Starve on.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef Mirjam het volgende:
Het verspreidt zich als een inktvlek door een ander deel van FOK dus maar een eigen topic-je gemaakt om ervaringen en tips en trucs uit te wisselen.
Waar gaat het om?
Het Heller Programma
In dit dieet van Rachael en Richard Heller mag je 2 keer per dag vezelrijke, magere, koolhydraatarme maaltijden eten. Daarnaast mag je 1 keer per dag (een uur lang) onbeperkt koolhydraten eten.
Hoewatwaar?
Je vindt uitleg over het programma in het boek "Het Heller Programma" - ISBN 90-274-6948-2
Alleen nog 2e hands verkrijgbaar, bij oa Bol.
De Engelstalige versie is wel nog gewoon verkrijgbaar.
Ik vond een mooie samenvatting op Gezondheidsnet.nl
[..]
Wat goed! Beetje te eten, die low carb-pasta?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef progje het volgende:
Nu met link:
Hier hebben ze ook wel veel handige low-carb dingen..
http://www.dieetwebshop.nl/shop/Low-Carb-Dieet-c-4.html
Ik bestel er zelf altijd de low-carb pasta
Natuurlijk lang niet zo lekker als echte pasta, maar een prima vervanger
Méid! Look no furrrthurrr!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
al die zooi met afvallen zonder hongergevoel
al prop ik me vol met tig koolhydraat rijke voeding dan nog heb ik een honger gevoel ?
ik eet de laatste tijd net normaal veel.
![]()
moet eens proberen een uur zonder eten te zitten, dat gaat niet goed
yep..quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat goed! Beetje te eten, die low carb-pasta?
Wow, ideaal die site! Ga het zeker even onthouden. Ik zie ook afbakbroodjesquote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef progje het volgende:
Nu met link:
Hier hebben ze ook wel veel handige low-carb dingen..
http://www.dieetwebshop.nl/shop/Low-Carb-Dieet-c-4.html
Ik bestel er zelf altijd de low-carb pasta
Natuurlijk lang niet zo lekker als echte pasta, maar een prima vervanger
Is dit serieus waar het dieet om draait?quote:Het Heller Programma
In dit dieet van Rachael en Richard Heller mag je 2 keer per dag vezelrijke, magere, koolhydraatarme maaltijden eten. Daarnaast mag je 1 keer per dag (een uur lang) onbeperkt koolhydraten eten.
Yes Mike, it is amááázing!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is dit serieus waar het dieet om draait?
Ik vraag me af in hoe verre dit voor veel mensen werkt, maar goed, ik heb geen cijfers hierover. Voor mij zou het in ieder geval voor geen meter werken, in een uur kan ik echt heel veel kcal buitmaken en reken maar dat ik honger heb als ik de rest van de dag maar 2! maaltijden mag eten...quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes Mike, it is amááázing!
En nee, ik neem aan dat geen hond die Hellert een uur lang gaat lopen schransen. Sterker nog: volgens de Hellertjes in hun boek, moet de schransmaaltijd 'evenwichtig' zijn en 'ingrediënten uit alle belangrijke voedselgroepen bevatten'. De slimmerikken! Je dénkt dat je 's avonds uit je bol mag gaan, maar als het eenmaal zo ver is, doe je dat niet. Het is allemaal psychologie, bij die twee.![]()
En als dat nou voor veel mensen werkt... prima toch?
Als het voor jou niet werkt, moet je het niet doen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:20 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoe verre dit voor veel mensen werkt, maar goed, ik heb geen cijfers hierover. Voor mij zou het in ieder geval voor geen meter werken, in een uur kan ik echt heel veel kcal buitmaken en reken maar dat ik honger heb als ik de rest van de dag maar 2! maaltijden mag eten...
Ik doe het ook niet, ik stel altijd zelf 'n voedingsschema op, en als ik echt diep wil gaan in vetpercentage doe ik dat volgens het keto principe.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als het voor jou niet werkt, moet je het niet doen.
Het leven kan enorm simpel zijn soms.
Ik ben inderdaad wel benieuwd waarom dit bij veel mensen werkt, zo op papier lijkt het mij echt triple niks.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees hier ook even mee, wat een geinig concept
Als ik jou was, zou ik hier helemaal niet meeposten. Dit is heel iets anders dan jij doet en ik denk dat je dan alleen maar de neiging hebt te corrigeren. Zou ik althans hebben. En dat heeft geen nut, aangezien je en wij uit verschillende werelden komen en verschillende (sub)doelen hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel benieuwd waarom dit bij veel mensen werkt, zo op papier lijkt het mij echt triple niks.
Volgens mij is dit gewoon Dr.Frank (of South Beach) tweede fase.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe het dr. Frank, wat prima werkt en dit bijt elkaar natuurlijk niet, ben gewoon benieuwd naar andere vormen van je eetgewoonten veranderen
Succes voor iedereen die hieraan meedoet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |