wij zijn vet coolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef TC_Artemis het volgende:
Misschien moet je even peilen in het dj topic in UVT, ik denk dat er wel mensen te porren zijn daar die eventueel equipment mee willen nemen en willen draaien. mij persoonlijk lijkt het me wel cool om wat van die gasten te ontmoeten ook.
kijk, das nog es een goede reden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Oksel het volgende:
Omdat ik een goede locatie heb, waar rustig 150 man kan kamperen en herrie kan maken. Dat is nogal uniek in Nederland
sorry maar Fuck You We're From Eindhoven was eerder geplanned.quote:
Vertel..quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef Litpho het volgende:
DJ Sandstorm lijkt me de aangewezen persoon.
Helemaal mee eens maar gok dat die niet zo maar even voor niets een middagje/avond wat plaatjes aan elkaar werktquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef Litpho het volgende:
DJ Sandstorm lijkt me de aangewezen persoon.
Uurtje of anderhalf voor me rijden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry maar Fuck You We're From Eindhoven was eerder geplanned.
Misschien dat een van de andere dj's in het UVT-DJ forum interesse heeft, Er komen een aantal uit de buurt van eh... Overijssel, ja dat was het!
even als tip, huur gewoon anders wat spul. Heb je ook geen gedonder met uitval, drank over apparatuur enz.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Oksel het volgende:
En als er mensen zijn met een eigen installatie.. ik bied je 50 euro cash als je komt en het neerplempt..
Ik pik je met je gitaar wel op in Arnhemquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitaristentopic gelegenheidsband
Maar dan nog is het een onmogelijke locatie HUUU
Niets is onmogelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon plankenkoortsquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg optredens gedaan de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je hebt gewoon plankenkoorts![]()
Anders zou je graag optreden![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef Oksel het volgende:
Verder is er natuurlijk geen budget beschikbaar. Wel veel gezelligheid en een publiek.
Beantwoord dat je vraag?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Oksel het volgende:
En als er mensen zijn met een eigen installatie.. ik bied je 50 euro cash als je komt en het neerplempt..
Make up your mind ,, poging tot bij middels deze weg:quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef FUFR het volgende:
ik kan het allemaal niet meer volgen al doe ik mijn uiterste best.
Het ene topic lees je over muziek voor de achtergrond, dan zoekt men weer DJ's, dan weer bands.
En ik las ook al iets over mp3tjes opzetten of zelfs spotify.
Ik denk dat een "make up your mind" opmerking nu wel op zn plaats is, Mdrop.
dus: make up your mind
anders wordt het een zootje.
0,0 reactie gehad, dus ik trek mijn aanbod in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef Fendy het volgende:
Ìk wil best een setje komen draaien, techno wordt dat dus
Overigens heb ik geen gear om mee te nemen, mengpaneel zou nog wel kunnen, maar een goed versterkersysteem waar mensen blij van worden heb ik niet.
-edit- sweet jesus, da's dik 2 uur rijden voor me
Hey Fendy, excuses. Niet mijn verantwoordelijkheid, maar had het topic even moeten volgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
0,0 reactie gehad, dus ik trek mijn aanbod in.
Graag gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |