Valt wel mee toch, je hebt... natuur? Af en toe een concert van Normaal?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:16 schreef Futureone het volgende:
Woonde ik maar in Amsterdikkiedam, hier in deze klote Achterhoek is geen FUCK te doen mannn.
Ik haat boeren en alles wat er mee te maken heeft, boeren mensen die zeiken op buitenlanders terwijl ze zelf niet eens Nederlands praten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:19 schreef gazpach het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, je hebt... natuur? Af en toe een concert van Normaal?
Zullen we een weekje ruilen dan ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:22 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ik haat boeren en alles wat er mee te maken heeft, boeren mensen die zeiken op buitenlanders terwijl ze zelf niet eens Nederlands praten.![]()
Daarbij, is een grote stad meer te doen dan op een weiland.
Cities![]()
Villages
Wat dan, wil jij liever in een dorp wonen waar nog niet eens winkel is, met allemaal racisten die nooit een buitenlander hebben gezien of kennis mee hebben gemaakt, mensen die denken dat ze boven jou staan.quote:
Als ik om vier uur 's nacht honger heb, wil ik niet tot 8 uur 's ochtends wachten.quote:
Ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef Futureone het volgende:
[..]
Wat dan, wil jij liever in een dorp wonen waar nog niet eens winkel is, met allemaal racisten die nooit een buitenlander hebben gezien of kennis mee hebben gemaakt, mensen die denken dat ze boven jou staan.
Discotheek 30km verderop wat niks is.
10 minuten van de dichtstbijzijnde stad die de mensen hier zien als Arnhem en als ze naar Arnhem gaan is dat Amsterdam voor ze
Daarbij ook nog lelijke wijven.![]()
En dit is maar iets kleins he, nog niet het complete plaatje ervan.
En wat zijn jou nadelen van een stad?
werkt dat? BK bij schiphol is toch achter de controle?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:33 schreef SillyWalks het volgende:
ff naar Schiphol rijden kan ook. Burger King is open. Wel even vantevoren een vluchtnummer op hun site opscharrelen zodat je kan zeggen dat je iemand komt ophalen.
Nee, voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
werkt dat? BK bij schiphol is toch achter de controle?
Ah-to-go heeft weinig keus (hoewel ik er weleens heen gegaan ben, maar is toch niet echt de moeite om helemaal naar CS te fietsen voor croissantje en een pak melk), die avondwinkel bij de Clerqstraat is om de hoek maar gaat ook voor drie uur 's nachts dicht. Dat tentje bij de Stopera weet ik niet, maar ben er overdag weleens geweest en het lijkt me niet aantrekkelijk genoeg om naar Centrum-oost voor te fietsen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:28 schreef SillyWalks het volgende:
Slijterij/avondwinkel Sterk bij de Stopera is vaak tot laat open, zeker in het weekend. Er zit er ook een in West (de clercqstraat ofzo).
Verder is er een "24/7" pizzazaak die bezorgt tot 5 uur. Mits ze niet failliet zijn.
AH To Go op stations gaat vroeg open.
Verder is een goed gevulde koel-vries combinatie altijd een goed idee.
Ik heb een kat. Heb hem net nog gevoerd, en denk vaak op dat soort momenten: 'Hoe zou het smaken?'quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:42 schreef willemwaus het volgende:
Buren geen kat ofzo die je ff kan fileren en dan op de bbq kan gooien?
Oh!quote:
ja vastquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh!
Want kat smaakt goed hoor.
Lol, waarom moet je een vluchtnummer hebben? Krijg je dan korting ofzo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:33 schreef SillyWalks het volgende:
ff naar Schiphol rijden kan ook. Burger King is open. Wel even vantevoren een vluchtnummer op hun site opscharrelen zodat je kan zeggen dat je iemand komt ophalen.
Smaakt naar konijn, alleen iets vetter.quote:
jij eet kat ? en moet ik dat geloven zeker ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Smaakt naar konijn, alleen iets vetter.
misschien is tie Chineesquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
jij eet kat ? en moet ik dat geloven zeker ?
Niet elke dag hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
jij eet kat ? en moet ik dat geloven zeker ?
Zal wel stage hebben gelopen in Beiroet of een of ander ziemijeensinteressantdoen internetheld verhaal zijnquote:
Nou zeg! Jij hebt zeker ook nog nooit inktvis gegeten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:05 schreef Righteous het volgende:
[..]
Zal wel stage hebben gelopen in Beiroet of een of ander ziemijeensinteressantdoen internetheld verhaal zijn
Jawel maar dat kun je conform de Warenwet dan ook overal eenvoudig verkrijgen in Nederlandquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou zeg! Jij hebt zeker ook nog nooit inktvis gegeten?
Iig de texaco op de Marnixstraat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Niet een 24/24 snackbar in de buurt?
Serieus, is er geen 24uurs pomp in Amsterdam ofzo waar je ff langs kan?
En de Esso aan de beneluxbaan op de grens Amstelveen/Buitenveldert. Heeft mij een aantal keer goed geholpen als ik om 5.00 's nachts een ernstig tekort aan nicotine hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Iig de texaco op de Marnixstraat.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Er zit een Shell + minisupermarkt op de europaboulevard, maar of die 's nachts open is?
Haha, ik blow zelf ook dus dat komt zoieso goed uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:30 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt![]()
Hier is het altijd teringdruk blanke kinderen lopen er als domme blowende negers bij en de fucking lucht is zo smerig dat je elke week je ramen moet zemen
Ja er is een avondwinkel en genoeg uitgaansactie
Als je midden in de nacht een biertje op straat gaat drinken is er politie aanwezig en loop je kans op een boete dan nog toeristen die winkelen en overal kankerherrie om je heen
Maar zo te zien kom jij tekort waar ik teveel van heb dus we kunnen best ruilen
Een beetje fatsoenlijke Turk is dan toch wel open? Jeweetwel, voor de maagvulling na het uitgaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:12 schreef gazpach het volgende:
Qua eetgelegenheden? Ben vaak wakker rond deze tijd en wordt soms geconfronteerd met een lege koelkast.
Ja echt grappig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, waarom moet je een vluchtnummer hebben? Krijg je dan korting ofzo?
Dan neem ik aan dat de BK dan ook niet open is op dat tijdstip.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja echt grappig.
Anders laten ze je er waarschijnlijk niet in omdat het gesloten gebied is na +/- 0:00.
Dus alleen voor mensen die er iets te zoeken hebben, en niet voor mensen die alleen even naar de BK willen.
die is 24/7quote:Op donderdag 22 juli 2010 04:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat de BK dan ook niet open is op dat tijdstip.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 04:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat de BK dan ook niet open is op dat tijdstip.
quote:
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja echt grappig.
Anders laten ze je er waarschijnlijk niet in omdat het gesloten gebied is na +/- 0:00.
Dus alleen voor mensen die er iets te zoeken hebben, en niet voor mensen die alleen even naar de BK willen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef Futureone het volgende:
[..]
Wat dan, wil jij liever in een dorp wonen waar nog niet eens winkel is, met allemaal racisten die nooit een buitenlander hebben gezien of kennis mee hebben gemaakt, mensen die denken dat ze boven jou staan.
Discotheek 30km verderop wat niks is.
10 minuten van de dichtstbijzijnde stad die de mensen hier zien als Arnhem en als ze naar Arnhem gaan is dat Amsterdam voor ze
Daarbij ook nog lelijke wijven.![]()
En dit is maar iets kleins he, nog niet het complete plaatje ervan.
En wat zijn jou nadelen van een stad?
Wat?quote:
De Ma Baker is ook wel een Belachelijk Slechte snackbar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Op de hoek Rozengracht /Marnixstraat heb je de snackbar Ma Baker ofzo.Daar ben ik altijd naartoe gegaan als de Korsakoff dichtging.En dat is meestal ook tussen 4 en 5 uur.Voor de rest is er vind ik wel weinig aanbaod qua 24h zaken.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja echt grappig.
Als je om vijf uur uit een kroeg/disco komt maakt dat niet meer uit.Overdag ben ik er nog nooit geweest.Misschien ook beter zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De Ma Baker is ook wel een Belachelijk Slechte snackbar.
Klopt, ik ben er ook wel eens na oud en nieuw om half 6 's ochtends of zo langsgeweest (ik woon er tegenover) en dan maakt het allemaal niet zo veel meer uit maar medefokker seborik wilde enige maanden proberen of de nieuwe ma baker nog echt zo slecht was en haalde er zjin avondeten, en kon na afloop alleen maar concluderen dat ie z'n reputatie volledig waar weet te maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je om vijf uur uit een kroeg/disco komt maakt dat niet meer uit.Overdag ben ik er nog nooit geweest.Misschien ook beter zo.Maar ben er al jaren niet meer geweest.Was volgens mij ook een hele tijd gesloten wegens verbouwing van het pand.
Waar slaat dat nou weer op.quote:
Ben jij er zelf ooit geweest?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Iedereen kan gewoon bij Schiphol naar binnen lopen hoor. Ben je er ooit geweest?Je weet dat Schiphol bijvoorbeeld ook een treinstation heeft waar bijna 24/7 treinen vertrekken en aankomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |