Gebruik als openingszin: Is deze stoel bezet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Daar zal ik ook zeker gebruik misbruik van maken
Mensen die topics in ONZ serieus nemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet dit nou weer in ONZ, ga janken bij R&P
Mensen diequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mensen die topics in ONZ serieus nemen__
Dit topic is serieus alleen is Re jaloers en heeft dit topic naar ONZ geplaatst!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mensen die topics in ONZ serieus nemen__
Mensenquote:
Wie is er nou niet jaloers op iemand die een date heeft met Annnetquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Dit topic is serieus alleen is Re jaloers en heeft dit topic naar ONZ geplaatst!
Ja, een hele avond naar dat gezeur van een vrouw te luisteren word ik ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De hele avond in d'r mond neuken, meer zit er niet in vrees ik.
Dempt wel lekker
Ik heul nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wie is er nou niet jaloers op iemand die een date heeft met Annnet
Piemel d'r in werkt altijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ja, een hele avond naar dat gezeur van een vrouw te luisteren word ik ook niet vrolijk van.
Ze heeft roze gips EINZ!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens, welke kleur rolstoel heeft Annet?
Ik ga er mijn naam op zetten, greotjens van Patje.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
TS heeft een date met een kloon. Vertel je ons wel van wie deze kloon is? Ik gok Penisbaard.
Ik zal een plekje op het gips voor je overlatenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga er mijn naam op zetten, greotjens van Patje.
Gipsquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:38 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik zal een plekje op het gips voor je overlaten
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
TS heeft een date met een kloon. Vertel je ons wel van wie deze kloon is? Ik gok Penisbaard.
Dat kloptquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand anders
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand anders
Eucalyptus is mijn kloon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij ben dus ook een kloon van hem/haar.
Neen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Julie zijn allemaal kloons van mijquote:
Omdat zelfde ip ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mijn kloonscan wel hoor.
Ik heb niet bij Annet ingelogtquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat zelfde ip ?
We zijn allemaal bij annet geweest en daar ingelogd![]()
Have fun verder
jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef baggerbart het volgende:
Iedereen die zegt dat Annet een kloon is, is gewoon jaloers dat ze zelf niet met zo mooie dame als Annet kunnen daten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef baggerbart het volgende:
Iedereen die zegt dat Annet een kloon is, is gewoon jaloers dat ze zelf niet met zo mooie dame als Annet kunnen daten.
What's in a name right?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzonnen topic.
Kut TS die alleen maar baggert, sneue stinkhond.
je moeders snee, die stinkt pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzonnen topic.
Kut TS die alleen maar baggert, sneue stinkhond.
Goede tipquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel succes dan maarHopelijk heb je genoeg campingboter bij je voor als je anaal wordt uitgewoond door die neger.
Heb de helft die hier post gemeet, enigste neger was ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel succes dan maarHopelijk heb je genoeg campingboter bij je voor als je anaal wordt uitgewoond door die neger.
Jij was de bodyguardquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb de helft die hier post gemeet, enigste neger was ik.
En mijn tent gesloopt, kenker polen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was de bodyguard, bijna hadden 2 polen mijn beurs gepikt
Dat gaat zomaar nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En mijn tent gesloopt, kenker polen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer op de knieën om te pijpen maak er gebruik vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef baggerbart het volgende:
Aankomende zaterdag heb ik een date met onze enige echte Annet maar nu zit ze in een rolstoel met een gebroken voet omdat ze gestruikeld is over een stoeprand.
Ze geeft zelf aan nog heel graag te willen zaterdag maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer omdat ik nu zo ver moet bukken om haar te zoenen.
Wat moet ik doen?
Koop chocola, Echt veeel chocola.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef baggerbart het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor mij, nog maar een paar dagen en dan is het al zaterdag en ik wil haar toch wel verwennen in deze zware periode voor haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegarandeerd neuken.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |