quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Ticootje het volgende:
Kinderwagen heb je toch niet nodig direct na de bevalling?

quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet direct nee, daarom heb ik 'm ook fijntjes duidelijk gemaakt dat ie na de bevalling zo'n week heeft om orde op zaken te stellen... Ultimatums roeleren
en nu tijd voor een uitgebreid badje en mezelf opkalefateren voor het huwelijk...

idem. T'is al erg genoeg dat ik het visioen heb dat ze straks dat "onderkantje" omhoog moeten hijsen met een stel bretels...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
O nee, daar heb je dat woord weer.... Ieeeeeeeeeeuw
Ik krijg zo enorm de kriebels van het woord; "onderkantje"

Fluugs! Vandaag uitgeteld!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet direct nee, daarom heb ik 'm ook fijntjes duidelijk gemaakt dat ie na de bevalling zo'n week heeft om orde op zaken te stellen... Ultimatums roeleren
en nu tijd voor een uitgebreid badje en mezelf opkalefateren voor het huwelijk...

Ik heb hem gebruikt als wieg ivm kleine slaapkamer was een rijdbaar ding handiger, dus wel direct gebruikt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Ticootje het volgende:

Oja, dat natuurlijk ook ja!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ging na een paar dagen al buiten wandelen, al stelde de afstand niets voor.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef pessie het volgende:
[..]
idem. T'is al erg genoeg dat ik het visioen heb dat ze straks dat "onderkantje" omhoog moeten hijsen met een stel bretels...

Ik gebruikte 'm vooral als rollator. De eerste week mocht ik m'n bed niet uit, maar dat hield ik niet vol, dus na een paar dagen toch maar de trap af en dan achter de kinderwagen naar de bank strompelen of naar de koelkast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Ticootje het volgende:

Dat je schaamlippen tot op je knieen hangen natuurlijk.quote:

quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ging na een paar dagen al buiten wandelen, al stelde de afstand niets voor.
Ik vind het echt heel dom van Martijn. Kan hij zometeen in de kraamweek een onderstel schilderen... alsof hij dan niet iets beters te doen heeft. Ik zou waarschijnlijk bij een online babyzaak een kinderwagen bestellen die binnen nu en een dag of een paar dagen geleverd wordt.
Anyway, het is je uitgerekende datum!![]()
![]()

Ah, post-delivery SM....quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat je schaamlippen tot op je knieen hangen natuurlijk.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:03 schreef maffemuts het volgende:
En naast me ... lag een peutertje te snurken en zich net zo ingebouwd als mamma.. kussentje onder t buikje, dekentje tussen de knietjes

Dat begrijp ik, maar het is toch fijn om gewoon een kinderwagen te hebben? Mag Martijn die later weer via Marktplaats verkopen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zo'n jaren 50 wagen... En als echte hormonenbom wil ik natuurlijk alleen diiiiiieeeeeeee * hysterisch uithaalt

Dat is net zo'n foto die je van jezelf krijgt als je met je hoofd op het kopieerapparaat gaat liggen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef Orea het volgende:
Egopost!
Kijk eens! Mijn speklapje heeft mijn lippen![]()
![]()
[ afbeelding ]
/egopost

quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het is toch fijn om gewoon een kinderwagen te hebben? Mag Martijn die later weer via Marktplaats verkopen.Je kunt overwegen om een wagen te kopen als DML nu op het oog heeft (zie het topic over kinderwagens) waar je een MaxiCosi op kunt zetten. Dan heb je in ieder geval iets en het heeft denk ik ook nog wel toegevoegde waarde. Zo'n jaren '50 wagen is supermooi, maar misschien ook niet altijd even praktisch.
Maar ik wil je natuurlijk niet op ideeen brengen.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef mijsje het volgende:
even een flinke![]()
voor Flugel... wie had dat kunnen denken maanden geleden, dat je gewoon vandaag je 40-weken-dag hebt...
Ik vidn het super voor je meid! (wel jammer dat we zeker weten niet samen kunnen zwangeren, had ik heel leuk gevonden...)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ohhh, maar dan heb je dus sowieso iets om mee te wandelen! Kan Martijn rustig aan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Zo'n maxicosi-ding hebben we inderdaad. De maxicosi als auto-stoel en dan het onderstel erbij om in de auto te leggen als we onderweg zijn. Handig voor de supermarkt, familiebezoek etc Wat dat betreft komt het ook wel goed.Maar ik ga Martijn natuurlijk niet zo geruststellend toespreken, die wagen moet af p*u*n*t!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |