abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:39:36 #61
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84337342
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef BasementDweller het volgende:
Je gaat toch altijd proberen om ergens tussen te gaan rijden en dan hopen dat ze je wat ruimte geven? Als je er niet tussen komt kan je altijd nog aan het end van de invoegstrook stoppen (als er geen vluchtstrook is). Van Nelle, spuw is jouw kennis over deze kwestie!
Idd, ik ga ook niet zomaar stoppen hoor .

Zie trouwens deze invoegstrook eens: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=zevenhuizen&sll=52.307021,4.751899&sspn=0.112936,0.242729&ie=UTF8&t=k&hq=&hnear=Zevenhuizen,+Zuid-Holland&ll=52.027155,4.578255&spn=0.000794,0.002642&z=19
pi_84338167
Ja, daar is stoppen overduidelijk beter dan jezelf ertussen raggen en hopen dat je niet van achter gelanceerd wordt.
pi_84338214
Ooo dat soort invoegstroken, daar moet je inderdaad stoppen. (Als er auto's aankomen )

Zo eentje hebben we ook hier in de buurt(Ik moest daar altijd stoppen van mijn instructeur, tenminste als ik linksaf moest):

Klikkerdeklik
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:15:25 #64
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84350706
Net terug van een slechte rijles, heb een boom geramd . Ik dacht dat ik rechtdoor kon, maar daar was alleen een fietspad nog. Dus ik denk ik keer 'm even in een parkeervak. Ladieda vrolijk aan 't keren en plots ram ik zo een boom van achteren. Gelukkig voor zover ik (achteraf) kon zien geen schade, maar sfeer in de auto was plots een stuk minder . Instructeur zei dat 't ook zijn fout was omdat hij dacht dat ik 'm zou ontwijken.

Verder liet ik 'm bij een stoplicht erg wild afslaan, en hield 't gas ingedrukt toen ik de motor startte. Gaf dus beetje veel herrie waarna ik, zoals de laatste tijd wel vaker, wat wil wegrij.

Inparkeren ging even fout, dus instructeur zei dat ik 'm maar even opnieuw moest doen. Toen kwam ik scheef te staan en schraapte ik bij inparkeren bijna een auto, remde gelukkig zelf op tijd.

Rij ik daar terug, grote lompe vrachtwagen in de verte voor me die plots op linkerweghelft ging rijden, ging een tracktor die daar reed inhalen. Maar ik dacht dat die tracktor op mijn weghelft op me af kwam (dat 'ie met het gras in de berm bezig was ofzo), dus ik ging vroeg opzij. Toen zag ik dat hij gewoon de goede kant opreed, ging ik twijfelen en instructeur wilde net ingrijpen dus toen ben ik maar naar rechts gegaan (er kwam een auto aan), om daarna de tracktor in te halen.

Ik wordt zaterdag om 11:30 opgehaald, eerst nog even een rijles en dan om 12:35 examen .
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:19:09 #65
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84350840
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Wat is gebruikelijk, dat de instructeur meegaat bij het examen of dat hij in het CBR gebouw koffie gaat drinken?
Ik mocht zelf kiezen , en heb ze met de TTT meegenomen en bij het examen achtergelaten.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_84351301
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:15 schreef jacobras het volgende:
<verhaal>
En dat allemaal in een uurtje tijd ? Ik wou dat ik door mensen als jou naar huis gebracht werd, maak je nog eens wat mee

Had vandaag ook weer eens een rijles, en volgens mij is 2 uur achter elkaar autorijden al te lang voor me . Laatste halfuur vergeet ik richting aan te geven, te spiegelen en rij ik met 45km/u over verkeersdrempels heen.

Ik lig volgens de instructeur wel op schema om voor 25 lessen geslaagd te zijn, dus das wel een opsteker
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_84351410
Gefeliciteerd Dubish
pi_84351418
Twee uur lessen was voor mij ook te lang hoor, een stop bij de benzinepomp hielp weleens maar het laatste halfuurtje was echt een ramp
Tap tap tap
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:43:36 #69
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84351751
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:31 schreef honkhonk het volgende:

[..]

En dat allemaal in een uurtje tijd ? Ik wou dat ik door mensen als jou naar huis gebracht werd, maak je nog eens wat mee
Hoho, ik rij niet altijd zo . Rijles van maandag ging harstikke goed, alleen nu dit.
pi_84352422
Ik vind 2 uur wel te doen, alleen vaak wat slordiger in het laatste half uur inderdaad. Maar 1 uur vind ik weer te kort. Dus 1.5uur is ideaal.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:11:39 #71
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84352930
Mijn "record" is 4 uur op een dag . 2 uur rijles, toen thuis wat gegeten en toen weer 2 uur rijles. Nooit meer .

Overigens heeft m'n moeder propranolol (lol ) opgehaald, twijfel nog of ik 't zal nemen.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:45:00 #72
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84354205
Wat hebben we een lol, met propranolol. Forget it, je bent zo afwezig dat alle goede grappen langs je heen zullen gaan Eerst even uitproberen dus

Wat klote trouwens dat je rijles zo slecht ging, ook niet fijn dat je zaterdag examen hebt op deze manier Was je er niet helemaal bij? Maak je je te druk om je examen? Het komt vaker voor, enorm slechte les, en dan toch slagen. Ik hoop maar dat jij ook in die categorie valt Probeer te relaxen, en je gedachtes te verzetten! Kop op!

Eén keer een drie-uur durende rijles gehad, ter compensatie van een andere les. Ook geen doen. Ik mocht mezelf naar huis rijden, en m'n instructeur vroeg 'Vond je het vermoeiend?' 'Nee hoor ' 'Ik wel '
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:05:28 #73
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84355020
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Purdey het volgende:
Wat hebben we een lol, met propranolol. Forget it, je bent zo afwezig dat alle goede grappen langs je heen zullen gaan Eerst even uitproberen dus
Ik zie 't ook niet zo zitten, al helemaal niet omdat je die dingen 3x op een dag moet innemen .
quote:
Wat klote trouwens dat je rijles zo slecht ging, ook niet fijn dat je zaterdag examen hebt op deze manier Was je er niet helemaal bij? Maak je je te druk om je examen? Het komt vaker voor, enorm slechte les, en dan toch slagen. Ik hoop maar dat jij ook in die categorie valt Probeer te relaxen, en je gedachtes te verzetten! Kop op!
Dank . Ik denk dat ik me te druk maak als ik een foutje maak, en dan wordt 't er niet beter op...
quote:
Eén keer een drie-uur durende rijles gehad, ter compensatie van een andere les. Ook geen doen. Ik mocht mezelf naar huis rijden, en m'n instructeur vroeg 'Vond je het vermoeiend?' 'Nee hoor ' 'Ik wel '
3 uur lijkt me echt niets, had je wel even een pauze tussendoor?
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:08:01 #74
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84355134
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef jacobras het volgende:
Mijn "record" is 4 uur op een dag . 2 uur rijles, toen thuis wat gegeten en toen weer 2 uur rijles. Nooit meer .

Overigens heeft m'n moeder propranolol (lol ) opgehaald, twijfel nog of ik 't zal nemen.
Weekcursus van 8 tot 5 op de weg de hele week Laatste uur was dan meestal ook minder goed te noemen vooral de eerste dagen waar je alles nog moet leren is vermoeiend. Was helemaal gaar aan het eind en had nergens meer zin aan na zo'n dag.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_84355844
Herkenbaar het laatste halfuur slordig rijden bij een 2 urige rijles
Lessen van 1 uur zouden het beste zijn denk ik maar ja als je dan toch tijd reserveerd voor een rijles kan je net zo goed 2 uur lessen is mijn idee.
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:25:08 #76
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84358204

Geslaagd voor mijn B rijbewijs + militaire rijbewijs vandaag

Had een rustige examen rit, er was geen hond op de weg en ben niet eens op de snelweg geweest
Moest in een straat een omkeer opdracht doen, hellingproef en voor de rest rustig door het centrum hier in Deurne gereden. Na een tijdje moest ik de auto aan de kant stilzetten en de tomtom instellen op de basis waarvan we vertrokken waren.

Na een kleine 50 minuten ofzo was ik weer terug en mocht ik de auto aan de kant zetten, maar ik zei nu we toch al zo ver zijn rij ik hem wel achteruit de hal in dus die werd ook nog even afgetekend .

De examinator gaf me een hand en zei dat ik geslaagd was, hij had verder niet echt puntjes behalve dat ik hem soms iets meer in de toeren mocht jagen.

Vervolgens een bak koffie gedaan en heeft m' n vaste instructeur mij met de auto naar Oirschot gebracht om nog even het examen militaire rijvaardigheid te doen. Na 15 minuutjes door de oirschotse heide crossen geloofde de examinator het wel, 2 papiertjes op 1 dag dus
Op elke fokker past een bril.
pi_84358652
Leuk ik zit nu rond de 30 lessen en mijn rijinstructeur zit volgende week helemaal vol en daarna gaat hij een maand op vakantie.

Is het mogelijk een deel van je geld terug te krijgen als je rijschool je geen andere rijinstructeur wil leveren?
pi_84358655
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef BasementDweller het volgende:
Je gaat toch altijd proberen om ergens tussen te gaan rijden en dan hopen dat ze je wat ruimte geven? Als je er niet tussen komt kan je altijd nog aan het end van de invoegstrook stoppen (als er geen vluchtstrook is). Van Nelle, spuw is jouw kennis over deze kwestie!
Mijn kennis zegt me dat je als je niet kunt invoegen je aan het begin van de invoegstrook moet wachten. Ongeacht of het een lange of korte strook is.

Mijn verstand zegt me dat degene die dit heeft bedacht een behoorlijk grote idioot is, niet alleen om de veiligheid maar ook om de doorstroming.
Als er een vluchtstrook is zou ik die gebruiken mocht het nodig zijn, maar stoppen? Echt niet!
Maar toch......als je voor het invoegen je snelheid aanpast aan de rest van het verkeer en vooraf al bepaalt tussen welke auto's je in wilt voegen is dat in de praktijk eigenlijk altijd wel haalbaar. Heb er zelf nooit problemen mee gehad.

Maar volgens de wet moet je idd stoppen als invoegen niet lukt.
pi_84359062
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:37 schreef Puvon het volgende:
Leuk ik zit nu rond de 30 lessen en mijn rijinstructeur zit volgende week helemaal vol en daarna gaat hij een maand op vakantie.

Is het mogelijk een deel van je geld terug te krijgen als je rijschool je geen andere rijinstructeur wil leveren?
Klote is dat man, mijn instructeur kwam er ook vorige week mee dat ''hij geen examen voor 15 augustus meer had kunnen inplannen'', terwijl ik zelf dacht dat dit gewoon al vast stond. 16 augustus is die man 3 weken op vakantie en begin in aan mijn studie in een andere stad, we hebben dus alle rijlessen opnieuw moeten inplannen (van 6 uur les per week naar 2 uur les per week) zodat die situatie die jij nu hebt (genoeg lessen gehad voor examen maar geen examen kunnen doen) vermeden wordt.

Succes ermee, ik vind wel dat je gecompenseerd moet worden.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:04:27 #80
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84359701
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef jacobras het volgende:

[..]

Ik zie 't ook niet zo zitten, al helemaal niet omdat je die dingen 3x op een dag moet innemen .
[..]

Dank . Ik denk dat ik me te druk maak als ik een foutje maak, en dan wordt 't er niet beter op...
[..]

3 uur lijkt me echt niets, had je wel even een pauze tussendoor?
Die drie op een dag zijn voor mensen die het vast slikken als medicijn. Voor hartklachten, migraine. Jij mag er een hebben, een half uur voor rijden, of zelfs twee. Maar dan zal de examinator je wakker moeten houden tijdens de rit Je kunt er ook wat duizelig door worden omdat je bloedvaten iets vernauwen en er minder bloed naar je hersens kan. De bijwerkingen verschillen echter per persoon natuurlijk.

Van fouten moet je leren, maar je moet je er niet door van streek laten maken. Je moet doorgaan daarna en het van je afzetten. Schrijf desnoods de fouten van vandaag op, en probeer je te bedenken hoe je het op had kunnen lossen. Misschien geeft dat rust als je er helder over nadenkt

Drie uren was ook niks, en zonder pauze ook nog eens. Niet dat ik overigens veel uitvoerde tijdens rijles. Daarom deed ik er ook zo lang over, de lessen dat ik gewoon rondjes reed zijn niet op een hand te tellen. Het was geen arbeidsintensieve drie uur waarin er vanalles ingestampt werd..

En gefeliciteerd Catch_Me! Hartstikke tof voor je!
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:48:08 #81
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84361685
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Purdey het volgende:
Die drie op een dag zijn voor mensen die het vast slikken als medicijn. Voor hartklachten, migraine. Jij mag er een hebben, een half uur voor rijden, of zelfs twee. Maar dan zal de examinator je wakker moeten houden tijdens de rit Je kunt er ook wat duizelig door worden omdat je bloedvaten iets vernauwen en er minder bloed naar je hersens kan. De bijwerkingen verschillen echter per persoon natuurlijk.
Mijn keel vernauwd al als ik zo dit verhaaltje lees .
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Purdey het volgende:
Van fouten moet je leren, maar je moet je er niet door van streek laten maken. Je moet doorgaan daarna en het van je afzetten. Schrijf desnoods de fouten van vandaag op, en probeer je te bedenken hoe je het op had kunnen lossen. Misschien geeft dat rust als je er helder over nadenkt
Ik heb wel een paar punten voor mezelf op een rijtje gezet waar ik even aan moet denken:
- schouder meepakken bij spiegelen
- rustig afbouwen (heb de neiging om hard op rotondes af te rijden en dan pas te remmen, terwijl ik het zelf asociaal vind als anderen dat doen )
- goed om de auto heenkijken bij bijzondere verrichtingen

Omdat het inparkeren en keren vanaf het begin meteen goed ging heb ik de neiging om gewoon de handeling te doen en dan niet te kijken of het wel goed gaat... Probeer er wel steeds meer op te letten uiteraard, helemaal na die boom vanmorgen . Overigens merk ik dat ik soms teveel op mijn instructeur reken... Als bepaalde dingen niet helemaal goed gaan of onveilig dreigen te worden denk ik soms van "het kan wel, instructeur grijpt nog niet in".

Gefeliciteerd Catch_Me! Komt je nickname trouwens van Catch Me If You Can?
pi_84361795
Ik heb wel eens onder invloed van een benzo gelest mn instructeur vond dat ik het goed deed en ik werd ook wel wat besluitvaardiger en zo .. maar jahh.
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:16:52 #83
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84365438
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:48 schreef jacobras het volgende:

[..]

Mijn keel vernauwd al als ik zo dit verhaaltje lees .
[..]

Ik heb wel een paar punten voor mezelf op een rijtje gezet waar ik even aan moet denken:
- schouder meepakken bij spiegelen
- rustig afbouwen (heb de neiging om hard op rotondes af te rijden en dan pas te remmen, terwijl ik het zelf asociaal vind als anderen dat doen )
- goed om de auto heenkijken bij bijzondere verrichtingen

Omdat het inparkeren en keren vanaf het begin meteen goed ging heb ik de neiging om gewoon de handeling te doen en dan niet te kijken of het wel goed gaat... Probeer er wel steeds meer op te letten uiteraard, helemaal na die boom vanmorgen . Overigens merk ik dat ik soms teveel op mijn instructeur reken... Als bepaalde dingen niet helemaal goed gaan of onveilig dreigen te worden denk ik soms van "het kan wel, instructeur grijpt nog niet in".
Het verschilt per persoon, gewoon morgen even uitproberen als je geen gekke plannen hebt. Ik ben niet duizelig geweest, en ik heb notabene een gestoord evenwichtsorgaan waar ik af en toe enorme duizelingen van heb Ook heb ik astma-achtige neigingen, en ben niet benauwd geweest ervan. Werd alleen duf, en afwezig. Alsof ik non-stop zat te dagdromen. Ik heb geen kabouters, elfjes of andere mannetjes gezien

Als iets goed gaat, wordt je er laks mee. Dat ken ik wel. Toch overdreven blijven doen alsof het allemaal nieuw is. Ook ik moest met m'n examen na 110 rijlessen nog doen alsof ik het intressant vond om te kijken, terwijl dat natuurlijk allang in de vergetelheid is geraakt..M'n dode hoek bekijken terwijl ik net heb gezien in de binnenspiegel dat de weg achter me leeg was, daag
Die veiligheid van m'n instructeur had ik ook wel, ging altijd nét over the edge, tot hij ingreep. Heel gek als ik nu alleen in m'n auto rijd dat ik altijd het gevoel heb dat er iemand naast me zit die in gaat grijpen.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb wel eens onder invloed van een benzo gelest mn instructeur vond dat ik het goed deed en ik werd ook wel wat besluitvaardiger en zo .. maar jahh.
Bedoel je benzodiazepine? Dat is best heftig spul Daar mag je toch officieel ook niet mee autorijden als je dat hebt geslikt? Ik slik zelf voor dat evenwichtsorgaan af en toe Cinnazerine, en daar je 24 uur na inname de weg niet mee op. Ik zou de sleutels dan ook niet eens in het contact krijgen, dat terzijde
pi_84368273
Wow wat gaan jullie hard ineens .

Gefeliciteerd geslaagden .
Balen ScarFace- , hopelijk gaat het bij je echte examen wel allemaal goed .

Vandaag weer les gehad, en die week pauze doet toch niet echt veel goed . Was wat slordig (ik draaide te laat in bij een bocht naar rechts, maar stuurde te laat terug . Auto op de stoep dus het begon al lekker, not). Daarna ging het allemaal wel weer goed, en na de vakantie moest ik maar een plannetje gaan maken voor een datum om af te rijden.
pi_84368400
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het verschilt per persoon, gewoon morgen even uitproberen als je geen gekke plannen hebt. Ik ben niet duizelig geweest, en ik heb notabene een gestoord evenwichtsorgaan waar ik af en toe enorme duizelingen van heb Ook heb ik astma-achtige neigingen, en ben niet benauwd geweest ervan. Werd alleen duf, en afwezig. Alsof ik non-stop zat te dagdromen. Ik heb geen kabouters, elfjes of andere mannetjes gezien

Als iets goed gaat, wordt je er laks mee. Dat ken ik wel. Toch overdreven blijven doen alsof het allemaal nieuw is. Ook ik moest met m'n examen na 110 rijlessen nog doen alsof ik het intressant vond om te kijken, terwijl dat natuurlijk allang in de vergetelheid is geraakt..M'n dode hoek bekijken terwijl ik net heb gezien in de binnenspiegel dat de weg achter me leeg was, daag
Die veiligheid van m'n instructeur had ik ook wel, ging altijd nét over the edge, tot hij ingreep. Heel gek als ik nu alleen in m'n auto rijd dat ik altijd het gevoel heb dat er iemand naast me zit die in gaat grijpen.
[..]

Bedoel je benzodiazepine? Dat is best heftig spul Daar mag je toch officieel ook niet mee autorijden als je dat hebt geslikt? Ik slik zelf voor dat evenwichtsorgaan af en toe Cinnazerine, en daar je 24 uur na inname de weg niet mee op. Ik zou de sleutels dan ook niet eens in het contact krijgen, dat terzijde
Ja het is wel verdovend spul ik gebruik het om te slapen maar die pil werkt wel een flinke tijd voordat het uit je lichaam is
Ik heb Asperger en ik ben dan ook wat rustiger ik denk dat mijn instructeur dat daarom positief noemde.
Ik ken ook wel mensen die hun auto rijbewijs hebben en rijden onder invloed van anti psychotica maar ja
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:58:47 #86
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_84371475
Wie horen er ook elke les steeds weer dat ze goed moeten kijken/kijken/kijken?:) Wie van jullie hebben er ook de TT rond september en daarna snel afrijden natuurlijk als dat goed gaat.....:)
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_84372720
Ja, maar hij zegt het ook gewoon heel standaard. Dan zit ik bijvoorbeeld ver vooruit te kijken, en dan zegt ie "kijk alvast ver vooruit jongenman". Ja dat doe ik toch !!!!!!111!1! (denk ik dan)
pi_84376052
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef misslady83 het volgende:
Wie horen er ook elke les steeds weer dat ze goed moeten kijken/kijken/kijken?:)
Ik denk iedereen.
Je in het verkeer begeven is niks anders dan reageren op situaties.
En hoe leer je de situatie kennen? Juist, door te kijken.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:32:16 #89
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_84379333
Mijnes hamert helemaal niet op kijken, alhoewel het wel vaak fout gaat bij het vooruit denken, wat toch wel sterk met kijken te maken heeft. Bij mij gaat het kijken niet fout, maar het handelen ernaar

Ik lijk veel wel te registreren maar daarna doe ik er niks mee. Dan moet ik de auto stilzetten en gaat hij uitleggen wat ik fout doe en "je had dit kunnen zien en dat moest je doen omdat .." en dan denk ik: ja, duh, dat zag ik toch ook wel! maar toch nam ik vervolgens niet de juiste actie.

Tevens druk ik nog steevast de koppeling in als er een kans is dat ik af moet remmen. Zelfs als ik met 110 van de snelweg af ga druk ik de koppeling in. Is een beetje de schuld van de instructeur want hij heeft daar nooit wat over gezegd totdat het al een automatisme was.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:45:41 #90
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84382505
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef twiFight het volgende:
Mijnes hamert helemaal niet op kijken, alhoewel het wel vaak fout gaat bij het vooruit denken, wat toch wel sterk met kijken te maken heeft. Bij mij gaat het kijken niet fout, maar het handelen ernaar

Ik lijk veel wel te registreren maar daarna doe ik er niks mee. Dan moet ik de auto stilzetten en gaat hij uitleggen wat ik fout doe en "je had dit kunnen zien en dat moest je doen omdat .." en dan denk ik: ja, duh, dat zag ik toch ook wel! maar toch nam ik vervolgens niet de juiste actie.
Dat had ik eerst ook, ik zag 't wel maar deed er niets mee. Ben toen tot de conclusie gekomen dat het eraan lag dat ik pas te laat goed ging kijken, dan zag ik het wel maar was het al iets te laat om er goed op te reageren. Misschien een tip om plekken (kruispunten e.d.) vroeger in te kijken?
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef twiFight het volgende:Tevens druk ik nog steevast de koppeling in als er een kans is dat ik af moet remmen. Zelfs als ik met 110 van de snelweg af ga druk ik de koppeling in. Is een beetje de schuld van de instructeur want hij heeft daar nooit wat over gezegd totdat het al een automatisme was.
Als ik van de snelweg afga, rem ik gewoon en net voordat de auto ook maar een beetje gaat trillen trap ik de koppeling in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')