Volgens mij weten ze hetzelf ook niet, want het was nooit het geval met de 2G, 3G(S). Lijkt me dan raar om ineens de policy te wijzigen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef dotKoen het volgende:
Hmm, net met Apple UK gebeld, die beweren dat er wereldwijde garantie op de iPhone 4 zit.
Nou, wel voor alle iPods en laptops, voor desktops niet, maar daar doet Apple niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef nelisb het volgende:
Ik heb geen bron. Maar naar mijn weten is dat toch met alle Apple producten?
Goed voor elkaar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Familie van mijn vriendin hebben een vakantieadres is Frankrijk waar zij een groot deel van juli en augustus verblijven, dus daar wordt hij naartoe gestuurd.
iPhone is simlockvrij en zonder abonnement (heb nog een Vodafone abo lopen, iPhone super-sim-only ¤13,50 per maand).
iPhone kost ¤629 voor de 16gb (32gb = ¤739). Verder geen verzendkosten, want ik ga zelf die kant op voor vakantie, en als ik geen zin/tijd heb om hem op te halen, neemt de familie van mijn vriendin hem mee naar NL.
Je betaalt hetzelfde als je de iPhone bij de Apple Store Online UK bestelt en laat bezorgen via Borderlinx.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Brawler het volgende:
[..]
Goed voor elkaar!Dat zijn nog eens leuke prijzen.
AppleCare is belachelijk aangezien je volgens Apple dan 2 jaar i.p.v. 1 jaar fabrieksgarantie hebt. Feit is en blijft dat je recht hebt op 2 jaar (*kuch* Consumentenrecht *kuch*) dus daar kan je je op beroepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef dotKoen het volgende:
Hmm, net nog een keer gebeld, volgens deze mevrouw werkt het wel als je AppleCare (twv 60 GBP) aanschaft.
Ach ja, ik hoop zo snel mogelijk! Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:56 schreef nelisb het volgende:
Ik hoop dat ze geleverd worden voor 30 juli bij de winkels (wat wel logisch is, ze moeten tenslotte verkopen op de 30ste). Dan heb ik hem direct!!
Maar Borderlinx zit in de USA, dus waarom dan via de Apple UK online store?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je betaalt hetzelfde als je de iPhone bij de Apple Store Online UK bestelt en laat bezorgen via Borderlinx.
De A4 in de iPhone 4 is een 1GHz als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef WSquater het volgende:
Ik herinner me nog computers met 512 MB en een 1 Ghz processor (of is die A4 in de iPhone nou 800 Mhz ofzo?)!
De voornaamste innovatie in de 3GS is het kompas. Qua performance merk je het meest van het extra intern geheugen denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef WSquater het volgende:
[..]
3GS naar 4 is natuurlijk niet zo'n grote stap als 3G naar 4 (of zelfs 2G naar 4) maar goed. 3GS is maar een klein beetje sneller dan de 3G, en tja voice control en een wat betere camera. 3GS verschilt niet zo heel veel van de 3G
Ik herinner me nog computers met een harddisk van 500 MBquote:Ik herinner me nog computers met 512 MB en een 1 Ghz processor (of is die A4 in de iPhone nou 800 Mhz ofzo?)!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
De voornaamste innovatie in de 3GS is het kompas. Qua performance merk je het meest van het extra intern geheugen denk ik.
[..]
Ik herinner me nog computers met een harddisk van 500 MB
Idem. Mits ze 3 zwarte 32 GB modellen bij het filiaal waar ik bestelde hebben gekregen. Maar dat zal vast wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:56 schreef nelisb het volgende:
Ik hoop dat ze geleverd worden voor 30 juli bij de winkels (wat wel logisch is, ze moeten tenslotte verkopen op de 30ste). Dan heb ik hem direct!!
Je kan toch binnen 15 dagen je toestel terug inleveren (en dus ook het abonnement)?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef Stommerik het volgende:
Ik zal en moet mij inhouden om er één te bestellen. Mijn KPN abbo is net afgelopen vrijdag ingegaan
Broekies, ik ben begonnen op een Olivetti 286 met daarin welgeteld een harde schijf van 20MB! En die is nooit volgekomen! Werkte toen met MS Dos 4.0 via van die 5¼ inch floppies! Matrix printer en gaan met de tekstverwerking!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht, ik probeer nog een relatie met het getal 500 te houden. Mijn eerste computer had niet eens schijven, slechts een cassettedeck.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Broekies, ik ben begonnen op een Olivetti 286 met daarin welgeteld een harde schijf van 20MB! En die is nooit volgekomen! Werkte toen met MS Dos 4.0 via van die 5¼ inch floppies! Matrix printer en gaan met de tekstverwerking!
Vergeet mijn eerdere postquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je betaalt hetzelfde als je de iPhone bij de Apple Store Online UK bestelt en laat bezorgen via Borderlinx.
M'n eerste pc in 1990/1991 had er een van 20 MBquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
3? Je legt alvast een voorraad aan voor als er eentje weer kapot gaat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem. Mits ze 3 zwarte 32 GB modellen bij het filiaal waar ik bestelde hebben gekregen. Maar dat zal vast wel.
Ik heb ooit nog 's als kleine gup meer dan 200 gulden neergelegd voor 32Mb EDO-Ramquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n eerste pc in 1990/1991 had er een van 20 MB. En dat kon ik met het programma MS Stacker bijna verdubbelen tot 36 MB!
![]()
36 MB is nu één Keynote-presentatie met wat hires-pics
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |