De Ma Baker is ook wel een Belachelijk Slechte snackbar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Op de hoek Rozengracht /Marnixstraat heb je de snackbar Ma Baker ofzo.Daar ben ik altijd naartoe gegaan als de Korsakoff dichtging.En dat is meestal ook tussen 4 en 5 uur.Voor de rest is er vind ik wel weinig aanbaod qua 24h zaken.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja echt grappig.
Anders laten ze je er waarschijnlijk niet in omdat het gesloten gebied is na +/- 0:00.
Dus alleen voor mensen die er iets te zoeken hebben, en niet voor mensen die alleen even naar de BK willen.
Als je om vijf uur uit een kroeg/disco komt maakt dat niet meer uit.Overdag ben ik er nog nooit geweest.Misschien ook beter zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De Ma Baker is ook wel een Belachelijk Slechte snackbar.
Klopt, ik ben er ook wel eens na oud en nieuw om half 6 's ochtends of zo langsgeweest (ik woon er tegenover) en dan maakt het allemaal niet zo veel meer uit maar medefokker seborik wilde enige maanden proberen of de nieuwe ma baker nog echt zo slecht was en haalde er zjin avondeten, en kon na afloop alleen maar concluderen dat ie z'n reputatie volledig waar weet te maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je om vijf uur uit een kroeg/disco komt maakt dat niet meer uit.Overdag ben ik er nog nooit geweest.Misschien ook beter zo.Maar ben er al jaren niet meer geweest.Was volgens mij ook een hele tijd gesloten wegens verbouwing van het pand.
Waar slaat dat nou weer op.quote:
Ben jij er zelf ooit geweest?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Iedereen kan gewoon bij Schiphol naar binnen lopen hoor. Ben je er ooit geweest?Je weet dat Schiphol bijvoorbeeld ook een treinstation heeft waar bijna 24/7 treinen vertrekken en aankomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |