quote:
Koren, Erviti en Da Dalto heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Arcee het volgende:
Kristjan Koren
Thomas Rohregger
Imanol Erviti
Wesley Sulzberger
In de proloog kwam z'n naam wel een aantal maal voorbij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef marcodej het volgende:
Malori van Lampre heb ik nog niet gehoord.
Kroon heeft die dag dat Evans geel droeg het nodige kopwerk gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Chiappucci het volgende:
Deze renners heb ik ook amper gehoord of gezien:
Grivko, Noval, Barry, Pauwels, Koren, Quinziato, Maaskant, Roux, Vorganov, D. Lloyd, Klier, Bookwalter, Kroon, Seeldraeyers, Wegmann, Sprick, Gavazzi, Spilak, Duran.
Ik heb hem nog niet gezien...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Falco het volgende:
Na het topic van vorig jaar is het tijd om dit jaar ook maar eens de balans op te maken. Welke coureur is deze Toureditie het onopvallendst?
rui costa was dat niet de Mike Tyson van de eerste week?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:54 schreef Felagund het volgende:
FARIA DA COSTA Rui Alberto
ROHREGGER Thomas
Heb ik nog niet veel van gehoord.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Chiappucci het volgende:
Deze renners heb ik ook amper gehoord of gezien:
Grivko, Noval, Barry, Pauwels, Koren, Quinziato, Maaskant, Roux, Vorganov, D. Lloyd, Klier, Bookwalter, Kroon, Seeldraeyers, Wegmann, Sprick, Gavazzi, Spilak, Duran.
Gavazzi was mee in de ontsnapping naar Spa, en de eerste die daar op zijn bek ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En ik wist niet eens dat Gavazzi mee deed in deze tour...
Je hebt gelijk, dat was wel opvallend.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef solaire het volgende:
[..]
rui costa was dat niet de Mike Tyson van de eerste week?
Die werd al eens 6de in een ritquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef Spaulding het volgende:
Die japanner bij bougyues..Arashito ofzo?
Heb hem ook al een paar keer zien werken bovendien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die werd al eens 6de in een rit
Die zat in de negende etappe mee in de kopgroep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef Gitank2 het volgende:
Nocentini, ook niet gezien, alleen van gehoord omdat ie loste.
Vast gevolgen van een beenbreuk in het voorjaar.
Spilak is al snel een paar keer hard gevallen, daarna heel erg lang op kop gesleurd voor Petacchi in de vlakke ritten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef eentwee het volgende:
Spilak nog niks van gezien. Net als half Cervelo.. Klier, Lloyd, Lancaster. Maar misschien hebben die wel eens in beeld gereden? Andere kandidaten: Sprick, Isasi, Rohregger..
Isasi heeft wel een keer aangevallen in het begin van de Tour, Lloyd wordt af en toe genoemd als hij moet lossen. Spilak knecht regelmatig voor Petacchi.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef eentwee het volgende:
Spilak nog niks van gezien. Net als half Cervelo.. Klier, Lloyd, Lancaster. Maar misschien hebben die wel eens in beeld gereden? Andere kandidaten: Sprick, Isasi, Rohregger..
Mwoa de Perezjes zijn wel in beeld geweest, evenals Sammie San natuurlijk. Ook Velasco en Vedrugo zijn nog genoemd, in de etappe toen Armstrong paar keer onderuit ging, ook mede dankzij hun stuntelingenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:15 schreef vaarsuvius het volgende:
nog wat kandidaten
ongeveer 50% van Euskatel
Van Klier wist ik eigenlijk ook niet dat 'ie meedeed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Klier lijkt een van de beste opties tot nu toe, en ik had inderdaad ook niet door dat Sprick meedoet dit jaar.
De enige reden dat ik het wist, is dat we voor een Tourpoule de rode lantaarn moesten voorspellen en Klier daar vaak werd genoemdquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Klier wist ik eigenlijk ook niet dat 'ie meedeed.
Bouet was die kerel die in Spa nog even tweede werd. El Fares is in de aanval geweest. Ik heb Maxim Iglinski en Egoi Martinez helemaal niet gezien deze tour. Normaal gesproken behoorlijke renners.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:15 schreef vaarsuvius het volgende:
nog wat kandidaten
Maxime Bouet
Volodimir Gustov
ongeveer 50% van Euskatel
Eros Capecchi
Jose Alberto Benitez
Julien El Fares
Jérémy Roy
Wesley Sulzberger
Spilak zal je ook niet meer zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:06 schreef HolyGhost het volgende:
Egoi Martinez! Dat was toch één van de smaakmakers vorig jaar.
Spilak heb ik ook nog amper gezien. Daar had ik ook meer van verwacht.
Iglinski heb ik inderdaad niet heel veel gehoord, terwijl ie toch in de ploeg rijdt die waarschijnlijk de Tourwinnaar levert.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:15 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bouet was die kerel die in Spa nog even tweede werd. El Fares is in de aanval geweest. Ik heb Maxim Iglinski en Egoi Martinez helemaal niet gezien deze tour. Normaal gesproken behoorlijke renners.
Vandaag iig wel, kon nog even bij Kolobnev blijven op de Tourmalet, voordat ze beiden gegrepen werden door Contador en co.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Gitank2 het volgende:
... dubbel.. Burghardt heb ik niet vaak gezien, maar die zal ook wel in beeld zijn geweest
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef Aalbers het volgende:
De bekende ''Veaugrenard-etappe'' wordt nog vaak genoemd door de commentatoren. Dit gaat over een vlucht die heel lang duurt, maar dat je vlak voor de meet wordt opgepikt door het peloton.
Veaugrenard had eens een lange ontsnapping, maar werd op 200m gepakt door het peloton.
Zijn allebei wel ter sprake gekomen. Hoewel meestal als ze bergop wel wat vroeg gelost werden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:13 schreef Leatherface het volgende:
Noval en Iglinski heb ik van de Astana-ploeg inderdaad niet veel gezien of gehoord, maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn allebei wel ter sprake gekomen. Hoewel meestal als ze bergop wel wat vroeg gelost werden.
Ja, in de bergen als 'ie vroeg gelost werd (voor zijn doen).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is Serge Pauwels eigenlijk al ergens in beeld gekomen ?
Een keer 12e en een keer 17e (en een keer gedag gezegd tegen z'n familie, maar dat was het inderdaad wel een beetje)quote:
Ik heb m'n best gedaan...maar inderdaad werd ie alleen op Fok genoemd, door mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:35 schreef Tornadovis het volgende:
Thomas Rohregger (Milram) ook nooit gezien of horen noemen.
Die is vaak in beeld geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |