Maar ik schaam me ook een beetje om met iemand te lopen die in een rolstoel zitquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:21 schreef eucalyptus het volgende:
Gewoon doen, Annet is echt te lekker om over te slaan.
Maar weet je hoe hard je dat kunt compenseren door haar 's avond keihard te geven!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Maar ik schaam me ook een beetje om met iemand te lopen die in een rolstoel zit
We hebben het hier niet over WOW nerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
bestaat er geen mod of patch voor wow die dit verhelpt?
Ze kan dan inderdaad niet zo hard weglopen als ze het niet wiltquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:24 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Maar weet je hoe hard je dat kunt compenseren door haar 's avond keihard te geven!!
Sla het zoenen gewoon over, gezien ze wel op de ideale hoogte zit voor wat anders.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef baggerbart het volgende:
Ze geeft zelf aan nog heel graag te willen zaterdag maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer omdat ik nu zo ver moet bukken om haar te zoenen.
haha ja, vrouwen kunnen daar niet tegen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:26 schreef eucalyptus het volgende:
Hopen dat ze dit topic niet leest?
Deze man heeft ervaring.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Sla het zoenen gewoon over, gezien ze wel op de ideale hoogte zit voor wat anders.
Dat kan ik inderdaad wel even proberenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Sla het zoenen gewoon over, gezien ze wel op de ideale hoogte zit voor wat anders.
Maar dit is serieus bedoelt, ONZ heb ik achter me gelaten.quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Kloptquote:
Maar hoe kan ik dat het beste aan haar vragen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
vraag of ze een truitje met inkijk aantrekt. dan heb je er ook zonder te bukken nog plezier van
Ik heb het ff voor je gevraagd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dat het beste aan haar vragen?
En wat was haar antwoord daaropquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar wacht ik opquote:
Kan je dan ook misschien vragen of ze die doorschijnende broek aan wilt doen?quote:
Owh, leg is uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Daten met Foksters gaat nooit goed.
Spreek uit ervaring.
Je hebt in ieder geval wel één overeenkomst. Krijg je wellicht ook goede discussies.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Spreek uit ervaring.
Fax verstuurdquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Kan je dan ook misschien vragen of ze die doorschijnende broek aan wilt doen?
Jij hebt met Krentenbol. afgesproken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Spreek uit ervaring.
Ik zal foto's voor je maken zodat jij ook een beetje kan genietenquote:
Vriendelijk bedanktquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik zal foto's voor je maken zodat jij ook een beetje kan genieten
Stalk much?quote:Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
shizzless
Dr.Snorremans
MultiBanaan
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
wilt niets zeggen, ik heb ook last van stalkers.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wilt niets zeggen, ik heb ook last van stalkers.
quote:Laatste voyeur(s) baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
baggerbart
Dat de enigste date die jij ooit gehad hebt met een man was die zich voor deed als vrouw kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
TS heeft een date met een kloon. Vertel je ons wel van wie deze kloon is? Ik gok Penisbaard.
Ik zie dat je nog niet zo lang op het forum zit dus de gene die ik bedoel ken je denk ik niet.quote:
Ik kijk al lang genoeg mee op FOK!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:09 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog niet zo lang op het forum zit dus de gene die ik bedoel ken je denk ik niet.
Hoe zou dat "hihi" klinken wanneer Annet een volle mond heeftquote:
HIOEHIOEquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:43 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Hoe zou dat "hihi" klinken wanneer Annet een volle mond heeft
Dat klinkt best wel geil eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet dit nou weer in ONZ, ga janken bij R&P
quote:
Daar zal ik ook zeker gebruik misbruik van makenquote:
Gebruik als openingszin: Is deze stoel bezet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Daar zal ik ook zeker gebruik misbruik van maken
Mensen die topics in ONZ serieus nemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet dit nou weer in ONZ, ga janken bij R&P
Mensen diequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mensen die topics in ONZ serieus nemen__
Dit topic is serieus alleen is Re jaloers en heeft dit topic naar ONZ geplaatst!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mensen die topics in ONZ serieus nemen__
Mensenquote:
Wie is er nou niet jaloers op iemand die een date heeft met Annnetquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Dit topic is serieus alleen is Re jaloers en heeft dit topic naar ONZ geplaatst!
Ja, een hele avond naar dat gezeur van een vrouw te luisteren word ik ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De hele avond in d'r mond neuken, meer zit er niet in vrees ik.
Dempt wel lekker
Ik heul nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wie is er nou niet jaloers op iemand die een date heeft met Annnet
Piemel d'r in werkt altijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ja, een hele avond naar dat gezeur van een vrouw te luisteren word ik ook niet vrolijk van.
Ze heeft roze gips EINZ!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens, welke kleur rolstoel heeft Annet?
Ik ga er mijn naam op zetten, greotjens van Patje.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
TS heeft een date met een kloon. Vertel je ons wel van wie deze kloon is? Ik gok Penisbaard.
Ik zal een plekje op het gips voor je overlatenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga er mijn naam op zetten, greotjens van Patje.
Gipsquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:38 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik zal een plekje op het gips voor je overlaten
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat kloptquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand anders
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand anders
Eucalyptus is mijn kloon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij ben dus ook een kloon van hem/haar.
Neen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij ben dus ook een kloon van hem/haar.
Julie zijn allemaal kloons van mijquote:
Omdat zelfde ip ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mijn kloonscan wel hoor.
Ik heb niet bij Annet ingelogtquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat zelfde ip ?
We zijn allemaal bij annet geweest en daar ingelogd![]()
Have fun verder
jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef baggerbart het volgende:
Iedereen die zegt dat Annet een kloon is, is gewoon jaloers dat ze zelf niet met zo mooie dame als Annet kunnen daten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef baggerbart het volgende:
Iedereen die zegt dat Annet een kloon is, is gewoon jaloers dat ze zelf niet met zo mooie dame als Annet kunnen daten.
What's in a name right?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzonnen topic.
Kut TS die alleen maar baggert, sneue stinkhond.
je moeders snee, die stinkt pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzonnen topic.
Kut TS die alleen maar baggert, sneue stinkhond.
Goede tipquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel succes dan maarHopelijk heb je genoeg campingboter bij je voor als je anaal wordt uitgewoond door die neger.
Heb de helft die hier post gemeet, enigste neger was ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel succes dan maarHopelijk heb je genoeg campingboter bij je voor als je anaal wordt uitgewoond door die neger.
Jij was de bodyguardquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb de helft die hier post gemeet, enigste neger was ik.
En mijn tent gesloopt, kenker polen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was de bodyguard, bijna hadden 2 polen mijn beurs gepikt
Dat gaat zomaar nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En mijn tent gesloopt, kenker polen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |