omdat anderen dat ook doen... Wees dan ook gewoon een vent en houd de eer aan jezelf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Kijk dat is nou het hele punt, dat doe ik dus niet en daarom val ik dus ook buiten de mand =P
Homo ben ik niet, ik voel me totaal niet aangetrokken tot mannen.
Waarom ik het een probleem vind? Ik weet het eerlijk gezegd niet, misschien omdat ik het gevoel heb af te wijken van anderen. ( nogmaals ik ben geen homo nog bicurious ofzo)
En ja, ik ben inderdaad zo'n type die vind dat vrouwen geen wegwerp items zijn en nog meer van dat klassieke gedoe. =P
en pas als je "de vrouw" van haar voetstuk mept, dan zul je je maagdelijkheid verliezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
En ja, ik ben inderdaad zo'n type die vind dat vrouwen geen wegwerp items zijn en nog meer van dat klassieke gedoe. =P
Zou kunnen, maar ik twijfel daar aan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef itay het volgende:
Je bent gewoon bang voor de eerste keer, en gebruikt dat hele morele praatje van je als excuus om je angst niet aan te hoeven gaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Kijk dat is nou het hele punt, dat doe ik dus niet en daarom val ik dus ook buiten de mand =P
Waarom ik het een probleem vind? Ik weet het eerlijk gezegd niet, misschien omdat ik het gevoel heb af te wijken van anderen. ( nogmaals ik ben geen homo nog bicurious ofzo)
Dat is wel normaal, zeker als het je eerste keer is. In de geschiedenis bezien is seks hebben zonder verliefde gevoelens zelfs compleet abnormaal. En anders beschouwd is seks hebben met een meisje die je oppikt in een kroeg zonder dat je er gevoelens bij hebt niet veel anders dan een meisje oppikken achter het raam (alleen kun je er na afloop over opscheppen). En daar zitten ook niet veel mensen op te wachten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef NeroClaudius het volgende:
Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?![]()
Ach inderdaad. Ik zal d'r inderdaad eens goed over nadenken nogmaals =Pquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Re het volgende:
dus van maagd in een keer naar geweldige seks
tsja, dan zul je toch ergens moeten beginnen
Nee hoor, ik was 17.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
elke fokker is toch ontmaagd op zijn 13e!
Als je het mij vraagt vind ik dat normaler dan een persoon die met jan en alleman het bed in duikt.quote:Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Detective_collective het volgende:
TS, wat ben ik blij dat je mijn wereldbeeld ietsje positiever maakt! Er zijn dus toch nog mensen die nadenken! Ik ben echt niet van mening dat je jaren moet wachten voor je het met iemand doet, maar je moet er wel gevoelens voor hebben! Klasse TS, ik ben het roerend met je eens! Klasse!!
Je vrienden zijn vast geen maagd meer en hebben ook relaties gehad toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef NeroClaudius het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld.....is hersteldquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef Morphs het volgende:
Net als de TS heb ik mijn grote bedenkingen of ik ooit een one night stand zou hebben.. als ervaring lijkt het me wel interessant maar volgens mij zou er helemaal niks van terechtkomen ..
Een vriend van me zal ook nooit sex hebben zonder gevoelens en ik ken wel meer mannen die dat ook vinden... dus niks aan de hand TS. Ga gewoon bij stappen plezier maken en je ding doen.. je vrienden mogen zich natuurlijk proberen te bewijzen met one night stands maar uiteindelijk weet jij nu ook dat dat voor jou bereikbaar is, als je dat zou willen.
Haha heerlijk he... En dat in een dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld.....is hersteld
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef lurf_doctor het volgende:
Je bent niet zo'n rondneukende sloerende kerel als je vrienden. Lijkt me geen probleem. Sterker nog, ik heb dat zelf ook.
Tja, jouw mening. Ik heb er een ander gevoel bij ;-)quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Joe-Momma het volgende:
Je moet ook met je pik denken en niet met je hoofd. Dumbo!!
Echt kansloos trouwens ligt er een chick gewillig in je bed ga je liggen knuffelen. Dat doe je meestal na de sex gab!!!
Haar snoerhard nemen? Top, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Als je problemen hebt met de liefde bedrijven moet je misschien eens beginnen met keihard neuken.
Dan kan je vanaf daar langzaam opwerken naar 'de liefde bedrijven'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |