quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:04 schreef Asyniur het volgende:Je christelijk verhaaltje

FIjn dat het werkte

Dat jij die tijden allemaal zo goed weet zeg! Ik zeg net tegen mijn man dat ik een paar keer heb gevoed vannacht maar dat ik geen idee heb hoe laat. Zegt hij: opschrijven. Ikke: ja doei, dan moet het licht aan en ben ik klaarwakker. (maar volgens mij was het rond 1 uur, 3 of 4 uur en toen pas vanochtend om 7:30 en we hebben uitgeslapen tot 9:30 en dat alles zonder bidden

)
Als het netjes om het uur en dan om het kwartier is onthoud ik het wel, anders ook niet hoor

En om je laatste regel schoot ik hardop in de lach

Hier slapen we werkelijk nooit uit. Zijn er altijd tegen 7 uit met z'n allen normaal....
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:49 schreef het-is-mij het volgende:[..]
Gewoon een vraag hoor en als je liever niet wil antwoorden of via pm mag dat ook maar hoe ervaar jij het dan als het dan stil is?
Denk of geloof je dan echt dat het bidden heeft geholpen?
Voel je dat zo dat hij je gehoord heeft?
Weet niet hoe ik het anders kan/moet omschrijven.
Ik geloof dat God een hulpkreet (en geloof me, dit was echt een hulpkreet, ik zag het zó niet zitten....) altijd hoort

En soms doet Hij er wat aan. En als we normaal echt niet langer slapen dan tot 7:00 en normaal gaat Leander bij 'wakker' nooit meer uit zichzelf slapen en binnen 5 minuten is de hele tent onder zeil. Ja, dan geloof ik dat God mij gehoord heeft en even een handje heeft geholpen bij mijn dag

en dat was vrij effevtief, want ondanks het feit dat Florian vandaag weer brullen spugen en eczeem was kon ik er heel goed tegen vandaag
En weer brullen spugen en eczeem na een feestje met een groep mensen.... Hij sabbelt hier aan een vinger en bijt daar in een trui en krijgt blijkbaar weer iets binnen....

Ik kan het jongetje toch ook niet in een bubbel stoppen?

quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:08 schreef leonieke het volgende:Ik vroeg het me eigenlijk ook af omdat ik het wat moeilijk vind om kleren te kopen voor de toekomst. Thomas is nu 4,5 maand en past al veel van maat 68 en al sommige dingen van maat 62 niet meer, terwijl 68 eigenlijk vanaf 6 maand is en 62 van 3 tot 6 maanden. Dan kloppen die maten toch eigenlijk gewoon niet?
Ofwel moet ik gewoon geen typische seizoenskleren kopen. Maar met een jasje vind ik dat bv wel moeilijk.
Niette ver van te voren kopen

Vaak krijg je nog wel wat ook en soms gaat het met groeien ineens supersnel en dan weer een tijdje trager, dus voorspelbaar is het ook al niet...
En nee, die leeftijden bij maten kloppen echt nooit
Over inenten: ikheb er wel degelijk over nagedacht, bij Leander de eerste entingen 2 weken uitgesteld omdat hij zo vroeg was (3weken te vroeg) en ik was er zelf wat huiverig voor, want ik heb er zelf 2 dagen door in half-coma gelegen. (zeg maar: ogen open, nergens op reageren) dat bleek door het kinkhoestvaccin tekomen en daarvoor hebben ze nu een ander vaccin (dat vaccin werd in Duitsland en België overigens al gebruikt toen ik de oude nog kreeg

)
Verder is het onderzoek naar de relatie tussen autisme en vaccinaties behoorlijk omstreden
En die schadelijke stoffen (oa kwik)zitten er NIET in die mate in

De meeste schadelijke stoffen waarover gesproken wordt zitten er helemaal niet in zelfs.
En ja, de gevolgen van vaccinatieproblemen zijn ernstig en een risico, maar de gevolgen van bijvoorbeeld een polio-epidemie zijn veel groter

En als we nu allemaal braaf onze kinderen laten enten, dan hoefthet over 60 jaar niet meer, net zoals we nu niet meer hoeven enten tegen pokken