Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:01 schreef Jig_Saw het volgende:
Gisteren de eerste keer gelijk geslaagdIk had een heel aardig vrouwtje (ze zat de hele tijd te praten met mijn instructeur). Ze was echt heel relaxed, ik denk ook dat je meer aan een vrouw hebt dan een man in de meeste gevallen trouwens.
2000 toeren lijkt me wat weinig. Ik trok eerst bij zo'n 2500 toeren op, maar ik merk tegenwoordig dat ik steeds meer wacht tot 3000 of meer toeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:21 schreef Silver_Shark het volgende:
Bij hoeveel toeren mogen jullie schakelen van jullie rij instructeur ik moet al bij 2000 toeren schakelen dat vooral kut bij optrekken bij stoplicht
Inderdaad, als ik de snelweg opga, rij ik als ik ingevoegd ben 120 km/h in z'n 4, dan schakel ik meteen naar de 6e. Gisteren sloeg ik trouwens op een normale weg ook een versnelling over, van z'n 3 naar z'n 5quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef BasementDweller het volgende:
Als ik wat vlotter wil optrekken rond de 2500 toeren, maar mijn instructeur heeft ook commentaar als het meer dan dat wordt. Snel schakelen is het zogenaamde nieuwe rijden natuurlijk. Behalve als je de autoweg op gaat, dan vindt ie het opeens goed als ik tot 90 in zijn 3 rij.
Hangt er van af hoeveel benzine ik me kan veroorloven. Soms doe ik 50 in z'n 5, soms 70 in de 2.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:21 schreef Silver_Shark het volgende:
Bij hoeveel toeren mogen jullie schakelen van jullie rij instructeur ik moet al bij 2000 toeren schakelen dat vooral kut bij optrekken bij stoplicht
Dat is geen issue hoor, kan die wel hebben!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef ScarFace- het volgende:
@house is a feeling,
Lijkt me niet echt goed voor je motor en het kost inderdaad meer brandstof maar die tering herrie word je ook niet vrolijk van.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:18 schreef twiFight het volgende:
Ik rij nou eenmaal is een oersterke diesel, zoals mijn instructeur ook al zei (vw 1.9 tdi motor). Het is overigens een 6 bak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:44 schreef twiFight het volgende:
Overigens deelde mijn instructeur me nog even mede dat snelheidsboetes tijdens lessen voor mijn eigen rekening zijn
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef dester_martijn het volgende:
Even over de toeren. Ik heb ook de neiging vroeg door te schakelen. Je moet natuurlijk niet te vroeg door te schakelen. Het is voor de moter beter gewoon lekker door de toeren heen te gaan. Vooral in dit warme weer moet je veel toeren maken (als je veel uren achter elkaar rijd).
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:48 schreef jacobras het volgende:
Had trouwens ook een situatiebevraging waarin hij zei over dat ik teveel links van de weg uitkwam. Daarna nog enkele keren voorgekomen, dus ik vreesde best wel voor onvoldoende uitslag daarop.
Hij liet me ook over een parkeerterrein van een supermarkt gaan waar ik allemaal vrouwvolk met winkelwagentjes moest ontwijken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Hij is technisch gezien de chauffeur, anders wordt zo'n rijbewijs helemaal een duur grapje
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:46 schreef jacobras het volgende:
Waaaauuuwwwiiieeee!!! Ik ben geslaagd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |