ziet er idd bij niemand smokey uit. Nauwelijks kleur ... tnx, die laat ik dus liggen. Hoe kom je in vredesnaam in zo'n panel? :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Lol, hier mijn verslag:
http://www.cosmopinie.nl/(...)okey_eye_effect.html
Ik heb de zwart-witte getest
Lekker hygienischquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:43 schreef j.t het volgende:
Leuk hoor! Handige site!
Wat bij mij trouwens heel handig werkt, zodat je oogschaduw nooit meer in je lijntjes gaat zitten? Ik maak het kwastje nat met spuugzo blijft je oogschaduw vet aan je oog zitten op de plek waar jij het smeert/wilt en de kleur wordt heftiger
hier hele dag al wolken. Blij mee trouwens...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:45 schreef Perruche het volgende:
het is zo'n lekker weer en ik moet studeren
Gewoon water doet het net zo goed. Of een primer, bijvoorbeeld van Benefit. Is wel wat duurder dan kraanwater natuurlijk.quote:
Groente?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
Tink, jij had nog een ander schonheidsgeheim, iets in een blikje. Was is het en hebben wij het ook nodig?
Bier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
Tink, jij had nog een ander schonheidsgeheim, iets in een blikje. Was is het en hebben wij het ook nodig?
Een smeerseltje, iets uit de VS ofzo? Staat me iets bij van een klein rond blikken doosje met een nostalgisch plaatje erop.quote:
Oh! Dr. Feelgood! Ook van Benefit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Een smeerseltje, iets uit de VS ofzo? Staat me iets bij van een klein rond blikken doosje met een nostalgisch plaatje erop.
Yup, die! Is dat een aanrader?quote:
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou die opmerking kun je heel gemeen interpreteren.
Ik ben het met je eens! Bij PF verwacht je sowieso wel een mooie naam, maar deze zou ook zo voor een meisje van buitenlandse afkomst kunnen wezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leuk
Ik plaag je maar wat en het viel me nog mee dat nog niemand anders die opmerking had gemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leuk
Ik vind het een leuk compliment, maar ik ben er niet meer heel gevoelig voor, ik denk namelijk dat iedereen dat zegt omdat ze hem de eerste keer niet verstaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Juttekke-Jetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor naam Perruche bij mij verwacht.
We zullen hem niet verklappen, Truus!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij doet niet mee, want jij weet hem al.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We zullen hem niet verklappen, Truus!
Ik weet jouwe nog steeds niet volgens mij?!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We zullen hem niet verklappen, Truus!
Zo dan maar, dan weet iedereen het meteen weer!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet jouwe nog steeds niet volgens mij?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben idd wel benieuwd naar Tink (van wie ik de naam ook nog niet ken!)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef loveli het volgende:
Types raden is ook leuk
Hint: Tink is geen moeke.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo dan maar, dan weet iedereen het meteen weer!
Huh dat is toch geen Nederlandse of Zuid-Amerikaanse naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je Tink ook niet in je Haivs dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben idd wel benieuwd naar Tink (van wie ik de naam ook nog niet ken!).
Ik heb wel eens een fotootje gepost geloof ik.
I guess not! Al heten er in NL en Zuid-Amerika wel meer mensen zo natuurlijk. Mn ouders vonden het gewoon een leuke naam geloof ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh dat is toch geen Nederlandse of Zuid-Amerikaanse naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, anders zou ik het wel weten hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Tink ook niet in je Haivs dan?
Klopt, afgezien van die rustige en krachtige uitstraling en die hoge functie danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Tink! Ik beeld me een honingblonde, half-lang-harige, slanke mevrouw met een rustige doch krachtige uitstraling in die niet zou misstaan op menig kantoor, alwaar ze een hoge functie bekleedOp hakken!
Had ik toch 50% goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt, afgezien van die rustige en krachtige uitstraling en die hoge functie danEN mijn haar is alweer wit door de zon
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
En loveli lijkt in het echt veel breekbaarder dan ze is. Ik was heel verbaasd.
Hihihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra lijkt me een poppetje, een kleine blonde mademoiselle die een zekere netheid over zich heeft, iets perfectionistisch wat toch naadloos aansluit bij haar dromerigheid![]()
Tot zover mijn indrukken via fok![]()
Ja, vond ik ook wel! En lang!! (ok, in vergelijking met mij is iemand al snel lang, maar toch - Nynke, dat wordt nog leuk als wij gezamenlijk binnenkomen op de bruiloft. Ewelina is ook niet zo lang)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
En loveli lijkt in het echt veel breekbaarder dan ze is. Ik was heel verbaasd.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, ik heb laatst cream cheese brownies gemaakt, is lekker!![]()
Phaidra: I'm aaaverage1.68.
Mn ex heeft een vriendin van 1.89 Mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef j.t het volgende:
Vind trouwens maar niks dat we gemiddeld langer worden. Ben meestal wel gewend overal de langste vrouw te zijn (1.80 of iets langer weni) en toen was ik laatst in de kroeg en was de kleinste vrouw van het gezelschapvond echt niet leuk
Wow, daar zou ik me echt geïntimideerd voelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef j.t het volgende:
Vind trouwens maar niks dat we gemiddeld langer worden. Ben meestal wel gewend overal de langste vrouw te zijn (1.80 of iets langer weni) en toen was ik laatst in de kroeg en was de kleinste vrouw van het gezelschapvond echt niet leuk
Het is wel echt iets Nederlands, hier in Amerika voel ik me ineens een stuk minder klein!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef j.t het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens! Bij PF verwacht je sowieso wel een mooie naam, maar deze zou ook zo voor een meisje van buitenlandse afkomst kunnen wezen
Hap Hapquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik plaag je maar wat en het viel me nog mee dat nog niemand anders die opmerking had gemaakt.
Hannekequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor naam Perruche bij mij verwacht.
Op papier kan het niet misgaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk compliment, maar ik ben er niet meer heel gevoelig voor, ik denk namelijk dat iedereen dat zegt omdat ze hem de eerste keer niet verstaan!
Trijntje! a la Trijntje Oosterhuis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Van PF wist ik ook niet...
Mijn tweede naam heeft te maken met de NS
Dan ben je gewoon groots van karakter, dan merkt niemand het!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:23 schreef Phaidra het volgende:
Normaal gesproken zit ik er niet mee dat ik klein ben, maar in gezelschap van een groep mensen die allemaal langer zijn dan 1.80 m zou ik me toch wat nietig voelen denk ik!
wauw jij bent bereisdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1.72 super average maar in Mexico of Spanje voel ik me echt lang. Heb wel haivs en die is hetzelfde als mijn Fok! username, oh zo geheim dus
valt wel mee, ik hou wel erg van reizen! Maar in dat soort landen voel ik me altijd wel erg Hollanderquote:
Ik kan ook niet tegen "normale" lenzenvloeistof en heb nu waterstofperoxide.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef Noukjee het volgende:
Hoe zou ik dan heten? Dat is niet zo moeilijk volgens mij![]()
Bah, weer gedoe met m'n lenzen. In het begin toen ik met lenzen begon heel erg gedoe gehad met lenzenvloeistof, want kon niet tegen bepaalde vloeistoffen. Toen eentje gehad die goed voor mij was, ging die er na een tijdje uit. Toen weer allerlei vloeistoffen geprobeert, is die er nu ook weer uit![]()
2 weken geleden dus wéer andere meegekregen, maar ben toch last van rode ogen, dus vandaag weer terug gegaan en weer andere vloeistof meegekregen om te proberen. Zucht
nachtje slapen met grofgedraaide papilottenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Ik ging oefenen met mijn haar krullen maar het is er nu alweer uit
Oh!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
O en mijn nieuwe bloemenjurkje is super raar gekrompen?
primark
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voel je je weer wat beter, kuukentje?
Slaap elke dag uit, doe altijd rustig, zit hele dag met laptop, vind lezen niet zo leuk... zonnetje schijnt hier al dik 2 dagen niet, dus morgen vast ook niet haha, wat heb ik het toch moeilijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef AIara het volgende:
Nou, heerlijk uitslapen, uitgebreid douchen, lekker op je dooie gemakje O/L-en, daarna met een boekje/laptop in de tuin/op het balkon/ergens anders in het zonnetje zitten, met een kan zelfgemaakt citroenwater met ijsblokjes enz enz
Ik heb vandaag op het laatste nippertje een spijkerbroek gekocht bij H&M. Er zat een grote scheur in 1 van mijn andere (nee, niet uitgescheurd, blijven haken, en het was nog wel zo'n fijne broek)
Nu ben ik sinds de laatste keer broeken kopen 6 kilo afgevallen, dus ik hoopte stiekem op een maatje kleiner. Pech voor mij dusMijn buik is duidelijk minder geworden
, maar mijn bovenbenen willen geen mm krimpen. Dus in een broek van mijn 'oude' maat zitten mijn beentje prima, maar bij mijn buik kan ik 2 extra handen stoppen
En een maatje kleiner zou waarschijnlijk perfect zitten rond mijn buik, ware het niet dat ik hem niet over mijn dijen omhoog getrokken krijg
Fraaie bedoeling, dat afvallen
Beter toch dat maatje kleiner kopen (zeker bij de H&Mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef AIara het volgende:
Nou, heerlijk uitslapen, uitgebreid douchen, lekker op je dooie gemakje O/L-en, daarna met een boekje/laptop in de tuin/op het balkon/ergens anders in het zonnetje zitten, met een kan zelfgemaakt citroenwater met ijsblokjes enz enz
Ik heb vandaag op het laatste nippertje een spijkerbroek gekocht bij H&M. Er zat een grote scheur in 1 van mijn andere (nee, niet uitgescheurd, blijven haken, en het was nog wel zo'n fijne broek)
Nu ben ik sinds de laatste keer broeken kopen 6 kilo afgevallen, dus ik hoopte stiekem op een maatje kleiner. Pech voor mij dusMijn buik is duidelijk minder geworden
, maar mijn bovenbenen willen geen mm krimpen. Dus in een broek van mijn 'oude' maat zitten mijn beentje prima, maar bij mijn buik kan ik 2 extra handen stoppen
En een maatje kleiner zou waarschijnlijk perfect zitten rond mijn buik, ware het niet dat ik hem niet over mijn dijen omhoog getrokken krijg
Fraaie bedoeling, dat afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |