Geen etenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:08 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Deze staan in mijn fotoboek die ik dus nooit meer zal gebruiken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, heel leuk dat je je eigen foto's laat zien enzo, maar wil heel je familie ook op Fok! staan?
Begrijp me niet verkeerd, als je jezelf wil laten zien, gewoon doen.![]()
Maar zou het geloof ik niet zo waarderen als mijn nichtje/dochter/vriendin mij ongevraagd op een site zou zetten.
Of ben ik nu een party pooper?
Ja alles goed en wel, maar het draait minstens zoveel om eten zoals jij al zei.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.
Mooie arm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:13 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heel slecht gesoept.
ah, gezellig....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ze is 38!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
Ik wil meer zien van de billen van de moeder.
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?quote:
Tja, tienermoeders gebeurd overal hoor.quote:
Ach ja in Iran heeft 80% van de vrouwen een verbouwde neus, hoort er bij in sommige strekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?
Wel een mooie vrouw hoor, daar niet van.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef trolololo het volgende:
VOEDSELPICS Als er om half 3 nog geen voedselpics zijn ga ik slapen
Nice, vooral die tepel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gefixed!
[ afbeelding ]
En nog wat veranderd
Ah ok, dat wist ik niet eigenlijk, dat dat daar zo hot is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ach ja in Iran heeft 80% van de vrouwen een verbouwde neus, hoort er bij in sommige streken
Goed tietenwerkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gefixed!
[ afbeelding ]
En nog wat veranderd
Natuurlijk...in Libanon hoor je er niet bij als je niets aan je gezicht laat doen...het is een soort van zoals je in nederland ergens niet bij hoort als je niet meedoet aan roken ofzo...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?
Wel een mooie vrouw hoor, daar niet van.
ja, maar mijn vader was 35 dus alles was prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je werd geboren toen zij 15 was? tevens zou ik jullie allebei geven.
Is jouw moeder zo'n dame die op broekies valt? (nu)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ja, maar mijn vader was 35 dus alles was prima.
Ik begrijp niet wie de wereld heeft vertelt dat een vrouw met seksuele behoeftes een hoer is. LOSER.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
1+1 = 2, je moeder is een (lekkere) hoer?
Klinkt primaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ja, maar mijn vader was 35 dus alles was prima.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:23 schreef 9611Niels het volgende:
NICOLE KOMEN ER NOG FOTO'S VAN JOU MET VOEDSEL OF KAN IK GAAN SLAPEN
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:26 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wie de wereld heeft vertelt dat een vrouw met seksuele behoeftes een hoer is. LOSER.
Allah!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:26 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wie de wereld heeft vertelt dat een vrouw met seksuele behoeftes een hoer is. LOSER.
Cultuurverschillen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.
ik denk dat je meer kans maakt als je rond de 60/70 zit met een flinke berg poen op de bankquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:25 schreef Relko het volgende:
[..]
Is jouw moeder zo'n dame die op broekies valt? (nu)
Wat erg zeg, zou daar mijn 2 dochters niet op willen laten groeien, die zijn gewoon mooi zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:23 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Natuurlijk...in Libanon hoor je er niet bij als je niets aan je gezicht laat doen...het is een soort van zoals je in nederland ergens niet bij hoort als je niet meedoet aan roken ofzo...
Als je me niet gelooft:
Vrij simpel gedacht wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.
Mijn tante en mijn vader en ik in Milaan (2009):quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:24 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Jonge moeder voor iemand van 23 maar zo te zien is dat wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |