ziet er idd bij niemand smokey uit. Nauwelijks kleur ... tnx, die laat ik dus liggen. Hoe kom je in vredesnaam in zo'n panel? :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Lol, hier mijn verslag:
http://www.cosmopinie.nl/(...)okey_eye_effect.html
Ik heb de zwart-witte getest
Lekker hygienischquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:43 schreef j.t het volgende:
Leuk hoor! Handige site!
Wat bij mij trouwens heel handig werkt, zodat je oogschaduw nooit meer in je lijntjes gaat zitten? Ik maak het kwastje nat met spuugzo blijft je oogschaduw vet aan je oog zitten op de plek waar jij het smeert/wilt en de kleur wordt heftiger
hier hele dag al wolken. Blij mee trouwens...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:45 schreef Perruche het volgende:
het is zo'n lekker weer en ik moet studeren
Gewoon water doet het net zo goed. Of een primer, bijvoorbeeld van Benefit. Is wel wat duurder dan kraanwater natuurlijk.quote:
Groente?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
Tink, jij had nog een ander schonheidsgeheim, iets in een blikje. Was is het en hebben wij het ook nodig?
Bier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
Tink, jij had nog een ander schonheidsgeheim, iets in een blikje. Was is het en hebben wij het ook nodig?
Een smeerseltje, iets uit de VS ofzo? Staat me iets bij van een klein rond blikken doosje met een nostalgisch plaatje erop.quote:
Oh! Dr. Feelgood! Ook van Benefit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Een smeerseltje, iets uit de VS ofzo? Staat me iets bij van een klein rond blikken doosje met een nostalgisch plaatje erop.
Yup, die! Is dat een aanrader?quote:
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou die opmerking kun je heel gemeen interpreteren.
Ik ben het met je eens! Bij PF verwacht je sowieso wel een mooie naam, maar deze zou ook zo voor een meisje van buitenlandse afkomst kunnen wezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leuk
Ik plaag je maar wat en het viel me nog mee dat nog niemand anders die opmerking had gemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leuk
Ik vind het een leuk compliment, maar ik ben er niet meer heel gevoelig voor, ik denk namelijk dat iedereen dat zegt omdat ze hem de eerste keer niet verstaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Juttekke-Jetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor naam Perruche bij mij verwacht.
We zullen hem niet verklappen, Truus!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij doet niet mee, want jij weet hem al.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We zullen hem niet verklappen, Truus!
Ik weet jouwe nog steeds niet volgens mij?!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We zullen hem niet verklappen, Truus!
Zo dan maar, dan weet iedereen het meteen weer!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet jouwe nog steeds niet volgens mij?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben idd wel benieuwd naar Tink (van wie ik de naam ook nog niet ken!)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef loveli het volgende:
Types raden is ook leuk
Hint: Tink is geen moeke.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo dan maar, dan weet iedereen het meteen weer!
Huh dat is toch geen Nederlandse of Zuid-Amerikaanse naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je Tink ook niet in je Haivs dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben idd wel benieuwd naar Tink (van wie ik de naam ook nog niet ken!).
Ik heb wel eens een fotootje gepost geloof ik.
I guess not! Al heten er in NL en Zuid-Amerika wel meer mensen zo natuurlijk. Mn ouders vonden het gewoon een leuke naam geloof ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh dat is toch geen Nederlandse of Zuid-Amerikaanse naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, anders zou ik het wel weten hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Tink ook niet in je Haivs dan?
Klopt, afgezien van die rustige en krachtige uitstraling en die hoge functie danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Tink! Ik beeld me een honingblonde, half-lang-harige, slanke mevrouw met een rustige doch krachtige uitstraling in die niet zou misstaan op menig kantoor, alwaar ze een hoge functie bekleedOp hakken!
Had ik toch 50% goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt, afgezien van die rustige en krachtige uitstraling en die hoge functie danEN mijn haar is alweer wit door de zon
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
En loveli lijkt in het echt veel breekbaarder dan ze is. Ik was heel verbaasd.
Hihihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra lijkt me een poppetje, een kleine blonde mademoiselle die een zekere netheid over zich heeft, iets perfectionistisch wat toch naadloos aansluit bij haar dromerigheid![]()
Tot zover mijn indrukken via fok![]()
Ja, vond ik ook wel! En lang!! (ok, in vergelijking met mij is iemand al snel lang, maar toch - Nynke, dat wordt nog leuk als wij gezamenlijk binnenkomen op de bruiloft. Ewelina is ook niet zo lang)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
En loveli lijkt in het echt veel breekbaarder dan ze is. Ik was heel verbaasd.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, ik heb laatst cream cheese brownies gemaakt, is lekker!![]()
Phaidra: I'm aaaverage1.68.
Mn ex heeft een vriendin van 1.89 Mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef j.t het volgende:
Vind trouwens maar niks dat we gemiddeld langer worden. Ben meestal wel gewend overal de langste vrouw te zijn (1.80 of iets langer weni) en toen was ik laatst in de kroeg en was de kleinste vrouw van het gezelschapvond echt niet leuk
Wow, daar zou ik me echt geïntimideerd voelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef j.t het volgende:
Vind trouwens maar niks dat we gemiddeld langer worden. Ben meestal wel gewend overal de langste vrouw te zijn (1.80 of iets langer weni) en toen was ik laatst in de kroeg en was de kleinste vrouw van het gezelschapvond echt niet leuk
Het is wel echt iets Nederlands, hier in Amerika voel ik me ineens een stuk minder klein!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef j.t het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens! Bij PF verwacht je sowieso wel een mooie naam, maar deze zou ook zo voor een meisje van buitenlandse afkomst kunnen wezen
Hap Hapquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik plaag je maar wat en het viel me nog mee dat nog niemand anders die opmerking had gemaakt.
Hannekequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor naam Perruche bij mij verwacht.
Op papier kan het niet misgaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk compliment, maar ik ben er niet meer heel gevoelig voor, ik denk namelijk dat iedereen dat zegt omdat ze hem de eerste keer niet verstaan!
Trijntje! a la Trijntje Oosterhuis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Van PF wist ik ook niet...
Mijn tweede naam heeft te maken met de NS
Dan ben je gewoon groots van karakter, dan merkt niemand het!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:23 schreef Phaidra het volgende:
Normaal gesproken zit ik er niet mee dat ik klein ben, maar in gezelschap van een groep mensen die allemaal langer zijn dan 1.80 m zou ik me toch wat nietig voelen denk ik!
wauw jij bent bereisdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1.72 super average maar in Mexico of Spanje voel ik me echt lang. Heb wel haivs en die is hetzelfde als mijn Fok! username, oh zo geheim dus
valt wel mee, ik hou wel erg van reizen! Maar in dat soort landen voel ik me altijd wel erg Hollanderquote:
Ik kan ook niet tegen "normale" lenzenvloeistof en heb nu waterstofperoxide.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef Noukjee het volgende:
Hoe zou ik dan heten? Dat is niet zo moeilijk volgens mij![]()
Bah, weer gedoe met m'n lenzen. In het begin toen ik met lenzen begon heel erg gedoe gehad met lenzenvloeistof, want kon niet tegen bepaalde vloeistoffen. Toen eentje gehad die goed voor mij was, ging die er na een tijdje uit. Toen weer allerlei vloeistoffen geprobeert, is die er nu ook weer uit![]()
2 weken geleden dus wéer andere meegekregen, maar ben toch last van rode ogen, dus vandaag weer terug gegaan en weer andere vloeistof meegekregen om te proberen. Zucht
nachtje slapen met grofgedraaide papilottenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Ik ging oefenen met mijn haar krullen maar het is er nu alweer uit
Oh!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
O en mijn nieuwe bloemenjurkje is super raar gekrompen?
primark
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voel je je weer wat beter, kuukentje?
Slaap elke dag uit, doe altijd rustig, zit hele dag met laptop, vind lezen niet zo leuk... zonnetje schijnt hier al dik 2 dagen niet, dus morgen vast ook niet haha, wat heb ik het toch moeilijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef AIara het volgende:
Nou, heerlijk uitslapen, uitgebreid douchen, lekker op je dooie gemakje O/L-en, daarna met een boekje/laptop in de tuin/op het balkon/ergens anders in het zonnetje zitten, met een kan zelfgemaakt citroenwater met ijsblokjes enz enz
Ik heb vandaag op het laatste nippertje een spijkerbroek gekocht bij H&M. Er zat een grote scheur in 1 van mijn andere (nee, niet uitgescheurd, blijven haken, en het was nog wel zo'n fijne broek)
Nu ben ik sinds de laatste keer broeken kopen 6 kilo afgevallen, dus ik hoopte stiekem op een maatje kleiner. Pech voor mij dusMijn buik is duidelijk minder geworden
, maar mijn bovenbenen willen geen mm krimpen. Dus in een broek van mijn 'oude' maat zitten mijn beentje prima, maar bij mijn buik kan ik 2 extra handen stoppen
En een maatje kleiner zou waarschijnlijk perfect zitten rond mijn buik, ware het niet dat ik hem niet over mijn dijen omhoog getrokken krijg
Fraaie bedoeling, dat afvallen
Beter toch dat maatje kleiner kopen (zeker bij de H&Mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef AIara het volgende:
Nou, heerlijk uitslapen, uitgebreid douchen, lekker op je dooie gemakje O/L-en, daarna met een boekje/laptop in de tuin/op het balkon/ergens anders in het zonnetje zitten, met een kan zelfgemaakt citroenwater met ijsblokjes enz enz
Ik heb vandaag op het laatste nippertje een spijkerbroek gekocht bij H&M. Er zat een grote scheur in 1 van mijn andere (nee, niet uitgescheurd, blijven haken, en het was nog wel zo'n fijne broek)
Nu ben ik sinds de laatste keer broeken kopen 6 kilo afgevallen, dus ik hoopte stiekem op een maatje kleiner. Pech voor mij dusMijn buik is duidelijk minder geworden
, maar mijn bovenbenen willen geen mm krimpen. Dus in een broek van mijn 'oude' maat zitten mijn beentje prima, maar bij mijn buik kan ik 2 extra handen stoppen
En een maatje kleiner zou waarschijnlijk perfect zitten rond mijn buik, ware het niet dat ik hem niet over mijn dijen omhoog getrokken krijg
Fraaie bedoeling, dat afvallen
Al 2 dagen geen zon? Dan woon je niet in het zuiden des lands denk ik? Heb je ook geen last van die benauwende hitte daar? Want dan kom ik een paar dagen bij je logerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:14 schreef j.t het volgende:
Slaap elke dag uit, doe altijd rustig, zit hele dag met laptop, vind lezen niet zo leuk... zonnetje schijnt hier al dik 2 dagen niet, dus morgen vast ook niet haha, wat heb ik het toch moeilijk.
Mijn buik wordt niet minder ... vraag me af hoe dat moet... is eigenlijk mn enige minpuntje
Mooizo van de afleiding!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja! We gingen vandaag met de kids van mijn werk naar het park, en dat was heerlijk ontspannen en heeft mijn gedachten even van mijn eigen omvang afgeleid
![]()
Het eten gaat gewoon de laatste tijd weer super*@$ wat ik ook probeer en mijn therapeut is op vakantie waardoor ik hem 6 weken niet kan spreken. Das best lastig merk ik. (eigenlijk raar, want voorheen had ik nooit een therapeut en overleefde ik ook gewoon alles!)
Maar de stemming is weer oke, lief dat je daarnaar vraagt![]()
Ik vind het trouwens best spannend dat je donderdag komt logeren!! Maar ook heel leuk
Dat doe ik momenteel dagelijks!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef AIara het volgende:
Ja daarom ga ik het mezelf ook niet nodeloos moeilijk maken! Ik ga op werkdagen bijvoorbeeld alsnog 2 sneetjes brood meenemen, omdat ik anders al WEET dat het verkeerd gaat (lees: niet voorbereiden, broodjes kopen, etc.). Ik mag van mezelf gewoon max 1 carb-rijke maaltijd per dag, dus OF brood voor ontbijt of lunch, OF iets carbigs bij het avondeten. Ik ga het alleen zoveel mogelijk low-carb (en vooral: low sugarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:22 schreef shinydiscoball het volgende:
En Maria ik ben bezig met tarwe vermijden zo veel mogelijk, dus eigenlijk ook veel carbs. Vind jij het ook moeilijk? Ik zag vandaag een stuk pizza liggen bij de HEMA en heb uiteindelijk wel voor salade gekozen, maar ik stond tot op het laatste moment nog te twijfelen. En een vriendin van me had koekjes gekocht en toen heb ik er toch weer een gehad
Geen last van benauwende hitte?? Excuse mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef AIara het volgende:
[..]
Al 2 dagen geen zon? Dan woon je niet in het zuiden des lands denk ik? Heb je ook geen last van die benauwende hitte daar? Want dan kom ik een paar dagen bij je logeren
quote:
Ikke, hoezo?quote:
bij ons heeft dat totaal geen zin dus, we zitten bovenin de flat, dus we krijgen hoe dan ook warmte. Dus dan maar alles tegen elkaar open. Heb het laatst een keer dicht gehad en toen was het heter dan alles tegen elkaar open zelfs!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
@jt, het is hier ook wel warm, maar doordat we ramen en deuren hermetisch gesloten hebben gehouden, valt het in huis gelukkig mee!
Dat is slechts een imago!quote:
Ik verwacht dat Maria persoonlijkheid genoeg heeft om zich niet de wet te laten voorschrijven door Hellertjes, maar alleen wat nuttige tips eruit te grazenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Bizar dieet, dat Hellerdieet. Marks ouders zijn er veel mee afgevallen, maar we gingen toen ook vaak uit eten en omdat ze 1 uur per dag alles mochten eten wat ze willen, hadden ze ook allemaal chocolaatjes mee als we uit eten gingen, want op dat moment mócht het en dan moet je het ook dóen. Werd een beetje dwangmatig snoepen dus.
Heeeequote:
licht op een avatar wat is dat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
Ik hoop binnen een uur in bed te liggen en ben daarom te lui het licht op mijn avatar aan te knippen.
Binnenkort weer eens eten en bijkletsen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heeee
hoe is het nou?
Heb je nog contact met de meneer?
doe eens wat details!!
Als ik het licht aan knip kan je de kleur zien. Als ik er niet ben zet ik het plaatje zwartwit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
licht op een avatar wat is dat?
avatar is toch dat plaatje van je billen (in jouw geval dan)?
nu maak je me nieuwsgierig, doe eens aan dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik het licht aan knip kan je de kleur zien. Als ik er niet ben zet ik het plaatje zwartwit.
yezzz goed plan! gezellig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens eten en bijkletsen?![]()
Oh en Pief, wij gingen nog een keer naar de film!
Nieuwsgierig? Dat doe ik al jaaaaaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nu maak je me nieuwsgierig, doe eens aan dan?
Moet je maar zin in hebben iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef Perruche het volgende:Sigme, doe je dat dan iedere keer handmatig?
Behalve Sigme en die van jou, ken ik ze ook allemaal!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Laureline het volgende:
Ooo wat is die oude bilfoto toch mooi sigme! Die is gewoon kunstNieuwe billen zijn prima hoor, maar ik val toch meer op de vorige foto.
Eens kijken van wie ik in slank de echte naam weet:
P.F. (van die site inderdaad, al dacht ik dat dat ook een soort pseudoniem was)
MoBlo
sigme
uniekhoorn
DAD
Viking
Tink
Merel
Maria (nu pas)
conleche (moeilijk!)
ColdFeet
Ja leuk!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens eten en bijkletsen?![]()
Oh en Pief, wij gingen nog een keer naar de film!
Hai!quote:
Precies datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Behalve Sigme en die van jou, ken ik ze ook allemaal!
Ja, ik ben de reus! Volgens mij sowieso bij het gezelschap slankies, alleen henkpietklaaswimdirk is nog redelijk lang!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel! En lang!! (ok, in vergelijking met mij is iemand al snel lang, maar toch - Nynke, dat wordt nog leuk als wij gezamenlijk binnenkomen op de bruiloft. Ewelina is ook niet zo lang)
ja hoi...ik ben 1.88...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn ex heeft een vriendin van 1.89 Mhij is zelf 1.93 m, dat scheelt, maar dan nog is ze erg lang
En ik ga mijn naam niet geven, zijn er te weinig van
Ja erg he... Heb ik ook last van. Maar vorige week heb ik ook te weinig en te vet gegeten. Nu ik gezonder eet, ben ik ook wat minder gaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. Wat ben ik ongelooflijk moeIk slaap dan ook bagger de laatste tijd
Met hakken ga ik ook hard richting de 1.83 denk ik hoor, dus kom dan maar naast mij staanquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. Wat ben ik ongelooflijk moeIk slaap dan ook bagger de laatste tijd
ja hoi, die van mij ook..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Laureline het volgende:
Ooo wat is die oude bilfoto toch mooi sigme! Die is gewoon kunstNieuwe billen zijn prima hoor, maar ik val toch meer op de vorige foto.
Eens kijken van wie ik in slank de echte naam weet:
P.F. (van die site inderdaad, al dacht ik dat dat ook een soort pseudoniem was)
MoBlo
sigme
uniekhoorn
DAD
Viking
Tink
Merel
Maria (nu pas)
conleche (moeilijk!)
ColdFeet
ik moet er over een uurtje zijn...weet nog niet zo goed wat ik wil...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik ben ook echt heel benieuwd naar de Slankies die ik nog niet ontmoet heb, en ik ga morgen ook nog naar de kapper..
gelukkig is het moeilijk om goeie hakken te vinden in maat 44...dan kom ik ook niet in de verleiding!quote:
Moeten we eigenlijk nog slaapzakken oid meenemen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herkenbaar
![]()
voor alle brullefters!
omkleedmogelijkheid = de overnachtingskamers van de slapers me dunktwe zullen wel even vragen welke kamers dat zijn en dan kan dat daar allemaal
![]()
Een groot deel hangt echt al jaren rond op Fok! en daar een groot deel van al zeker een jaar of 2, 3 , 4 in dit topic. Dan krijg je dat je dat jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met alles gemiddeld geloof ik; 1.68m, maat 38, schoenmaat 38/39.... dus alles in mijn maat is ook snel uitverkocht![]()
Wat kennen veel van jullie elkaar zeg! Kom er in dit topic wel achter dat ik echt nog maar net kom kijken hier!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk nog slaapzakken oid meenemen?
Ik heb ook net pas betaald, hoor. Het is 21 euro.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooh, mootje, ik heb helemaal nog niet betaald! Het is bij me langs gegaan welk bedrag het nu uiteindelijk is geworden. Kun je me dat nog even pm'en? Je rekeningnummer en zo heb ik nog wel.
en morgen ga je gewoon trouwen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
dat dusvoor XM zal ik wat ze teveel betaald heeft even terug over maken
![]()
en nu even weg, laatste dingetjes doen/halen! Vanavond komen mijn ouders al![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo dan maar, dan weet iedereen het meteen weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met alles gemiddeld geloof ik; 1.68m, maat 38, schoenmaat 38/39.... dus alles in mijn maat is ook snel uitverkocht![]()
Wat kennen veel van jullie elkaar zeg! Kom er in dit topic wel achter dat ik echt nog maar net kom kijken hier!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik dacht dat ik last had van de warmte, maar ik geloof dat ik echt wat koortsig ben. Als ik maar niet ziek word
.
Aan de beterende handquote:
Maar ook af dus!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
goedemorgen!!! van de zenuwen voor m'n scriptie maar 3 of 4 uur geslapenbuh. Nu hard aan de slag! Planning: om 1 uur af zodat ik even kan chillen, nogmaals doorlezen, nogmaals corrigeren en versturen! De hardcopy hoeft gelukkig pas volgende week
Nee, want er is iemand uitgevallen (de fotografe).quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok! Ik dacht dat we een extra kamer betaalden? Maar blijkbaar niet. Ik zal het geld naar je overmaken, mo!
Eindelijk, wat fijn!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aan de beterende handde lange steile lokken zijn inmiddels ingeruild voor korte krullen (alles moest eraf
) en sinds een maand of twee gaat het alleen maar vooruit
+1 Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Aha, ik wist wel dat die niet meer kwam, maar niet dat dat invloed had op het aantal slaapplekken. Ik heb ook niet alles even goed meegekregen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want er is iemand uitgevallen (de fotografe).
Nee hoor, hou maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
dat dusvoor XM zal ik wat ze teveel betaald heeft even terug over maken
![]()
en nu even weg, laatste dingetjes doen/halen! Vanavond komen mijn ouders al![]()
Eens!quote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens!
Muizel!Fijn dat het beter gaat! En ik vind eigenlijk vooral dat mn naam voor mij niet zo leuk is, so no worries
Veel beter dan afgelopen winterquote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooh, mootje, ik heb helemaal nog niet betaald! Het is bij me langs gegaan welk bedrag het nu uiteindelijk is geworden. Kun je me dat nog even pm'en? Je rekeningnummer en zo heb ik nog wel.
QFTquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef Laureline het volgende:
Hoi Muis!Ik had gemist dat je weer behandeld moest, maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op
Ook voor mij QFTquote:
Nee ik hoef niet meer behandeld, dit is nog van anderhalf jaar terug (die bestralingenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef Laureline het volgende:
Hoi Muis!Ik had gemist dat je weer behandeld moest, maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op
ooit? Wauw! maar hoe kunnen ze dat nu al weten dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet meer behandeld, dit is nog van anderhalf jaar terug (die bestralingen) maar dat was de laatste behandeling ooit dus ik ben blij
Hoe is het met de mini?
Omdat op CTscans is gebleken dat de tumor dood is en aan het krimpen isquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooit? Wauw! maar hoe kunnen ze dat nu al weten dan?
Wat ontzettend fijn Muis!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat op CTscans is gebleken dat de tumor dood is en aan het krimpen is
Ja ik vind het ook ontzettend fijn, na 10 jaar ellendequote:
Yay!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En zo hoort het!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed om te horenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel beter dan afgelopen winter! En met jou en je studies?
QFTquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En zo hoort het!The tumor is dead - long live the mouse!
Geen 10?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Goed om te horenMet mij gaat het goed, met de studies ook want ik heb toestemming om aan de scriptie te beginnen en een 9,5 binnen voor mijn laatste werkstuk (sorry mensen, ik moet nogmaals even pimpen
)
.
Dank jequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen 10?![]()
Nee hoor, geweldig gedaan! Waar gaat je scriptie over?
WHoooeeehoooeee!! Dat is nog eens goed nieuws! Daar mag je denk ik élk topic wel mee kapen! en er is genoeg plek om én te jubelen over jouw gezondheid én over mo d'r wedding!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis, ik ben nog maar een groentje in het Slankiestopic, dus wij kennen elkaar niet, maar goed nieuws mag gevierd worden, dus ook van mij eenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
Oeh, hoe oud is de mini nu? Dat wordt later een hartenbrekertjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef Laureline het volgende:
...Bovendien is de mini zo knap als een soapsterretje, met goudblond haar en lichtgevende blauwe oogjes, dus het zag er op een afstand prachtig uit allemaal.
Ik weet niet of het over een masterscriptie gaat, maar in dat geval is het best handig om daar alvast over na te denken en om een onderwerp te hebben voor september. Want je krijgt natuurlijk pas een begeleider toegewezen als je een onderwerp hebt en die zal groen licht moeten geven etc. Anders ben je zo een paar weken kwijt voor je echt kunt beginnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je
Geen flauw benul waar de scriptie over gaat, ik begin er in september aan en dan ga ik eens nadenken over een leuk onderwerp.
Dat wilde ik ook nog zeggen idd. Ik heb studievertraging opgelopen doordat ik te laat begon aan het bedenken van een geschikt onderwerp. Als je dat nu al doet, kun je in september meteen de juiste persoon benaderen en meteen beginnen met de scriptie zelf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik weet niet of het over een masterscriptie gaat, maar in dat geval is het best handig om daar alvast over na te denken en om een onderwerp te hebben voor september. Want je krijgt natuurlijk pas een begeleider toegewezen als je een onderwerp hebt en die zal groen licht moeten geven etc. Anders ben je zo een paar weken kwijt voor je echt kunt beginnen.
Loop je al stage? Dan kom ik een keertje langsquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef AIara het volgende:
Woensdag Weegdag! En hoewel ik zelf vind dat ik superdupergoed mijn best heb gedaan deze week (en ook nog eens 3 dagen heb gesport) zegt mijn weegschaal toch +0,1 kilo. Achja, eventjes stilstaan is beter dan aankomen en misschien is het wel vocht van de warmte. Zaterdag ga ik 4 weken naar het buitenland, dus ik kan niet bijhouden of ik blijf stilstaan of verder af ga vallen tot eind augustus. Wordt spannend als ik weer thuis kom
[..]
Muis, ik ben nog maar een groentje in het Slankiestopic, dus wij kennen elkaar niet, maar goed nieuws mag gevierd worden, dus ook van mij een![]()
en stiekem hebben we toch een linkje, want voor dit vakgebied ben ik nu in opleiding
[..]
Oeh, hoe oud is de mini nu? Dat wordt later een hartenbrekertje
Niet echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:36 schreef Phaidra het volgende:
Oooh Muis, wat een heerlijk nieuws!!![]()
![]()
Heb je het wel goed gevierd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mijzelf ook weer gewogen, vorige keer 80.9 (toen kon ik het al niet geloven) vandaag gewoon weer 83. Bah! En ik doe zo mn best, drink alleen nog maar water, geen koekjes en snoepjes en dingen (behalve gisteren) ik sport nu zelfs! En er gaat gewoon niks af!![]()
Ontbijt vandaag: magere yoghurt met beetje jam.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Ik weet, maar post hele dag door halve lijstjes, omdat ik van te voren niet weet wat ik ga etenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstjes horen niet in spoilers he!Die zijn on topic
![]()
MuisRoland Garros is wel awesome
En ach, verders doe je vast ook genoeg andere leuke dingen, niewoar?
![]()
Ik zit hier naast een bakje met cherrytomaten, plakjes komkommer en blokjes kaas - I can get used to this
Slapen is ook een mooie beloningquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet echtik heb heel hard gejankt en toen geslapen, want ik had al 3 dagen niet geslapen van de spanning..
Maar volgend jaar ga ik met mijn mams naar Roland Garros dus ik heb de celebrations nog in het vooruitzicht
Ik kies eigenlijk altijd meestal voor datgene met de minste kcal. Weet dat het niet goed is om alleen daar naar te kijken, mar gaat eigenlijk een beetje automatisch.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee noukje, doe es meer eten?![]()
Die kcal van de Griekse yoghurt had je best kunnen hebben
Mi too, daar kijk ik ook bij met vruchtenyoghurts enzo. Die verschillen nogal!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ik kies eigenlijk altijd meestal voor datgene met de minste kcal. Weet dat het niet goed is om alleen daar naar te kijken, mar gaat eigenlijk een beetje automatisch.
Als een pizza salami 490 kcal bevat, en een vegetarische pizza 450, dan zou ik automatisch voor de vegetarische kiezen. Weet niet wat het is. Soort automatisme.
Maar wat zal ik vanavond nou eten? iemand enig idee? Geen tijd om te koken, want ben bij me vriend, dus zal iets makkelijks / kant-en-klaars moeten nemen uit de supermarkt
nee het was maar een voorbeeld haha! Volgens mij zijn er geen pizza's met minder dan 800 kcalquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:35 schreef Syrena het volgende:
Een pizza van 450 kcals?! Waar?! Die wat ik zie zijn rond de 800-900
Als ik pizza eet maak ik hem idd ook zelf (kom bijna nooit voor dat ik pizza eet), en dan pizzabodem met tomatenpurree, light salami, ananas, pesto, tomaat, paprika en beejte mozzerella!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
zelf maken scheelt ook een hoop vet en calorieënik koop nooit meer pizza's uit de vriezer.. het liefst ook niet van de 'turk' ofzo
die zijn altijd zó vet
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink en het excuuszwijnenboek, kom er maar in!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef Laureline het volgende:
Nouja, hoe het ook niet moet:
Gisteren:
O: aardbeien met kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met gamba's en stokbrood
D: 2 Afflichem en 8 vlammetjes
T: 2 geroosterde witte boterhammen met oude kaas, kwark met vanilleyoghurt
Kant en klaar kopen bij de appiequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef j.t het volgende:
Hoe maak je op een makkelijke manier pizzadeeg dan?En hoe lang moet zoiets de oven in. Met bakpapier? Of ingevette plaat?
Er is in CUL een topic over pizza's maken!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef j.t het volgende:
Hoe maak je op een makkelijke manier pizzadeeg dan?En hoe lang moet zoiets de oven in. Met bakpapier? Of ingevette plaat?
Ik haal de pizzabodems meestal ook kant en klaar, maar je hebt bij supermarkten ook pizzadeeg. Van koopmans geloof ik. En staat gewoon op het pakje hoe je dat moet doen. Meestal gewoon mengen met water zodat je een deeg krijgt.quote:
Waaromquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Gisteren:
O: bak magere yoghurt met beetje suiker
L: salade 'Gado gado' met sperziebonen, worteltjes, kip, ei en pindasaus
T: cranberry koekje
D: 6 slawraps (nogal klein dus) met vulling 1: kruidenkaas/champignons/avocado/tomaat/knoflook en 2: guacemole, gerookte zalm, tomaat, knoflook, surimisticks. Erg lekker![]()
T: ananas, klein bakje soja yoghurt
T: wat tomaatjes, paar plakjes gerookte zalm
Vandaag:
O: grote bak sojayoghurt met stukjes ananas
L: overgebleven sla met champignons, tomaat en olijven en gerookte zalm
T: stuk komkommer
D: gepofte aardappeltjes, zalm () burger, rucolasalade
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef j.t het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:55 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ik haal de pizzabodems meestal ook kant en klaar, maar je hebt bij supermarkten ook pizzadeeg. Van koopmans geloof ik. En staat gewoon op het pakje hoe je dat moet doen. Meestal gewoon mengen met water zodat je een deeg krijgt.
En daar dan balletjes van maken en uitrollen.
Las vandaag op internet ook iets over een tortilla/wrap als pizzaboden gebruiken. Word dan wel een dunne pizza, maar lijkt me ook best lekker!
Die vind ik leuk, want naanbroodquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er is in CUL een topic over pizza's maken!
Wat ik een simpele tussen-oplossing vind:
- Men neme een pak basic naanbrood
- men besmere met tomatensaus (liefst zelfgemaakt)
- men flikkere er allerhande meuk op (kaas, tomaten, rode uien, you name it!)
- men proppe in oven
- men heeft pizza!
Easy peasy
Ik vind bijna niks lekkerder, maar als je de rest van de twee lijstjes ziet zie je dat er heel vaak zalm in staat, het moet ook opquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarombij de zalm? Das toch lekker?
Aha, vandaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind bijna niks lekkerder, maar als je de rest van de twee lijstjes ziet zie je dat er heel vaak zalm in staat, het moet ook op
Doe je aan sport of heb je alleen je eetpatroon veranderd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn lijstje:
O: Vruchtenyoghurt
T: Halve mango
L: Twee sneeën geroosterd brood, een met kaas en een met bruine suiker en meloen met kokosmelk
D: Aardappelen met jus, broccoli met witte saus en "kwartetjes" (iets met spek)
Van gisteren nog gebakken aardappeltjes, courgette en paprika over, misschien dat ik daar nog iets van pak vanavond ofzo, alleen als ik honger heb dan...
Ben nu in totaal in een maand tijd ongeveer 3 kilo afgevallenEn daar ben ik tevreden mee. Merk alleen wel dat ik heel duidelijk op moet letten met wat ik eet en beweeg.. En dat dus ws ook moet blijven doen.
Ik eet nu meer dan een paar weken terug (wat hier gezegd werd) en val nu ook meer af dan toen. Ik weet niet of het daar aan kan liggen na zo'n korte tijd?
Ik fiets naar mn werk doordeweeks ( 20 min heen, 20 min terug) en ik wii fit vrijwel elke dag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe je aan sport of heb je alleen je eetpatroon veranderd?
Dat soort weekendjes zijn het leukste aan een eind van je familie vandaan wonenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef j.t het volgende:
Heb trouwens een drukke paar dagen voor de boeg. Wel leuke! Ga een paar dagen terug naar mn roots in Noord-HollandPlanning:
donderdag
- bezoekje aan oma
- door naar mn zusje en daar slapen
vrijdag
- zusje met mijn auto naar bruiloft hier in Frieslandhehe
- dus ik en meneer passen op mn beebienichtjeheb een gebruiksaanwijzing op de mail gekregen ... tering! Beebies verzorgen is lastig!
- mn zusje maakt van die dikke tomatensoep met broodjes zelfgemaakte eiersaladenom
zaterdag
- naar mn oudere zwangere zus, haar nieuwe huisje bekijken
- naar mn moeder en daar eten en slapen
- meneer bij mama laten en ik naar een meidencocktailavondje
zondag
- terug naar Friesland, naar schoonouders
Heb er zin in
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat je nog wel iets meer mag met 3 (!!) uur spinning op een dag!
Commentaar op anderen is altijd makkelijker hequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zulke goede tips mag je jezelf ook geven popje![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Commentaar op anderen is altijd makkelijker he
Neemt niet weg dat ik wel serieus was net, met Cali's lijstjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |