Ik heb een kat. Heb hem net nog gevoerd, en denk vaak op dat soort momenten: 'Hoe zou het smaken?'quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:42 schreef willemwaus het volgende:
Buren geen kat ofzo die je ff kan fileren en dan op de bbq kan gooien?
Oh!quote:
ja vastquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh!
Want kat smaakt goed hoor.
Lol, waarom moet je een vluchtnummer hebben? Krijg je dan korting ofzo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:33 schreef SillyWalks het volgende:
ff naar Schiphol rijden kan ook. Burger King is open. Wel even vantevoren een vluchtnummer op hun site opscharrelen zodat je kan zeggen dat je iemand komt ophalen.
Smaakt naar konijn, alleen iets vetter.quote:
jij eet kat ? en moet ik dat geloven zeker ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Smaakt naar konijn, alleen iets vetter.
misschien is tie Chineesquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
jij eet kat ? en moet ik dat geloven zeker ?
Niet elke dag hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
jij eet kat ? en moet ik dat geloven zeker ?
Zal wel stage hebben gelopen in Beiroet of een of ander ziemijeensinteressantdoen internetheld verhaal zijnquote:
Nou zeg! Jij hebt zeker ook nog nooit inktvis gegeten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:05 schreef Righteous het volgende:
[..]
Zal wel stage hebben gelopen in Beiroet of een of ander ziemijeensinteressantdoen internetheld verhaal zijn
Jawel maar dat kun je conform de Warenwet dan ook overal eenvoudig verkrijgen in Nederlandquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou zeg! Jij hebt zeker ook nog nooit inktvis gegeten?
Iig de texaco op de Marnixstraat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Niet een 24/24 snackbar in de buurt?
Serieus, is er geen 24uurs pomp in Amsterdam ofzo waar je ff langs kan?
En de Esso aan de beneluxbaan op de grens Amstelveen/Buitenveldert. Heeft mij een aantal keer goed geholpen als ik om 5.00 's nachts een ernstig tekort aan nicotine hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Iig de texaco op de Marnixstraat.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Er zit een Shell + minisupermarkt op de europaboulevard, maar of die 's nachts open is?
Haha, ik blow zelf ook dus dat komt zoieso goed uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:30 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt![]()
Hier is het altijd teringdruk blanke kinderen lopen er als domme blowende negers bij en de fucking lucht is zo smerig dat je elke week je ramen moet zemen
Ja er is een avondwinkel en genoeg uitgaansactie
Als je midden in de nacht een biertje op straat gaat drinken is er politie aanwezig en loop je kans op een boete dan nog toeristen die winkelen en overal kankerherrie om je heen
Maar zo te zien kom jij tekort waar ik teveel van heb dus we kunnen best ruilen
Een beetje fatsoenlijke Turk is dan toch wel open? Jeweetwel, voor de maagvulling na het uitgaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:12 schreef gazpach het volgende:
Qua eetgelegenheden? Ben vaak wakker rond deze tijd en wordt soms geconfronteerd met een lege koelkast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |