Daar twijfel ik ook nog over, ik vind het nog steeds onoverzichtelijk over komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Morthill het volgende:
Hoe is DeathSpank? Heb de trial geprobeerd en het was wel aardig, maar is het 15 euro waard?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook nog over, ik vind het nog steeds onoverzichtelijk over komen
dwaasquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
duideljk dus, ik ga een move kopen. die heeft tenminste oplaadbare batterijen en is wireless
Was kinect maar wireless en oplaadbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dwaas
als dat je argument is dan moet je kinect kopen. die krijgt stroom door usb en tja uiteraard wireless want je hebt niks in je handen het is een CAMERA !
Pauperspulquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was kinect maar wireless en oplaadbaar
hey, ik ga kinect wel kopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die Kinect of Move gaan aanschaffen.
Als je echt de vrees hebt dat je PS3 het straks begeeft, en je immers insinueerde je portemonnee liever niet te pijnigen, lijkt het me verstandiger om die 150 euro gewoon gereserveerd te houden in plaats van het direct uit te geven voor dit wanproduct.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hey, ik ga kinect wel kopen![]()
het is cool, en vrouwen vinden het ook leuk
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Heb je een beeldschone proefkonijn voor me?
[..]
Kus.
oi, jouw zus is van mij, kthnx, Kusquote:
Ik heb bij m'n vriend Halo geprobeerd, maar het irriteerde mij dat ik niet goed met de camera overweg kon. Ben gewoon niet aan zo'n controller gewend :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Sickert het volgende:
Slim
Wat een stilte
@ iets anders: Wie van jullie weet de game om samen met je vriendin te spelen?
Alle Lego games heb ik hier al (Wii)
GOW1 & 2 vind ze niet lang leuk in coop dus shooters vallen af helaas
Say wut?quote:
zag je m'n PI nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dwaas
als dat je argument is dan moet je kinect kopen. die krijgt stroom door usb en tja uiteraard wireless want je hebt niks in je handen het is een CAMERA !
mensen die geen geld hebben om Kinect te kopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die Kinect of Move gaan aanschaffen.
Dat is wel waarquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me uberrelaxt om al met je armen zwaaiend je door alle menu's te bewegen. Hoef ik niet elke keer mijn controller aan te zetten als ik even een serie wil streamen ofzo. Maar om daar nou 150 euro voor te betalen... no thanks
http://www.eurogamer.net/(...)ve-or-die-you-decidequote:Gamers will get the chance to decide whether videogame character Clayton Carmine lives or dies in upcoming shooter Gears of War 3.
From 29th July, two different T-shirts will be available on Avatar Marketplace, with all proceeds going to charity Child's Play.
One is emblazoned with "Carmine Must Die" on the front, the other with "Save Carmine". Whichever one sells the most will determine whether Carmine lives or dies in the game.
In the first two Gears of War games, a rookie Carmine has bit the dust as a means of teaching the player how not to fight the unending Locust horde.
The poor rookie soldiers haven't had much luck. This time, though, Carmine's fate is in your hands. Mummy Carmine will be delighted.
Gears of War 3 is due out for Xbox 360 on 8th April 2011.
Ehm als je ook leest gaat wel de opbrengst naar een goed doel, dus geldklopperij is het niet echt, ik verwacht eerder van Epic & MS dat het geld dan wel aankomt dan van Giro 555 of niet dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)ve-or-die-you-decide
Serieus, wat een manier om geld te kloppen zeghoeveel mensen zouden serieus zo'n t-shirt kopen?
Ja, ik had het gezienquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ehm als je ook leest gaat wel de opbrengst naar een goed doel, dus geldklopperij is het niet echt, ik verwacht eerder van Epic & MS dat het geld dan wel aankomt dan van Giro 555 of niet dan?
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik had het gezienReageer idd wat overdreven, maar het idee van kleding kopen om de verhaallijn te bepalen vind ik gewoon echt absurd.
Dat is een beetje mijn punt jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.
jakkie bahquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Invloed an sich niet, maar niet op deze kapitalische geldvragende manier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer overquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom de gamers het verhaal moeten bepalenDaar heb je schrijvers voor, die kunnen dat heel wat beter, daar worden ze ook voor betaald.
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer over![]()
Ach voor een keer is het best leuk gevonden maar het moet wel bij die ene keer blijven
Exactly, daar zit ik dus niet op te wachten. Juist de keuze maken in de game zelf is wat ik wil. Niet op voorhand, zodat de game lineair gaat worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Dat kan toch al lang in meerdere mate? Dat je meerdere eindes hebt? Alleen wordt hier de keuze al vooraf bepaald door de massa ipv ingame
Het is nu tof! De volgende keer niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principeDit moet gewoon niet plots tof gevonden worden, waarna voor elke grote titel gamers het verhaal gaan bepalen.
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Heb je wel een punt in, maar zolang het zulke triviale dingen zijn vind ik het wel tof eigenlijkAl weet je bij voorbaat al dat Carmine nu dood gaat. Want dat vinden de schreeuwkiddo's "cool".
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.
Ja maar dat blijft ook gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.
Nou blijkbaar neitquote:
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nou blijkbaar neitAls op voorhand bepaald is dat iemand in een game doodgaat, dan heb ik tijdens het spelen daar dus geen invloed meer op. En als ik die invloed wel houdt, dan verandert er niks en is zo'n poll dus zinloos.
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uit![]()
Je kun het toch niet vergelijken met een keuze die je anders zelf ingame zou kunnen bepalen.
Schrijf er een blog over!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.
En ja, ik kan het prima vergelijken. Als keuzes die je normaal ingame maakt nu op voorhand beslist zijn door andere gamers, dan vergelijk ik dat als een motherfucker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Lijkt me wel een leuk spel ja alleen wil ik maar max 800 voor zo'n xbla ding betalenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef zatoichi het volgende:
Limbo is wel freaky! Beetje jammer dat ie 1200 MS points kost, want veel te duur, maar vannacht was ik er heilig van overtuigd dat deze spin over me heen liep...
[ afbeelding ]
Probeer dat maar eens uit te leggen aan je vriendin
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer aan Protoype begonnen!
Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer![]()
Ik vond het toen zo vetquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.
Ja ik zag het ook in die nieuwsbrief ja maar dan nog is het de moeite niet waardquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je 3 summer arcade games koopt, krijg je 400 punten terug. Koop je ze alle 5 krijg je 1200 punten terug
Ben daar ook aan begonnen, 12 EUR op eBay... geinig spel wel - niks schokkends - maar toch wel aardigquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer aan Protoype begonnen!
Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer![]()
Die game is B.R.U.U.T.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ben daar ook aan begonnen, 12 EUR op eBay... geinig spel wel - niks schokkends - maar toch wel aardig
Ik wil die ook nog wel een keer iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje heeft Avatar: The Game geleend.
Ik heb hem ook even geprobeerd. Ik dacht eerst van "nee, dit wordt weer zo'n falende film naar spel poging" maar hij is toch best aardig. Op zich. Je krijgt al snel de keuze om door te gaan als misvormde smurf of gewoon mens, en als je de gewoon mens keuze maakt, is het best leuk. Want die blauwe gevallen slaan nergens op natuurlijk.![]()
En de omgevingen zijn heel erg mooi.
Gewoon een leuk spel om 1 keer doorheen te spelen denk ik.
odst?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
voor het eerst met Hunters aan het vechten, fuckers
Die zijn pittig jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
voor het eerst met Hunters aan het vechten, fuckers
Whoooo Kinect voor 75 euroquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)a_xbox360_accesoires
voor 75 wil ik hem wel halen hoor, maar waar zie je dat.quote:
Prototype, slimmer om te quoten - zo zijn er ineens 10 berichten tussengeslopenquote:
Heb nog 62k experience over... dus ik haal net die groundshatter en shockwave niet.... maar die moet ik halen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zijn pittig ja
Maar hoe bruut is die game! Van hoog gebouw jumpen inslaan met dikke shockwave en dan shapeshift je en val je die hele basis aan
Ik weet niet meer precies ben opnieuw begonnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb nog 62k experience over... dus ik haal net die groundshatter en shockwave niet.... maar die moet ik halen dan?
quote:SDCC 10: Dead Rising: Case Zero Dated and Priced
July 22, 2010
Late last night, IGN brought you an in-depth preview of Dead Rising: Case Zero – we beat it on the Comic-Con show floor, in fact – and today, Capcom has announced a price and date for the prequel to Dead Rising 2.
Dead Rising: Case Zero is going to set you back 400 Microsoft Points on Aug. 31, 2010. On top of that, Dead Rising Executive Producer Keihi Inafune announced that the experience points and costumes you earn in Case Zero will carry over to Dead Rising 2.
As to the low price, Inafune says they could've sold the game for 800 Microsoft Points but decided against it so that everyone could get their hands on the title. He says the company is making zero dollars off the game.
QFTquote:
Het werd verdomme tijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)a_xbox360_accesoires
pfff, nog steeds te duurquote:
oh, dat scheelt alquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval geen 6 euro aan verzendkosten. Toch?
We zien je wel weer terug in 2014 he?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
Ik heb maar voor de lol Peggle gekocht.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
Zoveel bloed zweet en tranen in één game, hoe komen ze eropquote:
Super gamequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
Nu snap ik waarom iedereen het een leuk spel vind, heb heel even gespeeld en wilde al bijna niet stoppen.quote:
Het is best verslavend jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom iedereen het een leuk spel vind, heb heel even gespeeld en wilde al bijna niet stoppen.
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef badboynova het volgende:
http://www.gamesshoppen.n(...)sh-talk-p-12051.html
het zilver is inderdaad erg stijlvol, die controller wat minderquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo Reach bundel aangekondigd:
[ afbeelding ]
Ik vind dat zilver best mooi eigenlijk. Jammer dat er text op staat...
Komt omdat jij ook een pauper bent, als je nou eens ging werkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk spel ja alleen wil ik maar max 800 voor zo'n xbla ding betalen![]()
Hoe dat? Want je kan niet 2x met zelfde profiel inloggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef badboynova het volgende:
Zo eindelijk op beide xboxen dezelfde content save games en profiel, nu nog alleen een wireless ding goedkoop scoren.
ik zou het niet weten, maar beide hebben het zelfde profiel (ik ben nog niet online geweest met de oude die nu boven staat).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat jij ook een pauper bent, als je nou eens ging werken
[..]
Hoe dat? Want je kan niet 2x met zelfde profiel inloggen.
Ik werk jongenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat jij ook een pauper bent, als je nou eens ging werken
[..]
ach ja...niks voor mij...zou overigens best grappig zijn als dat ding automatisch op een kill kon reageren met "i'll be back" in plaats van dat je op een knop moet drukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef badboynova het volgende:
http://www.gamesshoppen.n(...)sh-talk-p-12051.html
OMGquote:
Dat dagboek is echt cool.quote:
Ik koop ze ook nooit maar ze zijn wel mooi altijdquote:
jij wacht toch altijd tot ze verhuurd wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik koop ze ook nooit maar ze zijn wel mooi altijd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij wacht toch altijd tot ze verhuurd worden
Het zal denk ik wel lang duren voor dat je die berg met het nobel team, een week op je kamer kan hebben als ze eindelijk worden verhuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |