Daarom wil ik ook kindje in afrika zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:02 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die zich niet kunnen beheersen.Vieze dikzakken.
toe maar; 7 bier!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:03 schreef jagga het volgende:
ik haat TS
Ik heb nu 7 bier op en bij het zien van die frikandel speciaal heb ik zin in frituur!
TS, gij bent enne kutjanus
Ik heb altijd zin in tostiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:11 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb nu zin in een tosti. Maar dat zou ongezond zijn.
de avond is nog niet voorbijquote:
MEER VAN DIT GRAAGquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:01 schreef nicolesoufi het volgende:
HAMBURGERS! Ik heb daaaaaaar echt trek in! Big Tasty met Bacon en McKroket![]()
IK HOU VAN ETEN!
23 JAAR:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ik kwam klaar bij het zien van die foto, soepkommen vol.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:01 schreef nicolesoufi het volgende:
HAMBURGERS! Ik heb daaaaaaar echt trek in! Big Tasty met Bacon en McKroket![]()
IK HOU VAN ETEN!
23 JAAR:
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:04 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
MEER FOTO'S ETENDE VROUWEN GEVEN MIJ EEN INTENS GENOTquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:04 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
MEER FOTO'S ETENDE VROUWEN GEVEN MIJ EEN INTENS GENOT
NAISquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:07 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Welnee dat is de vrouw van Maradona.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HET IDEE DAT DIE ETENSWAREN DIEP JE LICHAAM INGAAN JEWEETZELF8
KEEP THEM COMING GIRL!!!!quote:
Hahahhaa meeste zijn oude verjaardagsfoto's en feesten van vrienden....fotografeer mezelf niet altijd etendquote:
We want more picsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:14 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Hahahhaa meeste zijn oude verjaardagsfoto's en feesten van vrienden....fotografeer mezelf niet altijd etend
HMM ALLEEN HET IDEE AL DAT DIE PASTA STRAKS TUSSEN HAAR LIPPEN VERDWIJNT BEZORGT ME EEN HEMELS GENOTquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS NU MIJN FAVORIETE FOTO DIE BLIK IN DE CAMERA ZO VAN IK LUST ER NOG WEL EEN PAAR WAT JULLIE
Kan geen nee zeggen tegen fansquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:15 schreef jagga het volgende:
zie die volle lippen...
mmmm damn girl, echt
moar moar we wantz moar!
Niels tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
HMM ALLEEN HET IDEE AL DAT DIE PASTA STRAKS TUSSEN HAAR LIPPEN VERDWIJNT BEZORGT ME EEN HEMELS GENOT
De mijne ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS NU MIJN FAVORIETE FOTO DIE BLIK IN DE CAMERA ZO VAN IK LUST ER NOG WEL EEN PAAR WAT JULLIE
Ik ben officieel fan van jouquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
tja zoveeel hou ik van ijs:
[ link | afbeelding ]
JE HEBT PMquote:
QFTquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:23 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Weet je van het nou is het meeste genot ondervinden we door onze mond. Kussen, praten, eten
Penisbaard, je hebt talent.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:26 schreef Penisbaard het volgende:
Dit gedicht heet nicolesoufi
Nicolesoufi
lepels enzo
messen
eten
dat dus
JIJ WEET WEL HOE JE DE MANNEN GEK MOET MAKEN!quote:
WELKE OOM IK ZIE ALLEEN MAAR JOU EN JE LEKKERE ETENquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:28 schreef nicolesoufi het volgende:
Meest recent tijdens pasen in Libanon met mijn oom:
[ link | afbeelding ]
VOEDSEL EN NICOLE!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
JIJ WEET WEL HOE JE DE MANNEN GEK MOET MAKEN!
Heerlijk zo'n dnertje met kaas.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:28 schreef nicolesoufi het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:28 schreef nicolesoufi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet je wat, je mag anders ook foto's posten znder eten, als je dat graag zou willen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:31 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ben al me fotoalbums aan het nagaan voor jullie...ach hou van voedsel
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:31 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat iemand zoveel foto's met eten heeft!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:31 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS kan zich niet inhouden en is een verwende vetzak.
Ik walg van jeAls ik jou op straat zie lopen, ga ik er met een bocht omheen
. Ellendeling
Bah wat ben je toch afschuwelijk
.
NICOLE, IK WIL MET JE TROUWEN, EN DAN KOM JE DE HELE DAG IN MIJN ZWEMBAD GEVULD MET VOEDSEL ZWEMMEN EN JE TEGOED DOENquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:31 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
ontopic graagquote:
Heb je nog meer foto's van die vakantie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:35 schreef nicolesoufi het volgende:
Dominicaanse Republiek Kerstmis 2009 met mijn kokosnoot was geen rietje op het strand:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eerlijk waar werk, studie, sociale contacten, feesten, allemaal leuk, maar uiteindelijk draait mijn wereld om eten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
nicolesoufi heeft wel erg veel foto's met eten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:35 schreef nicolesoufi het volgende:
Dominicaanse Republiek Kerstmis 2009 met mijn kokosnoot was geen rietje op het strand:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
IK EJACULEERDE ZOJUIST OVER MIJN SCHERMquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:35 schreef nicolesoufi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja hoor zal ze uploaden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's van die vakantie?
ZIJN DAAR FILMPJES VAN, HOE JE DAT HEERLIJKE VOEDSEL VERORBERTquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:37 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Eerlijk waar werk, studie, sociale contacten, feesten, allemaal leuk, maar uiteindelijk draait mijn wereld om eten.Heb vandaag nog 2 zakken lays sensations op en 3 magnums white
.
Leuk! Ben echt een liefhebber van vakantiefoto's, van wie dan ook!quote:
Alleen van nicolequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Leuk! Ben echt een liefhebber van vakantiefoto's, van wie dan ook!
Niks is uitdagender dan een vrouw met voedselquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:39 schreef Diabox het volgende:
Heb je geen 'uitdagerende' foto's? Anders is dit topic zo saai...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niks is uitdagender dan een vrouw met voedsel
Zeg ik werk niet op de niet meer bestaande wallen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:39 schreef Diabox het volgende:
Heb je geen 'uitdagerende' foto's? Anders is dit topic zo saai...
Op de foto's met zonnenbril lijk je op Angelina Jolie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:41 schreef nicolesoufi het volgende:
Dominicaanse Republiek Kerstmis 2009! Echt supermooi:
Nicolesoufi is knapper dan Angelina Joliequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op de foto's met zonnenbril lijk je op Angelina Jolie.![]()
Dat is een compliment overigens.
Ja, meer pics van je moeder?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:46 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Is mijn moeder spannender voor je?:
[ link | afbeelding ]
Nee ik wil meer pics van jouquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:46 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:46 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Waar blijven de uitdagende pica's nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef nicolesoufi het volgende:
Met mijn lieve soms krengerige moeder:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:49 schreef snakelady het volgende:
Goh, TS had deze wendig geloof ik niet verwacht.
Lekkere moeder!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef nicolesoufi het volgende:
Met mijn lieve soms krengerige moeder:
[ link | afbeelding ]
Wat is uitdagend??? Heb wel zulke dronken foto's...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waar blijven de uitdagende pica's nou?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Wat is uitdagend??? Heb wel zulke dronken foto's...
[ link | afbeelding ]
Mwah stuur gewoon hele albumquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja, daar mogen er wel wat meer van komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Uitdagend houd in dat je geslachtsdelen net niet toont.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Meer van ditquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ONdanks dat ik geen eten zie dat deze foto toch op mijn goedkeuring rekenenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit dus nicole!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:52 schreef Relko het volgende:
[..]
Uitdagend houd in dat je geslachtsdelen net niet toont.
Ligt het aan mij of is jouw hoofd heel groot vergeleken met die van haar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:55 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dronken in de metro:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:55 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dronken in de metro:
[ link | afbeelding ]
weet niet en boeit me niet...zij werkt geloof ik nog steeds als model in parijs...tja ik ben gestopt en adem nu in saai nederland.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:56 schreef Relko het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is jouw hoofd heel groot vergeleken met die van haar?
Waarom ben je gestopt dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:58 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
weet niet en boeit me niet...zij werkt geloof ik nog steeds als model in parijs...tja ik ben gestopt en adem nu in saai nederland.
Goeie reactie Nicole, ik probeerde je onzeker te maken maar je kaatste het weg als een armoedige straatschooier die liefde wil. Veel voorspoed zal jou treffen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:58 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
weet niet en boeit me niet...zij werkt geloof ik nog steeds als model in parijs...tja ik ben gestopt en adem nu in saai nederland.
Studie afmaken. Combineren ging moeilijk. Zal een paar foto's van shoots en catwalks plaatsen. Maar onthoud die zijn fake! Er is minstens twee uur aan me gewerkt.quote:
Is ook wel nodig bij jou.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:03 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Studie afmaken. Combineren ging moeilijk. Zal een paar foto's van shoots en catwalks plaatsen. Maar onthoud die zijn fake! Er is minstens twee uur aan me gewerkt.
Ehm, heel leuk dat je je eigen foto's laat zien enzo, maar wil heel je familie ook op Fok! staan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:57 schreef nicolesoufi het volgende:
Beirut zomer 2008 met mijn nichtjes:
[ link | afbeelding ]
Alsof die hoogwaardige nichtjes op een Nederlandse paupersite komen. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, heel leuk dat je je eigen foto's laat zien enzo, maar wil heel je familie ook op Fok! staan?
Begrijp me niet verkeerd, als je jezelf wil laten zien, gewoon doen.![]()
Maar zou het geloof ik niet zo waarderen als mijn nichtje/dochter mij ongevraagd op een site zou zetten.
Of ben ik nu een party pooper?
Iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:59 schreef aight1 het volgende:
Jammer dat je geen fotoboek hebt, met alle foto's erin.
Mij maakt het niet uit, al wat ik hoef te zien is Nicole en haar etenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, heel leuk dat je je eigen foto's laat zien enzo, maar wil heel je familie ook op Fok! staan?
Maar zou het geloof ik niet zo waarderen als mijn nichtje/dochter/vriendin mij ongevraagd op een site zou zetten.
Deze staan in mijn fotoboek die ik dus nooit meer zal gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:59 schreef aight1 het volgende:
Jammer dat je geen fotoboek hebt, met alle foto's erin.
Geen etenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:08 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Deze staan in mijn fotoboek die ik dus nooit meer zal gebruiken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar zou het geloof ik niet zo waarderen als mijn nichtje/dochter/vriendin mij ongevraagd op een site zou zetten.
Ja alles goed en wel, maar het draait minstens zoveel om eten zoals jij al zei.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.
Mooie arm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:13 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heel slecht gesoept.
ah, gezellig....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ze is 38!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
Ik wil meer zien van de billen van de moeder.
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?quote:
Tja, tienermoeders gebeurd overal hoor.quote:
Ach ja in Iran heeft 80% van de vrouwen een verbouwde neus, hoort er bij in sommige strekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?
Wel een mooie vrouw hoor, daar niet van.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef trolololo het volgende:
VOEDSELPICS Als er om half 3 nog geen voedselpics zijn ga ik slapen
Nice, vooral die tepel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gefixed!
[ afbeelding ]
En nog wat veranderd
Ah ok, dat wist ik niet eigenlijk, dat dat daar zo hot is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ach ja in Iran heeft 80% van de vrouwen een verbouwde neus, hoort er bij in sommige streken
Goed tietenwerkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gefixed!
[ afbeelding ]
En nog wat veranderd
Natuurlijk...in Libanon hoor je er niet bij als je niets aan je gezicht laat doen...het is een soort van zoals je in nederland ergens niet bij hoort als je niet meedoet aan roken ofzo...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?
Wel een mooie vrouw hoor, daar niet van.
ja, maar mijn vader was 35 dus alles was prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je werd geboren toen zij 15 was? tevens zou ik jullie allebei geven.
Is jouw moeder zo'n dame die op broekies valt? (nu)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ja, maar mijn vader was 35 dus alles was prima.
Ik begrijp niet wie de wereld heeft vertelt dat een vrouw met seksuele behoeftes een hoer is. LOSER.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
1+1 = 2, je moeder is een (lekkere) hoer?
Klinkt primaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ja, maar mijn vader was 35 dus alles was prima.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:23 schreef 9611Niels het volgende:
NICOLE KOMEN ER NOG FOTO'S VAN JOU MET VOEDSEL OF KAN IK GAAN SLAPEN
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:26 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wie de wereld heeft vertelt dat een vrouw met seksuele behoeftes een hoer is. LOSER.
Allah!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:26 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wie de wereld heeft vertelt dat een vrouw met seksuele behoeftes een hoer is. LOSER.
Cultuurverschillen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.
ik denk dat je meer kans maakt als je rond de 60/70 zit met een flinke berg poen op de bankquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:25 schreef Relko het volgende:
[..]
Is jouw moeder zo'n dame die op broekies valt? (nu)
Wat erg zeg, zou daar mijn 2 dochters niet op willen laten groeien, die zijn gewoon mooi zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:23 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Natuurlijk...in Libanon hoor je er niet bij als je niets aan je gezicht laat doen...het is een soort van zoals je in nederland ergens niet bij hoort als je niet meedoet aan roken ofzo...
Als je me niet gelooft:
Vrij simpel gedacht wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Mijn tante en mijn vader en ik in Milaan (2009):quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Jonge moeder voor iemand van 23 maar zo te zien is dat wel gezellig
nee maar die vent was 35, dus dan kan het!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat de Arabische Einstein voorbij komt, maar het wordt echt tijd voor voedsel pics.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Mijn tante en mijn vader en ik in Milaan (2009):
[ link | afbeelding ]
Oudere mannen zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
ik denk dat je meer kans maakt als je rond de 60/70 zit met een flinke berg poen op de bank
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
nee maar die vent was 35, dus dan kan het!
Ooh, dan kan het, niks aan de hand, geen probleem, sorry Nicole, dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn niet arm volgens mij, plastische chirurgie, modeshows in Parijs, wonen in Europa. Doet je vader iets met olie ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Mijn tante en mijn vader en ik in Milaan (2009):
[ link | afbeelding ]
Daarom val jij ook op Maradona?quote:
Vind dat wel erg kort door de bocht, toen ik 15 was had ik ook seks, en heb maar 3 verschillende mannen in mijn leven gehad ( ben nu 29).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Vakantie in Dom Rep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jullie zijn niet arm volgens mij, plastische chirurgie, modeshows in Parijs, wonen in Europa. Doet je vader iets met olie ofzo?
Was je zwanger op je vijftiende of niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind dat wel erg kort door de bocht, toen ik 15 was had ik ook seks, en heb maar 3 verschillende mannen in mijn leven gehad ( ben nu 29).
Gelukkig is het bij mij goed gegaan dankzei de pil maar het had net zo goed ook mis kunnen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
nee maar die vent was 35, dus dan kan het!
dat bedoelde ik niet. ik bedoel soordat mijn vader al een baan had en ons dus gewoon financile zekerheid kon bieden was er geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowieso is in Libanon alles anders. Iedereen denkt moslims, conservatief. Totaal niet waar Libanon is extreem progressief. En tienermoeders worden juist aangemoedigd. Moeders en dochters winkelen met elkaar in Beirut en ze hebben dezelfde kledingsmaak en gaan samen uit. Ik en mijn moeder ook.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:30 schreef Dubby het volgende:
[..]
Fijn dat de Arabische Einstein voorbij komt, maar het wordt echt tijd voor voedsel pics.
hoer/slet gaat misschien ver, zou wel erg dom zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind dat wel erg kort door de bocht, toen ik 15 was had ik ook seks, en heb maar 3 verschillende mannen in mijn leven gehad ( ben nu 29).
Gelukkig is het bij mij goed gegaan dankzei de pil maar het had net zo goed ook mis kunnen gaan.
Nouja 'net zo goed mis kunnen gaan'. Het is nog steeds een grote uitzondering wanneer een 15-jarig meisje zwanger raakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:34 schreef nicolesoufi het volgende: En tienermoeders worden juist aangemoedigd. Moeders en dochters winkelen met elkaar in Beirut en ze hebben dezelfde kledingsmaak en gaan samen uit. Ik en mijn moeder ook.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:33 schreef Diabox het volgende:
[..]
Was je zwanger op je vijftiende of niet?Dankzij dan, taalnazi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, was 23 en dat was een bewuste keuze."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Het probleem, ik zie het niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:35 schreef willemwaus het volgende:
Kind van 15 zwanger van een man van 35, en het wordt aangemoedigd?
Afschieten, what the hell weet een meisje van 15 nou wat ze over 5 jaar wilt
haha toch iets anders dan hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:35 schreef willemwaus het volgende:
Kind van 15 zwanger van een man van 35, en het wordt aangemoedigd?
Afschieten, what the hell weet een meisje van 15 nou wat ze over 5 jaar wilt
Vandaar, jullie komen niet echt over als de doorsnee Libaneze volksbuurter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:36 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Olie? Nee mijn vader is mede eigenaar van Rotana (arabische platenmaatschappij).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu echt naar bed.![]()
Misschien te serieus voor dit topic maar what the hell, zit er toch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:34 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet. ik bedoel soordat mijn vader al een baan had en ons dus gewoon financile zekerheid kon bieden was er geen probleem.
Zowieso is in Libanon alles anders. Iedereen denkt moslims, conservatief. Totaal niet waar Libanon is extreem progressief. En tienermoeders worden juist aangemoedigd. Moeders en dochters winkelen met elkaar in Beirut en ze hebben dezelfde kledingsmaak en gaan samen uit. Ik en mijn moeder ook.
wie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat Nicole echt een meisje is
Lieve schat, je hoeft echt niet alles op internet te zetten hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:36 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Olie? Nee mijn vader is mede eigenaar van Rotana (arabische platenmaatschappij).
Volgens mij zijn de meeste gasten hier puur en alleen om geile foto's van een Libanese chick en eventueel haar moeder te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat Nicole echt een meisje is
oh, ik blijf even lurkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:43 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste gasten hier puur en alleen om geile foto's van een Libanese chick en eventueel haar moeder te zien.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vandaar, jullie komen niet echt over als de doorsnee Libaneze volksbuurter.
En vandaar ook die Libaneze muziek die je gisteren op het forum postte
Zjjn je ouders nog samen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
MIJN VADER IS GEEN PEDO! In Arabische landen trouwen er mannen van 80 met meisjes 10. Enkele gevallen halen het nieuws en dan is er een hele oproer, maar veel blijft natuurlijk onbekend voor jullie.
Het is heel je hebt landen als Turkije en Marokko en de Verenigde Arabische Emiraten waar alles wel heel streng is, maar ook hier zijn er huwelijken tussen mannen van hogere leeftijd en jonge meiden. En je hebt landen als Libanon, deel van Egypte, Syri, deel van Jordani waar vrouwen heel vrij kunnen zijn. Niemand vond het raar of pedofiel dat mijn vader en moeder een relatie hadden. Het was geen one night stand! Ze hadden een relatie en natuurlijk was ik niet gepland, maar volgens mij was er niets aan de hand. Gewoon ik ben zwanger, waar gaan we wonen, hoe voeden we haar op...that's it.
Bekend gegeven meid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lieve schat, je hoeft echt niet alles op internet te zetten hoor.
Alleen 'is mede eigenaar van een groot platenmaatschappij" was voldoende geweest.
Volgens de Westerse maatstaven is er dan sprake van pedoseksualiteit, maar daar heeft het Midden-Oosten vanzelfsprekend geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
MIJN VADER IS GEEN PEDO! In Arabische landen trouwen er mannen van 80 met meisjes 10. Enkele gevallen halen het nieuws en dan is er een hele oproer, maar veel blijft natuurlijk onbekend voor jullie.
Het is heel je hebt landen als Turkije en Marokko en de Verenigde Arabische Emiraten waar alles wel heel streng is, maar ook hier zijn er huwelijken tussen mannen van hogere leeftijd en jonge meiden. En je hebt landen als Libanon, deel van Egypte, Syri, deel van Jordani waar vrouwen heel vrij kunnen zijn. Niemand vond het raar of pedofiel dat mijn vader en moeder een relatie hadden. Het was geen one night stand! Ze hadden een relatie en natuurlijk was ik niet gepland, maar volgens mij was er niets aan de hand. Gewoon ik ben zwanger, waar gaan we wonen, hoe voeden we haar op...that's it.
Als je als man van 80 trouwt met een meisje van 10 nben je echt wel pedofiel hoor, in welk land je dan ook woont.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
Dan van 80 en 10 is wel tyfusziek, verder geloof ik je wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
Kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:45 schreef Relko het volgende:
Ik zit trouwens ook te wachten op seksueel getinte foto's van Snakelady, nu ze er toch is.
fixedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je als man van 80 trouwt met een meisje van 10 nben je echt wel pedofiel hoor, in welk land je dan ook woont.![]()
en 35 en 15 vind ikzelf ook wel is erg fout als ik eerlijk ben, zijn ze nu nog bij elkaar overigens?
Je vader runt dat bedrijf met een Saoudische prins?quote:Rotana Group (Arabic: روتانا), also known simply as Rotana is the Arab World's largest entertainment company. It is owned by the Saudi Prince Al-Waleed bin Talal & 9% by News Corp.
Geen pedo? In Nederland krijg je waarschijnljk 2 jaar cel en 2 jaar tbs, wat mij betreft mag je dit soort 'mannen' gewoon keihard afschietenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
Dat van 80 met 10....dat noemen wij pedofiel. Maar in het midden oosten en india/pakistan/sri lanka/bangledesh zal dat minder leven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je als man van 80 trouwt met een meisje van 10 nben je echt wel pedofiel hoor, in welk land je dan ook woont.![]()
en 35 en 15 vind ikzelf ook wel erg fout als ik eerlijk ben, zijn ze nu nog bij elkaar overigens?
35 en 15 is hier ook gewoon pedofiel hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat van 80 met 10....dat noemen wij pedofiel. Maar in het midden oosten en india/pakistan/sri lanka/bangledesh zal dat minder leven.
En nogmaals niemand heeft de relatie van mijn ouders ooit als fout bestempeld. Mijn moeder is nu 38 en mijn vader bijna 58...verschil merk je echt niet. Erger is naar mijn mening Celine Dion met Rene.
Ja en? Hou van Amira! Zal zondagavond foto's van de bruiloft in libanon plaatsen. Zal speciaal voor jullie met Amira op de foto gaan!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Je vader runt dat bedrijf met een Saoudische prins?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:48 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat van 80 met 10....dat noemen wij pedofiel. Maar in het midden oosten en india/pakistan/sri lanka/bangledesh zal dat minder leven.
En nogmaals niemand heeft de relatie van mijn ouders ooit als fout bestempeld. Mijn moeder is nu 38 en mijn vader bijna 58...verschil merk je echt niet. Erger is naar mijn mening Celine Dion met Rene.
Daar dus niet, wat is het probleem? 35 en 18 is hier ook opeens niet meer pedofiel terwijl ze dat in een ander land ook weer pedofiel vinden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:49 schreef Dubby het volgende:
[..]
35 en 15 is hier ook gewoon pedofiel hoor.
WACHT! Ik vertrek op vrijdag naar libanon voor de bruiloft van Ramy Ayach (arabische zanger) en amira en prins walid zullen daar ook zijn. Zal foto's van de bruiloft hier plaatsen. En zal ook met Amira op de foto gaan. Plaats ze hier dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:49 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ja en? Hou van Amira! Zal zondagavond foto's van de bruiloft in libanon plaatsen. Zal speciaal voor jullie met Amira op de foto gaan!
Amira is zn voornaam oid?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:49 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ja en? Hou van Amira! Zal zondagavond foto's van de bruiloft in libanon plaatsen. Zal speciaal voor jullie met Amira op de foto gaan!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:50 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
WACHT! Ik vertrek op vrijdag naar libanon voor de bruiloft van Ramy Ayach (arabische zanger) en amira en prins walid zullen daar ook zijn. Zal foto's van de bruiloft hier plaatsen. En zal ook met Amira op de foto gaan. Plaats ze hier dan.
De prins is 32 en amira net 9?quote:
Wat mij betreft is er geen probleem, maar aangezien zij zelf refereerde aan onze maatstaven, moet ze dat er ook bij zeggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar dus niet, wat is het probleem? 35 en 18 is hier ook opeens niet meer pedofiel terwijl ze dat in een ander land ook weer pedofiel vinden.
OH sorry ik ben niet erg thuis in de Saouidi Royals, heb hier wel Saoudis geld liggen met de koning op de biljettenquote:
Celebs moeten het goede voorbeeld geven zodat de rest van de bevolking lekker de pedofiel kan uithangenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:53 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=princess+amira&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
Ze is wel ouder maar damn, wat een ugly ass basterd is die vent, als hij geen prins was geweest was ze er toch nooit op gevallen.quote:
hij is een prins! Geen celeb! Tja als ik jullie persoonlijk zou kennen zou jullie een keer uitnodigen op zijn paleis als hij er niet is. Gewoon wow...anderzijds vraag je je af waarvoor hij al die ruimte nodig heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Celebs moeten het goede voorbeeld geven zodat de rest van de bevolking lekker de pedofiel kan uithangen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:53 schreef Dubby het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen probleem, maar aangezien zij zelf refereerde aan onze maatstaven, moet ze dat er ook bij zeggen.
Dat 80 en 10 zo wordt betiteld is een ieder wel duidelijk.
Verder klopt het niet wat je later zegt, maargoed. Het is niet alleen een kwestie van vinden, maar heel simpel vastgelegd in de wet.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is wel ouder maar damn, wat een ugly ass basterd is die vent, als hij geen prins was geweest was ze er toch nooit op gevallen.
[ afbeelding ]
En je ziet dat het wel veelal de wat cultureel achtergestelde landen zijn die het normaal vinden om onder de 18 te trouwen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat landen waar ze 18 ook niet normaal vinden, in Libanon is het trouwens ook gewoon 18 volgens die kaart zie ik nu.
Dat kan wel zo zijn, maar je hebt het over een land waar mijn nichtjes van 10 volgens mijn tantes een kromme neus hebben en die de plastische chirug zonder later aangeklaagd te worden gewoon even mooi maakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat landen waar ze 18 ook niet normaal vinden, in Libanon is het trouwens ook gewoon 18 volgens die kaart zie ik nu.
IK kan niet wachten op de rondleidingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:57 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hij is een prins! Geen celeb! Tja als ik jullie persoonlijk zou kennen zou jullie een keer uitnodigen op zijn paleis als hij er niet is. Gewoon wow...anderzijds vraag je je af waarvoor hij al die ruimte nodig heeft
Ja, is echte liefde hoor...heel overtuigend.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:00 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar je hebt het over een land waar mijn nichtjes van 10 volgens mijn tantes een kromme neus hebben en die de plastische chirug zonder later aangeklaagd te worden gewoon even mooi maakt.
Bij die tantes mogen ze van mij de kinderen af nemen, zotten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:00 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar je hebt het over een land waar mijn nichtjes van 10 volgens mijn tantes een kromme neus hebben en die de plastische chirug zonder later aangeklaagd te worden gewoon even mooi maakt.
Bijna gans Europa, of heb je het alleen over dat "must be married"? Iran zou ik zeker niet cultureel achtergesteld willen noemen, geweldig land waar nu helaas een foute regering zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
En je ziet dat het wel veelal de wat cultureel achtergestelde landen zijn die het normaal vinden om onder de 18 te trouwen.
Hoi, ik wil je beter leren kennen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:57 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hij is een prins! Geen celeb! Tja als ik jullie persoonlijk zou kennen zou jullie een keer uitnodigen op zijn paleis als hij er niet is. Gewoon wow...anderzijds vraag je je af waarvoor hij al die ruimte nodig heeft
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, is echte liefde hoor...heel overtuigend.
dus dan kan dat ook wel gewoon hoor jongens..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:00 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ja ok, onder de 14 dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bijna gans Europa, of heb je het alleen over dat "must be married"? Iran zou ik zeker niet cultureel achtergesteld willen noemen, geweldig land waar nu helaas een foute regering zit.
Ja ik ook wel, heb zo'n idee dat we er wel een triootje uit kunnen slaan en anders pak ik toch gewoon een 14-jarige ergens in Libanonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoi, ik wil je beter leren kennen.
Tja maar uiteindelijk word je dan wel zo (de droom van elke moeder voor haar dochter in libanon):quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
__! Dit is nog erger dan de states joh
he ous, wanneer ga je weer onder je eigen account posten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:07 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Tja maar uiteindelijk word je dan wel zo (de droom van elke moeder voor haar dochter in libanon):
Wat voel ik me plots een geweldig goede moeder.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:07 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Tja maar uiteindelijk word je dan wel zo (de droom van elke moeder voor haar dochter in libanon):
Ik keur het niet goed nee, maar het is slechts een getalletje en ieder land trekt weer zijn eigen grens, niet iets om echt veel waarde aan te hechten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja ok, onder de 14 dan.
Maar vind je dat goed dan? op die leeftijd trouwen?
Waarom al zulke volwassen zaken voor die meiden, waarom niet gewoon lekker kind laten zijn en rustig opgroeien tot jonge vrouwen, en gewoon seksualiteit ontdekken met leeftijdsgenootjes.
Wat is daar dan mis mee?
Kinderen mogen zoveel dingen niet die volwassenen wel mogen, dat heeft een hele goede reden.
Dat zegt bijna iedere arabier die buiten het midden oosten woont (is ook zo ik zeg altijd michael jackson is niet dood die kan je op elke hoek van libanon vinden).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:10 schreef willemwaus het volgende:
Die chick uit dat bovenste filmpje heeft net de neus van MJ :') Sorry hoor maar dat gaat wel heel ver, kan je wel zeggen dat het heel normaal is maar ik vind het gewoon kindermisbruik, dat soort shit uithalen bij jonge meisjes omdat de moeder dat leuk vindt![]()
![]()
Hoe denk je hier dan zelf over? Aangezien je zelf studeert lijkt het me toch dat het wel om meer gaat dan alleen uiterlijke schijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:12 schreef nicolesoufi het volgende:
Grappig hoe jullie denken (en ik woon in Nederland en weet ook alles wel). Alleen tja plastische chirurgie, rijke oudere mannen, uitdagende kleding...zo zijn de meeste vrouwen in libanon. En deze hele trend van Libanon is dankzij Haifa Wehbe overgewaaid naar de andere landen in het midden oosten...
Haifa Wehbe:
Haifa Wehbe hoef ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:14 schreef Relko het volgende:
Dit is waarom Fok! zo badass is. Nu ken ik Haifa Wehbe, ik wil haar nu.
Dit is waarom Fok! zo badass is, nu ken ik Haifa Wehbe en Dolly Chanine, ik wil hun.quote:
idd, gelukkig hebben ze uit die jarenlange burgeroorlog toch nog mooie idealen over gehouden!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:17 schreef Dubby het volgende:
Ff naar de normale mensen aldaar, die wel gewoon zijn gebleven.
[ afbeelding ]
Maar waarom dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedere arabier die buiten het midden oosten woont (is ook zo ik zeg altijd michael jackson is niet dood die kan je op elke hoek van libanon vinden).
Het punt is zij word gezien als een voorbeeld...ze is mooi (kan totaal niet zingen en zou waarschijnlijk worden afgemaakt als ze ooit aan idols mee zou doen) en ouders (mijn moeder stiekem ook) willen dat hun dochters op haar lijken.
Er is niets echt aan haar hele gezicht op haar ogen waarschijnlijk na...oren, voorhoofd alles word telkens verbouwd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:14 schreef Relko het volgende:
Dit is waarom Fok! zo badass is. Nu ken ik Haifa Wehbe, ik wil haar nu.
Ik vind daar niets gewoon aan, Dolly daarentegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:17 schreef Dubby het volgende:
Ff naar de normale mensen aldaar, die wel gewoon zijn gebleven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |