Werkt die airco zo goed?? Ik moet er niet aan denken, maar goed, ik heb sowieso een hekel aan airco.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit gewoon de hele dag met een fleecevest aan.. Maar ik moest gister wel echt ff wennen toen ik naar buiten stapte... Echt tegen zo'n benauwde warme muur liep ik op..
Ik krijg gewoon stijve tepels van de airco op mn werk ja.. Die blaast aardig goed ja..quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werkt die airco zo goed?? Ik moet er niet aan denken, maar goed, ik heb sowieso een hekel aan airco.
Heb in Florida gewoond en als je in je shirtje staat te riebelen in de supermarkt (waar het uiteraard 21 graden is) en dan weer tegen die muur van hitte aanloopt als je buiten komt dan heb je het op een gegeven moment wel gehad. Vooral als het 's zomers 45 graden is overdag.
Voordeel; als het 's nachts dan 32 graden is dan vind je dat heerlijk koel
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:42 schreef pessie het volgende:
Ik80 fijn dat alles goed was.
Fluugs, wat een hoop vocht!
Gefeliciteerd met dé mijlpaal!
Orea, dat voorwerk kan inderdaad nog een tijd aanhouden. Of weer helemaal stoppen. Ik heb het een paar weken geleden ook gehad, en vond de spierpijn de dag erna best erg. Nu heb ik nog wel regelmatig wat krampen maar niet dat ik het idee heb dat het kindje komt. Kan nog wel 3 weken duren.
Gisteravond trouwens wezen zwemmen en daarna gegeten bij het pannekoekschip. Pannenkoek met verse vruchten, ijs en slagroom
!
Fluug, dat klinkt echt heel geil!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pannekoeken werken niet, heb ik ook al 2 keer op afgelopen weken
Ik denk dat het enige wat werkt is dat je het hart van een ananas in een pannekoek rolt, deze met gebruik van bitter lemon sensueel naar binnen laat glijden tot je een orgasme krijgt. Dat is echt het enige denk ik...
Het is alleen de verwachte smeerboel die me ervan weerhoudt....
/melig
Was die wel of niet leuk Tessie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef tessie het volgende:
En dit boek heb ik voor deze zwangerschap:
[ afbeelding ]
Ehm.... oraal of vaginaal??quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pannekoeken werken niet, heb ik ook al 2 keer op afgelopen weken
Ik denk dat het enige wat werkt is dat je het hart van een ananas in een pannekoek rolt, deze met gebruik van bitter lemon sensueel naar binnen laat glijden tot je een orgasme krijgt. Dat is echt het enige denk ik...
Het is alleen de verwachte smeerboel die me ervan weerhoudt....
/melig
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... oraal of vaginaal??![]()
* Leandra maakt een boekje met tips voor december![]()
He??? Kun je meer met dat ding dan plassen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow god, kun je een vrouw in de bloei van d'r leven nog over de bloemetjes en de bijtjes gaan vertellen...
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He??? Kun je meer met dat ding dan plassen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He??? Kun je meer met dat ding dan plassen?
Of je bankstel tijdens een verbouwing.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook een uitermate handig plekje om je geld te verstoppen als je op vakantie gaat
Of om een verhuiswagen uit te sparen een dag na de bevalling![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:00 schreef pessie het volgende:
Pannenkoeken hoeven niet te werken. Manlief had het te warm en had geen zin om thuis te eten en het was al een tijd geleden dat we bij het Pannekoekschip waren geweest. Vermoed dat hij het daarom voorstelde. Heerlijk op de kade gezeten.
Kind komt toch wanneer het komt, heb ik 0 invloed op heb ik al wel gemerkt (gestresste (schoon)moeders trouwens ook niet).
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n fan van bijtjes bij mijn bloempjequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow god, kun je een vrouw in de bloei van d'r leven nog over de bloemetjes en de bijtjes gaan vertellen...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of je bankstel tijdens een verbouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen verantwoording nodig... Ik was maar een beetje melig aan het doen![]()
Enne, wees blij dat je uberhaubt een kinderwagen hebt staan, bij die van mij moet het onderstel nog steeeeeeeeeeeeeds gedaan worden
en daar kan Martijn beter maar mee klaar zijn zodra ik met Willem naar buiten mag anders heeft ie straks een probleem met z'n eigen onderstel![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Martijn.
Hoe is het trouwens met de toiletpot afgelopen?
Hebben jullie allebei een pijnlijk onderkantje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen verantwoording nodig... Ik was maar een beetje melig aan het doen![]()
Enne, wees blij dat je uberhaubt een kinderwagen hebt staan, bij die van mij moet het onderstel nog steeeeeeeeeeeeeds gedaan worden
en daar kan Martijn beter maar mee klaar zijn zodra ik met Willem naar buiten mag anders heeft ie straks een probleem met z'n eigen onderstel![]()
Whahahaha,quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
O nee, daar heb je woord weer.... Ieeeeeeeeeeuw
Ik krijg zo enorm de kriebels van het woord; "onderkantje"
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:12 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben de kinderwagen opgehaald toen we naar huis mochten. Dus vanuit het ziekenhuis naar huis met een tussenstop in de babywinkel. En dan hadden we zoveel meegebracht van de lijst dat we het bijna niet meer in de auto kregen en de doos met de kinderwagen moesten leegmaken en alles in hoekjes van de auto moesten proppen. Zo kan het dus ook en dan hoef je nu nog niet te stressen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |