Misschien een natuurramp? (tsunami)quote:Rio de Janeiro en omgeving kregen in april te maken met de zwaarste regenval in bijna vijftig jaar tijd. Ongeveer 250 mensen kwamen om het leven en circa 14.000 mensen moesten hun huis verlaten. Op en rond de berg Corcovado, waarop het 38 meter hoge beeld staat, hadden zich ongeveer driehonderd aardverschuivingen voorgedaan. Die bedekten de kabelbaan en de weg naar het beeld onder een laag modder en stenen.
Verrek, dat is interessant!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien een natuurramp? (tsunami)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien.
Nou ja, ik kan er echt geen g in zien hoor, wel een 6.
Voor meerdere uitleg vatbaar dus, wel handig voor een voorspeller.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je de site had bekeken , had je gezien dat hij het ook onder elke droom typt zodat er geen twijfels over bestaan .
"schematics ? gulf will remember Korea, Chung Mong joon trans ocean"
staat er letterlijk onder .
Kun jij misschien de bron in de openingspost zetten, jogy? Handig voor andere mensen die mee willen doen in dit topicquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:40 schreef jogy het volgende:
Op zich een terechte opmerking van Summers op de vorige keer dat het genoemd werd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich een terechte opmerking van Summers op de vorige keer dat het genoemd werd.
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kun jij misschien de bron in de openingspost zetten, jogy? Handig voor andere mensen die mee willen doen in dit topic!
Maar inhoudelijk over die opmerking van Summers: Volgens sommige bronnen update Brian zijn pagina's/tekeningen nadat er een gebeurtenis plaatsvindt waar hij dat aan zou willen relateren. Als dat waar is, en als het allemaal waar is wat er in de skeptics-wiki staat vind ik het toch wel erg dubieus.
En ook zijn opmerkingen over kanker vind ik heel erg jammer.
300 aardverschuivingen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien een natuurramp? (tsunami)
Aan de hand van een aantal ervaringen valt mij namelijk op dat deze mensen ziek werden nadat er een ernstige gebeurtenis plaatsvond in hun leven. Dit leverde zoveel stress op dat de lichamen van deze mensen verzwakt waren en er hierdoor volgens mij een hogere kans is op ernstige ziekten zoals suikerziekte of in dit geval dus kanker.quote:"All life seeks happiness including cancer cells...yet these cells do not know that their happiness is is killing itself and it's host...cancer only happens in angry animals...SCO2 - G-NH ? - turn off self destruct - Love will make reproduction stop - tell them as the host - accept"
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
En ook zijn opmerkingen over kanker vind ik heel erg jammer.
Dat ook ja, om deze reden hebben we dan ook een vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als hij zelf ooit kanker krijgt en aan zijn eigen advies dood gaat is het zijn eigen schuld, iedereen die zijn advies opvolgt en eraan sterft kan ook niemand anders dan zichzelf de schuld geven. Als ik later ooit kanker krijg en het probeer op te lossen door heel veel ranja te drinken en het blijkt niet te werken is het ook mijn eigen verantwoordelijkheid. Laat mensen lekker denken en zeggen wat ze zelf willen, je MOET ze niet geloven hoor. En nog maar een keer, het gaat nu over deze specifieke voorspelling, we houden hem vast heel goed in de gaten dat hij niet met tekeningen gaat schuiven oid dus komt helemaal goed.
dat hangt van je definitie van "duidelijk" af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef SamEnMoos het volgende:
Zijn er ook gevallen bekend waarin hij duidelijk van te voren iets voorspelde?
Dat recht hebben ze, echter zit je hier in een forum waarvan het onderwerp weinig met oplichters te maken heeft, oftewel zal een dergelijke mening niet snel gewaardeerd worden zonder concreet bewijs. Daarvoor kun je dan beter op een forum als dat van Randi gaan posten lijkt mij. Dat is overigens precies hetzelfde als waarom mensen die geen interesse hebben in voetbal beter niet in voetbalfora kunnen posten. De bezoekers daar duidelijk proberen te maken dat voetbal overbodig is zal daar dan ook niet worden gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:27 schreef _Led_ het volgende:
Dat geeft dus iedereen het recht om te zeggen dat Brian een smiechterige oplichter is en mensen die 'm serieus nemen erg goedgelovig zijn
Dit topic kende ik nog niet. Appart.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:44 schreef Resistor het volgende:
Begint wel een beetje eng te worden, zeker samen met topic Tsunami alert for Mexican Gulf on July 23!!
Maar we zullen het de 24e wel zien
Onderbouwing kan je hier vinden: http://www.33mm.eu/en/backgrounds/bp2/index.htmquote:In een vorige nieuwsbrief heb ik jullie gewezen op een aanstaande ramp die zich gaat voltrekken in verband met een vulkanische eruptie bij Deepwater Horizon (het olielek in de Mexicaanse golf) op 23 juli aanstaande. Daarbij had ik nog enkele graancirkelformaties buiten beschouwing gelaten, waarvan ik geen echte zekerheid had of deze daarmee in verband staan. In dat kader is er een reeks van 5 formaties gevormd die allemaal de vorm hebben van een 6-hoek, waaruit je een kubus kunt construeren:
De kubus staat eenvoudig weg symbool voor de 3 dimensies in de ruimte. Het staat ook voor de verspreiding in de ruimte. Op basis van allerlei aanvullende feiten (zoals met name een verwijzing naar een schokgolf, het rode kruis, de dag in de week waarop ze zijn ontstaan in relatie tot de dag in de week van 23 juli (vrijdag of zaterdag in Engeland) en de onderlinge relatie van de locaties van de formaties) wordt duidelijk dat deze wederom in verband staan met de vulkanische uitbarsting op 23 juli en de verspreiding van een tsunami en waarschijnlijk ook gifgaswolk. Het verwijst ook weer naar de staat Louisiana met als hoofdstad New Orleans aan de Mexicaanse golf. Tamelijk bizar.
Deze link geeft een beschrijving daarvan (voorlopig alleen in het Engels).
Tenslotte is er op 18 juli een formatie gevonden aan de rand van het water … De formatie verwijst naar het interferentiepatroon van golven (naar analogie van de golven die ontstaan wanneer je een steen in een vijver gooit). Gezien de locatie van de formatie laat het zich raden waar deze golven dan betrekking op hebben ….
(klik) Aan de overzijde van de rivier bevindt zich een kerncentrale.
Het is een verwijzing naar de energievoorziening en daar ligt de relatie met de olie en het “olielek”. Ik heb deze formatie verder nog niet geheel in detail bekeken, maar alleen al deze feiten zeggen genoeg.
Klik hier voor een impressie.
Een ieder die in staat is iets met deze informatie te doen is uitgenodigd daarnaar te handelen … De feiten liggen er.
Dat topic bedoelde ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit topic kende ik nog niet. Appart.
Er is trouwens weer een update![]()
[..]
Onderbouwing kan je hier vinden: http://www.33mm.eu/en/backgrounds/bp2/index.htm
Als er de 23ste niks gebeurt zullen de Aliens wel ingegrepen hebben![]()
Niet echt, want die tekening was van 12 juli 2010 en die gebeurtenis rond dat beeld was afgelopen aprilquote:
Meneer heeft wat aandacht nodigquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Niet echt, want die tekening was van 12 juli 2010 en die gebeurtenis rond dat beeld was afgelopen april
Whahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:11 schreef Summers het volgende:
Tja , blijkbaar droomt niet iedereen over dat ie door een leeuw achterna word gezeten ,
Hij mag gewoon niet meer meedoenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef bigshadow het volgende:
Een beetje meespelen is niet echt aan jou besteed he
haha ik heb nog een schoonmaakster nodigquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Droog
.
[..]
Hij mag gewoon niet meer meedoen!
(Met dank aan opastokvis.)
Welke lokale tijd is dat? hier? op de plek des onheils (waar t lek zit) of waar Brian slaapt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Welcome @ Doomsday
6:18pm (ik denk lokale tijd) moet volgens de graancirkels de pleuris uitbreken
Hmm tja, maar er is sinds de olielekramp bijna dagelijks wel berichtgeving erover te vinden. Dus om dan nu ineens een bericht daarover te relateren aan Brian's dromen/verzinsels/fantasietjes/whatever...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:27 schreef jogy het volgende:
Een mogelijkheid in ieder geval: http://buitenland.nieuws.nl/604608
Ik vind de zwakzinnigheid daar echt alle perken te buiten gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Meneer heeft wat aandacht nodig
Dit was ook zo geniale actie
[ afbeelding ]
Het topic waar de niet bestaande pas bediscuseerd werd![]()
http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=25162&start=0#p304740
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind de zwakzinnigheid daar echt alle perken te buiten gaan
Dat is ook altijd verwarrend inderdaad, gewoon morgen kijken of er vandaag iets gebeurd isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Welke lokale tijd is dat? hier? op de plek des onheils (waar t lek zit) of waar Brian slaapt?
Vannacht 1:18 als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook altijd verwarrend inderdaad, gewoon morgen kijken of er vandaag iets gebeurd is.
Het gaat nu om de evacuatie als mogelijkheid, het is nog geen 'hit' zegmaar. Als straks de storm langs komt razen, de cap eraf trekt en een gat van 500 meter achterlaat waar Cthulhu uit komt kruipen om ons allemaal op te eten kan je er weinig meer van zeggen, om het maar even te overdrijven. De storm kan een ramp veroorzaken met een beetje pech.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm tja, maar er is sinds de olielekramp bijna dagelijks wel berichtgeving erover te vinden. Dus om dan nu ineens een bericht daarover te relateren aan Brian's dromen/verzinsels/fantasietjes/whatever...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:19 schreef Revolution-NL het volgende:
27 Juli of 2 Aug voor de herkansing ?
Het is nog niet voorbijquote:
Wat ben ik blij dat je nog leeft zegquote:
Omgquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hier de nieuwste droom van Brian (van 18 juli 2010):
[ afbeelding ]
"Jeffery - do not go next week"
Als er dus een paar dagen geleden ergens ter wereld een Jeffery ergens niet naartoe gegaan is of wel gegaan, maar het liep uit op een vreselijke gebeurtenis, dan heeft Brian het voorspeld.
Misschien is er wel een Jeffery die van plan was naar de Love Parade te gaan of misschien is er wel een Jeffery daar naartoe geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |