Waar staat dat nummer dan? En hoe kun je daarme zien of die gebanned is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:45 schreef DJ_ het volgende:
mm heb een reactie via marktplaats op mijn xbox die ik te koop heb, maar nu vraagt dat mens of ze mijn dashboard nummer mag weten
[..]
nu denk ik dat ze dat wil weten om te kijken of die wel of niet gebanned is op xbox live,
maar is het wel veilig om dat nummer zo maar weg te geven ?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar staat dat nummer dan? En hoe kun je daarme zien of die gebanned is?
wees niet bang als je niks hoort, dat is normaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef SpookY22 het volgende:
* SpookY22 heeft zojuist weer een nieuwe Xbox360 Slim ontvangen vanavond eens proberen maar
Anders log je op de xbox in op live en maak je daar een foto van, bewijs genoegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee waar dat staat, en denk dat je dat alleen kan zien als je iemand kent die bij MS werkt en het daar in het systeem invoerd.
zou alleen echt niet weten wat je met dat nummer moet
Dat wist ik al van degene die ik afgelopen vrijdag binnen kreeg maar die had wat beeld issues op 1080pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wees niet bang als je niks hoort, dat is normaal
ze zei er niet bij waarom ze het wou hebben , dit was mijn eigen idee van wat je met zo'n nummer moestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders log je op de xbox in op live en maak je daar een foto van, bewijs genoeg
Heeft iemand trouwens een 48h code voor me over?Ik wil graag de laatste Peggle achievement halen, en dat is een on-line achievement
Ah heb al!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders log je op de xbox in op live en maak je daar een foto van, bewijs genoeg
Heeft iemand trouwens een 48h code voor me over?Ik wil graag de laatste Peggle achievement halen, en dat is een on-line achievement
Ah heb al!
Heldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de achievement is al binnen
100% peggle achievements, wie doet het me na?
ik niet, maar ik vond Peggle kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Iedereen, in 2008.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb jij ze ook allemaal?Ook van nights?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb van Nights niet eens de adventure mode doorgespeeld nog...
Maar moest even vanwege je opscheppen
Rock Bandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Sickert het volgende:
Slim
Wat een stilte
@ iets anders: Wie van jullie weet de game om samen met je vriendin te spelen?
Alle Lego games heb ik hier al (Wii)
GOW1 & 2 vind ze niet lang leuk in coop dus shooters vallen af helaas
Rainbow Six Vegas geen optie? Is wel een shooter, maar veel rustiger en niet zo gewelddadig en bloederig. Als het een echt meisje meisje is misschien Viva Pinata Party Animals ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Sickert het volgende:
Slim
Wat een stilte
@ iets anders: Wie van jullie weet de game om samen met je vriendin te spelen?
Alle Lego games heb ik hier al (Wii)
GOW1 & 2 vind ze niet lang leuk in coop dus shooters vallen af helaas
Het moet ook wel leuk voor mij zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rainbow Six Vegas geen optie? Is wel een shooter, maar veel rustiger en niet zo gewelddadig en bloederig. Als het een echt meisje meisje is misschien Viva Pinata Party Animals ofzo?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het moet ook wel leuk voor mij zijn!
Rainbow Six vind ik zelf wat minder
ben een beetje klaar met dat genre
quote:
Dat is alleen maar om te kijken of ze er een J-tag op uit kan voerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:45 schreef DJ_ het volgende:
mm heb een reactie via marktplaats op mijn xbox die ik te koop heb, maar nu vraagt dat mens of ze mijn dashboard nummer mag weten
[..]
nu denk ik dat ze dat wil weten om te kijken of die wel of niet gebanned is op xbox live,
maar is het wel veilig om dat nummer zo maar weg te geven ?
Ik had die prijs zoooooo niet verwacht, wat absurd hoogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect officieel 150 incl game300 voor de Arcade Slim + Kinect + Game
Hebben die pre-orders bij Bol voor 80 toch een mooie deal gekregen uiteindelijk
Het is wel te weinig om een game op te installeren... En twee flinke demo's of DLC packs en het is vol. Doe mij maar een echte console met flinke HDD.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef kepler het volgende:
Die 4GB arcade-unit is dan wel een goede zet
Is maar 50 euro duurder dan een accessoire![]()
Ja, maar voor veel mensen is het meer dan genoeg. En je kan USB-sticks gebrukenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel te weinig om een game op te installeren... En twee flinke demo's of DLC packs en het is vol. Doe mij maar een echte console met flinke HDD.
nee, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Sickert het volgende:
Fuck Kinect!
150,- grootste faal in MS 360 History
Welke malloot gaat er nu 150,- voor neertellen?
ik acht alleen Aquila er gek genoeg voor
kinect is cool, al zou ik alleen multi player games spelen.quote:
Waarom ook iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die Balanceboard erbij
neem dan 2x motion plus en 1 keer een controller extraquote:
Precies, ze moeten natuurlijk wel de goedkoopste lijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
neem dan 2x motion plus en 1 keer een controller extraMaar die prijs kwam vast niet hoog genoeg
Ik ga hem heel niet kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Sickert het volgende:
Fuck Kinect!
150,- grootste faal in MS 360 History
Welke malloot gaat er nu 150,- voor neertellen?
ik acht alleen Aquila er gek genoeg voor
Sterker nog, je heb al geld over gemaakt naar de bart smitquote:
Playstationquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atari 2600quote:
Je moederquote:
Je hebt er toch geen of wel?quote:
niet meer.quote:
Ligt meer aan je chick, ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ok ok! ik ga m wel spelen!
Maar dat is wel jammer dus... dat er weinig games zijn die je ook met je chick kan spelen![]()
Mischien is de message van MS wel dat je juist met je chick moet gaan spelen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
suri's en ant's zijn altijd te laat, dus zo erg is het niet dat je het heb gemist. (het is een standaard dat je vanaf kleins af mee krijgtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA is nu bezig trouwens:
http://www.gamespot.com/s(...)howcase_live20100720
Dead Space Ignition is al geweest, heb ik net gemist
Whut?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
suri's en ant's zijn altijd te laat, dus zo erg is het niet dat je het heb gemist. (het is een standaard dat je vanaf kleins af mee krijgt)
see your avatar, suri mario bros ipv super mario brosquote:
Misschien ben jij geen echte chick, of een man-chickquote:
Daarom mis je haar dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Mijn chick wenst enkel Lips te spelen, dat is ook niet iets om vrolijk van te worden.
quote:Eleven years ago a horrific fire took Alice’s family from her and left her terribly burned—and her mind terribly scarred. Afterwards she was confined to Rutledge Asylum, struggling to come to terms with her demons by slipping into her fantasy world of Wonderland. Now, after ten years, she has finally secured her release--yet she still bears the heavy psychological burden of that tragic event.
In Alice: Madness Returns, Alice is released from the asylum to a London psychiatrist’s care. As nightmarish hallucinations continue to haunt her and invade her reality, she seeks to understand her torment in order to recover herself. Her mind in tatters, she is unable to resolve the fear and neuroses prompted by her strange memories, dreams, and visions. Her relocation to London seems only to add to their number and intensity.
Perhaps she’ll do better in Wonderland. She always has. She travels there, seeking what the “real” world can’t provide: security, knowledge, and the truth about the past. But in her absence, Wonderland too has suffered. Something has gone horribly wrong, and now a great evil is descending upon what once was her beautiful refuge.
Can Alice save Wonderland—and herself—from the madness that consumes them both?
http://www.ea.com/alice
ach, ben ik een man-chick?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien ben jij geen echte chick, of een man-chick
Anne is een echte chick maar in Gears speelt ze als een MANquote:
Lipsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Mijn chick wenst enkel Lips te spelen, dat is ook niet iets om vrolijk van te worden.
Ik ben niet zo van het karaoke, zeker nuchter niet.quote:
Tof Sfeertjequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teaser trailer
http://www.ea.com/alice/videos/teaser-trailer
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teaser trailer
http://www.ea.com/alice/videos/teaser-trailer
[..]
quote:Konami’s announced that Castlevania: Lords of Shadow will be releasing in October for PS3 and 360.
Ik heb liever dat ze hem houden.quote:
Enslaved zag er leuk uit iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Gek eigenlijk, Mafia II is voor mij vooralsnog de enige day-one voor dit jaar.
Misschien Enslaved en Black Ops nog, maar dan houdt het wel op denk ik.
Ik speel meestal met mijn zusje. Ik vind het heerlijk om ff los te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het karaoke, zeker nuchter niet.
En leuk, al die DLC content maar nu is ze dus een half uur bezig om een nummer uit te zoeken doordat er ruim 450 nummers in de waslijst staan.
quote:Best Selling Games of 2010 So Far
Red Dead Redemption running away with it.
We've hit the halfway point of 2010, and it looks as though Rockstar Games' Red Dead Redemption is going to be the best selling game this year in the U.S. if things don't change dramatically.
Posted below are two groups of console game unit sales ranked from January 2010 to June 2010, provided by research firm NPD. The first is a look at the top ten individual console sales. The second is the top five sales when multiplatform games are combined. (Note: Unit sales figures could not be published)
Some things to note:
- Modern Warfare 2 is still outselling Bad Company 2, even though the title was released in November of 2009. Bad Company 2 launched in March 2010.
- Wii dominates individual sales with five titles in the top ten.
- Mass Effect 2, considered one of this year's best titles, did not chart in the top ten.
Top Ten Individual Platform Sales (Jan-Jun)
1. New Super Mario Bros. Wii - Wii
2. Pokemon SoulSilver Version - Nintendo DS
3. Red Dead Redemption - Xbox 360
4. God of War III - PlayStation 3
5. Wii Fit PlusBalance Board - Wii
6. Wii Sports ResortWii Motion Plus - Wii
7. Pokemon HeartGold Version - Nintendo DS
8. Call of Duty: Modern Warfare 2 - Xbox 360
9. Just Dance - Wii
10. Super Mario Galaxy 2 - Wii
Top Five Combined Platform Sales (Jan-Jun)
1. Red Dead Redemption (360,PS3)
2. New Super Mario Bros. Wii (Wii)
3. Call of Duty: Modern Warfare 2* (360,PS3)
4. Battlefield: Bad Company 2 (360,PS3)
5. Wii Fit Plus* (Wii)
* = Sales across all platforms and bundles, CE, GOTY editions etc.
Multiplatformtitels verkopen geloof ik 9 van de 10 keer (dus uitgezonderd FF13 e.d.) beter op de 360... Ik neem aan vanwege Live en Achievements? En bij Bioshock 2 bijv. omdat die technisch beter in elkaar zit en draait op de 360 dan op de PS3...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
Grappig dat RDR voor de PS3 niet eens in de top10 staat. Ik hoorde van een vriend van me dat hij op de PS3 ook waardeloos draaide
Komt omdat de 360 in bijna alle gevallen als hoofdplatform gebruikt wordt en vanuit die build de PS3 versie wordt geport en aangepast waardoor de PS3 versie vrijwel nooit zo soepel loopt als de 360 versie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Multiplatformtitels verkopen geloof ik 9 van de 10 keer (dus uitgezonderd FF13 e.d.) beter op de 360... Ik neem aan vanwege Live en Achievements? En bij Bioshock 2 bijv. omdat die technisch beter in elkaar zit en draait op de 360 dan op de PS3...
in Amerika is de 360 gewoon een veel sterker platform. Grotere markt dus betere softwareverkopen, niet heel raar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Multiplatformtitels verkopen geloof ik 9 van de 10 keer (dus uitgezonderd FF13 e.d.) beter op de 360... Ik neem aan vanwege Live en Achievements? En bij Bioshock 2 bijv. omdat die technisch beter in elkaar zit en draait op de 360 dan op de PS3...
http://www.gamesindustry.(...)t-on-new-sku-releasequote:UK 360 sales surge 1000% on new SKU release
Microsoft has told GamesIndustry.biz that UK sales of the Xbox 360 family of consoles surged last weekend, up over 1000 per cent compared to the previous week.
Sales were driven by the release of the Xbox 360 S, along with price cuts on existing models of the Arcade and Elite models, with Xbox EMEA boss Chris Lewis claiming an 84 per cent share of the market.
"It's only a couple of days of sales, but it does further enforce the appetite that people have for the Xbox 360, and excitement for the 250GB slimmer, quieter version," said Lewis in an interview published today.
Although not revealing hard numbers, Chart-Track said earlier in the week that sales of the redesigned console – which features built in wifi – were higher than Sony's release of the slim PlayStation 3 model and the launch of the smaller PS2.
The Xbox 360 S has a RRP of £199 in the UK, while the Elite is selling for £149 and the Arcade unit £119. Lewis did not offer a break down of the different SKUs.
Earlier today Microsoft detailed pricing for a new 4GB Xbox 360 S which comes in matte black (£149.99) or bundled with motion control tech Kinect plus one game (£249.99). Kinect is also available with a game for £129.99.
Waarom uberhaupt Move/Kinect?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
duideljk dus, ik ga een move kopen. die heeft tenminste oplaadbare batterijen en is wireless
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Morthill het volgende:
Hoe is DeathSpank? Heb de trial geprobeerd en het was wel aardig, maar is het 15 euro waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |