http://www.t-mobile.nl/pe(...)st_relax_1112010.pdfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Waarom, er staat toch bij:
Relax 35 + internet
¤ 28,95 p/m en iPhone ¤ 199,95
Heb de witte iPhones nooit mooi gevonden. Op een of andere manier lijken ze totaal niet op het wit van de oude iPods en MacBooks, maar zien ze er heel goedkoop uit. Misschien dat deze beter is omdat het wit glas is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Wie vind die witte mooi? Ik vind m echt afschuwelijk!
Die prijslijst komt helemaal niet overeen met de andere lijst...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/pe(...)st_relax_1112010.pdf
Er staat + en niet inclusief zoals bij de iphone abonnementen.
Volgens mij krijg je wel extra toestel korting als je een databundel erbij neemt.
quote:
Ik heb de witte iPhone nooit mooi gevonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Wie vind die witte mooi? Ik vind m echt afschuwelijk!
quote:
Want er zit een intel processor in de iPhone?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Markster het volgende:
[..]
ja. apple. Als sinds dat ze met intel in zee zijn gegaan.
precies de reactie van een applefreak. Ik heb het geld wel hoor, maar waarom zou ik dan (omdat ik het heb) opeens apple moeten kopen?quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die prijslijst komt helemaal niet overeen met de andere lijst...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Markster het volgende:
[..]
precies de reactie van een applefreak. Ik heb het geld wel hoor, maar waarom zou ik dan (omdat ik het heb) opeens apple moeten kopen?
Dit is precies hoe jullie allemaal denken. Ow ik heb het geld toch, laat ik het dan maar wegsmijten aan iets wat technisch eigenlijk helemaal niet meer zo hoogstaand is, maar hey dan vinden me vriendjes en de omgeving me tenminste hip/
het is de waarheid (in de meeste gevallen, ik zeg niet dat iedereen met een apple zo is!!) en dat weet je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jouw bloedirritante aannames zijn NET zo fucking debiel....
Moet altijd zo lachen dat er weer 1tje binnenkomt om dit soort dingen te roepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Markster het volgende:
[..]
precies de reactie van een applefreak. Ik heb het geld wel hoor, maar waarom zou ik dan (omdat ik het heb) opeens apple moeten kopen?
Dit is precies hoe jullie allemaal denken. Ow ik heb het geld toch, laat ik het dan maar wegsmijten aan iets wat technisch eigenlijk helemaal niet meer zo hoogstaand is, maar hey dan vinden me vriendjes en de omgeving me tenminste hip/
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Markster het volgende:
[..]
ja. apple. Als sinds dat ze met intel in zee zijn gegaan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Markster het volgende:
[..]
het is de waarheid (in de meeste gevallen, ik zeg niet dat iedereen met een apple zo is!!) en dat weet je.
reclame maken en doen alsof ze de beste zijn ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het heeft een deel een soort "bling bling" factor ja, maar zeggen dat het troep is en dat iedereen het koop ondanks dat is echt onzin.
Apple doet wat het moet doen, niet meer, niet minder. En wat het doet doet het goed.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Markster het volgende:
ow en nu gooi ik hem uit me myAT voordat me bloeddruk stijgt.
Dat je je zo druk kunt maken om een product wat je niet eens zelf hebt is echt een beetje bizar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Markster het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef Markster het volgende:
[..]
reclame maken en doen alsof ze de beste zijn ?
Pikomhoog heef verder niks te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je je zo druk kunt maken om een product wat je niet eens zelf hebt is echt een beetje bizar.
Anandtech heeft het signaalverlies gemeten dat optreedt wanneer je de "death grip" toepast. Het komt erop neer dat je bij normaal vasthouden zo'n 20 dB aan signaalverlies hebt. Ter referentie, dit is wat de signaalbalkjes voorstellen onder 4.0 en lager en 4.0.1:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nou de meeste mensen hier als apple freaks kunnen mij vast wel van een antwoord verschaffen. Ik had namelijk ergens gelezen dat de "dead" grip van de 4G reuze meevalt in europa, of voornamelijk in gebieden met een goede dekking (zoals heel nederland eigenlijk). Is dit waar, of is het bullshit?
Sorry, ik ben niet helemaal overtuigd. Ik ben echt geen expert trouwens dus als je me kan verbeteren, no problem.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/pe(...)st_relax_1112010.pdf
Er staat + en niet inclusief zoals bij de iphone abonnementen.
Volgens mij krijg je wel extra toestel korting als je een databundel erbij neemt.
En je blijft toch terugkomen, je houdt je niet echt aan je woord...quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Markster het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Ik verwijs puur naar de pdf die onderaan de pagina staat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet helemaal overtuigd. Ik ben echt geen expert trouwens dus als je me kan verbeteren, no problem.
Ik maak uit deze pagina op dat bij een Rleax abo wel degelijk internet is inbegrepen.
Nogmaals: heb jij het kunnen repliceren met je eigen iPhone 4? Of lul je maar wat na wat je op het internet vindt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:00 schreef Stringer het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen zo'n bumpertje willen gebruiken. Het is natuurlijk een kneiter van een ontwerpfout. Ik bedoel, Apple stapt sinds lange tijd af van het 'ovale' ontwerp naar vierkant en ze maken gelijk een fuckup.
Klopt, doet T-Mobile voor Apple...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef WSquater het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe Apple het elke keer weer flikt. Elk jaar weer verkoopt de iPhone beter en beter in Nederland, maar je ziet Apple nooit reclame maken voor de iPhone (in Nederland) op TV ofzo
Ja, natuurlijk de media praten erover.. maar toch..
Ik ben vorige week in de USA geweest, ik heb gezien dat het probleem bestaat. Of het in NL ook zo zal zijn weet ik natuurlijk niet (Wellicht is het netwerk daar slechter).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nogmaals: heb jij het kunnen repliceren met je eigen iPhone 4? Of lul je maar wat na wat je op het internet vindt?
Ik hoop het eerste, maar ik vermoed het tweede.
Ik denk dat het weinig mensen boeit. Alleen de echte Apple design freaks/liefhebbers wellicht. Ik zie zoveel iPhone 3G/3G's met hoezen eromheen. Ken weinig mensen die hem, net als ik, zónder hoes gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in de USA geweest, ik heb gezien dat het probleem bestaat. Of het in NL ook zo zal zijn weet ik natuurlijk niet. (Wellicht is het netwerk daar slechter)
Maar dat was mijn punt ook niet. Ik vraag me gewoon hoe het bij Apple users valt om een bumper om hun telefoon te moeten doen en daarmee binnen 10 seconden na aanschaf het vernieuwde ontwerp te torpederen.
Dat moet gewoon niet lekker voelen.
Bronbronbronbronquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef nelisb het volgende:
Zoals blijkt uit ervaring in Nederland valt het reuzemee met het probleem. Vooralsnog lijkt een bumper dus ook niet nodig. Dus nee je hoeft geen bumper eromheen te doen.
Dat is het probleem dus ook: het netwerk daar is slechter. Met (zeer wsl) het slechtste netwerk van Nederland heb ik de deathgrip nog nooit kunnen repliceren. Verder is er ook genoeg bewijs dat dit probleem zich voordoet met de 3GS, maar ook met andere telefoons.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in de USA geweest, ik heb gezien dat het probleem bestaat. Of het in NL ook zo zal zijn weet ik natuurlijk niet (Wellicht is het netwerk daar slechter).
Maar dat was mijn punt ook niet. Ik vraag me gewoon hoe het bij Apple users valt om een bumper om hun telefoon te moeten doen en daarmee binnen 10 seconden na aanschaf het vernieuwde ontwerp te torpederen.
Dan verkeer je in andere kringenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig mensen boeit. Alleen de echte Apple design freaks/liefhebbers wellicht. Ik zie zoveel iPhone 3G/3G's met hoezen eromheen. Ken weinig mensen die hem, net als ik, zónder hoes gebruiken.
Ik heb inderdaad gehoord dat de netwerkdekking van mobiele operators in de VS een stuk slechter is dan hier in Nederland. Nu heb ik daar zelf geen ervaring mee, dus daar kan ik inderdaad niets over zeggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in de USA geweest, ik heb gezien dat het probleem bestaat. Of het in NL ook zo zal zijn weet ik natuurlijk niet (Wellicht is het netwerk daar slechter).
Als ik geen hoesje om m'n iPhone had gehad, was 'ie nu zeker al een keer of vier total loss geweest.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dan verkeer je in andere kringen
Ik ken praktisch niemand, maar dan ook niemand die een hoesje om zijn iPhone heeft. Zowel zakelijk als in de vriendenkring. Ding gaat gewoon de broekzak in, zonder sleutels natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik geen hoesje om m'n iPhone had gehad, was 'ie nu zeker al een keer of vier total loss geweest.
Ik ken ook genoeg mensen die dat hebben, maar belangrijker: ik weet hoe slordig ik ben. M'n iPhone heeft al meerdere malen in de regen op de stoep gelegen, op tegels gevallen etc. etc. Zonder hoesje doe ik geen 2 jaar met een telefoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik heb ff ge-edit, ken er toch een paar. Moest ff goed nadenken
Same here. Al die lui die hun iPhones vol plakken met beschermspul vallen onder de categorie "lening afgesloten om er bij te horen".quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dan verkeer je in andere kringen
Ik ken praktisch weinig mensen niemand, maar dan ook niemand die een hoesje om zijn iPhone hebben. Zowel zakelijk als in de vriendenkring. Ding gaat gewoon de broekzak in, zonder sleutels natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef appelsjap het volgende:
iPhone 4 16GB Wit besteld! gaat me een jaar extra abo kosten, en 430 euro, (3GS kapot, tmobile renewal programma).
True! Maar ik verzeker hem wel ;-)!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Same here. Al die lui die hun iPhones vol plakken met beschermspul vallen onder de categorie "lening afgesloten om er bij te horen".
Fake fucks!
Wat is een i-phone?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Bij de voorinschrijving kun je alleen de i-phone abo's aanvinken... Waarom kun je niet kiezen voor de relax abo's?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef appelsjap het volgende:
iPhone 4 16GB Wit besteld! gaat me een jaar extra abo kosten, en 430 euro, (3GS kapot, tmobile renewal programma).
Dat lijkt me ook ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Serieus?
Dan kan je toch beter 200¤ bijleggen en los kopen?
Iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Serieus?
Dan kan je toch beter 200¤ bijleggen en los kopen?
Heb je familie/kennissen/vrienden in Frankrijk wonen ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Superhuuper het volgende:
Heb zojuist een mailtje gekregen van Apple dat mijn iPhone is verzonden.
9 juli besteld via www.apple.fr (afleveradres in Frankrijk)
Oorspronkelijke data waren: 30 juli verzenden, op of voor 6 augustus afleveren.
Is nu dus geworden: 20 juli verzenden, op of voor 26 juli afleveren.
Laten vallen is niet gelijk total lossquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik geen hoesje om m'n iPhone had gehad, was 'ie nu zeker al een keer of vier total loss geweest.
Ik weet 100% zeker dat ik m'n iPhone had gesloopt als er geen hoesje omheen had gezeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Laten vallen is niet gelijk total loss
Ik spreek uit ervaring
Je bedoelt dat je denkt nog onvoorzichiger te zijn dan dat ik ben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik m'n iPhone had gesloopt als er geen hoesje omheen had gezeten.
Bestel er voor mij ook eentje een 32 gig en zwart en ik betaal je 30 euro extraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Superhuuper het volgende:
Heb zojuist een mailtje gekregen van Apple dat mijn iPhone is verzonden.
9 juli besteld via www.apple.fr (afleveradres in Frankrijk)
Oorspronkelijke data waren: 30 juli verzenden, op of voor 6 augustus afleveren.
Is nu dus geworden: 20 juli verzenden, op of voor 26 juli afleveren.
Ik heb m'n telefoon al meerdere keren van de stoep geveegd nadat ik 'em per ongeluk m'n auto uit had geslingerd omdat ik m'n jas pakte en was vergeten dat m'n telefoon erop lag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt nog onvoorzichiger te zijn dan dat ik ben?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt nog onvoorzichiger te zijn dan dat ik ben?
Bij verlenging uiteraard nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat ze ook aansluitkosten hebben, maar ik ben toch allang aangesloten
Familie van mijn vriendin hebben een vakantieadres is Frankrijk waar zij een groot deel van juli en augustus verblijven, dus daar wordt hij naartoe gestuurd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef Brawler het volgende:
[..]
Heb je familie/kennissen/vrienden in Frankrijk wonen ofzo?![]()
Zonder abonnement? En wat heeft de iPhone je gekost? 16/32 GB?
Nogal wat vragen
Ik die van mij ook, maar hij kan best wat hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon al meerdere keren van de stoep geveegd nadat ik 'em per ongeluk m'n auto uit had geslingerd omdat ik m'n jas pakte en was vergeten dat m'n telefoon erop lag.
Om nog maar te zwijgen over de keren dat ik 'em op een tegelvloer heb laten vallen.
Let er dan wel op dat je een internet abo erbij hebt. En een smsbundel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef Viezze het volgende:
Ik zit er over te denken om de iPhone met een Relax abonnement te nemen, die i-abonnementen zijn voor mij vrij prijzig (bel weinig, sms veel). En dan gewoon twee jaar. Maar die levertijden
Dit noem ik total loss hoor. Ik zou echt niet kunnen leven met een kras in het scherm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik die van mij ook, maar hij kan best wat hebben
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit noem ik total loss hoor. Ik zou echt niet kunnen leven met een kras in het scherm.
Relax bundels zijn veranderd, tegenwoordig smsen+bellen uit de bundel en onbeperkt houdbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef timbob het volgende:
[..]
Let er dan wel op dat je een internet abo erbij hebt. En een smsbundel.
Ik heb ook een relax 30, geloof ik, maar ik moet de sms'jes los betalen.
Zo, 30 euro extra nog wel. Ik kan ze vooralsnog met 300 euro winst verkopen. (maar dat doe ik niet, ik heb er maar 1 besteld..)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef ragnarokgod het volgende:
[..]
Bestel er voor mij ook eentje een 32 gig en zwart en ik betaal je 30 euro extra
Ik ken ook iemand die er zo bij loopt, maar ik heb dan echt liever een hoesje om m'n telefoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij doet het dan nog prima, ik zie bakken mensen met zo'n iPhone.....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die er zo bij loopt, maar ik heb dan echt liever een hoesje om m'n telefoon.
Total loss is voor mij als ie niet meer zou werken, en officieel als het schadebedrag hoger ligt dan de waarde. Beide is niet het gevalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit noem ik total loss hoor. Ik zou echt niet kunnen leven met een kras in het scherm.
Same here! Behalve de iPad dan, want die heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn 3GS is nu een jaar oud, altijd zonder hoesje gebruikt, krasloos op wat minikrasjes op het Applelogo na.
Zelfs mijn ipad heeft nu al meer krasjes achterop.
Echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij doet het dan nog prima, ik zie bakken mensen met zo'n iPhone.....
Met 1 krasje leer je te leven. Uiteraard nadat je uit een psychiatrische inrichting bent ontslagen wegens het vermoorden van Steve Jobs.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn 3G zat helemaal onder de krassen. Dat maakt vanzelf niet meer uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Met 1 krasje leer je te leven. Uiteraard nadat je uit in psychiatrische inrichting bent ontslagen wegens het vermoorden van Steve Jobs.
Waarom bij een T-mobile shop, kan toch ook bij iedere willekeurige telefoonwinkel die T-Moble levert?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Met 1 krasje leer je te leven. Uiteraard nadat je uit een psychiatrische inrichting bent ontslagen wegens het vermoorden van Steve Jobs.
En mensen die nog niet hebben gereserveerd... als je in een T-Mobile Shop reserveert/voorinschrijft kom je mogelijk sneller aan de beurt. Dit jaar lijkt weer het zelfde als vorig jaar te gebeuren: bestellen via internet of telefoon en op laten sturen duurt langer dan, reserveren/voorinschrijven in een T-Mobile Shop (50 euro aanbetalen) en zelf ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |