is dat dat meisje met die extreem opstaande lipquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef alors het volgende:
Hadden jullie trouwens gezien dat dat blonde meisje uit de Divided campagne, Patricia van Hollands Next Top Model is?
Oke, dan ga ik morgen wat eerder opstaanquote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij moet je het morgen dan weer proberen.
same here...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
Dit is echt sneu.Ik had een bestelling gekregen waarvan ik overigens niets heb gehouden, en daar zat een briefje bij zag ik net, met een kortingscode in (speciaal voor mij als klant, blabla). Voer ik 'm net in; doet het niet, is onjuist, zegtie.
Omfg.
nuja, ik heb 2 dingen geprobeerd; de witte trui (grote kans dat die idd uitverkocht is dusquote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je het echt bij elk artikel? Klik gewoon random op artikelen? Want soms staan uitverkochtte artikelen idd nog op de site, maar zijn ze wel degelijk uitverkocht.
wel lief thoughquote:Op maandag 26 juli 2010 09:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze in xs, maar hij valt bij mij heel erg groot.. Ik heb hem zelfs een keer te heet gewassen, maar hij kromp niet..
[ afbeelding ]
het is echt een jurkje
Die heb ik ook, maar ik had hem al een tijd geleden in Barcelona gekocht, bij mij schijnt die trouwens niet zo erg door hoor?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik twijfelde eerst over deze, maar toch besteld
[ afbeelding ]
En die blousejes zijn echt heel erg mooi! Wel doorzichtig, maargoed.
En ik zou hem niet zo boven een broek dragen (je lijkt zwanger), maar in een taillerokje oid zijn ze echt onwijs mooi!
Misschien is het toch niet precies dezelfde,quote:Op maandag 26 juli 2010 09:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar ik had hem al een tijd geleden in Barcelona gekocht, bij mij schijnt die trouwens niet zo erg door hoor?
Heet wassen als iets te groot is, doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze in xs, maar hij valt bij mij heel erg groot.. Ik heb hem zelfs een keer te heet gewassen, maar hij kromp niet..
[ afbeelding ]
het is echt een jurkje
Ik denk het. En deze heeft onderaan ook niet zo'n elastiek (waardoor zwangerlook als je hem zo draagt als jij nu)quote:Op maandag 26 juli 2010 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
hier had ik hem aan, ik denk dat de stof net iets anders is inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |