quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb Annnet gemeet, en het is toch echt Annet en niemand anders
Eucalyptus is mijn kloon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij ben dus ook een kloon van hem/haar.
Neen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij ben dus ook een kloon van hem/haar.
Julie zijn allemaal kloons van mijquote:
Omdat zelfde ip ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mijn kloonscan wel hoor.
Ik heb niet bij Annet ingelogtquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat zelfde ip ?
We zijn allemaal bij annet geweest en daar ingelogd![]()
Have fun verder
jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef baggerbart het volgende:
Iedereen die zegt dat Annet een kloon is, is gewoon jaloers dat ze zelf niet met zo mooie dame als Annet kunnen daten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef baggerbart het volgende:
Iedereen die zegt dat Annet een kloon is, is gewoon jaloers dat ze zelf niet met zo mooie dame als Annet kunnen daten.
What's in a name right?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzonnen topic.
Kut TS die alleen maar baggert, sneue stinkhond.
je moeders snee, die stinkt pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzonnen topic.
Kut TS die alleen maar baggert, sneue stinkhond.
Goede tipquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel succes dan maarHopelijk heb je genoeg campingboter bij je voor als je anaal wordt uitgewoond door die neger.
Heb de helft die hier post gemeet, enigste neger was ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel succes dan maarHopelijk heb je genoeg campingboter bij je voor als je anaal wordt uitgewoond door die neger.
Jij was de bodyguardquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb de helft die hier post gemeet, enigste neger was ik.
En mijn tent gesloopt, kenker polen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was de bodyguard, bijna hadden 2 polen mijn beurs gepikt
Dat gaat zomaar nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En mijn tent gesloopt, kenker polen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |