quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef Aalbers het volgende:
De bekende ''Veaugrenard-etappe'' wordt nog vaak genoemd door de commentatoren. Dit gaat over een vlucht die heel lang duurt, maar dat je vlak voor de meet wordt opgepikt door het peloton.
Veaugrenard had eens een lange ontsnapping, maar werd op 200m gepakt door het peloton.
Zijn allebei wel ter sprake gekomen. Hoewel meestal als ze bergop wel wat vroeg gelost werden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:13 schreef Leatherface het volgende:
Noval en Iglinski heb ik van de Astana-ploeg inderdaad niet veel gezien of gehoord, maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn allebei wel ter sprake gekomen. Hoewel meestal als ze bergop wel wat vroeg gelost werden.
Ja, in de bergen als 'ie vroeg gelost werd (voor zijn doen).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is Serge Pauwels eigenlijk al ergens in beeld gekomen ?
Een keer 12e en een keer 17e (en een keer gedag gezegd tegen z'n familie, maar dat was het inderdaad wel een beetje)quote:
Ik heb m'n best gedaan...maar inderdaad werd ie alleen op Fok genoemd, door mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:35 schreef Tornadovis het volgende:
Thomas Rohregger (Milram) ook nooit gezien of horen noemen.
Die is vaak in beeld geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |