quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef BasementDweller het volgende:
Heeft jouw instructeur dan 500¤ aan boetes gekregen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:46 schreef jacobras het volgende:
Waaaauuuwwwiiieeee!!! Ik ben geslaagd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder de pretpillen. Was wel zenuwachtig, en bij wegrijden CBR zette ik 'm eerst niet goed in de 1ste versnelling wat een schurend geluid gaf. Daarna gelukkig wel netjes weggereden, en nog langs punt waar ik vorige keer op zakte netjes geredenquote:Wat goed! Gefeliciteerd Jacob!!![]()
![]()
En, met of zonder de pretpillen? Nog ontspannende dingen gedaan van te voren? Hartstikke fijn voor je hé, ben blij voor je!!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef misslady83 het volgende:
Gefelicteerd!! Hoeveel lessen hebben jullie allemaal gehad voor jullie af konden rijden?
Ik had 15 lessen van anderhalf uur erop zitten voordat ik mocht afrijden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef misslady83 het volgende:
Gefelicteerd!! Hoeveel lessen hebben jullie allemaal gehad voor jullie af konden rijden?
Ik zeg 'Amen'quote:Op zondag 25 juli 2010 03:00 schreef twiFight het volgende:
Achteraf boeien die aantal lessen ook niks, want de een doet 20 lessen lang hetzelfde zonder er iets van te leren en de ander heeft 20 lessen lang elk kwartier een unieke situatie waar je van kunt leren.
Daarnaast is het aantal lessen niks anders dan penislengtes vergelijken (sorry dames). Hoe lang iemand over een HBO opleiding doet is ook niet zo heel boeiend, als diegene het niveau maar heeft. Zelfde geld voor rijlessen. Als je het niveau uiteindelijk hebt ( = rijbewijs ) dan boeit het aantal lessen verder niet zoveel. Mijn vriendin heeft het rijbewijs ook al jaren, maar als ik haar dan situaties vertel van mijn rijlessen dan weet ze zelf niet wat ze moet doen omdat ze die situatie ook nooit heeft geleerd tijdens de lessen.
Gewoon nog 10 van die dingen maken nu het nog kanquote:Op zondag 25 juli 2010 13:39 schreef Hitomi het volgende:
Morgen mijn theorietoetsBen erg zenuwachtig omdat ik op de oefentoetsen iedere keer nog keihard net op het randje faal
Sowieso gewoon helder blijven tijdens de toets. Goed kijken wat er gevraagd wordt en niet overhaast antwoord geven. Het is geen race of wat dan ook dus neem je tijd (niet te veel natuurlijk!) Je krijgt bij het CBR genoeg tijd om alles rustig te bekijken en te beantwoorden dus maak je er niet zo druk over, komt vast goed!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:39 schreef Hitomi het volgende:
Morgen mijn theorietoetsBen erg zenuwachtig omdat ik op de oefentoetsen iedere keer nog keihard net op het randje faal
Ga ik regelen! Als je er bij de Wiki bij wordt gezet, sta je er de volgende keer inquote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef jacobras het volgende:
Inderdaad, gewoon nog even oefenen. Mijn oefentoetsen gingen ook niet echt super, maar heb wel de theorie in 1x gehaald.
Oh ja, ik zou trouwens ook graag aan de OP worden toegevoegd.
Gelukkig, de expert doet het belangrijke werk.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ga ik regelen! Als je er bij de Wiki bij wordt gezet, sta je er de volgende keer in
De OP kan na 48 uur niet meer worden aangepast namelijk
Edit: Jacob, je staat in de wiki, netals Catch_Me
Bij topic 142 staan jullie er bij!
Ik heb wel de zwarte band rijlessenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig, de expert doet het belangrijke werk.![]()
Daarom neemt m'n instructeur z'n telefoon niet meer op als ik belquote:Op zondag 25 juli 2010 16:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Echt, die opmerkingen van je af en toe. Geniaal!
Waarom zou je je instructeur ook nog bellen als je al geslaagd bent? Zo te horen is het ook niet vanwege de vriendschappelijke bandquote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daarom neemt m'n instructeur z'n telefoon niet meer op als ik belMijn opmerkingen zijn af en toe iets te aanwezig geweest geloof ik..
Heb er altijd veel zin inquote:Op zondag 25 juli 2010 17:14 schreef misslady83 het volgende:
Morgenochtend weer lessen=) hebben jullie altijd zin in lessen of zien jullie er tegen op?
Jij bent hier nog niet zo lang, maar hoe zullen we het zeggen..Ik 'deed' mijn instructeur, dat dekt de lading welquote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Waarom zou je je instructeur ook nog bellen als je al geslaagd bent? Zo te horen is het ook niet vanwege de vriendschappelijke band
Autorijden zelf is leuk, man die naast je constant ''spiegelenspiegelenspiegelenspiegelen'' zegt en over andere dingen zeurt wat minder. Zie er dus niet tegen op, maar kijk er ook niet naar uit.. het is iets dat moet omdat je je rijbewijs wil.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:14 schreef misslady83 het volgende:
Morgenochtend weer lessen=) hebben jullie altijd zin in lessen of zien jullie er tegen op?
Omdat je dan ook eens uit je kelder komtquote:
Aha, dus zo hield je al die rijlessen betaalbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 18:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij bent hier nog niet zo lang, maar hoe zullen we het zeggen..Ik 'deed' mijn instructeur, dat dekt de lading wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |