Waar staat dat nummer dan? En hoe kun je daarme zien of die gebanned is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:45 schreef DJ_ het volgende:
mm heb een reactie via marktplaats op mijn xbox die ik te koop heb, maar nu vraagt dat mens of ze mijn dashboard nummer mag weten
[..]
nu denk ik dat ze dat wil weten om te kijken of die wel of niet gebanned is op xbox live,
maar is het wel veilig om dat nummer zo maar weg te geven ?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar staat dat nummer dan? En hoe kun je daarme zien of die gebanned is?
wees niet bang als je niks hoort, dat is normaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef SpookY22 het volgende:
* SpookY22 heeft zojuist weer een nieuwe Xbox360 Slim ontvangen vanavond eens proberen maar
Anders log je op de xbox in op live en maak je daar een foto van, bewijs genoegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee waar dat staat, en denk dat je dat alleen kan zien als je iemand kent die bij MS werkt en het daar in het systeem invoerd.
zou alleen echt niet weten wat je met dat nummer moet
Dat wist ik al van degene die ik afgelopen vrijdag binnen kreeg maar die had wat beeld issues op 1080pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wees niet bang als je niks hoort, dat is normaal
ze zei er niet bij waarom ze het wou hebben , dit was mijn eigen idee van wat je met zo'n nummer moestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders log je op de xbox in op live en maak je daar een foto van, bewijs genoeg
Heeft iemand trouwens een 48h code voor me over?Ik wil graag de laatste Peggle achievement halen, en dat is een on-line achievement
Ah heb al!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders log je op de xbox in op live en maak je daar een foto van, bewijs genoeg
Heeft iemand trouwens een 48h code voor me over?Ik wil graag de laatste Peggle achievement halen, en dat is een on-line achievement
Ah heb al!
Heldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de achievement is al binnen
100% peggle achievements, wie doet het me na?
ik niet, maar ik vond Peggle kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Iedereen, in 2008.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb jij ze ook allemaal?Ook van nights?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb van Nights niet eens de adventure mode doorgespeeld nog...
Maar moest even vanwege je opscheppen
Rock Bandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Sickert het volgende:
Slim
Wat een stilte
@ iets anders: Wie van jullie weet de game om samen met je vriendin te spelen?
Alle Lego games heb ik hier al (Wii)
GOW1 & 2 vind ze niet lang leuk in coop dus shooters vallen af helaas
Rainbow Six Vegas geen optie? Is wel een shooter, maar veel rustiger en niet zo gewelddadig en bloederig. Als het een echt meisje meisje is misschien Viva Pinata Party Animals ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Sickert het volgende:
Slim
Wat een stilte
Het moet ook wel leuk voor mij zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rainbow Six Vegas geen optie? Is wel een shooter, maar veel rustiger en niet zo gewelddadig en bloederig. Als het een echt meisje meisje is misschien Viva Pinata Party Animals ofzo?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het moet ook wel leuk voor mij zijn!
Rainbow Six vind ik zelf wat minder
ben een beetje klaar met dat genre
quote:
Dat is alleen maar om te kijken of ze er een J-tag op uit kan voerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:45 schreef DJ_ het volgende:
mm heb een reactie via marktplaats op mijn xbox die ik te koop heb, maar nu vraagt dat mens of ze mijn dashboard nummer mag weten
[..]
nu denk ik dat ze dat wil weten om te kijken of die wel of niet gebanned is op xbox live,
maar is het wel veilig om dat nummer zo maar weg te geven ?
Ik had die prijs zoooooo niet verwacht, wat absurd hoogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect officieel 150 incl game300 voor de Arcade Slim + Kinect + Game
Hebben die pre-orders bij Bol voor 80 toch een mooie deal gekregen uiteindelijk
Het is wel te weinig om een game op te installeren... En twee flinke demo's of DLC packs en het is vol. Doe mij maar een echte console met flinke HDD.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef kepler het volgende:
Die 4GB arcade-unit is dan wel een goede zet
Is maar 50 euro duurder dan een accessoire![]()
Ja, maar voor veel mensen is het meer dan genoeg. En je kan USB-sticks gebrukenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel te weinig om een game op te installeren... En twee flinke demo's of DLC packs en het is vol. Doe mij maar een echte console met flinke HDD.
nee, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Sickert het volgende:
Fuck Kinect!
150,- grootste faal in MS 360 History
Welke malloot gaat er nu 150,- voor neertellen?
ik acht alleen Aquila er gek genoeg voor
kinect is cool, al zou ik alleen multi player games spelen.quote:
Waarom ook iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die Balanceboard erbij
neem dan 2x motion plus en 1 keer een controller extraquote:
Precies, ze moeten natuurlijk wel de goedkoopste lijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
neem dan 2x motion plus en 1 keer een controller extraMaar die prijs kwam vast niet hoog genoeg
Ik ga hem heel niet kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Sickert het volgende:
Fuck Kinect!
150,- grootste faal in MS 360 History
Welke malloot gaat er nu 150,- voor neertellen?
ik acht alleen Aquila er gek genoeg voor
Sterker nog, je heb al geld over gemaakt naar de bart smitquote:
Playstationquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atari 2600quote:
Je moederquote:
Je hebt er toch geen of wel?quote:
niet meer.quote:
Ligt meer aan je chick, ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ok ok! ik ga m wel spelen!
Maar dat is wel jammer dus... dat er weinig games zijn die je ook met je chick kan spelen![]()
Mischien is de message van MS wel dat je juist met je chick moet gaan spelen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
suri's en ant's zijn altijd te laat, dus zo erg is het niet dat je het heb gemist. (het is een standaard dat je vanaf kleins af mee krijgtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA is nu bezig trouwens:
http://www.gamespot.com/s(...)howcase_live20100720
Dead Space Ignition is al geweest, heb ik net gemist
Whut?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
suri's en ant's zijn altijd te laat, dus zo erg is het niet dat je het heb gemist. (het is een standaard dat je vanaf kleins af mee krijgt)
see your avatar, suri mario bros ipv super mario brosquote:
Misschien ben jij geen echte chick, of een man-chickquote:
Daarom mis je haar dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Mijn chick wenst enkel Lips te spelen, dat is ook niet iets om vrolijk van te worden.
quote:Eleven years ago a horrific fire took Alice’s family from her and left her terribly burned—and her mind terribly scarred. Afterwards she was confined to Rutledge Asylum, struggling to come to terms with her demons by slipping into her fantasy world of Wonderland. Now, after ten years, she has finally secured her release--yet she still bears the heavy psychological burden of that tragic event.
In Alice: Madness Returns, Alice is released from the asylum to a London psychiatrist’s care. As nightmarish hallucinations continue to haunt her and invade her reality, she seeks to understand her torment in order to recover herself. Her mind in tatters, she is unable to resolve the fear and neuroses prompted by her strange memories, dreams, and visions. Her relocation to London seems only to add to their number and intensity.
Perhaps she’ll do better in Wonderland. She always has. She travels there, seeking what the “real” world can’t provide: security, knowledge, and the truth about the past. But in her absence, Wonderland too has suffered. Something has gone horribly wrong, and now a great evil is descending upon what once was her beautiful refuge.
Can Alice save Wonderland—and herself—from the madness that consumes them both?
http://www.ea.com/alice
ach, ben ik een man-chick?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien ben jij geen echte chick, of een man-chick
Anne is een echte chick maar in Gears speelt ze als een MANquote:
Lipsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Mijn chick wenst enkel Lips te spelen, dat is ook niet iets om vrolijk van te worden.
Ik ben niet zo van het karaoke, zeker nuchter niet.quote:
Tof Sfeertjequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teaser trailer
http://www.ea.com/alice/videos/teaser-trailer
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teaser trailer
http://www.ea.com/alice/videos/teaser-trailer
[..]
quote:Konami’s announced that Castlevania: Lords of Shadow will be releasing in October for PS3 and 360.
Ik heb liever dat ze hem houden.quote:
Enslaved zag er leuk uit iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Gek eigenlijk, Mafia II is voor mij vooralsnog de enige day-one voor dit jaar.
Misschien Enslaved en Black Ops nog, maar dan houdt het wel op denk ik.
Ik speel meestal met mijn zusje. Ik vind het heerlijk om ff los te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het karaoke, zeker nuchter niet.
En leuk, al die DLC content maar nu is ze dus een half uur bezig om een nummer uit te zoeken doordat er ruim 450 nummers in de waslijst staan.
quote:Best Selling Games of 2010 So Far
Red Dead Redemption running away with it.
We've hit the halfway point of 2010, and it looks as though Rockstar Games' Red Dead Redemption is going to be the best selling game this year in the U.S. if things don't change dramatically.
Posted below are two groups of console game unit sales ranked from January 2010 to June 2010, provided by research firm NPD. The first is a look at the top ten individual console sales. The second is the top five sales when multiplatform games are combined. (Note: Unit sales figures could not be published)
Some things to note:
- Modern Warfare 2 is still outselling Bad Company 2, even though the title was released in November of 2009. Bad Company 2 launched in March 2010.
- Wii dominates individual sales with five titles in the top ten.
- Mass Effect 2, considered one of this year's best titles, did not chart in the top ten.
Top Ten Individual Platform Sales (Jan-Jun)
1. New Super Mario Bros. Wii - Wii
2. Pokemon SoulSilver Version - Nintendo DS
3. Red Dead Redemption - Xbox 360
4. God of War III - PlayStation 3
5. Wii Fit PlusBalance Board - Wii
6. Wii Sports ResortWii Motion Plus - Wii
7. Pokemon HeartGold Version - Nintendo DS
8. Call of Duty: Modern Warfare 2 - Xbox 360
9. Just Dance - Wii
10. Super Mario Galaxy 2 - Wii
Top Five Combined Platform Sales (Jan-Jun)
1. Red Dead Redemption (360,PS3)
2. New Super Mario Bros. Wii (Wii)
3. Call of Duty: Modern Warfare 2* (360,PS3)
4. Battlefield: Bad Company 2 (360,PS3)
5. Wii Fit Plus* (Wii)
* = Sales across all platforms and bundles, CE, GOTY editions etc.
Multiplatformtitels verkopen geloof ik 9 van de 10 keer (dus uitgezonderd FF13 e.d.) beter op de 360... Ik neem aan vanwege Live en Achievements? En bij Bioshock 2 bijv. omdat die technisch beter in elkaar zit en draait op de 360 dan op de PS3...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
Grappig dat RDR voor de PS3 niet eens in de top10 staat. Ik hoorde van een vriend van me dat hij op de PS3 ook waardeloos draaide
Komt omdat de 360 in bijna alle gevallen als hoofdplatform gebruikt wordt en vanuit die build de PS3 versie wordt geport en aangepast waardoor de PS3 versie vrijwel nooit zo soepel loopt als de 360 versie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Multiplatformtitels verkopen geloof ik 9 van de 10 keer (dus uitgezonderd FF13 e.d.) beter op de 360... Ik neem aan vanwege Live en Achievements? En bij Bioshock 2 bijv. omdat die technisch beter in elkaar zit en draait op de 360 dan op de PS3...
in Amerika is de 360 gewoon een veel sterker platform. Grotere markt dus betere softwareverkopen, niet heel raar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Multiplatformtitels verkopen geloof ik 9 van de 10 keer (dus uitgezonderd FF13 e.d.) beter op de 360... Ik neem aan vanwege Live en Achievements? En bij Bioshock 2 bijv. omdat die technisch beter in elkaar zit en draait op de 360 dan op de PS3...
http://www.gamesindustry.(...)t-on-new-sku-releasequote:UK 360 sales surge 1000% on new SKU release
Microsoft has told GamesIndustry.biz that UK sales of the Xbox 360 family of consoles surged last weekend, up over 1000 per cent compared to the previous week.
Sales were driven by the release of the Xbox 360 S, along with price cuts on existing models of the Arcade and Elite models, with Xbox EMEA boss Chris Lewis claiming an 84 per cent share of the market.
"It's only a couple of days of sales, but it does further enforce the appetite that people have for the Xbox 360, and excitement for the 250GB slimmer, quieter version," said Lewis in an interview published today.
Although not revealing hard numbers, Chart-Track said earlier in the week that sales of the redesigned console – which features built in wifi – were higher than Sony's release of the slim PlayStation 3 model and the launch of the smaller PS2.
The Xbox 360 S has a RRP of £199 in the UK, while the Elite is selling for £149 and the Arcade unit £119. Lewis did not offer a break down of the different SKUs.
Earlier today Microsoft detailed pricing for a new 4GB Xbox 360 S which comes in matte black (£149.99) or bundled with motion control tech Kinect plus one game (£249.99). Kinect is also available with a game for £129.99.
Waarom uberhaupt Move/Kinect?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
duideljk dus, ik ga een move kopen. die heeft tenminste oplaadbare batterijen en is wireless
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Morthill het volgende:
Hoe is DeathSpank? Heb de trial geprobeerd en het was wel aardig, maar is het 15 euro waard?
quote:
Daar twijfel ik ook nog over, ik vind het nog steeds onoverzichtelijk over komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Morthill het volgende:
Hoe is DeathSpank? Heb de trial geprobeerd en het was wel aardig, maar is het 15 euro waard?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook nog over, ik vind het nog steeds onoverzichtelijk over komen
dwaasquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
duideljk dus, ik ga een move kopen. die heeft tenminste oplaadbare batterijen en is wireless
Was kinect maar wireless en oplaadbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dwaas
als dat je argument is dan moet je kinect kopen. die krijgt stroom door usb en tja uiteraard wireless want je hebt niks in je handen het is een CAMERA !
Pauperspulquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was kinect maar wireless en oplaadbaar
hey, ik ga kinect wel kopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die Kinect of Move gaan aanschaffen.
Als je echt de vrees hebt dat je PS3 het straks begeeft, en je immers insinueerde je portemonnee liever niet te pijnigen, lijkt het me verstandiger om die 150 euro gewoon gereserveerd te houden in plaats van het direct uit te geven voor dit wanproduct.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hey, ik ga kinect wel kopen![]()
het is cool, en vrouwen vinden het ook leuk
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Heb je een beeldschone proefkonijn voor me?
[..]
Kus.
oi, jouw zus is van mij, kthnx, Kusquote:
Ik heb bij m'n vriend Halo geprobeerd, maar het irriteerde mij dat ik niet goed met de camera overweg kon. Ben gewoon niet aan zo'n controller gewend :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Sickert het volgende:
Slim
Wat een stilte
Say wut?quote:
zag je m'n PI nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dwaas
als dat je argument is dan moet je kinect kopen. die krijgt stroom door usb en tja uiteraard wireless want je hebt niks in je handen het is een CAMERA !
mensen die geen geld hebben om Kinect te kopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die Kinect of Move gaan aanschaffen.
Dat is wel waarquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me uberrelaxt om al met je armen zwaaiend je door alle menu's te bewegen. Hoef ik niet elke keer mijn controller aan te zetten als ik even een serie wil streamen ofzo. Maar om daar nou 150 euro voor te betalen... no thanks
http://www.eurogamer.net/(...)ve-or-die-you-decidequote:Gamers will get the chance to decide whether videogame character Clayton Carmine lives or dies in upcoming shooter Gears of War 3.
From 29th July, two different T-shirts will be available on Avatar Marketplace, with all proceeds going to charity Child's Play.
One is emblazoned with "Carmine Must Die" on the front, the other with "Save Carmine". Whichever one sells the most will determine whether Carmine lives or dies in the game.
In the first two Gears of War games, a rookie Carmine has bit the dust as a means of teaching the player how not to fight the unending Locust horde.
The poor rookie soldiers haven't had much luck. This time, though, Carmine's fate is in your hands. Mummy Carmine will be delighted.
Gears of War 3 is due out for Xbox 360 on 8th April 2011.
Ehm als je ook leest gaat wel de opbrengst naar een goed doel, dus geldklopperij is het niet echt, ik verwacht eerder van Epic & MS dat het geld dan wel aankomt dan van Giro 555 of niet dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)ve-or-die-you-decide
Serieus, wat een manier om geld te kloppen zeghoeveel mensen zouden serieus zo'n t-shirt kopen?
Ja, ik had het gezienquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ehm als je ook leest gaat wel de opbrengst naar een goed doel, dus geldklopperij is het niet echt, ik verwacht eerder van Epic & MS dat het geld dan wel aankomt dan van Giro 555 of niet dan?
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik had het gezienReageer idd wat overdreven, maar het idee van kleding kopen om de verhaallijn te bepalen vind ik gewoon echt absurd.
Dat is een beetje mijn punt jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.
jakkie bahquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Invloed an sich niet, maar niet op deze kapitalische geldvragende manier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer overquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom de gamers het verhaal moeten bepalenDaar heb je schrijvers voor, die kunnen dat heel wat beter, daar worden ze ook voor betaald.
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer over![]()
Ach voor een keer is het best leuk gevonden maar het moet wel bij die ene keer blijven
Exactly, daar zit ik dus niet op te wachten. Juist de keuze maken in de game zelf is wat ik wil. Niet op voorhand, zodat de game lineair gaat worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Dat kan toch al lang in meerdere mate? Dat je meerdere eindes hebt? Alleen wordt hier de keuze al vooraf bepaald door de massa ipv ingame
Het is nu tof! De volgende keer niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principeDit moet gewoon niet plots tof gevonden worden, waarna voor elke grote titel gamers het verhaal gaan bepalen.
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Heb je wel een punt in, maar zolang het zulke triviale dingen zijn vind ik het wel tof eigenlijkAl weet je bij voorbaat al dat Carmine nu dood gaat. Want dat vinden de schreeuwkiddo's "cool".
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.
Ja maar dat blijft ook gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.
Nou blijkbaar neitquote:
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nou blijkbaar neitAls op voorhand bepaald is dat iemand in een game doodgaat, dan heb ik tijdens het spelen daar dus geen invloed meer op. En als ik die invloed wel houdt, dan verandert er niks en is zo'n poll dus zinloos.
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uit![]()
Je kun het toch niet vergelijken met een keuze die je anders zelf ingame zou kunnen bepalen.
Schrijf er een blog over!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.
En ja, ik kan het prima vergelijken. Als keuzes die je normaal ingame maakt nu op voorhand beslist zijn door andere gamers, dan vergelijk ik dat als een motherfucker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Lijkt me wel een leuk spel ja alleen wil ik maar max 800 voor zo'n xbla ding betalenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef zatoichi het volgende:
Limbo is wel freaky! Beetje jammer dat ie 1200 MS points kost, want veel te duur, maar vannacht was ik er heilig van overtuigd dat deze spin over me heen liep...
[ afbeelding ]
Probeer dat maar eens uit te leggen aan je vriendin
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer aan Protoype begonnen!
Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer![]()
Ik vond het toen zo vetquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.
Ja ik zag het ook in die nieuwsbrief ja maar dan nog is het de moeite niet waardquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je 3 summer arcade games koopt, krijg je 400 punten terug. Koop je ze alle 5 krijg je 1200 punten terug
Ben daar ook aan begonnen, 12 EUR op eBay... geinig spel wel - niks schokkends - maar toch wel aardigquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer aan Protoype begonnen!
Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer![]()
Die game is B.R.U.U.T.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ben daar ook aan begonnen, 12 EUR op eBay... geinig spel wel - niks schokkends - maar toch wel aardig
Ik wil die ook nog wel een keer iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje heeft Avatar: The Game geleend.
Ik heb hem ook even geprobeerd. Ik dacht eerst van "nee, dit wordt weer zo'n falende film naar spel poging" maar hij is toch best aardig. Op zich. Je krijgt al snel de keuze om door te gaan als misvormde smurf of gewoon mens, en als je de gewoon mens keuze maakt, is het best leuk. Want die blauwe gevallen slaan nergens op natuurlijk.![]()
En de omgevingen zijn heel erg mooi.
Gewoon een leuk spel om 1 keer doorheen te spelen denk ik.
odst?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
voor het eerst met Hunters aan het vechten, fuckers
Die zijn pittig jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
voor het eerst met Hunters aan het vechten, fuckers
Whoooo Kinect voor 75 euroquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)a_xbox360_accesoires
voor 75 wil ik hem wel halen hoor, maar waar zie je dat.quote:
Prototype, slimmer om te quoten - zo zijn er ineens 10 berichten tussengeslopenquote:
Heb nog 62k experience over... dus ik haal net die groundshatter en shockwave niet.... maar die moet ik halen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zijn pittig ja
Maar hoe bruut is die game! Van hoog gebouw jumpen inslaan met dikke shockwave en dan shapeshift je en val je die hele basis aan
Ik weet niet meer precies ben opnieuw begonnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb nog 62k experience over... dus ik haal net die groundshatter en shockwave niet.... maar die moet ik halen dan?
quote:SDCC 10: Dead Rising: Case Zero Dated and Priced
July 22, 2010
Late last night, IGN brought you an in-depth preview of Dead Rising: Case Zero – we beat it on the Comic-Con show floor, in fact – and today, Capcom has announced a price and date for the prequel to Dead Rising 2.
Dead Rising: Case Zero is going to set you back 400 Microsoft Points on Aug. 31, 2010. On top of that, Dead Rising Executive Producer Keihi Inafune announced that the experience points and costumes you earn in Case Zero will carry over to Dead Rising 2.
As to the low price, Inafune says they could've sold the game for 800 Microsoft Points but decided against it so that everyone could get their hands on the title. He says the company is making zero dollars off the game.
QFTquote:
Het werd verdomme tijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)a_xbox360_accesoires
pfff, nog steeds te duurquote:
oh, dat scheelt alquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval geen 6 euro aan verzendkosten. Toch?
We zien je wel weer terug in 2014 he?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
Ik heb maar voor de lol Peggle gekocht.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
Zoveel bloed zweet en tranen in één game, hoe komen ze eropquote:
Super gamequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
Nu snap ik waarom iedereen het een leuk spel vind, heb heel even gespeeld en wilde al bijna niet stoppen.quote:
Het is best verslavend jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom iedereen het een leuk spel vind, heb heel even gespeeld en wilde al bijna niet stoppen.
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef badboynova het volgende:
http://www.gamesshoppen.n(...)sh-talk-p-12051.html
het zilver is inderdaad erg stijlvol, die controller wat minderquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo Reach bundel aangekondigd:
[ afbeelding ]
Ik vind dat zilver best mooi eigenlijk. Jammer dat er text op staat...
Komt omdat jij ook een pauper bent, als je nou eens ging werkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk spel ja alleen wil ik maar max 800 voor zo'n xbla ding betalen![]()
Hoe dat? Want je kan niet 2x met zelfde profiel inloggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef badboynova het volgende:
Zo eindelijk op beide xboxen dezelfde content save games en profiel, nu nog alleen een wireless ding goedkoop scoren.
ik zou het niet weten, maar beide hebben het zelfde profiel (ik ben nog niet online geweest met de oude die nu boven staat).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat jij ook een pauper bent, als je nou eens ging werken
[..]
Hoe dat? Want je kan niet 2x met zelfde profiel inloggen.
Ik werk jongenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat jij ook een pauper bent, als je nou eens ging werken
[..]
ach ja...niks voor mij...zou overigens best grappig zijn als dat ding automatisch op een kill kon reageren met "i'll be back" in plaats van dat je op een knop moet drukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef badboynova het volgende:
http://www.gamesshoppen.n(...)sh-talk-p-12051.html
OMGquote:
Dat dagboek is echt cool.quote:
Ik koop ze ook nooit maar ze zijn wel mooi altijdquote:
jij wacht toch altijd tot ze verhuurd wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik koop ze ook nooit maar ze zijn wel mooi altijd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij wacht toch altijd tot ze verhuurd worden
Het zal denk ik wel lang duren voor dat je die berg met het nobel team, een week op je kamer kan hebben als ze eindelijk worden verhuurdquote:
WTFquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
WTF!!!
Het Orakel heeft Gamekings verlaten!!
Dat meen je niet, meestal haalt jouw vriendin toch de game dingen voor jouw.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens een Slim halen
Hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Haha, oh shit. De vertalingen bij Avatar The Game. Unobtainium (sowieso al te belachelijk voor woorden die naam) is nu....
Niettevindium!![]()
Lijkt wel van die Harry Potter shitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Haha, oh shit. De vertalingen bij Avatar The Game. Unobtainium (sowieso al te belachelijk voor woorden die naam) is nu....
Niettevindium!![]()
Valt wel mee hoor, vriendin heeft denk 3 games voor me gekochtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat meen je niet, meestal haalt jouw vriendin toch de game dingen voor jouw.
aha, ik moet (op 2 games na) ook alles zelf halen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vriendin heeft denk 3 games voor me gekocht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
WTF!!!
Het Orakel heeft Gamekings verlaten!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
wie is nu weer het Orakel????
kijk het maar af en toe
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die knuppel die Assassin's Creed een 9.9 gaf (!!!!!!!!).
[ afbeelding ]
Prima vertaling tochquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Niettevindium!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
Hoe budget is jouw budgetbak? 10-20-30?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef Morthill het volgende:
Dragon Age Origins is geloof ik inmiddels 30 of minder
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ga maar eens de slim halen, kan de andere weer de deur uit.
Zat er aan te denken om crackdown2 ook mee te nemen, maar zie er toch maar vanaf denk ik
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De 360's vloeien als water bij jou de deur uit he.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
T/m maandag 10% korting op alle games @ Bol. Ook op al afgeprijsde titels.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef badboynova het volgende:
en weer terug van de budgetbak.
fear files 10 euro
wanted 20 euro (met gratis dvd)
the saboteur 30 euro.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:20 schreef Morthill het volgende:
laat even weten wat je vindt van The Saboteur, die leek me ook nog wel budgetwaardig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[Update] – If your transfer cable isn’t prompting you for the transfer and it recognizes your old hard drive as a USB attachment, then unfortunately you’ll need a new or different transfer cable.
Best kak
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef badboynova het volgende:
en weer terug van de budgetbak.
fear files 10 euro
wanted 20 euro (met gratis dvd)
the saboteur 30 euro.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:35 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij zijn er echt 2 verschillende transfer kabels. Maar ze hadden dat wel duidelijker mogen aangeven.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Best jammer, forza 3 kun je volgens mij niet over zetten :/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
op schieten met dat over zetten, want anders is de mijne straks grijs voor jij klaar ben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
op schieten met dat over zetten, want anders is de mijne straks grijs voor jij klaar ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:20 schreef Morthill het volgende:
laat even weten wat je vindt van The Saboteur, die leek me ook nog wel budgetwaardig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Best jammer, forza 3 kun je volgens mij niet over zetten :/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Forza 3 kun je wel overzetten.
ik heb de saves van mn oude hdd op een 4gb weetikveelwatvoormerk stickje gezet na hem geprepareerd te hebben met de xbox.
Op mn slim gezet en had al mn saves nog
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan al mn saves wel kunnen overzetten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat je het wek kunt overzetten maar niet kunt kopiëren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moven zou misschien wel kunnen, weet niet precies welke heb gekozen.
Kreeg alleen een melding dat het niet kon
Nja ik wil hem gewoon op 1 console, en kreeg een error melding. En bij mass transfer was de forza map 3gb dus dat kon ff nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:31 schreef Sickert het volgende:
ik heb ze waarschijnlijk overgezet,wat wil jij dan doen? op 2 xboxes je savegames hebben onder je account?
kan me voorstellen dat dat niet werkt?
ik weet niet meer welke optie ik heb gekozen volgens mij gewoon kopiëren naar mass storage..
toen op mn andere gezet, daarna was de stick wel leeg geloof ik.. dus ik denk dat je het dan alleen kan verplaatsen
Zal nog wel die disc 2 install bij staan dan? Die kan je wel weggooien anders.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik wil hem gewoon op 1 console, en kreeg een error melding. En bij mass transfer was de forza map 3gb dus dat kon ff niet
quote:Street Fighter Cross Tekken will be done in SFIV visual style with Street Fighter 2D gameplay.
quote:Tekken Cross Street Fighter will be done in Tekken visual style with Tekken 3D gameplay.
2 games?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
[..]
[..]
Kan leuk worden, welke word het meest verkochtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Yep. De een wordt ontwikkeld door Capcom, de ander neemt Namco voor hun rekening.
kopieren werkt niet, moven kan je wel ( cut/paste )quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu nog terug zetten, en kijken of ik forza nog kan kopieren.
16gb usb stick is dan wel weer handig
Ik ga het straks ff proberenquote:Op zondag 25 juli 2010 04:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kopieren werkt niet, moven kan je wel ( cut/paste )
Leuk bedachtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Yep. De een wordt ontwikkeld door Capcom, de ander neemt Namco voor hun rekening.
MP heb ik nog niet gedaan. Ja ik vind hem wel tof, kreeg hem voor niks gisteren bij de Slimquote:Op zondag 25 juli 2010 11:23 schreef badboynova het volgende:
@nick
Ik zag je gister transformers the war for cybertron spelen, is de game wat? (want wil hem misschien ook, heb zelf de mp demo gedaan en die beviel wel)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
MP heb ik nog niet gedaan. Ja ik vind hem wel tof, kreeg hem voor niks gisteren bij de Slim
Nieuwe winkelquote:Op zondag 25 juli 2010 12:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Op het oude model zit 3 jaar op RROD en 1 jaar op alle andere dingen. Het nieuwe model heeft volgens mij maar 1 jaar fabrieksgarantie.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:42 schreef DenS het volgende:
Hoeveel jaar garantie zit er eigenlijk op de Xbox 360?
2 jaar op alles toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op het oude model zit 3 jaar op RROD en 1 jaar op alle andere dingen. Het nieuwe model heeft volgens mij maar 1 jaar fabrieksgarantie.
Volgens mij ook! En tering, Limbo is tof!quote:
nee ook 1 jaar op alles , en 3 op overhitting ding ( rrod )quote:Op zondag 25 juli 2010 12:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op het oude model zit 3 jaar op RROD en 1 jaar op alle andere dingen. Het nieuwe model heeft volgens mij maar 1 jaar fabrieksgarantie.
Neeeheeee, dat staat niet in de wet.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Crientj het volgende:
Is toch standaard 2 jaar in Europa? Staat in de wet...
voor fable 3 LEquote:Totaal artikelen (1) ¤ 79,99
10% kassakorting ¤8,00
Coupon CRM-JUL10 ¤1,95
Subtotaal ¤ 70,04
Verzendkosten ¤ 1,95
Totaal ¤ 71,99
Ik zei dan ook FABRIEKSgarantie, dat staat los van de garantie die je van de verkoper kunt eisen want die is langer ( net zo lang als de verwachte levensduur )quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Crientj het volgende:
Is toch standaard 2 jaar in Europa? Staat in de wet...
Staat in de EU-regelgeving, alleen hoef je je daar niet aan te houden als land, wat Nederland dus doet.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeheeee, dat staat niet in de wet.
Waar?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor fable 3 LE
ohh en die coupon code voor geen verzendkosten is de hele maand nog geldig dus je kan hem weer gebruiken als iemand er behoefte aan heft
en die 10% zoals eerder vermeld is tot maandag op alles
Bol.com heeft de 10% kassakorting actiequote:
leugens, daar is die 74,99quote:Op zondag 25 juli 2010 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie het nu idd, maar ik hou het op Dynabyte. Die is nog goedkoper
Oh oke.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Staat in de EU-regelgeving, alleen hoef je je daar niet aan te houden als land, wat Nederland dus doet.
In Nederland kijken ze naar de verwachte levensduur van een product, en hangt de garantie daarmee samen.
(atlhans dat is wat ik er van begrijp)
Hmm.. Misschien dan de batterijen. Al zag ik net wel staan dat die nog voor de helft vol waren.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Anne het volgende:
Om en om heb ik nog nooit gezien. Maarre, batterijen leeg? Niet verbonden met de Xbox?
waar is jouw k&w topic gebleven, want heb het eind resultaat nooit gezien van jullie huisje.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Anne het volgende:
Om en om heb ik nog nooit gezien. Maarre, batterijen leeg? Niet verbonden met de Xbox?
10% klantenkorting en gratis verzenden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gaar spel is het ook, net nog even geprobeerd maar het is tergendquote:
Jij bent dan ook een jos die er niets van snapt.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaar spel is het ook, net nog even geprobeerd maar het is tergend
Ik snap het wel maar het is gewoon kut.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een jos die er niets van snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |