quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef appelsjap het volgende:
iPhone 4 16GB Wit besteld! gaat me een jaar extra abo kosten, en 430 euro, (3GS kapot, tmobile renewal programma).
True! Maar ik verzeker hem wel ;-)!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Same here. Al die lui die hun iPhones vol plakken met beschermspul vallen onder de categorie "lening afgesloten om er bij te horen".
Fake fucks!
Wat is een i-phone?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Bij de voorinschrijving kun je alleen de i-phone abo's aanvinken... Waarom kun je niet kiezen voor de relax abo's?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef appelsjap het volgende:
iPhone 4 16GB Wit besteld! gaat me een jaar extra abo kosten, en 430 euro, (3GS kapot, tmobile renewal programma).
Dat lijkt me ook ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Serieus?
Dan kan je toch beter 200¤ bijleggen en los kopen?
Iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Serieus?
Dan kan je toch beter 200¤ bijleggen en los kopen?
Heb je familie/kennissen/vrienden in Frankrijk wonen ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Superhuuper het volgende:
Heb zojuist een mailtje gekregen van Apple dat mijn iPhone is verzonden.
9 juli besteld via www.apple.fr (afleveradres in Frankrijk)
Oorspronkelijke data waren: 30 juli verzenden, op of voor 6 augustus afleveren.
Is nu dus geworden: 20 juli verzenden, op of voor 26 juli afleveren.
Laten vallen is niet gelijk total lossquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik geen hoesje om m'n iPhone had gehad, was 'ie nu zeker al een keer of vier total loss geweest.
Ik weet 100% zeker dat ik m'n iPhone had gesloopt als er geen hoesje omheen had gezeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Laten vallen is niet gelijk total loss
Ik spreek uit ervaring
Je bedoelt dat je denkt nog onvoorzichiger te zijn dan dat ik ben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik m'n iPhone had gesloopt als er geen hoesje omheen had gezeten.
Bestel er voor mij ook eentje een 32 gig en zwart en ik betaal je 30 euro extraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Superhuuper het volgende:
Heb zojuist een mailtje gekregen van Apple dat mijn iPhone is verzonden.
9 juli besteld via www.apple.fr (afleveradres in Frankrijk)
Oorspronkelijke data waren: 30 juli verzenden, op of voor 6 augustus afleveren.
Is nu dus geworden: 20 juli verzenden, op of voor 26 juli afleveren.
Ik heb m'n telefoon al meerdere keren van de stoep geveegd nadat ik 'em per ongeluk m'n auto uit had geslingerd omdat ik m'n jas pakte en was vergeten dat m'n telefoon erop lag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt nog onvoorzichiger te zijn dan dat ik ben?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt nog onvoorzichiger te zijn dan dat ik ben?
Bij verlenging uiteraard nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat ze ook aansluitkosten hebben, maar ik ben toch allang aangesloten
Familie van mijn vriendin hebben een vakantieadres is Frankrijk waar zij een groot deel van juli en augustus verblijven, dus daar wordt hij naartoe gestuurd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Brawler het volgende:
[..]
Heb je familie/kennissen/vrienden in Frankrijk wonen ofzo?![]()
Zonder abonnement? En wat heeft de iPhone je gekost? 16/32 GB?
Nogal wat vragen
Ik die van mij ook, maar hij kan best wat hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon al meerdere keren van de stoep geveegd nadat ik 'em per ongeluk m'n auto uit had geslingerd omdat ik m'n jas pakte en was vergeten dat m'n telefoon erop lag.
Om nog maar te zwijgen over de keren dat ik 'em op een tegelvloer heb laten vallen.
Let er dan wel op dat je een internet abo erbij hebt. En een smsbundel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef Viezze het volgende:
Ik zit er over te denken om de iPhone met een Relax abonnement te nemen, die i-abonnementen zijn voor mij vrij prijzig (bel weinig, sms veel). En dan gewoon twee jaar. Maar die levertijden
Dit noem ik total loss hoor. Ik zou echt niet kunnen leven met een kras in het scherm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik die van mij ook, maar hij kan best wat hebben
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit noem ik total loss hoor. Ik zou echt niet kunnen leven met een kras in het scherm.
Relax bundels zijn veranderd, tegenwoordig smsen+bellen uit de bundel en onbeperkt houdbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef timbob het volgende:
[..]
Let er dan wel op dat je een internet abo erbij hebt. En een smsbundel.
Ik heb ook een relax 30, geloof ik, maar ik moet de sms'jes los betalen.
Zo, 30 euro extra nog wel. Ik kan ze vooralsnog met 300 euro winst verkopen. (maar dat doe ik niet, ik heb er maar 1 besteld..)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef ragnarokgod het volgende:
[..]
Bestel er voor mij ook eentje een 32 gig en zwart en ik betaal je 30 euro extra
Ik ken ook iemand die er zo bij loopt, maar ik heb dan echt liever een hoesje om m'n telefoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij doet het dan nog prima, ik zie bakken mensen met zo'n iPhone.....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die er zo bij loopt, maar ik heb dan echt liever een hoesje om m'n telefoon.
Total loss is voor mij als ie niet meer zou werken, en officieel als het schadebedrag hoger ligt dan de waarde. Beide is niet het gevalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit noem ik total loss hoor. Ik zou echt niet kunnen leven met een kras in het scherm.
Same here! Behalve de iPad dan, want die heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn 3GS is nu een jaar oud, altijd zonder hoesje gebruikt, krasloos op wat minikrasjes op het Applelogo na.
Zelfs mijn ipad heeft nu al meer krasjes achterop.
Echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij doet het dan nog prima, ik zie bakken mensen met zo'n iPhone.....
Met 1 krasje leer je te leven. Uiteraard nadat je uit een psychiatrische inrichting bent ontslagen wegens het vermoorden van Steve Jobs.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn 3G zat helemaal onder de krassen. Dat maakt vanzelf niet meer uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Met 1 krasje leer je te leven. Uiteraard nadat je uit in psychiatrische inrichting bent ontslagen wegens het vermoorden van Steve Jobs.
Waarom bij een T-mobile shop, kan toch ook bij iedere willekeurige telefoonwinkel die T-Moble levert?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Met 1 krasje leer je te leven. Uiteraard nadat je uit een psychiatrische inrichting bent ontslagen wegens het vermoorden van Steve Jobs.
En mensen die nog niet hebben gereserveerd... als je in een T-Mobile Shop reserveert/voorinschrijft kom je mogelijk sneller aan de beurt. Dit jaar lijkt weer het zelfde als vorig jaar te gebeuren: bestellen via internet of telefoon en op laten sturen duurt langer dan, reserveren/voorinschrijven in een T-Mobile Shop (50 euro aanbetalen) en zelf ophalen.
Volgens mij weten ze hetzelf ook niet, want het was nooit het geval met de 2G, 3G(S). Lijkt me dan raar om ineens de policy te wijzigen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef dotKoen het volgende:
Hmm, net met Apple UK gebeld, die beweren dat er wereldwijde garantie op de iPhone 4 zit.
Nou, wel voor alle iPods en laptops, voor desktops niet, maar daar doet Apple niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef nelisb het volgende:
Ik heb geen bron. Maar naar mijn weten is dat toch met alle Apple producten?
Goed voor elkaar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Familie van mijn vriendin hebben een vakantieadres is Frankrijk waar zij een groot deel van juli en augustus verblijven, dus daar wordt hij naartoe gestuurd.
iPhone is simlockvrij en zonder abonnement (heb nog een Vodafone abo lopen, iPhone super-sim-only ¤13,50 per maand).
iPhone kost ¤629 voor de 16gb (32gb = ¤739). Verder geen verzendkosten, want ik ga zelf die kant op voor vakantie, en als ik geen zin/tijd heb om hem op te halen, neemt de familie van mijn vriendin hem mee naar NL.
Je betaalt hetzelfde als je de iPhone bij de Apple Store Online UK bestelt en laat bezorgen via Borderlinx.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Brawler het volgende:
[..]
Goed voor elkaar!Dat zijn nog eens leuke prijzen.
AppleCare is belachelijk aangezien je volgens Apple dan 2 jaar i.p.v. 1 jaar fabrieksgarantie hebt. Feit is en blijft dat je recht hebt op 2 jaar (*kuch* Consumentenrecht *kuch*) dus daar kan je je op beroepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef dotKoen het volgende:
Hmm, net nog een keer gebeld, volgens deze mevrouw werkt het wel als je AppleCare (twv 60 GBP) aanschaft.
Ach ja, ik hoop zo snel mogelijk! Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:56 schreef nelisb het volgende:
Ik hoop dat ze geleverd worden voor 30 juli bij de winkels (wat wel logisch is, ze moeten tenslotte verkopen op de 30ste). Dan heb ik hem direct!!
Maar Borderlinx zit in de USA, dus waarom dan via de Apple UK online store?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je betaalt hetzelfde als je de iPhone bij de Apple Store Online UK bestelt en laat bezorgen via Borderlinx.
De A4 in de iPhone 4 is een 1GHz als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef WSquater het volgende:
Ik herinner me nog computers met 512 MB en een 1 Ghz processor (of is die A4 in de iPhone nou 800 Mhz ofzo?)!
De voornaamste innovatie in de 3GS is het kompas. Qua performance merk je het meest van het extra intern geheugen denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef WSquater het volgende:
[..]
3GS naar 4 is natuurlijk niet zo'n grote stap als 3G naar 4 (of zelfs 2G naar 4) maar goed. 3GS is maar een klein beetje sneller dan de 3G, en tja voice control en een wat betere camera. 3GS verschilt niet zo heel veel van de 3G
Ik herinner me nog computers met een harddisk van 500 MBquote:Ik herinner me nog computers met 512 MB en een 1 Ghz processor (of is die A4 in de iPhone nou 800 Mhz ofzo?)!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
De voornaamste innovatie in de 3GS is het kompas. Qua performance merk je het meest van het extra intern geheugen denk ik.
[..]
Ik herinner me nog computers met een harddisk van 500 MB
Idem. Mits ze 3 zwarte 32 GB modellen bij het filiaal waar ik bestelde hebben gekregen. Maar dat zal vast wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:56 schreef nelisb het volgende:
Ik hoop dat ze geleverd worden voor 30 juli bij de winkels (wat wel logisch is, ze moeten tenslotte verkopen op de 30ste). Dan heb ik hem direct!!
Je kan toch binnen 15 dagen je toestel terug inleveren (en dus ook het abonnement)?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef Stommerik het volgende:
Ik zal en moet mij inhouden om er één te bestellen. Mijn KPN abbo is net afgelopen vrijdag ingegaan
Broekies, ik ben begonnen op een Olivetti 286 met daarin welgeteld een harde schijf van 20MB! En die is nooit volgekomen! Werkte toen met MS Dos 4.0 via van die 5¼ inch floppies! Matrix printer en gaan met de tekstverwerking!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
Ik herinner me nog computers met een harddisk van 500 MB
Ik dacht, ik probeer nog een relatie met het getal 500 te houden. Mijn eerste computer had niet eens schijven, slechts een cassettedeck.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Broekies, ik ben begonnen op een Olivetti 286 met daarin welgeteld een harde schijf van 20MB! En die is nooit volgekomen! Werkte toen met MS Dos 4.0 via van die 5¼ inch floppies! Matrix printer en gaan met de tekstverwerking!
Vergeet mijn eerdere postquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je betaalt hetzelfde als je de iPhone bij de Apple Store Online UK bestelt en laat bezorgen via Borderlinx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |