Whahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:11 schreef Summers het volgende:
Tja , blijkbaar droomt niet iedereen over dat ie door een leeuw achterna word gezeten ,
Hij mag gewoon niet meer meedoenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef bigshadow het volgende:
Een beetje meespelen is niet echt aan jou besteed he
haha ik heb nog een schoonmaakster nodigquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Droog
.
[..]
Hij mag gewoon niet meer meedoen!
(Met dank aan opastokvis.)
Welke lokale tijd is dat? hier? op de plek des onheils (waar t lek zit) of waar Brian slaapt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Welcome @ Doomsday
6:18pm (ik denk lokale tijd) moet volgens de graancirkels de pleuris uitbreken
Hmm tja, maar er is sinds de olielekramp bijna dagelijks wel berichtgeving erover te vinden. Dus om dan nu ineens een bericht daarover te relateren aan Brian's dromen/verzinsels/fantasietjes/whatever...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:27 schreef jogy het volgende:
Een mogelijkheid in ieder geval: http://buitenland.nieuws.nl/604608
Ik vind de zwakzinnigheid daar echt alle perken te buiten gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Meneer heeft wat aandacht nodig
Dit was ook zo geniale actie
[ afbeelding ]
Het topic waar de niet bestaande pas bediscuseerd werd![]()
http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=25162&start=0#p304740
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind de zwakzinnigheid daar echt alle perken te buiten gaan
Dat is ook altijd verwarrend inderdaad, gewoon morgen kijken of er vandaag iets gebeurd isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Welke lokale tijd is dat? hier? op de plek des onheils (waar t lek zit) of waar Brian slaapt?
Vannacht 1:18 als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook altijd verwarrend inderdaad, gewoon morgen kijken of er vandaag iets gebeurd is.
Het gaat nu om de evacuatie als mogelijkheid, het is nog geen 'hit' zegmaar. Als straks de storm langs komt razen, de cap eraf trekt en een gat van 500 meter achterlaat waar Cthulhu uit komt kruipen om ons allemaal op te eten kan je er weinig meer van zeggen, om het maar even te overdrijven. De storm kan een ramp veroorzaken met een beetje pech.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm tja, maar er is sinds de olielekramp bijna dagelijks wel berichtgeving erover te vinden. Dus om dan nu ineens een bericht daarover te relateren aan Brian's dromen/verzinsels/fantasietjes/whatever...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:19 schreef Revolution-NL het volgende:
27 Juli of 2 Aug voor de herkansing ?
Het is nog niet voorbijquote:
Wat ben ik blij dat je nog leeft zegquote:
Omgquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hier de nieuwste droom van Brian (van 18 juli 2010):
[ afbeelding ]
"Jeffery - do not go next week"
Als er dus een paar dagen geleden ergens ter wereld een Jeffery ergens niet naartoe gegaan is of wel gegaan, maar het liep uit op een vreselijke gebeurtenis, dan heeft Brian het voorspeld.
Misschien is er wel een Jeffery die van plan was naar de Love Parade te gaan of misschien is er wel een Jeffery daar naartoe geweestquote:
Dat zou wat zijn.. als dalijk zijn site totaal verschillend is van je mirrorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Alle dromen van juli 2010, tot nu toe, staan trouwens hier:
http://www.briansprediction.com/dreams/2010/july/index.html
Misschien dat een van die dromen gaat uitkomen. Ik heb voor mezelf trouwens meteen even een mirror gemaakt, zodat hij niet zomaar ongemerkt de tekeningen en/of de omschrijvingen achteraf kan gaan aanpassen
!
En dan krijg ik misschien wel de schuld dat ik mijn mirror heb aangepastquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Flammie het volgende:
Dat zou wat zijn.. als dalijk zijn site totaal verschillend is van je mirror
Op TRU vast wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan krijg ik misschien wel de schuld dat ik mijn mirror heb aangepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |