quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie trouwens hoe de schoenen van H&M vallen? Ik heb soms 38, soms 39, kan ik het op 38 wagen? Anders zit ik straks met 4 paar schoenen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben aan het afvallen dus heb geen idee welke maat ik in de herfst heb,maar ik durfde het risico niet te nemen dat dadelijk mijnherfstjas niet meer leverbaar is,dus heb m in 2 maten besteld en dan zie ik van de herfst wel welke me past,verpats ik die ander op MP
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zegmaar vrijwel elke ochtend online?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:35 schreef Jacky1234 het volgende:
Kent iemand deze top en weet hoe ik die kan bestellen?
[ afbeelding ]
Volgens de winkel is deze alleen online verkrijgbaar. Ze hadden toevallig een xs-je teruggekregen, supermooi!Maar niet echt mijn maat
![]()
Ben benieuwd want wil m heeeeeeeeeeeeeeeel graag en hoop dat iemand t weet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is zegmaar vrijwel elke ochtend online?
Het is een jurkje, dus je moet bij jurken/rokken kijken en dan 'laat alles zien'.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:52 schreef Jacky1234 het volgende:
[..]
Echt?
Nog nooit gezien en zit regelmatig om 5.30 te shoppen. Weet je t zeker? In de sale sectie of de gewone?
Ga dan morgenochtend of maandag eens kijken.
Noop. hier geen problemen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:02 schreef Tamashii het volgende:
Hooow, heeft iedereen een technische fout als ze iets willen bestellen?
hij staat er sochtends?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef Redisformurder het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'Fifties Style' shorts wil ik al een tijdje, maar hij was steeds uitverkocht. Nu staat 'ie helemaal niet meer op de site.Heeft iemand hem misschien nog ergens zien liggen?
Blue my Mind is echt mn lievelingsnagellak geworden, die kleur is stralend en uniek, een echte musthave!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Enfermera het volgende:
En ik mag eik niet bestellen, geldloos enzoZoveel leuke dingen verder! En die nagellakjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |