Hmm. Oke.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die zijn al wel leverbaar, ik heb ook al preview spullen. Maar zoals alltijd zijn sommige dingen nog niet leverbaar.
Als je uit de previewcatalogus had besteld (in mei een keer), zou het begin augustus worden geleverd. Maar bij mij is het dus al een paar weekjes eerder gekomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, maar het leek mij dat dat voor al die artikelen gold. Waarom dan niet voor de spullen die Lauwheid uit de preview catalogus heeft besteld?
Oh oke, dan zal het vast goedkomen. Nog even een vraag (bestel namelijk niet zo vaak ietsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:23 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Laatst deden ze bij mij niet moeilijk iig. Ze vertelde dat ze eerst altijd de zakjes nodig hadden voor een bepaald nummer dat erop staat, maar die staan nu ook op de kaartjes. Ofzoiets.
die onderste !!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Ik wilde al langer een leren sleehak, maar nou vind ik die grijze ook wel mooi.Al kun je daar denk ik nergens mee komen zonder de stof te verpesten. Hmm.
Ik wil die bovenste graag, maar had ze liever in het zwart suede gehad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Ik wilde al langer een leren sleehak, maar nou vind ik die grijze ook wel mooi.Al kun je daar denk ik nergens mee komen zonder de stof te verpesten. Hmm.
Ik vind de grijze mooierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Ik heb de zwarte besteld, wou zulke al heel langquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Grijs! Maar dan moet je m wel dragenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Kan zijn dat hij een deze dagen pas wordt aangemeld hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Doet track and trace t niet goed?
Er staat dat mn bestelling onderweg is, maar bij track and trace kan ie m nergens vinden
Omdat als er normaal al staat bestelling onderweg ik het meteen kan controleren, en deze keer dus niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij een deze dagen pas wordt aangemeld hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:02 schreef K.Weenie het volgende:
Aah moeilijk moeilijk, ik bestel ze gewoon allebei.Kan ik het dilemma nog een beetje voor me uit schuiven.
jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Vroeger kon je nog op die meldingen klikken, maar 'zending gesorteerd in sorteercentrum' is toch dat hij wrs de volgende dag komt?
Ik hou normaal niet van sleehakken, maar ik vond die grijze echt leuk!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Als ik er op dat nummer klik 3S...... vind ie niks bij track and trace, wat normaal wel het geval wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Vroeger kon je nog op die meldingen klikken, maar 'zending gesorteerd in sorteercentrum' is toch dat hij wrs de volgende dag komt?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie trouwens hoe de schoenen van H&M vallen? Ik heb soms 38, soms 39, kan ik het op 38 wagen? Anders zit ik straks met 4 paar schoenen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie trouwens hoe de schoenen van H&M vallen? Ik heb soms 38, soms 39, kan ik het op 38 wagen? Anders zit ik straks met 4 paar schoenen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben aan het afvallen dus heb geen idee welke maat ik in de herfst heb,maar ik durfde het risico niet te nemen dat dadelijk mijnherfstjas niet meer leverbaar is,dus heb m in 2 maten besteld en dan zie ik van de herfst wel welke me past,verpats ik die ander op MP
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zegmaar vrijwel elke ochtend online?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:35 schreef Jacky1234 het volgende:
Kent iemand deze top en weet hoe ik die kan bestellen?
[ afbeelding ]
Volgens de winkel is deze alleen online verkrijgbaar. Ze hadden toevallig een xs-je teruggekregen, supermooi!Maar niet echt mijn maat
![]()
Ben benieuwd want wil m heeeeeeeeeeeeeeeel graag en hoop dat iemand t weet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is zegmaar vrijwel elke ochtend online?
Het is een jurkje, dus je moet bij jurken/rokken kijken en dan 'laat alles zien'.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:52 schreef Jacky1234 het volgende:
[..]
Echt?
Nog nooit gezien en zit regelmatig om 5.30 te shoppen. Weet je t zeker? In de sale sectie of de gewone?
Ga dan morgenochtend of maandag eens kijken.
Noop. hier geen problemen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:02 schreef Tamashii het volgende:
Hooow, heeft iedereen een technische fout als ze iets willen bestellen?
hij staat er sochtends?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef Redisformurder het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'Fifties Style' shorts wil ik al een tijdje, maar hij was steeds uitverkocht. Nu staat 'ie helemaal niet meer op de site.Heeft iemand hem misschien nog ergens zien liggen?
Blue my Mind is echt mn lievelingsnagellak geworden, die kleur is stralend en uniek, een echte musthave!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Enfermera het volgende:
En ik mag eik niet bestellen, geldloos enzoZoveel leuke dingen verder! En die nagellakjes!
Ja, bij mij is ook vrijwel alles bout. Ik had een bestelling van +/- 400 euro, echt héél véél items.. en 95% gaat terugquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Enfermera het volgende:
Godverdegodver, alles van mn fall-preview bestelling is boutLange trui is te groot, gewone trui met pofmouwtjes is niet leuk, pyjamabroek is te groot (terwijl anderen van vorige seizoenen te klein waren
), en een shirtje is te lang
Pfff.
En ik mag eik niet bestellen, geldloos enzoZoveel leuke dingen verder! En die nagellakjes!
Ohh! Jeuz, zoveel niet leuk joh?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Shaz het volgende:
[..]
Ja, bij mij is ook vrijwel alles bout. Ik had een bestelling van +/- 400 euro, echt héél véél items.. en 95% gaat terugAlleen twee truitjes en een vest zijn leuk. Had allerlei leuke dingen besteld: die shortjes met die strikband in roze, bruin en donkergrijs. De zwarte sleehak enkellaarsjes.. Die jas met dat zwarte bloemenceintuur in kitt.. Heel veel uit de fall-preview.. En t zat allemaal voor geen meter
Echt ZO balen.
Sale, maar hij is redelijk nieuwquote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef pinquit het volgende:
welke trui is dat? uit de nieuwe coll. of sale?
staat nu in de sale voor 14,95.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef pinquit het volgende:
welke trui is dat? uit de nieuwe coll. of sale?
Bij mij ook!!!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
Dit is echt sneu.Ik had een bestelling gekregen waarvan ik overigens niets heb gehouden, en daar zat een briefje bij zag ik net, met een kortingscode in (speciaal voor mij als klant, blabla). Voer ik 'm net in; doet het niet, is onjuist, zegtie.
Omfg.
ik vind m leuk zoquote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hmm nouja ik ben bang dat als ik een L ofzo neem dat die helemaal van mn schouders valt, want dat wil ik juist niet.. Ik houd hem wel gewoon in S, voor boven een spijkerbroek of shorts..
Ja op marktplaats. Ben bang dat ie van trend is, net als de top die ik vorige week zocht. Dan komen ze niet op de webshop.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:32 schreef pinquit het volgende:
iemand deze al ergens tegengekomen?
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar ff gemailt, ben benieuwd wat ik terugkrijg...quote:
ok. thnx anywayquote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja op marktplaats. Ben bang dat ie van trend is, net als de top die ik vorige week zocht. Dan komen ze niet op de webshop.
Er staan wel Trend spullen op de webshop hoor, alleen niet alles nee, net als bij de gewone collectie.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja op marktplaats. Ben bang dat ie van trend is, net als de top die ik vorige week zocht. Dan komen ze niet op de webshop.
Ja gewoon met legging of panty, want ik haat leggings + korte shirtjes/truien erbovenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik vind m leuk zohad je m langer willen dragen zonder broek ofzo?
is dat dat meisje met die extreem opstaande lipquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef alors het volgende:
Hadden jullie trouwens gezien dat dat blonde meisje uit de Divided campagne, Patricia van Hollands Next Top Model is?
Oke, dan ga ik morgen wat eerder opstaanquote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij moet je het morgen dan weer proberen.
same here...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
Dit is echt sneu.Ik had een bestelling gekregen waarvan ik overigens niets heb gehouden, en daar zat een briefje bij zag ik net, met een kortingscode in (speciaal voor mij als klant, blabla). Voer ik 'm net in; doet het niet, is onjuist, zegtie.
Omfg.
nuja, ik heb 2 dingen geprobeerd; de witte trui (grote kans dat die idd uitverkocht is dusquote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je het echt bij elk artikel? Klik gewoon random op artikelen? Want soms staan uitverkochtte artikelen idd nog op de site, maar zijn ze wel degelijk uitverkocht.
wel lief thoughquote:Op maandag 26 juli 2010 09:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze in xs, maar hij valt bij mij heel erg groot.. Ik heb hem zelfs een keer te heet gewassen, maar hij kromp niet..
[ afbeelding ]
het is echt een jurkje
Die heb ik ook, maar ik had hem al een tijd geleden in Barcelona gekocht, bij mij schijnt die trouwens niet zo erg door hoor?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik twijfelde eerst over deze, maar toch besteld
[ afbeelding ]
En die blousejes zijn echt heel erg mooi! Wel doorzichtig, maargoed.
En ik zou hem niet zo boven een broek dragen (je lijkt zwanger), maar in een taillerokje oid zijn ze echt onwijs mooi!
Misschien is het toch niet precies dezelfde,quote:Op maandag 26 juli 2010 09:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar ik had hem al een tijd geleden in Barcelona gekocht, bij mij schijnt die trouwens niet zo erg door hoor?
Heet wassen als iets te groot is, doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze in xs, maar hij valt bij mij heel erg groot.. Ik heb hem zelfs een keer te heet gewassen, maar hij kromp niet..
[ afbeelding ]
het is echt een jurkje
Ik denk het. En deze heeft onderaan ook niet zo'n elastiek (waardoor zwangerlook als je hem zo draagt als jij nu)quote:Op maandag 26 juli 2010 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
hier had ik hem aan, ik denk dat de stof net iets anders is inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |