quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:18 schreef twiFight het volgende:
Ik rij nou eenmaal is een oersterke diesel, zoals mijn instructeur ook al zei (vw 1.9 tdi motor). Het is overigens een 6 bak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:44 schreef twiFight het volgende:
Overigens deelde mijn instructeur me nog even mede dat snelheidsboetes tijdens lessen voor mijn eigen rekening zijn
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef dester_martijn het volgende:
Even over de toeren. Ik heb ook de neiging vroeg door te schakelen. Je moet natuurlijk niet te vroeg door te schakelen. Het is voor de moter beter gewoon lekker door de toeren heen te gaan. Vooral in dit warme weer moet je veel toeren maken (als je veel uren achter elkaar rijd).
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:48 schreef jacobras het volgende:
Had trouwens ook een situatiebevraging waarin hij zei over dat ik teveel links van de weg uitkwam. Daarna nog enkele keren voorgekomen, dus ik vreesde best wel voor onvoldoende uitslag daarop.
Hij liet me ook over een parkeerterrein van een supermarkt gaan waar ik allemaal vrouwvolk met winkelwagentjes moest ontwijken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Hij is technisch gezien de chauffeur, anders wordt zo'n rijbewijs helemaal een duur grapje
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:46 schreef jacobras het volgende:
Waaaauuuwwwiiieeee!!! Ik ben geslaagd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef BasementDweller het volgende:
Heeft jouw instructeur dan 500¤ aan boetes gekregen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:46 schreef jacobras het volgende:
Waaaauuuwwwiiieeee!!! Ik ben geslaagd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder de pretpillen. Was wel zenuwachtig, en bij wegrijden CBR zette ik 'm eerst niet goed in de 1ste versnelling wat een schurend geluid gaf. Daarna gelukkig wel netjes weggereden, en nog langs punt waar ik vorige keer op zakte netjes geredenquote:Wat goed! Gefeliciteerd Jacob!!![]()
![]()
En, met of zonder de pretpillen? Nog ontspannende dingen gedaan van te voren? Hartstikke fijn voor je hé, ben blij voor je!!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef misslady83 het volgende:
Gefelicteerd!! Hoeveel lessen hebben jullie allemaal gehad voor jullie af konden rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |